SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,678,612 views

Avatar
#10021 • • cjet Guest

hallucinogen, 21.8.2006 12:04:

Mä en pahemmin muutenkaan harrasta yhden yön juttuja ja parisuhteessa saa seksiä joten ei tarvitse käydä vieraissa. Lisäksi en jäisi parisuhteeseen jossa seksi syystä taikka toisesta ei toimi. Seksi on pieni asia suhteessa niin kauan kuin se toimii mut jos se ei toimi niin se myös yleensä tuhoaa sen.

Koitin sanoa vaan sitä, etten koskaan ryhtyisi suhteeseen jossa mun pitäis rajoittaa mun omia juttuja. Suhde esim. missä toista vituttais mun pelaaminen tai scifin katsominen ei vois toimia. Joten pidemmän päälle toisen täytyy olla samanhenkinen kuin minä :)



Nii ja mä koitin vaa sanoa että jos niitä jostain syystä haluaisikin ruveta harrastelee, niin silloin on parempi olla se "vapaa" eli sinkku. *vink* Mut samoil linjoil mennään. *piis*
Amuck

Posts: 2,396

#10022 • • Amuck dub-i-dub

titi, 21.8.2006 11:50:
*pepsodent*


Aivan älytön teoria.

Jo tuo ajatus uuden auton ja Diorin vaatteiden vaikutuksesta itsetuntoon on itselleni aika vieras. En minä ainakaan määrittele itseäni moisten kautta. Hyvä (?) tietty sulle jos joku muotirätti tai shoppailu itsetuntoa kohottaa.

Vielä hullumpi on suhtautuminen ihmissuhteisiin kulutustavarana. Kun vanhaan kultsiin väsytään, otetaan uusi ja timmimpi uros/tipu rinnalle? Ei jumankauta.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

hallucinogen

Posts: 8,190

#10023 • • Edited hallucinogen Edain

Amokk, 21.8.2006 12:56:
Vielä hullumpi on suhtautuminen ihmissuhteisiin kulutustavarana. Kun vanhaan kultsiin väsytään, otetaan uusi ja timmimpi uros/tipu rinnalle? Ei jumankauta.


Ideahan on suorastaan loistava mutta valitettavasti se uuden ja timmin tipusen ottaminen super-marketista hintaan 49.90 ei oikein toimi :/ tai no koitetaan! Mimmit kulutustavaraksi ja leluosastolle!

Ei hitto mähän sanoin etten ollu sovinisti...:D

--
pikku-*possu*

Amuck

Posts: 2,396

#10024 • • Amuck dub-i-dub

hallucinogen, 21.8.2006 13:07:
Ei hitto mähän sanoin etten ollu sovinisti...:D


Ei se mtn, mähän sanoin että mä oon :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

hallucinogen

Posts: 8,190

#10025 • • hallucinogen Edain

Amokk, 21.8.2006 13:08:
Ei se mtn, mähän sanoin että mä oon :)


Okei mee istuu hyllylle niin mä laitan sut kärryhin :D Toivottavasti antavat kuitin kans et voi palauttaa jos ei miellytä ;D

--
pikku-*possu*

ipe

Posts: 1,845

#10026 • • ipe X-Rust / Holvi

titi, 21.8.2006 11:50:
Ihmisten ajatus maailma toimii samalla tavalla kun muoti-virtaukset...



*eiei* Ei tod!

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Karski

Posts: 6,049

#10027 • • Edited Karski Pomon kätyri

titi, 21.8.2006 11:50:
Muutaman ystävän kanssa saatiin baari-illan päätteeksi varsin mukava teoria siitä miksi miesten (ja miksei naistenkin) ihastus laantuu viimeistään vuoden päästä suhteen alkamisesta...



Lyhyesti: paska teoria *nauru*

Tolle ihastuksen tunteen laantumiselle löytyy
syyt ihan ihmisen hermostollisesta toiminnasta, ei
tarvi lähtee noin kaukaa rakentaan jotain kulttuuri-
ympäristön vaikutuksia. Eri asia on sitten se, että
millaiset mekanismit pitää ylää suhteita, jotka jatkuu
vuodesta toiseen - ja toimii.

Joka tapauksessa ihastuminen on vähän niinkuin
starttimoottori; se saa homman käyntiin, ja
egolla on tässä välittäjäainekeitoksessa aika
pieni rooli.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Amuck

Posts: 2,396

#10028 • • Amuck dub-i-dub

hallucinogen, 21.8.2006 13:07:
-- uuden ja timmin tipusen -- hintaan 49.90


hallucinogen, 21.8.2006 13:10:
Okei mee istuu hyllylle niin mä laitan sut kärryhin :D


Jokin tässä yhtälössä mättää :D

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Amuck

Posts: 2,396

#10030 • • Amuck dub-i-dub

hallucinogen, 21.8.2006 13:33:
Liian kallis? ;)


se.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

domi

Posts: 7,069

#10032 • • Edited domi Työn sankari.
Tajusin muuten tänään, et miksi oon ja pysyn täällä.

Yhdestä syystä: en vain tajua lopettaa ajoissa. Laskin että viimeisen 10 vuoden aikana mulla on ollut useita mahdollisuuksia hyvään ja tasapainoiseen seurustelusuhteeseen ( jos lähetään jossittelemaan, niin eihän noistakaan tiiä et kauanko olisi kestänyt, mut oletan et pitkään), mutta jossain vaiheessa oon ite alkanut ajatella et "nyt pitää saada taas lisää", ja kun sitä jotain (en tarkoita seksiä) ei oo lisää saanut, oon sit hiljalleen alkanut pistämään suhdetta pakettiin huomaamattani, ja jossain vaiheessa lopettanut sen, yleensä tosi turhaan tekosyyhyn vedoten.

Nyt tuli mieleen se, että opinkohan koskaan sitä, että jossain vaiheessa pitää olla tyytyväinen siihen mitä saa, eikä haluta jatkuvasti lisää. Tai että kaikkee ei voi saada, täydellisyyteen ei kannata pyrkiä, koska kukaan ei voi olla sellainen.

Oonkohan mä yleensä aika hakoteillä tässä asiassa? :D

EDIT: ja kyllä, tekisin paljon toisin, jos vaan voisin.
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10033 • • WiljamiDzay Nyypiö

domi, 21.8.2006 16:36:

Nyt tuli mieleen se, että opinkohan koskaan sitä, että jossain vaiheessa pitää olla tyytyväinen siihen mitä saa, eikä haluta jatkuvasti lisää. Tai että kaikkee ei voi saada, täydellisyyteen ei kannata pyrkiä, koska kukaan ei voi olla sellainen.



Näin on myös mun kohdalla... Viimeisten 6 vuoden aikana menny polla 100% sekaisin yhteensä 2 eukon takia, ja kun ei ole vastapuolella kolahtanut, niin itellä täysin peli seis... Eli mulla oli käytännössä 6 vuoden tauko ennen kun tänä kesänä laitoin taas itteni peliin kunnolla ja poltin sormet (ja vähän muutakin)...

Enkä jaksa innostua oikeastaan lainkaan sellaisista, jotka lähtevät tekemään aloitetta mun suuntaan (eihän ne voi olla täydellisiä, jos ne joutuu ite ettimään seuraa)...

Saattaa olla pidemmän päälle ongelma...

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

pirpeli

Posts: 5,533

#10034 • • Edited pirpeli
Ehem.....Ei mitää :D Tai siis, onhan tää tuttu luukku, mutta ei täällä asua viittis. Jospa tämä tästä selkenis.

:) Suunta on hyvä.

edit. Kukaan ei ole täydellinen, ja juuri se tekee ihmisestä ihmisen. Kulunut, mut niin paikkansapitävä juttu.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

ninscu

Posts: 635

#10035 • • ninscu candydelic
Huoh.. *uuh* on tää vaan niiin tätä.. *hmph*

--
.. grooving with the eternal now ..

ezzy

Posts: 8,060

#10036 • • Edited ezzy Droid-pappa

WiljamiDzay, 21.8.2006 16:51:
---
Enkä jaksa innostua oikeastaan lainkaan sellaisista, jotka lähtevät tekemään aloitetta mun suuntaan (eihän ne voi olla täydellisiä, jos ne joutuu ite ettimään seuraa)...

Saattaa olla pidemmän päälle ongelma...



Nojoo, toi on jo käytännössä aika vittumainen asenne :D

tapaat neiti täydellisen ja pelaatte pelejä vuosia, ettekä saa mitään aikaseksi, kun molemmilla on toi asenne :D
FAIRI

Posts: 558

#10037 • • FAIRI
hulluu, meikä ei kuulu tänne enää *plur**iloinen**uros**piis**sydän*

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Avatar
#10038 • • Annakins Guest

hallucinogen, 21.8.2006 08:21:
---
domi, 21.8.2006 08:13:
Seksin eteen ei joudu tekemään sen enempää töitä, jos on vkkp (vanha kunnon kaveripano) *nauru*

---

Mulle kelpais kanssa tommoinen, mites noita saadaan? Mennään kyseleen kaikki mimmifrendit läpi et josko sillä ois puutosta mitä vois aika-ajoin helpottaa? ;D



Toi on vaan naisille paljon hankalampaa ku miehille :P Siis se, et se ois sit vaan seksiä. Jostain joskus luin, et naisilla erittyy seksin aikana hormonia, joka sit aiheuttais sen, että kiintyy siihen partneriin. *hmph*

vkkp ois kyl kiva
domi

Posts: 7,069

#10039 • • domi Työn sankari.

Annakins, 22.8.2006 10:36:
Jostain joskus luin, et naisilla erittyy seksin aikana hormonia, joka sit aiheuttais sen, että kiintyy siihen partneriin.


Toi on kyl perseestä, tosin jos pitää pään kylmänä, ja hoitaa vaan seksin, ni kyl tommoset hormonit syrjäytetään *nauru*

Ne on kivoja
Avatar
#10040 • • Annakins Guest

domi, 22.8.2006 10:40:
---
Annakins, 22.8.2006 10:36:
Jostain joskus luin, et naisilla erittyy seksin aikana hormonia, joka sit aiheuttais sen, että kiintyy siihen partneriin.

---

Toi on kyl perseestä, tosin jos pitää pään kylmänä, ja hoitaa vaan seksin, ni kyl tommoset hormonit syrjäytetään *nauru*

Ne on kivoja



Juu, ja riippuuhan se aika paljon myös siitä, minkälainen suhde ko. henkilön kanssa alunperinkin on ollut =D