serotonot, 27.6.2005 13:55:
Se ei ollut tarkoitus, mutta meneekö se nyt niin että "se koira älähtää johon kalikka kalahtaa". Tarkoitan vain sitä, että miksi olet noin takajaloillasi aiheesta? Toki pitää luottaa siihen että muut käyttävät aivojaan, mutta jos haluaa nukkua pitkään, ilman että puhelin pääsee herättämään, on se syytä sammuttaa. Et sä voi naapureitakaan syyttää jos ne metelöivät 06-22 vaikka itse eläisitkin yökyöpelinä.
Joo on toki tilanteita jossa esim. erilaiset päivystäjät nukkuvat puhelin auki työn takia, mutta se on sitten osa työtä ja sitä kautta hieman eri asia. Ja ihmiset jotka käyvät töissä ja pitävät puhelinta päällä sen takia harvemmin ovat näreissään jos heille soitetaan "normaalina" aikana aamulla...
Mä ärähän sen takia koska mä en tunne sua mulla ei oo oikeen mitään hajuu kuka sä oot ja sä tuut tällee heti aamusta selittää että kaikki on mun omia valintoja. Kuka sä oot mulle sanomaan mitkä on mun valintoja ja mitkä ei. Mua ärsyttää avautuu tuntemattomalle / koittaa selittää koska et kuitenkaan ymmärrä mua silleen oikeesti koska et tiedä millainen olen ja millainen en. Se mua ärsyttää. Koska sitten sä teet omat johtopäätökset ja ne ei kuitenkaan kuvaa koko minää. ääh mä en osaa ees nyt selittää mitä koitan selittää hitto mun kanssa.
No se on tullu nyt selväksi että toisia ei varmaan häiritse jos heille soittaa normaali aikana mut mua se häiritsee ja paljon se ja mä en sillee mitään voi. Se on mun luonne.