Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,491,088 views

Android

Posts: 3,908

#6581 • • Android
Minulle on nyt muodostunut riesaksi jatkuvat mainospuhelut/puhelinmyynti, joissa yritetään kaupitella kaikkea maan ja taivaan väliltä. En tiedä mistä ovat saaneet numeroni. Käsittääkseni voi saada jonkinlaisen eston tällaisille mainospuheluille/puhelinmyynnille. Mistä/miten sen voi saada?
domi

Posts: 7,069

#6582 • • domi Työn sankari.

Android, 25.7.2006 15:19:
Minulle on nyt muodostunut riesaksi jatkuvat mainospuhelut/puhelinmyynti, joissa yritetään kaupitella kaikkea maan ja taivaan väliltä. En tiedä mistä ovat saaneet numeroni. Käsittääkseni voi saada jonkinlaisen eston tällaisille mainospuheluille/puhelinmyynnille. Mistä/miten sen voi saada?


Kun soitat Robinson rekisteriin ( 0600-13404 ), Elisan rekisteriin ( 0600-93404 ) ja väestörekisterikeskukseen ( 09-229161 ) olet mukana kaikilla mahdollisilla soitonestolistoilla.
Tookie

Posts: 10

#6583 • • Tookie
Koskaan en oo bileis ollu mut mitä v*ttuu decot tarkottaa :D

--
B-ginner

Amuck

Posts: 2,396

#6584 • • Edited Amuck dub-i-dub

Bobbajoe_, 25.7.2006 16:19:
Koskaan en oo bileis ollu mut mitä v*ttuu decot tarkottaa :D


Decoration, koristeet.
ks.esim. http://klubitus.org/kuva.php?id=24732

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Freja

Posts: 8,775

#6585 • • Freja Sihteeri
Onko Puuhamaassa tän ikäsille mitään?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#6589 • • Freja Sihteeri

domi, 26.7.2006 13:05:
http://www.puuhamaa.fi/ auttaisko tuo mitään?



No itseasias tuo ei auttanu mua oikeen yhtään. Pääosin mietin sitä että onko niis härpättimis koko- ja painorajotuksia, ja onko se vaa täynnä kiljuvia pikkuipanoita *pepsodent*
Mietin vaa et kannattaako 17e maksaa jos siel ei ookkaan "mitään"?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#6592 • • Freja Sihteeri

Jinkso, 26.7.2006 13:05:
Toki, pelihalli ja formulat! *aplodit*



Joskus kersana pelasin siellä koko päivän reissun ajan vaan SMB kolmosta :DDD sen takia jäi muut testaamiset vähä vähemmälle ku tuijotin vaa hypnoottisesti ruutua :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jinkso

Posts: 1,209

#6593 • • Jinkso FINRG

Freja, 26.7.2006 13:08:
Joskus kersana pelasin siellä koko päivän reissun ajan vaan SMB kolmosta :DDD sen takia jäi muut testaamiset vähä vähemmälle ku tuijotin vaa hypnoottisesti ruutua :D



Oi kyllä!

Itelläni taitaa olla yhden työntekijän mukaan vieläkin enkat Ms. PacManissa! *lmao*
Jago

Posts: 4,039

#6594 • • Jago un-trained monkee
miksen mä muista mitä mä tulin tänne oikeesti kysymään?

no kysytään sitten että miksi hiireen tulee smegmaa??

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Karski

Posts: 6,049

#6595 • • Karski Pomon kätyri

Jago, 26.7.2006 13:56:
no kysytään sitten että miksi hiireen tulee smegmaa??



Syödessä kannattaa käyttää vähintään haarukkaa
tai lusikkaa, ajoittain myös veistä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jago

Posts: 4,039

#6596 • • Jago un-trained monkee

Karski, 26.7.2006 13:57:
---
Jago, 26.7.2006 13:56:
no kysytään sitten että miksi hiireen tulee smegmaa??

---


Syödessä kannattaa käyttää vähintään haarukkaa
tai lusikkaa, ajoittain myös veistä.


emmä oo kuullukaan tommosista.. miä ne on ja miten niitä käytetään.. ja mihin?? voiko niillä raaputtaa tota smegmaa vai ehkäiseekö ne sen synnyn/tarttumisen?

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#6597 • • Jago un-trained monkee
ai niin nyt mä muistan mitä piti kysyy.. miten saan tuon pikkukuvan vaihettuu tylsästä punapääjäbästä kuvaan joka on koneellani??

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#6598 • • Edited gnomex Guest

Jago, 26.7.2006 14:10:
ai niin nyt mä muistan mitä piti kysyy.. miten saan tuon pikkukuvan vaihettuu tylsästä punapääjäbästä kuvaan joka on koneellani??


Upit kuvan jonnekki intterwebbiin. Sit profiilistas Asetukset -> Forum-asetukset -> ja kyseinen url kohtaan Avatar
Jago

Posts: 4,039

#6599 • • Jago un-trained monkee

Gnomex, 26.7.2006 15:02:
---
Jago, 26.7.2006 14:10:
ai niin nyt mä muistan mitä piti kysyy.. miten saan tuon pikkukuvan vaihettuu tylsästä punapääjäbästä kuvaan joka on koneellani??

---

Upit kuvan jonnekki intterwebbiin. Sit profiilistas Asetukset -> Forum-asetukset -> ja kyseinen url kohtaan Avatar


no voi hitsi.. mä olisin niin toivonu että sen saa suoraan koneelta

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe