Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,491,156 views

Jago

Posts: 4,039

#6601 • • Edited Jago un-trained monkee

Android, 26.7.2006 17:34:
---
Jago, 26.7.2006 17:13:
no voi hitsi.. mä olisin niin toivonu että sen saa suoraan koneelta

---


No ei se niin vaikeaa ole. http://www.imageshack.us tonne kun lataat kuvan ja kopioit URL:in sun profiiliin riittää.


tuopa oli kätevä.. harmi vaan ettei se osannut ladata(ainakin sillä hetkellä ilmotti että palvelinta ei löydy kun yritin sitä kuvaa sinne ladata)

edit.mnyt pitäis näkyy.(laitoin galtsun kautta), mutta ei ainakana ittelläni näy*uuh*

edit. nyt toimi imageshakkikin, mutta edelleen ei näy täällä mitään*pöh*

edit. nyt toimii,, jee, mutta tulipa siitä rumjka*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

kaynessi

Posts: 154

#6602 • • kaynessi

Orange, 10.10.2003 16:40:
jos vegaaniin eteen laiteaan kanalautanen ja sille sanotaan ”jos et syö tuota kanaa tapamme uuden” Mikä olisi (oikea) vastaus, perustele


Hän luultavasti kieltäytyisi kanasta ja sanoisi, että toivottavasti käytätte kaiken siitä seuraavasta.. Perustelu:vegaanit ovat humaaneja ja säästäväisiä ihmisiä eivätkä halua aiheuttaa kärsimystä yhdellekkään eläimelle. Ihminen=eläin
Android

Posts: 3,908

#6603 • • Android

Kaynessi, 26.7.2006 19:37:
---
Orange, 10.10.2003 16:40:
jos vegaaniin eteen laiteaan kanalautanen ja sille sanotaan ”jos et syö tuota kanaa tapamme uuden” Mikä olisi (oikea) vastaus, perustele

---

Hän luultavasti kieltäytyisi kanasta ja sanoisi, että toivottavasti käytätte kaiken siitä seuraavasta.. Perustelu:vegaanit ovat humaaneja ja säästäväisiä ihmisiä eivätkä halua aiheuttaa kärsimystä yhdellekkään eläimelle. Ihminen=eläin



En ole vegaani mutta kasvissyöjä (kalaa lukuun ottamatta) kyllä, eli en syö kanaa. En tiedä mikä olisi "oikea vastaus", itse vastaisin vastakysymyksellä; "miksi?"
kaynessi

Posts: 154

#6604 • • kaynessi

Android, 26.7.2006 20:21:
---
Kaynessi, 26.7.2006 19:37:
---
Orange, 10.10.2003 16:40:
jos vegaaniin eteen laiteaan kanalautanen ja sille sanotaan ”jos et syö tuota kanaa tapamme uuden” Mikä olisi (oikea) vastaus, perustele

---

Hän luultavasti kieltäytyisi kanasta ja sanoisi, että toivottavasti käytätte kaiken siitä seuraavasta.. Perustelu:vegaanit ovat humaaneja ja säästäväisiä ihmisiä eivätkä halua aiheuttaa kärsimystä yhdellekkään eläimelle. Ihminen=eläin

---


En ole vegaani mutta kasvissyöjä (kalaa lukuun ottamatta) kyllä, eli en syö kanaa. En tiedä mikä olisi "oikea vastaus", itse vastaisin vastakysymyksellä; "miksi?"



Vastasin myös oman tuntuman perusteella.. jo 5 vuotta kalaa syövanä kasviksenpurijana olettaisin, että vastaus on tuo:) koska olen humaani enkä halua yhdellekkään eläimelle pahaa...
akir0

Posts: 2,554

#6605 • • akir0 idleRPG champion 2009

Jago, 26.7.2006 19:04:
---
edit.mnyt pitäis näkyy.(laitoin galtsun kautta), mutta ei ainakana ittelläni näy*uuh*



Jos irc-galleriaan pistit niin sieltä ei hotlinkkaus enää toimi.
Dana

Posts: 647

#6606 • • Dana
Miksi joku sanoo olevansa kasvissyöjä/vegetaristi ja sitten samassa lauseessa sanoo syövänsä kalaa...

Onko kala kasvis?

o_O
Jago

Posts: 4,039

#6607 • • Jago un-trained monkee

akir0, 26.7.2006 22:22:
---
Jago, 26.7.2006 19:04:
---
edit.mnyt pitäis näkyy.(laitoin galtsun kautta), mutta ei ainakana ittelläni näy*uuh*

---


Jos irc-galleriaan pistit niin sieltä ei hotlinkkaus enää toimi.


joo no laitoin sittne tota kautta kanssa.. mutta tosiaan ei sieltä toiminu.. huomasin kanssa sen jonkin aikaa sitten ettei kuvii voi enää tallentaa sieltä.. (tallensin aina omat kuvat sieltä ja siirsin muualle kun ei jaksanut cdiltä alkaa niitä kaivaa)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Android

Posts: 3,908

#6608 • • Android
En tiedä onko tämä tyhmä kysymys mutten tiennyt parempaakaan paikkaa kysyä. Tilanne on siis se, että itselläni on ulkoinen kovalevy (USB2), jossa säilytän paljon tiedostoja. Eilen kun sammutin koneen, tuli virheilmoitus että "windows ei pystynyt tallentamaan tiedostoa X asemalle L:". Kun käynnistin koneen, niin L-asemalta (ulkoisen kovon asema) puuttui kaksi kansiota. Näiden kansioiden sisältö ei näytä olevan tuhottu, sillä asemalla on edelleen ~200GB käytössä. Miten voi saada nämä kansiot palautettua, kun niiden sisältö vielä näyttää olevan asemalla, mutten pääse niihin käsiksi mitenkään?
Android

Posts: 3,908

#6609 • • Android

Dana, 26.7.2006 22:28:
Miksi joku sanoo olevansa kasvissyöjä/vegetaristi ja sitten samassa lauseessa sanoo syövänsä kalaa...

Onko kala kasvis?

o_O



No, itse olen lakto-ovo-vegetaristi (en ole syönyt kalaa todella pitkään aikaan). Eiväthän kananmunat tai maituotteetkaan ole kasviksia, ja niitä voi syödä vaikka kasvissyöjä onkin.
Karski

Posts: 6,049

#6610 • • Karski Pomon kätyri

Jago, 26.7.2006 19:04:
edit. nyt toimii,, jee, mutta tulipa siitä rumjka*uuh*



avatarin pitäis olla 45 x 45 pikseliä, muuten se survotaan
siihen kokoon.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

toma

Posts: 2,009

#6612 • • toma Tototoototo

Android, 27.7.2006 09:15:
No, itse olen lakto-ovo-vegetaristi (en ole syönyt kalaa todella pitkään aikaan). Eiväthän kananmunat tai maituotteetkaan ole kasviksia, ja niitä voi syödä vaikka kasvissyöjä onkin.


Tuota kananmunajuttua en ole oikein ikinä hiffannut, kananmunahan on rinnastettavissa sikiöön, miten sen syöminen voi olla ok jos eläinten ei ole?

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Karski

Posts: 6,049

#6613 • • Karski Pomon kätyri

toma, 27.7.2006 10:07:
---
Android, 27.7.2006 09:15:
No, itse olen lakto-ovo-vegetaristi (en ole syönyt kalaa todella pitkään aikaan). Eiväthän kananmunat tai maituotteetkaan ole kasviksia, ja niitä voi syödä vaikka kasvissyöjä onkin.

---

Tuota kananmunajuttua en ole oikein ikinä hiffannut, kananmunahan on rinnastettavissa sikiöön, miten sen syöminen voi olla ok jos eläinten ei ole?



eihän se muna oo hedelmöityny?

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

toma

Posts: 2,009

#6615 • • toma Tototoototo

Karski, 27.7.2006 10:21:
eihän se muna oo hedelmöityny?


Hmm niin, totta (kai) muuten! Mulla on toi biologia päässyt hieman ruosteeseen :D

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Dana

Posts: 647

#6616 • • Dana

Android, 27.7.2006 09:15:
---
Dana, 26.7.2006 22:28:
Miksi joku sanoo olevansa kasvissyöjä/vegetaristi ja sitten samassa lauseessa sanoo syövänsä kalaa...

Onko kala kasvis?

o_O

---


No, itse olen lakto-ovo-vegetaristi (en ole syönyt kalaa todella pitkään aikaan). Eiväthän kananmunat tai maituotteetkaan ole kasviksia, ja niitä voi syödä vaikka kasvissyöjä onkin.



Hieman vain hämää tämä ainainen ongelma.. Kun kysyy kasvisruokaa ravintolassa, niin vastaus on; Joo meil on tosi hyvää kalakeittoa! WTF?? *ding* *igor*
POSER

Posts: 800

#6617 • • POSER Wimp and Poser

$, 27.7.2006 10:24:
Eikö kananmuna ole verrattavissa kuukautiseen?



O

--
Keppiä Jehoville!

koo

Posts: 379

#6618 • • koo
Kananmuna on kanan munasolu (tai sitten kananmunan sisällä on kanan munasolu...). Mun käsittääkseni siinä, että ostaa kaupasta munia ei ole olemassa riskiä, että siellä olisikin joku puolikehittynyt kananpoika sisällä. Jos kananmuna hedelmöittyy, sinne tulee tipu. Jos se ei hedelmöity, se on vain muna.

Samalla tavalla kukat ovat kasvien sukupuolielimiä. Miettikääpä sitä.

--
Backstagella on paratiisi.

Amuck

Posts: 2,396

#6619 • • Amuck dub-i-dub

$, 27.7.2006 10:24:
Eikö kananmuna ole verrattavissa kuukautiseen?


Miksi mua alkoi yhtäkkiä kaduttaa lounaaksi syömäni muna? :S

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Amuck

Posts: 2,396

#6620 • • Amuck dub-i-dub
Mitä Maija tekee työkseen? Kovin usein on kertoilemassa kuinka paljon duunia on, mutta kohta se ehtii moderoimaan tätäkin topikkia. :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco