Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,481,374 views

Amuck

Posts: 2,396

#6662 • • Amuck dub-i-dub

D, 1.8.2006 21:26:

Öö, miten ? :)


Ihan vaan rohkeesti siirrät koko playlist-kuvion sinne poltettavien listalle.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

:D

Posts: 3,707

#6663 • • Edited :D

Amokk
Ihan vaan rohkeesti siirrät koko playlist-kuvion sinne poltettavien listalle.



Noku tolleen se polttaa vaan sen hyvisbiiseja.pls tiedoston, eikä niitä biiseja
jotka on tossa tiedostossa mainittuna.



(note: tunnen itseni tosi tyhmäksi tällähetkellä)
Amuck

Posts: 2,396

#6665 • • Edited Amuck dub-i-dub

domi, 1.8.2006 21:30:

Toimii audiossa, ei datassa.


Oon maailman paras neuvomaan :DDD Sori D, en osannut lukea kysymystä. x|

(note: tunnen itseni vielä tyhmemmäksi)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

ghost_object

Posts: 38

#6666 • • ghost_object

¦), 10.10.2003 14:54:
Miksi ihminen muistaa paljon enemmän juuri niitä ikäviä muistoja sekä noloja ja muutenkin vaikeita muistoja kuin taas niitä ilosia ja mukavia niin vähän?
tää ihmisen valikoiva muisti on mun mielestä vähän Wierd *igor*



Olen lukenut asiasta ja se menee ihan toisin päin.
Eli kaikki mitä muistat, on parennettu versio sun kokemuksesta.
Se on kai sit vähän eri asia, jos niitä vaikeita muistoja ajattelee enemmän.
FreeFall

Posts: 2,256

#6667 • • FreeFall music addict

ghost_object, 2.8.2006 03:45:
---
¦), 10.10.2003 14:54:
Miksi ihminen muistaa paljon enemmän juuri niitä ikäviä muistoja sekä noloja ja muutenkin vaikeita muistoja kuin taas niitä ilosia ja mukavia niin vähän?
tää ihmisen valikoiva muisti on mun mielestä vähän Wierd *igor*

---


Olen lukenut asiasta ja se menee ihan toisin päin.
Eli kaikki mitä muistat, on parennettu versio sun kokemuksesta.
Se on kai sit vähän eri asia, jos niitä vaikeita muistoja ajattelee enemmän.


voihan niitä ikäviä muistoja kaunistella, mutta se ei muuta niitä iloisiksi muistoiksi...
... I think

--
Lintuperspektiivi

Avatar
#6668 • • + Guest
Jos onnistuu haalimaan itelleen paljon mustelmia, niin altistaako se suonikohjuille?
Avatar
#6669 • • + Guest
Voiko mahalaukku revetä jos syö kerralla tosi paljon?
muZZle^

Posts: 305

#6670 • • muZZle^

Susku, 30.7.2006 22:22:
Mistä se haju muuten tulee iholle, mikä solariumissa käyvillä on? Itse en käy solkussa enkä koskaan mene, mutta tosiaan minäkin erotan ihmiset tuon "hajun" perusteella että kuka käy ja ei. En tiedä kuinka kauan säilyy iholla, mutta frendit ainakin lemahdelleet vielä suihkunkin jälkeen "erikoiselle". Ei ole oikein kehdannut kysyä keneltään "mistä moinen haju", eli osaako joku sanoa mikä saa ihossa aikaa sellaisen löyhkän?Koska mun käsittääkseni normaali auringonotto ei saa sitä aikaan ja solkku saa vaikka kävis vain kerran (eli kyse ei vissii mistään ylikäynneistäkään oo)? Että tällasta pohdittiin eilen frendin kanssa *nauru*



ite joskus käyny pari kertaa siel makoileen ja tuli mieleen joskos se ois se joku desinfiointiaine mitä siel käytetään. sille ainaki itse tuoksahtelin ainakin niinä päivinä kun olin käyny kärventymässä. *veikkail*
SmILE

Posts: 376

#6672 • • SmILE Esanssi mössöö
Kun kerran lateksi on luonnonkumia... niin mistä se tulee?? kumipuusta? ja mitkä on sen jatkokäsittelyt??*ding*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Avatar
#6673 • • + Guest

sMilE, 3.8.2006 05:26:
Kun kerran lateksi on luonnonkumia... niin mistä se tulee?? kumipuusta? ja mitkä on sen jatkokäsittelyt??*ding*



Trooppisista puulajeista, kuten kumipuusta (Hevea brasiliensis), puristetusta maitiaisnesteestä saadaan teollisesti valmistettua kumia. Kumin kestävyyttä lisätään rikillä ja muilla lisäaineilla, sekä sitä kuumennetaan eli vulkanoidaan.

Synteettiset kumit ovat paljolti syrjäyttäneet luonnonkumin mm. hitaan valmistuksen vuoksi.
Fyrisch

Posts: 4,525

#6674 • • Fyrisch
Tarvisin pienen ja ilmasen ohjelman jolla sais esim 20 kuvaa kerrallaa pienennettyy, ettei tarvii photaril runkata viittä tuntii..

Mistä sellainen löytyy?
KooKie

Posts: 4,338

#6675 • • KooKie aka. Petress Pan

ghost_object, 2.8.2006 03:45:
---
¦), 10.10.2003 14:54:
Miksi ihminen muistaa paljon enemmän juuri niitä ikäviä muistoja sekä noloja ja muutenkin vaikeita muistoja kuin taas niitä ilosia ja mukavia niin vähän?

---

Eli kaikki mitä muistat, on parennettu versio sun kokemuksesta.



Vrt. sanonta "aika kultaa muistot". :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

kml

Posts: 1,142

#6676 • • kml Keyhole Markup Language

Fyraett, 3.8.2006 12:09:
Tarvisin pienen ja ilmasen ohjelman jolla sais esim 20 kuvaa kerrallaa pienennettyy, ettei tarvii photaril runkata viittä tuntii..

Mistä sellainen löytyy?



Irfanview on tosi kätsy, siinä on semmonen hiton kätevä batch-edit-toiminto. Ja ilmanen tottakai :).

Vielä kun pikanäppäimet siinä oppii niin niistä saa simppelin weppisivunki aikaan parissa minuutissa.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Android

Posts: 3,908

#6677 • • Android

_, 2.8.2006 17:50:
Voiko mahalaukku revetä jos syö kerralla tosi paljon?



Ei, koska oksentaisit kun olet tarpeeksi täynnä.
Avatar
#6678 • • Viivi Guest
Voiko seksin puutteeseen kuolla *ding*