SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,700,465 views

pirpeli

Posts: 5,533

#10041 • • pirpeli

Annakins, 22.8.2006 10:36:
Toi on vaan naisille paljon hankalampaa ku miehille :P Siis se, et se ois sit vaan seksiä. Jostain joskus luin, et naisilla erittyy seksin aikana hormonia, joka sit aiheuttais sen, että kiintyy siihen partneriin. *hmph*



Naisen pitää olla kyllä harvinaisen kylmäpäinen tapaus, että "pelkkä seksi" onnistuu, ainakin pidemmällä aikavälillä...Miehille se tuntuu sitä vastoin olevan liiankin helppoa*uuh**grr*. Tuosta hormonista olen kanssa kuullut, ja sitä tässä onkin hyvä "syyttää"*nauru*, ei laisinkaan omaa tyhmyyttä tai sinisilmäisyyttä :D:D Mutta siis tollasta on kyllä olemassa...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

hallucinogen

Posts: 8,190

#10042 • • hallucinogen Edain

Morrowe, 23.8.2006 12:17:
Tosta tuli yleltä joku pätevä dokkari just kesällä, siinä ne selittivät asian juurta jaksain. Joku orkku-hormoni on todella lähellä "oikeaa" rakastumishormonia, ja siksi helposti ihastuu seksikumppaniin. Vai oliko se peräti sama aine. Kuitenkin.


Eli totuus on siis se, että tie naisen sydämeen käy makuukammarin kautta? :D Ei kun punomaan juonia miten saada mahdolliset tulevat ihastukset houkuteltua lihallisten ilojen pariin *vink*

--
pikku-*possu*

domi

Posts: 7,069

#10043 • • domi Työn sankari.

Morrowe, 23.8.2006 12:23:
---
hallucinogen, 23.8.2006 12:21:
---
Morrowe, 23.8.2006 12:17:
Tosta tuli yleltä joku pätevä dokkari just kesällä, siinä ne selittivät asian juurta jaksain. Joku orkku-hormoni on todella lähellä "oikeaa" rakastumishormonia, ja siksi helposti ihastuu seksikumppaniin. Vai oliko se peräti sama aine. Kuitenkin.

---

Eli totuus on siis se, että tie naisen sydämeen käy makuukammarin kautta? :D Ei kun punomaan juonia miten saada mahdolliset tulevat ihastukset houkuteltua lihallisten ilojen pariin *vink*

---


joo ja her pleasure first *nyökyttel*


[X] G-spot found.
Dementation

Posts: 2,892

#10045 • • Dementation wednesday?
Musta alkaa taas tuntua, että tää sinkkuelämä voi todella olla kivaa... *pepsodent*
Harmi että niin monet muut sinkut ympärillä yrittää tehdä munkin sinkkuelämästä monimutkaista tai lopettaa sitä...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

titi

Posts: 59

#10046 • • titi
olihan toi vähän kaupallinen vertauskuva... mut musta ajatus toimii. kun mikään ei tunnu toimivan muutaman vuoden jälkeen... Niin sitä vaan haluaa jotain uutta...vähän kuin että vanhan katiskan korjaaminen alkaa väsyttää niin ostaa sit mielummin uuden.

---tää ei taas osaa ilmaista itseään---*igor*
^T^

Posts: 167

#10047 • • ^T^ Universal Protagonist, Visual Hypnotist

Morrowe, 23.8.2006 12:23:
---
joo ja her pleasure first *nyökyttel*


Tottavittukai. Mun on ainakin hankala ajatella miten kukaan kundi voi nauttia ellei näe mimmin ekstaattista ilmettä kasvoilla, silmien kimallusta, kuule kuiskauksen (tai huudon, jos niikseen tulee...) taivaallisia säveliä, tunne hengityksen lämpöä iholla, elämänlähdettä huulilla...no ehkä joku voi.
Mä en.

--
""And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

Kianoni

Posts: 357

#10048 • • Edited Kianoni pomputtaako?

DjTaika, 24.8.2006 02:18:
---
Morrowe, 23.8.2006 12:23:
---
joo ja her pleasure first *nyökyttel*

---

Tottavittukai. Mun on ainakin hankala ajatella miten kukaan kundi voi nauttia ellei näe mimmin ekstaattista ilmettä kasvoilla, silmien kimallusta, kuule kuiskauksen (tai huudon, jos niikseen tulee...) taivaallisia säveliä, tunne hengityksen lämpöä iholla, elämänlähdettä huulilla...no ehkä joku voi.
Mä en.


jos joku voi niin kertokaa miten?
ipe

Posts: 1,845

#10049 • • ipe X-Rust / Holvi

DjTaika, 24.8.2006 02:18:
---
Tottavittukai. Mun on ainakin hankala ajatella miten kukaan kundi voi nauttia ellei näe mimmin ekstaattista ilmettä kasvoilla, silmien kimallusta, kuule kuiskauksen (tai huudon, jos niikseen tulee...) taivaallisia säveliä, tunne hengityksen lämpöä iholla, elämänlähdettä huulilla...no ehkä joku voi.
Mä en.



Emmäkää. Oikeasti mikään tuskin on hienompaa kuin että nainen nauttii seksistä ja saa vielä orgasmin tai pari.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

^T^

Posts: 167

#10050 • • ^T^ Universal Protagonist, Visual Hypnotist

osama, 24.8.2006 02:27:
---
DjTaika, 24.8.2006 02:18:
---
Morrowe, 23.8.2006 12:23:
---
joo ja her pleasure first *nyökyttel*

---

Tottavittukai. Mun on ainakin hankala ajatella miten kukaan kundi voi nauttia ellei näe mimmin ekstaattista ilmettä kasvoilla, silmien kimallusta, kuule kuiskauksen (tai huudon, jos niikseen tulee...) taivaallisia säveliä, tunne hengityksen lämpöä iholla, elämänlähdettä huulilla...no ehkä joku voi.
Mä en.

---

jos joku voi niin kertokaa miten?


Kato moi...terkkuja J-kylään.
(Niin, sellaisistakin olen joskus kuullut, enkä tosiaan tiedä miten)

--
""And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

Kianoni

Posts: 357

#10051 • • Kianoni pomputtaako?

DjTaika, 24.8.2006 02:44:
---
---

jos joku voi niin kertokaa miten?

---

Kato moi...terkkuja J-kylään.
(Niin, sellaisistakin olen joskus kuullut, enkä tosiaan tiedä miten)


niin moi vanha kamu.
sinkut ihan luukussa..
mutta eihän mistään voi nauttia jos toiset ei nauti.. ellei o tarpeeks pihalla! (ja tuskin silloinkaan on loppujen lopuks hirveen kivaa)
Dementation

Posts: 2,892

#10052 • • Dementation wednesday?

DjTaika, 24.8.2006 02:18:
Tottavittukai. Mun on ainakin hankala ajatella miten kukaan kundi voi nauttia ellei näe mimmin ekstaattista ilmettä kasvoilla, silmien kimallusta, kuule kuiskauksen (tai huudon, jos niikseen tulee...) taivaallisia säveliä, tunne hengityksen lämpöä iholla, elämänlähdettä huulilla...no ehkä joku voi.
Mä en.



Tän allekirjoitan täysin... Onko mikään enemmän stressaavaa ja omaa fiilistä latistavaa kuin se ettei vastapuoli mitenkään vaikuta nauttivan tilanteesta? Jos vaan fyysistä painetta kaipaa vehkeeseen, niin mieluummin runkkaa, koska siinä ei tuu ainakaan epäonnistumisen fiiliksiä... Ja mä en yleensä edes saa siemensyöksyä, orgasmista puhumattakaan jos toinen ei vaikuta nauttivan, stressaan liikaa ko. tapauksessa...

Tähän samaan vois kysyä, että nauttiiko joku oikeasti seksistä kännissä? Tai siitä että partneri on sekaisin kuin seinäkello? Kyllä mä jonkun pari lasia viiniä tms. ymmärrän illan aikana, mutta se että baarista enemmän ja vähemmän känniset ihmiset raahaavat kotiinsa yhden illan toivoksi vielä sitäkin kännisimpiä partnereita, niin saako siitä joku jotain ja jos saa, niin onko vielä aamullakin hyvä mieli?

Itse en kännissä halua harrastaa seksiä, enkä varsinkaan sekaantua kehenkään joka on ihan tossut sekaisin... Mieluummin sitten jos baarista joku yöksi tulee, niin nukkuu ja katsoo sitten aamulla uudelleen jos vielä selvinpäinkin kiinnostaa... Tai vaikka seuraavalla viikolla.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Sunflower

Posts: 363

#10053 • • Sunflower

pirpeli, 22.8.2006 11:35:
---
Annakins, 22.8.2006 10:36:
Toi on vaan naisille paljon hankalampaa ku miehille :P Siis se, et se ois sit vaan seksiä. Jostain joskus luin, et naisilla erittyy seksin aikana hormonia, joka sit aiheuttais sen, että kiintyy siihen partneriin. *hmph*

---


Naisen pitää olla kyllä harvinaisen kylmäpäinen tapaus, että "pelkkä seksi" onnistuu, ainakin pidemmällä aikavälillä...Miehille se tuntuu sitä vastoin olevan liiankin helppoa*uuh**grr*. Tuosta hormonista olen kanssa kuullut, ja sitä tässä onkin hyvä "syyttää"*nauru*, ei laisinkaan omaa tyhmyyttä tai sinisilmäisyyttä :D:D Mutta siis tollasta on kyllä olemassa...



hmm... En mä sanoisi kylmäpäisyydeksi, lähinnä pitää vain olla omat ajatukset selvinä ja todettuna se, ettei halua suhdetta ja seurustelua. Jos haluaa enemmän, ei se ystävyys ja avunanto tule toimimaan. Sitten taas jos ei halua suhdetta, eikä halua sotkeentua yhdenillanjuttuihin, on tämä mitä toimivin ratkaisu, ainakin jonkun aikaa.

Naisen voi olla ehkä keskimääräistä vaikeempi pitää se kaveruutena (tätä en kyllä itse allekirjoittaisi...), mutta ainakin naisen on helpompi saada tämmöinen järjestely. Jos mies menee ehdottamaan jotain tuollaista, saa hän todennäköisesti juomat päälleen tmv., mutta jos nainen ehdottaa, niin harva kieltäytyy.

-Ja juu, en kuulu tänne boksiin, mutta siviilisäädystä huolimatta näitä juttuja on hauska lueskella-
pirpeli

Posts: 5,533

#10054 • • pirpeli

Sunflower, 24.8.2006 09:58:
hmm... En mä sanoisi kylmäpäisyydeksi, lähinnä pitää vain olla omat ajatukset selvinä ja todettuna se, ettei halua suhdetta ja seurustelua. Jos haluaa enemmän, ei se ystävyys ja avunanto tule toimimaan. Sitten taas jos ei halua suhdetta, eikä halua sotkeentua yhdenillanjuttuihin, on tämä mitä toimivin ratkaisu, ainakin jonkun aikaa.



No tuo on kyllä totta, en osannut omia ajatuksiani tuoda kauhean hyvin esille. Johtuu varmaan siitä, että mä en osaa ajatella vaan seksiä seksinä, vaan siihen tulee niitä ihastumisviitteitä, varsinkin jos mies sattuu olemaan todella kiva. Pitäs vaan opetella pitämään asiat erillään toisistaan, etenkin jos miehellä ei selvästi oo muuta kuin seksi mielessä. Taas se nähtiin nimittäin... :(

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Gleba

Posts: 549

#10055 • • Gleba

pirpeli,
Taas se nähtiin nimittäin... :(



:(

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

wiwi

Posts: 1,575

#10056 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Sunflower, 24.8.2006 09:58:

-Ja juu, en kuulu tänne boksiin, mutta siviilisäädystä huolimatta näitä juttuja on hauska lueskella-



Niin, täällä sentään keskustellaan jostain. Mua henkilökohtasesti ei kiinnosta esimerkiksi kertoa, miten poikaystäväni kanssa nukun tai kauanko olen seurustellut ja ylistää sitten kuinka hienoa kaikki on (vaikka mukavaahan se onkin). Pitäisi melkein olla sellanen topic, jossa olisi keskustelua yleisesti ihmissuhteista.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10057 • • WiljamiDzay Nyypiö

wiwi, 24.8.2006 11:49:
---
Sunflower, 24.8.2006 09:58:

-Ja juu, en kuulu tänne boksiin, mutta siviilisäädystä huolimatta näitä juttuja on hauska lueskella-

---


Niin, täällä sentään keskustellaan jostain. Mua henkilökohtasesti ei kiinnosta esimerkiksi kertoa, miten poikaystäväni kanssa nukun tai kauanko olen seurustellut ja ylistää sitten kuinka hienoa kaikki on (vaikka mukavaahan se onkin). Pitäisi melkein olla sellanen topic, jossa olisi keskustelua yleisesti ihmissuhteista.



Ehkä sun kannattais alottaa semmonen topicci sitten... Parisuhteessa olevien luukku tai jtn... :D (Saat itse keksiä paremman nimen sille)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

wiwi

Posts: 1,575

#10058 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

WiljamiDzay, 24.8.2006 12:02:
---

Ehkä sun kannattais alottaa semmonen topicci sitten... Parisuhteessa olevien luukku tai jtn... :D (Saat itse keksiä paremman nimen sille)



Höh no kun ei just mitään "parisuhteessa olevien" tai "sinkkujen" topiccia erikseen (toki ymmärrän, miksi SINKKULUUKKU on olemassa), sillä en usko että siviilisääty vaikuttaa siinä määrin ihmisen ajatusmaailmaan. Jotkut ovat sinkkuja, jotkut varattuja, mutta useimmat meistä ovat olleet joskus kumpaakin. Kaikilla on siis varmasti ajatuksia ja kokemuksia aiheesta.

Mutta pärjään kyllä näinkin, en edes osaisi alottaa omaa topiccia. Se nyt oli ihan vain ilmaan heitetty ajatus.

Vai heitäkste mut ulos hä? *vink*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Amuck

Posts: 2,396

#10059 • • Amuck dub-i-dub

m_a, 24.8.2006 12:19:
Mä en usko että noilla mormoneilla olis ajatteluun niin suurta merkitystä, muutenkuin kokemuksen kautta. Meillä on aivot, jotka pystyy käsittelemään enemmän tietoa kuin me ollaan valmiita tiedostamaan. Eli me valitaan se mitä me ajatellaan/tunnetaan. Aina.


Kyllä kemialla ja biologialla on valtava merkitys ihmisen ajatuksiin ja käyttäytymiseen. Väitteesi on suoraan sanottuna aika naiivi.

Mitä pahaa vakipanoon kiintymisessä on? Ihminen osaa varmasti rakastaa useampaakin kuin yhtä! Tartteeko idiootteja panna?


Siinä saattaa satuttaa itsensä pahasti, kun tunteet tulevat mukaan vaikkei tahtoisikaan, ja toinen pitää kiinni alkuun sovitusta vakipanokuviosta.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Avatar
#10060 • • cjet Guest
Samassa hotellissa missä oon muutaman päivän, asuu jonkun futisturnauksen takia noin 80 naispoliisia.. *tirsk* Mä haluun pamppua.. saiskohan sitä jos oikein kauniisti pyytäis.. *nauru*