Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,472,043 views

coolcat82

Posts: 771

#6701 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Kuinka monta paria Klubitus on ehtinyt jo parittaa?? *ding* Tulipahan mieleen vaan kun oman kultani löysin täältä, paras mies ikinä mitä mul on ollu *plur**plur* ...Vai oliko tää nyt sit finrg-paritus, kun niiden bailujen jälkeen alko meidän seurustelu. Finrg näyttää järjestävän meidän vuosipäiväbileetkin *nauru*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

koo

Posts: 379

#6702 • • koo
Mulla lyö tyhjää: mikä se oli se joku ohjelma tai vastaava, mikä laulaa laulajan puolesta? Eli esim huisku määkii mikkiin jotain ja kone korjaa sen oikeille nuoteille?

Miten niin puoli viideltä vähän jumissa.

--
Backstagella on paratiisi.

akir0

Posts: 2,554

#6703 • • akir0 idleRPG champion 2009

koo, 6.8.2006 04:29:
Mulla lyö tyhjää: mikä se oli se joku ohjelma tai vastaava, mikä laulaa laulajan puolesta? Eli esim huisku määkii mikkiin jotain ja kone korjaa sen oikeille nuoteille?



Autotune?
koo

Posts: 379

#6704 • • koo

akir0, 6.8.2006 10:12:
---
koo, 6.8.2006 04:29:
Mulla lyö tyhjää: mikä se oli se joku ohjelma tai vastaava, mikä laulaa laulajan puolesta? Eli esim huisku määkii mikkiin jotain ja kone korjaa sen oikeille nuoteille?

---


Autotune?



No sehän se! Kiitti. *hymy* Miten sitä väsyneenä unohtaakin kaiken...

--
Backstagella on paratiisi.

domi

Posts: 7,069

#6705 • • domi Työn sankari.
Err. Nyt tuli sit vastaan kysymys nimeltä OPPISOPIMUSKOULUTUS. Eli tuota, tietäiskö joku vähän faktaa tosta, ja varsinkin siitä, et jos työn ohessa suorittaa, ni onko jotain lainalaisuuksia, mitkä pätee joka tapauksessa?
pirpeli

Posts: 5,533

#6706 • • Edited pirpeli

domi, 7.8.2006 10:14:
Err. Nyt tuli sit vastaan kysymys nimeltä OPPISOPIMUSKOULUTUS. Eli tuota, tietäiskö joku vähän faktaa tosta, ja varsinkin siitä, et jos työn ohessa suorittaa, ni onko jotain lainalaisuuksia, mitkä pätee joka tapauksessa?



http://www.oppisopimus.net/index.html
Tässä hyvät sivut. Lisäksi kannattaa kysyä oman kunnan toimistosta tai lähimmästä mahdollisesta.

Tässä vielä toinen sivu hyvää asiaa:
http://www.edu.fi/info/oppisopimus/opframe.html

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Lyylikki

Posts: 2,975

#6707 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Miksi nainen saa orgasmin? Siis kun mies laukeaa (ja nyt tähän ei mitään määkymistä siitä, että miehen orgasmi ja ejakulaatio ei ole sama asia, yleensä on, tantraseksit erikseen), niin sehän siinä sitten purskauttaa sitä siemennestettä ja senhän me tiedämme, että siitä tulee vauvoja. Joten sitä siis tarvitaan lisääntymisen kannalta. Onko naisen orgasmi puhtaasti olemassa vain nautinnon vuoksi?

Eipä siinä...mukaviahan ne, mutta tuli vaan mieleen *blush*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6708 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Lyylikki, 7.8.2006 21:21:
Onko naisen orgasmi puhtaasti olemassa vain nautinnon vuoksi?



No kiertoteitse se on just lisääntymistä varten *iloinen*

naisen orgasmi --> halu paritella (lisää!!) --> jälkeläisiä

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Dementation

Posts: 2,892

#6709 • • Edited Dementation wednesday?

Lyylikki, 7.8.2006 21:21:
Miksi nainen saa orgasmin? Siis kun mies laukeaa (ja nyt tähän ei mitään määkymistä siitä, että miehen orgasmi ja ejakulaatio ei ole sama asia, yleensä on, tantraseksit erikseen), niin sehän siinä sitten purskauttaa sitä siemennestettä ja senhän me tiedämme, että siitä tulee vauvoja. Joten sitä siis tarvitaan lisääntymisen kannalta. Onko naisen orgasmi puhtaasti olemassa vain nautinnon vuoksi?

Eipä siinä...mukaviahan ne, mutta tuli vaan mieleen *blush*



Mä oon aina luullut että tantraseksi vaatii harjoittelua... Mutta oon näköjään saanut synnyinlahjaksi taidon harrastaa tantraseksiä... Sillä alle 10% seksistä mitä oon harrastanut on tuottanut mulle orgasmin ja kyllä multa siemensyöksy 95% kerroista on tullut... Mutta yleistäminen on onneksi kivaa ja vähemmistöjä voi aina syrjiä *hmph**piis*

Edit: Yks sana puuttu

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Nectarine

Posts: 475

#6710 • • Nectarine Rouva T

Lyylikki, 7.8.2006 21:21:
Onko naisen orgasmi puhtaasti olemassa vain nautinnon vuoksi?



mä oon käsittänyt, et kun nainen on kiihoittunut, on paremmat saumat tulla raskaaksi. eli orgasmi=erittäin kiihoittunut = paremmat mahdollisuudet hedelmöittymiseen.

känniälykkyys vol 2

--
Prinsessa Ruusunen

Lyylikki

Posts: 2,975

#6711 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Dementation,
Mä oon aina luullut että tantraseksi vaatii harjoittelua... Mutta oon näköjään saanut synnyinlahjaksi taidon harrastaa tantraseksiä... Sillä alle 10% seksistä mitä oon harrastanut on tuottanut mulle orgasmin ja kyllä multa siemensyöksy 95% kerroista on tullut... Mutta yleistäminen on onneksi kivaa ja vähemmistöjä voi aina syrjiä *hmph**piis*

Edit: Yks sana puuttu



Enköhän mä tässä nyt lähinnä tarkoittanut tuota juttua toisin päin, että tantraseksin harrastajat voivat saada niitä orgasmeja ilman sitä siemensyöksyä. Tarkoitus ei ollut saattaa kenellekkään hernettä nenään, mutta olen pahoillani, jos näin kävi. Ja olen pahoillani puolestasi, jos on orgasmivaikeuksia. Ehkäpä se tantraseksin harjoittaminen saattaisi auttaa.
rose

Posts: 1,047

#6712 • • rose vakaasti epävakainen
Auttaako silmänalusvoiteet, joiden luvataan vaalentavan tummia silmänalusia? Ei niiden käyttöä uskalla tosin lopettaakaan, koska kukaan ei voi tietää kuinka kuolleelta sitten näyttäis*ding**nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Freja

Posts: 8,775

#6713 • • Freja Sihteeri
Kuka oli sanonut mun profiiliin jotain ja sitten poistanut ne kommentit? *pepsodent*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

Posts: 2,975

#6714 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Tuota noin. Jos korvakoru on ruotsiksi örhänge, niin onko nenäkoru näshänge, napakoru navelhänge ja kielikoru tunghänge? Löysin äsken laatikostani korvakorut, joissa luki, että örhängare. Kuulostaapa aika hassulta, jos muistakin reijitetyistä käytetään tuommoista hänge/hängare nimitystä.

Ingen åning?
MiMoSa

Posts: 1,664

#6715 • • MiMoSa
Millainen on sää jos se on poutainen?*ding* Aiemmin luulin että se on sama kun pilvetön, mut eipä ookaan.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Pauha

Posts: 515

#6716 • • Pauha

MiMoSa, 9.8.2006 13:50:
Millainen on sää jos se on poutainen?*ding* Aiemmin luulin että se on sama kun pilvetön, mut eipä ookaan.



Pouta on selkeä tai pilvinen, mutta sateeton säätila. - Dry weather

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

toma

Posts: 2,009

#6717 • • toma Tototoototo

Lyylikki, 7.8.2006 21:21:
Miksi nainen saa orgasmin?


Muistelisin lukeneeni, että emättimen supistelu edistäisi siittiöiden kulkua munasolun luo. En kyllä muista lähdettä.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

hrdkvr

Posts: 3,929

#6718 • • hrdkvr KURGO
ja orgasmilla saadaan myös synnyts aloitettua jos on siihen tarvetta

--
-keep it hard-

-Kerttu-

Posts: 4,542

#6719 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

rose, 8.8.2006 14:05:
Auttaako silmänalusvoiteet, joiden luvataan vaalentavan tummia silmänalusia? Ei niiden käyttöä uskalla tosin lopettaakaan, koska kukaan ei voi tietää kuinka kuolleelta sitten näyttäis*ding**nauru*



Mulöla on kans luonnostaan tosi tummat silmänaluset ja oon noita rasvoja silloin tällöin käyttänyt..Mut ei niillä mun mielestä mitään huomattavaa eroo oo..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

KittyCleo

Posts: 205

#6720 • • KittyCleo PiweHiwe

hardikaveri, 9.8.2006 14:35:
ja orgasmilla saadaan myös synnyts aloitettua jos on siihen tarvetta




HYYYYII! oksu yök ei kai?!??!1? Kuulostaa aika sairaalle siis perverssille tai jotain, no ehkä orgasmi on mulle vaikea asia. Mut HYI. Onneks en pysty saamaan kakaraa.

Ainii voin mä kysyy tyhmiikin: Miks naisella on tissit?
Mä ku luulin et ne ois miestä varten vain ja ainoastaan mut si kuulin et pikkukakaratkin tykkää lipsutella nännejä, eiks oo aika perverssiä..xP hyhhyh.

*pepsodent*

--
Rouva Korpela*hymy*