14,184 posts, 710 pages, 4,809,376 views
äm:
Ihmiset, jotka painavat punaisissa valoissa jalankulkijoille tarkoitettua nappulaa ja syöksyvät sen jälkeen päin punaisia, koska missään ei näy autoja!!
Siinä sitten hetken päästä seisoo pitkä jono autoja turhaan valoissa ja onnellinen tassuttelija on jo kaukana.
äm:
On se perkele, kun ihmiset eivät osaa kirjoittaa omaa äidinkieltään oikein!
hallucinogen:
Mua ketutti tänään se kun pääsin jopa lähemään töihin ja sit paahdoin autolla vähän reippaammin tätä lehmijärvi ek:ta ja sitten joku saatanan mummo ajaa neljääkymppiä 60km/h-alueella ja sit kun tulee mutka niin painaa viel jarrua.... sit kun tuli vähän suoraa eikun ohi vaan mut kyl pisti vihaksi
Ja sit jyväjemmarit oli kansoittain liikkeellä traktoreillaan
hallucinogen:
No en mä sentään torvea paukkuttanu kun tiesin et jos ei autoa tuu vastaan niin vähän matkan päässä oli hyvä suora mut kyl se ottaa aivoon kun aivan ihana ajosää ja sit madellaan kun ei tuolla oo niin hyvä ohittaakkaan kun puita ja sun muu kasvusto peittää näkyvyyden. Onneksi joskus noista matelijoista on sen verran fiksuja et pistää johkin tiensivuun jos alkaa jonoa kerääntyy taakse enemmänkin ja päästävät ohi... En itse ainakaan viihdy autossa niin paljoa, että ajaisin tarkoituksella niin hitaasi, että saisin matkaan kulumaan tupla-ajan...
Jone:
IMO tossa nyt ei taas ole mitään nillitystä.
On säälittävää että hyvin suuri osa suomalaisista nuorista ei osaa kirjoittaa omaa äidinkieltään enää edes välttävästi. Olen itsekin ajatellut kaivaa vanhat kirjat esiin ja kerrata hieman kielioppisääntöjä, koska olen melkoisen vittuuntunut siihen että käyttämäni kielen taso on ollut jatkuvassa laskussa muutamat viimeiset vuodet. Perhana, pilkunpaikatkaan eivät enää oikein löydy.
[muokattu 18.8.2003 12:21]
Relic:
No ne ketkä haluaa kielellä leikkiä nauttikoon siitä. Itse käytän äidinkielentaitojani silloin kun siihen on tarvetta. En keskity forum teksteihin tms hirveän tarkkaavaisesti enkä anna häiritä joidenkin smallminded ihmisten siihen takertumista. Ehkä niiden ihmisten pitäisi hankkia itselleen jokin harrastus niin ei tarvi leikkiä kielioppisalapoliisia.
Relic:
No ne ketkä haluaa kielellä leikkiä nauttikoon siitä. Itse käytän äidinkielentaitojani silloin kun siihen on tarvetta. En keskity forum teksteihin tms hirveän tarkkaavaisesti enkä anna häiritä joidenkin smallminded ihmisten siihen takertumista. Ehkä niiden ihmisten pitäisi hankkia itselleen jokin harrastus niin ei tarvi leikkiä kielioppisalapoliisia.