SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,680,085 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#10001 • • Edited hallucinogen Edain

Cjet, 21.8.2006 08:11:
On tää vapaus kuitenkin aika kivaa ajoittain. *tirsk*


Mä en oo oikein koskaan tajunnu tätä et sinkkuna on "vapaa" ja suhteessa ei? Tietenkin on yleensä tiettyjä rajoituksia. Kuitenkin jos oisin suhteessa niin elelisin kuten ennenkin, tottakai joutuu joskus joustaan toisen takia mut niin joutuu kavereiden ja perheen kohdallakin samalla tavalla. Jos nainen koittais jotain "kahletta" alkaa laittaan niin osoitan ovea, ei siitä mitään tuu jos toinen alkaa marisemaan kun tekisin mulle normaaleja asioita.

Tosin mä nyt en koskaan alkaisi seurustelemaan henkilön kanssa joka koittais pistää mua tossun alle ;)

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#10002 • • hallucinogen Edain

domi, 21.8.2006 08:13:
Seksin eteen ei joudu tekemään sen enempää töitä, jos on vkkp (vanha kunnon kaveripano) *nauru*


Mulle kelpais kanssa tommoinen, mites noita saadaan? Mennään kyseleen kaikki mimmifrendit läpi et josko sillä ois puutosta mitä vois aika-ajoin helpottaa? ;D

--
pikku-*possu*

domi

Posts: 7,069

#10003 • • domi Työn sankari.

hallucinogen, 21.8.2006 08:21:
Mulle kelpais kanssa tommoinen, mites noita saadaan? Mennään kyseleen kaikki mimmifrendit läpi et josko sillä ois puutosta mitä vois aika-ajoin helpottaa? ;D


Eijei :D Kyl sen huomaa, jos on kaveri jolla on hiukan puutostilaa, ja kemiat kohtaa sen verran, et molemmat voi "auttaa" toisensa ulos siitä tilanteesta. :D

Tai no, voihan tollasen gallupinkin tehdä, ja lisätä loppuun kysymyksen "Jos vastasit kysymykseen no. 8 'Kyllä', niin olisinko juuri minä se, joka voisi auttaa sinua ko. tilanteen muuttamisessa?"
hallucinogen

Posts: 8,190

#10004 • • hallucinogen Edain

domi, 21.8.2006 08:23:
Eijei :D Kyl sen huomaa, jos on kaveri jolla on hiukan puutostilaa, ja kemiat kohtaa sen verran, et molemmat voi "auttaa" toisensa ulos siitä tilanteesta. :D

Tai no, voihan tollasen gallupinkin tehdä, ja lisätä loppuun kysymyksen "Jos vastasit kysymykseen no. 8 'Kyllä', niin olisinko juuri minä se, joka voisi auttaa sinua ko. tilanteen muuttamisessa?"


Ei naisista mitään huomaa. Jossain välissä ne valittaa kun ei huomaa "selviä" vihjeitä ja sit kun luulee et nyt on selvä vihje ja menee tekee tuttavuutta niin: "mä vaan oon kiltti plapla... Mä flirttailen vaan, ei se mitään tarkoita, se on semmosta harmitonta plapla". :D

Kyllä naiseen on pakko löytyä joku yleispätevä manuaali miten saa selville nää tyypillisimmät toiminnot ja miten niissä tilanteissa tulee toimia. Nainen on kuin Windows, koskaan ei tiedä milloin se bluescreen hyökkää ja vikasietotila on joka päiväistä.

--
pikku-*possu*

domi

Posts: 7,069

#10006 • • domi Työn sankari.

hallucinogen, 21.8.2006 08:42:
Ei naisista mitään huomaa. Jossain välissä ne valittaa kun ei huomaa "selviä" vihjeitä ja sit kun luulee et nyt on selvä vihje ja menee tekee tuttavuutta niin: "mä vaan oon kiltti plapla... Mä flirttailen vaan, ei se mitään tarkoita, se on semmosta harmitonta plapla". :D


Toiki kyl pitää paikkansa. Ainahan voi tosin toivoa et ajan myötä oppii lukemaan heitä paremmin :D


Kyllä naiseen on pakko löytyä joku yleispätevä manuaali miten saa selville nää tyypillisimmät toiminnot ja miten niissä tilanteissa tulee toimia. Nainen on kuin Windows, koskaan ei tiedä milloin se bluescreen hyökkää ja vikasietotila on joka päiväistä.



Tuo yleispätevä manuaali on sitten harvojen ja valittujen saatavilla, koska en ainakaan ite oo löytänyt sitä. Mut naista vois kyllä verrata mihin tahansa Microsoftin tuotteisiin bluescreenin, vikasietotilan ja epämääräisten lisenssimaksujen kautta :D
Amuck

Posts: 2,396

#10007 • • Amuck dub-i-dub

domi, 21.8.2006 08:23:
Tai no, voihan tollasen gallupinkin tehdä, ja lisätä loppuun kysymyksen "Jos vastasit kysymykseen no. 8 'Kyllä', niin olisinko juuri minä se, joka voisi auttaa sinua ko. tilanteen muuttamisessa?"


No jaa, minkä takia luulit että me tyttöjen kanssa se miehenmetsästyskuponkikin tehtiin? :D

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Zapa

Posts: 1,393

#10008 • • Zapa Mr Wrangler

hallucinogen, 21.8.2006 08:42:
Kyllä naiseen on pakko löytyä joku yleispätevä manuaali miten saa selville nää tyypillisimmät toiminnot ja miten niissä tilanteissa tulee toimia. Nainen on kuin Windows, koskaan ei tiedä milloin se bluescreen hyökkää ja vikasietotila on joka päiväistä.



Kannattaa suosia Linux-tyyppisiä naisia, toimii takuuvarmasti ja loogisesti.
..
.
.
.
.
..
Häh, onko semmoisia olemassa?#!? No ei todellakaan *nauru*
hallucinogen

Posts: 8,190

#10009 • • hallucinogen Edain

Zapa, 21.8.2006 09:45:
Kannattaa suosia Linux-tyyppisiä naisia, toimii takuuvarmasti ja loogisesti.
..
.
.
.
.
..
Häh, onko semmoisia olemassa?#!? No ei todellakaan *nauru*


Niitä kutsutaan shemaleiksi.

--
pikku-*possu*

domi

Posts: 7,069

#10010 • • domi Työn sankari.

Zapa, 21.8.2006 09:45:
Kannattaa suosia Linux-tyyppisiä naisia, toimii takuuvarmasti ja loogisesti.


Kaikki linux-tytöt on aina varattuja *igor* ja loput on et EI MULLA VOI OLLA KU WINDOWS KU SIINON MESE JA IRC-GALTSU JA SIIDERIÄ JA HOTMAIL *jiihaa*
domi

Posts: 7,069

#10011 • • domi Työn sankari.

Amokk, 21.8.2006 09:39:
---
No jaa, minkä takia luulit että me tyttöjen kanssa se miehenmetsästyskuponkikin tehtiin? :D


Pitänee tehä siitä naisten metsästykseen sopiva versio :D
Avatar
#10012 • • niomic Guest

Zapa, 21.8.2006 09:45:
---
hallucinogen, 21.8.2006 08:42:
Kyllä naiseen on pakko löytyä joku yleispätevä manuaali miten saa selville nää tyypillisimmät toiminnot ja miten niissä tilanteissa tulee toimia. Nainen on kuin Windows, koskaan ei tiedä milloin se bluescreen hyökkää ja vikasietotila on joka päiväistä.

---


Kannattaa suosia Linux-tyyppisiä naisia, toimii takuuvarmasti ja loogisesti.
..
.
.
.
.
..
Häh, onko semmoisia olemassa?#!? No ei todellakaan *nauru*



Niitten kans on sit se ongelma et jos haluu mitään simppelimpääkin toimii, ni joutuu konffaa niin saatanasti ja sit kaikki muut samanhenkiset äijät sanoo et "no se on niin ez, sanot vaan tytölles et sen pitää kävellä käsillään takaperin tuulimyllyyn, jolloin sil tulee semmonen erikoinen sensaatio ja sit ajelet sitä forcella läpi ni homma pelaa k?"
domi

Posts: 7,069

#10013 • • Edited domi Työn sankari.

niomic, 21.8.2006 09:57:
Niitten kans on sit se ongelma et jos haluu mitään simppelimpääkin toimii, ni joutuu konffaa niin saatanasti ja sit kaikki muut samanhenkiset äijät sanoo et "no se on niin ez, sanot vaan tytölles et sen pitää kävellä käsillään takaperin tuulimyllyyn, jolloin sil tulee semmonen erikoinen sensaatio ja sit ajelet sitä forcella läpi ni homma pelaa k?"


Suurin osa ainakin kokemukseni mukaan naisten ns. loogisista jutuista on verrattavissa perse edellä puuhun kiipeämiseen.

EDIT: tietty jos jätkä on sellanen puuhelmisaatana, jolla ei oikeesti oo muutakuin ne tissit silmien eessä, niin tottakai kaikki kuulostaa hänestä loogiselta, mut kun siirrytään vähän vaativimpiin yksilöihin, jotka osaavat ajatella, niin OH MY GOD, heti ongelmia.
Avatar
#10014 • • niomic Guest

domi, 21.8.2006 10:01:
---
niomic, 21.8.2006 09:57:
Niitten kans on sit se ongelma et jos haluu mitään simppelimpääkin toimii, ni joutuu konffaa niin saatanasti ja sit kaikki muut samanhenkiset äijät sanoo et "no se on niin ez, sanot vaan tytölles et sen pitää kävellä käsillään takaperin tuulimyllyyn, jolloin sil tulee semmonen erikoinen sensaatio ja sit ajelet sitä forcella läpi ni homma pelaa k?"

---

Suurin osa ainakin kokemukseni mukaan naisten ns. loogisista jutuista on verrattavissa perse edellä puuhun kiipeämiseen.

EDIT: tietty jos jätkä on sellanen puuhelmisaatana, jolla ei oikeesti oo muutakuin ne tissit silmien eessä, niin tottakai kaikki kuulostaa hänestä loogiselta, mut kun siirrytään vähän vaativimpiin yksilöihin, jotka osaavat ajatella, niin OH MY GOD, heti ongelmia.



Nah, I'm more of an assman myself, thnx for teh tips.
titi

Posts: 59

#10015 • • titi
Muutaman ystävän kanssa saatiin baari-illan päätteeksi varsin mukava teoria siitä miksi miesten (ja miksei naistenkin) ihastus laantuu viimeistään vuoden päästä suhteen alkamisesta...

Ihmisten ajatus maailma toimii samalla tavalla kun muoti-virtaukset...Ensin avo cadillac on kova mutta vuoden päästä se on jo vanha juttu ja täytyy keksiä jotain uutta. Jos ruvetaan miettimään sitten naisten ja miesten erillaisuutta tässä asiassa. Naisille usein riittää pienemmät muutokset kuin auton vaihto...kuten vaikka shoppailu(ei lasketa niitä vuotuisia kuluja, vain ne kerta ostokset..)...*pepsodent* Vaate kaapin uusiminen uusii myös egoa. Ja samaa taitaa myös tehdä auton uusiminen useimmille miehille...mikäs siine päräyttää nissan z350.lla. Varmasti nostaa itsetuntoa, samoin kun kipittäminen diorin tai chanelin vaatteissa, vaikkei se meitä ihmisinä muutakaan. Mutta tästä onkin varmaan kyse. Uuden parisuhteen luominen nostaa yleensä ihmisen itsetuntoa ja hyvä itsetunto nostaa hyvän olon tunnetta kehossa. Vanha parisuhde tuntuu liian turvalliselta, ja uusi kiehtoo...vaikka sekin on kohta jo vanhaa.

Olemmeko todella niin riippuvaisia hyvän olon tunteesta että olemme valmiita uhraamaan monen vuoden uurastuksen ja "työn" hukkaan vain siksi...
Avatar
#10016 • • cjet Guest

hallucinogen, 21.8.2006 08:19:

Mä en oo oikein koskaan tajunnu tätä et sinkkuna on "vapaa" ja suhteessa ei? Tietenkin on yleensä tiettyjä rajoituksia. Kuitenkin jos oisin suhteessa niin elelisin kuten ennenkin, tottakai joutuu joskus joustaan toisen takia mut niin joutuu kavereiden ja perheen kohdallakin samalla tavalla. Jos nainen koittais jotain "kahletta" alkaa laittaan niin osoitan ovea, ei siitä mitään tuu jos toinen alkaa marisemaan kun tekisin mulle normaaleja asioita.

Tosin mä nyt en koskaan alkaisi seurustelemaan henkilön kanssa joka koittais pistää mua tossun alle ;)



Vapaus sekoilla ja hölmöillä miten sattuu ilman että kukaan satuttaisi itseään sinun takiasi? *hymy* Tosin sillä seurauksella että sekoilu ja hömöily käy kyllä oman mielen päälle. Mut tuskin sä vapaasti kokeilet juttuja (esim.seksiin liittyen) muiden tytsyjen kaa, jos elät jo jonkun tytön kaa parisuhteessa. Mut tosiaan täähän oli siis vaan jos haluaa joskus liidellä vapaana sinkkuna... *nauru* Ei kaikki halua sellaista elämää viettää vaikka oiski sinkkuna.
Avatar
#10017 • • cjet Guest

titi, 21.8.2006 11:50:
Muutaman ystävän kanssa saatiin baari-illan päätteeksi varsin mukava teoria siitä miksi miesten (ja miksei naistenkin) ihastus laantuu viimeistään vuoden päästä suhteen alkamisesta...

Ihmisten ajatus maailma toimii samalla tavalla kun muoti-virtaukset...Ensin avo cadillac on kova mutta vuoden päästä se on jo vanha juttu ja täytyy keksiä jotain uutta. Jos ruvetaan miettimään sitten naisten ja miesten erillaisuutta tässä asiassa. Naisille usein riittää pienemmät muutokset kuin auton vaihto...kuten vaikka shoppailu(ei lasketa niitä vuotuisia kuluja, vain ne kerta ostokset..)...*pepsodent* Vaate kaapin uusiminen uusii myös egoa. Ja samaa taitaa myös tehdä auton uusiminen useimmille miehille...mikäs siine päräyttää nissan z350.lla. Varmasti nostaa itsetuntoa, samoin kun kipittäminen diorin tai chanelin vaatteissa, vaikkei se meitä ihmisinä muutakaan. Mutta tästä onkin varmaan kyse. Uuden parisuhteen luominen nostaa yleensä ihmisen itsetuntoa ja hyvä itsetunto nostaa hyvän olon tunnetta kehossa. Vanha parisuhde tuntuu liian turvalliselta, ja uusi kiehtoo...vaikka sekin on kohta jo vanhaa.

Olemmeko todella niin riippuvaisia hyvän olon tunteesta että olemme valmiita uhraamaan monen vuoden uurastuksen ja "työn" hukkaan vain siksi...



Word. Sitähän tää on, hektinen maailma mis pitää hakea niitä uusia ihastumisen tunteita vaan uudestaan ja uudestaan. *hymy*
hallucinogen

Posts: 8,190

#10018 • • Edited hallucinogen Edain

Cjet, 21.8.2006 11:58:
nips


Mä en pahemmin muutenkaan harrasta yhden yön juttuja ja parisuhteessa saa seksiä joten ei tarvitse käydä vieraissa. Lisäksi en jäisi parisuhteeseen jossa seksi syystä taikka toisesta ei toimi. Seksi on pieni asia suhteessa niin kauan kuin se toimii mut jos se ei toimi niin se myös yleensä tuhoaa sen.

Koitin sanoa vaan sitä, etten koskaan ryhtyisi suhteeseen jossa mun pitäis rajoittaa mun omia juttuja. Suhde esim. missä toista vituttais mun pelaaminen tai scifin katsominen ei vois toimia. Joten pidemmän päälle toisen täytyy olla samanhenkinen kuin minä :)

--
pikku-*possu*

zenny

Posts: 1,145

#10019 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Inhottavint täs sinkkuudes on läheisyyden kaipuu.. huomas hyvin ku nukku viikonlopun jonkun vieressä ja sen jälke pitiki nukkuu yksin ni tuli *nyyh* *uuh* no mut on se kiva et ain sillon tällön saa ees nukkuu jonkun kanssa.. *hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Avatar
#10020 • • niomic Guest

titi, 21.8.2006 11:50:
Muutaman ystävän kanssa saatiin baari-illan päätteeksi varsin mukava teoria siitä miksi miesten (ja miksei naistenkin) ihastus laantuu viimeistään vuoden päästä suhteen alkamisesta...

Ihmisten ajatus maailma toimii samalla tavalla kun muoti-virtaukset...Ensin avo cadillac on kova mutta vuoden päästä se on jo vanha juttu ja täytyy keksiä jotain uutta. Jos ruvetaan miettimään sitten naisten ja miesten erillaisuutta tässä asiassa. Naisille usein riittää pienemmät muutokset kuin auton vaihto...kuten vaikka shoppailu(ei lasketa niitä vuotuisia kuluja, vain ne kerta ostokset..)...*pepsodent* Vaate kaapin uusiminen uusii myös egoa. Ja samaa taitaa myös tehdä auton uusiminen useimmille miehille...mikäs siine päräyttää nissan z350.lla. Varmasti nostaa itsetuntoa, samoin kun kipittäminen diorin tai chanelin vaatteissa, vaikkei se meitä ihmisinä muutakaan. Mutta tästä onkin varmaan kyse. Uuden parisuhteen luominen nostaa yleensä ihmisen itsetuntoa ja hyvä itsetunto nostaa hyvän olon tunnetta kehossa. Vanha parisuhde tuntuu liian turvalliselta, ja uusi kiehtoo...vaikka sekin on kohta jo vanhaa.

Olemmeko todella niin riippuvaisia hyvän olon tunteesta että olemme valmiita uhraamaan monen vuoden uurastuksen ja "työn" hukkaan vain siksi...



Chuck sanois tähän kohtaan et:
"You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
- -
We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.
"

Jos itsetunto ja onnellisuus on kiinni siitä uudesta kymppitonnin high roller trendikellosta, ni aika sad for you. Ne jotka oikeasti kaipaa muutosten tuulia ja piristävyyttä sietäisivät etsiä itselleen semmoisen kumppanin, joka tämän vaatimuksen täyttää tai myöntää vaihtoehtoisesti itselleen, että ei kykene pidempään suhteeseen piste. Ne, jotka tajuaa / osaa tyytyä siihen normimpaan settiin (suurin osa porukasta kuhan vähän vanhenee :) on yleensä varmasti huomattavasti onnellisempia.