SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,700,720 views

Amuck

Posts: 2,396

#10061 • • Amuck dub-i-dub

m_a, 24.8.2006 13:06:
---
2la, 24.8.2006 12:31:
Kyllä kemialla ja biologialla on valtava merkitys ihmisen ajatuksiin ja käyttäytymiseen. Väitteesi on suoraan sanottuna aika naiivi.
---
jaa että sä et päätä mitä sä ajatettelet, vaan kemia estää sen. Musta taas se on aika naiivin kuulosta :)


Sanoinko mä niin? En.
Sanotaanko sama uudelleen: ei ihminen voi täysin päättää mitä tuntee. Ei voi esimerkiksi rakastua ihanteellisen oloiseen kumppaniehdokkaaseen, tai olla surematta ikäviä asioita. Tunteiden tukahduttaminen ja se, ettei anna tunteiden vaikuttaa toimintaansa, ovat sitten eri asioita.

Sitten on aika uudelle moraalikeskustelulle, tärkeintä on että molempia kuunnellaan. BTW Mikään ei tapahdu vahingossa. Me ei vaan osata joko kuunnella itseämme tai kommunikoida toisen kanssa tarpeeksi hyvin, että ongelmilta vois välttyäpälttyä!

jos satuttaa itsensä siksi ettei saa mitä haluaa, sitten itketään!
liika pumpuli oksettaa.


En tiedä miten moraali nyt tähän liittyi, jos toinen haluaa syventää suhdetta ja toinen ei. Eikä siinä keskustelut auta, eikä itsetuntemus, vaikka kuinka olisi aluksi kuvitellut olevansa kiintymättä.
Tuosta olen kyllä samaa mieltä ettei aina voi kaikkea saada.
Olen muuten ihan väärä ihminen käymään keskustelua jostain vakipanoista. :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10062 • • WiljamiDzay Nyypiö

Cjet, 24.8.2006 13:13:
Samassa hotellissa missä oon muutaman päivän, asuu jonkun futisturnauksen takia noin 80 naispoliisia.. *tirsk* Mä haluun pamppua.. saiskohan sitä jos oikein kauniisti pyytäis.. *nauru*



Hii... Nyt kerrot heti mikä hotelli on kyseessä... *aplodit**kuolaa*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Avatar
#10063 • • cjet Guest

WiljamiDzay, 24.8.2006 13:25:
---
Cjet, 24.8.2006 13:13:
Samassa hotellissa missä oon muutaman päivän, asuu jonkun futisturnauksen takia noin 80 naispoliisia.. *tirsk* Mä haluun pamppua.. saiskohan sitä jos oikein kauniisti pyytäis.. *nauru*

---


Hii... Nyt kerrot heti mikä hotelli on kyseessä... *aplodit**kuolaa*



Puikkari. Eli tänää ja perjantaina himmee metsästys.. *nauru*
Jazmine

Posts: 1,009

#10064 • • Jazmine Pösilö

nini, 21.8.2006 19:32:
Huoh.. *uuh* on tää vaan niiin tätä.. *hmph*



No älä muuta sano... *eiei*

--
Polcca on parasta *sydän*

zenny

Posts: 1,145

#10065 • • Edited zenny Pieni sateenvarjotyttö
Ens tiistain 4D pitää kattoo ku aiheena on "nirsot naiset" ite taijan vähä kuuluu tohon kategoriaa... valitettavasti.. *eiei*

JA nyt taas alkaa inhottavat ja masentavat ajatukset tunkeutuu päähän ku on yksin viikonloppun.. *eiei* menkää pois tyhmät ja inhottavat ajatukset!!!! *senkin* mur!

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

sapeli

Posts: 11,768

#10066 • • sapeli jokukukamikä?

m_a, 24.8.2006 12:19:
Mä en usko että noilla mormoneilla olis ajatteluun niin suurta merkitystä, muutenkuin kokemuksen kautta.



Olihan tää typo? *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#10067 • • Jago un-trained monkee

m_a, 24.8.2006 12:19:
Mitä pahaa vakipanoon kiintymisessä on? Ihminen osaa varmasti rakastaa useampaakin kuin yhtä! Tartteeko idiootteja panna? Oon muuten huomannu, idiotismi esiintyy silloin kun toisen näkemystä ei arvosteta. Peilit käteen <3


kyllä mä ainakin huomasin että kiinnyin vakipanoihini, kun niiden kanssa vuosia tulin tapailleeksi, aina jutellen elämästä ja arvoista ja vähitellen oppien tuntemaan toisen todella hyvin, vaikkakin väärällä etunimellä ja muin suojaus keinoin(liian hyvä asema)

nykyään vakipanoni valitettavasti seurustelee ja ennen sitä mä seukkasin joten ei olla nähty sitten joulun, mutta kyllä vakipanoistakin voi siis tulla tärkeitä ihmisiä omalla tavallaan.
on sekin omanlaisensa suhde, kaikkien muitten suhde muotojen seassa
en mä silti kaikkiin vakipanoihini ole kiintynyt ja osaan erilailla. muutamista tuli frendejä, yhen kanssa päädyin kokeilemaan vähän vakavampaa juttua jne.

kyllä siinä tarttee samanlaisen ajatusmaailman ja henkisen yhteyden jotta fyysinen yhteys voisi olla parhaimmillaan

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

kml

Posts: 1,142

#10068 • • Edited kml Keyhole Markup Language
Siin vaiheessa ku tekee mieli lähtee baarista, oot narikkalappu kädessä lähössä yksin pois..

Laita lappu takas taskuun, ja suuntaa takas tiskille *vink**hihu*

Kanzii *joo*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Avatar
#10069 • • cjet Guest

kml, 26.8.2006 10:20:
Siin vaiheessa ku tekee mieli lähtee baarista, oot narikkalappu kädessä lähössä yksin pois..

Laita lappu takas taskuun, ja suuntaa takas tiskille *vink**hihu*

Kanzii *joo*



Joo, tai venyttele pilkkuun asti, ja kävele just sitä oikeaa reittii takas kotiin päin.. Kanzii.. *nauru*
Samu81

Posts: 1,224

#10070 • • Samu81 kokolihaa

emuli
Samaan aikaan samana iltana kaks eri kaveria tunnustaa ihastuneensa muhun.. Ihan puun takaa. Outo olo.. Kaiken lisäks huomenna vielä luvassa yhdet treffit, mikä sekoittaa pakkaa entisestään.. Eikä asiaa helpota se, että hiljattain myös ex-poikaystävä alkoi ottaa toistuvasti yhteyttä. Vähemmästäkin menee pieni tyttö ihan sekaisin *ding*




*nauru*

Mä en tiedä, mut repesin täysin. Sori.

Oispa täälläkin tuommoisia ongelmia :D

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Avatar
#10071 • • niomic Guest

emuli, 27.8.2006 23:59:
---
Samu*, 27.8.2006 23:50:

*nauru*

Mä en tiedä, mut repesin täysin. Sori.

Oispa täälläkin tuommoisia ongelmia :D

---


No mut lähinnä jännä kuin samaan aikaan tuntuu et menee päin peppua, mut toisaalta sitten kuitenkin ihan hyvin.. Kummallinen olo *nauru*



Kaipa täs vois viel silleen sekottaa pakkaa et annat exäs tiedot Jagolle ja se voi ottaa sen vakipanoks vaik vuodeks? :D

Mut onnea uusiin ihmisiin.
Alyna

Posts: 194

#10072 • • Alyna

niomic, 28.8.2006 00:11:

Kaipa täs vois viel silleen sekottaa pakkaa et annat exäs tiedot Jagolle ja se voi ottaa sen vakipanoks vaik vuodeks? :D

Mut onnea uusiin ihmisiin.



Hehe, kuulostaa varsin oivalta suunnitelmalta!! *nauru* Ja kiitos.. Sitä tarvitaan *hihu*
Dana

Posts: 647

#10073 • • Dana
..poistumassa.. *plur*
Avatar
#10075 • • cjet Guest

Dana, 28.8.2006 09:17:
..poistumassa.. *plur*



Senkin! *nauru* Et rupee seukkailee mitää.. *grr* Hitto koht oon massive-porukan ainut single-one.. *tirsk*
Freja

Posts: 8,774

#10076 • • Freja Sihteeri

Cjet, 28.8.2006 18:36:
Senkin! *nauru* Et rupee seukkailee mitää.. *grr* Hitto koht oon massive-porukan ainut single-one.. *tirsk*



HAH repslol tuskin :D

Niin ja ei mä en nyt vittuile mitenkään sun sinkkuudelle, koska mä tiedän et kuitenkin salaa sä vaan tykkäät olla ilman mitää justiinaa tai muuta nalkuttavaa irmaa *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#10077 • • cjet Guest

Freja, 28.8.2006 18:40:

HAH repslol tuskin :D

Niin ja ei mä en nyt vittuile mitenkään sun sinkkuudelle, koska mä tiedän et kuitenkin salaa sä vaan tykkäät olla ilman mitää justiinaa tai muuta nalkuttavaa irmaa *nauru*



*tirsk* Nii justiina, ei mitää irmoja.. *nauru*
Ozie

Posts: 1,389

#10078 • • Ozie

Dana, 28.8.2006 09:17:
..poistumassa.. *plur*



MITTTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH?!?
Näinkö tässä nyt sit kävi *nauru*

No mut hienoa!
ezzy

Posts: 8,060

#10079 • • ezzy Droid-pappa
Miten voikin olla näin vitun huono olo viikkoja eron jälkeenkin...
$

Posts: 1,802

#10080 • • Edited $ Destination weekend!

ezzy, 28.8.2006 19:02:
Miten voikin olla näin vitun huono olo viikkoja eron jälkeenkin...



Se riippuu niin monesta asiasta. Kun oma 4,5v suhde meni poikki pari vuotta sitten, se todellinen paska olo alkoi vasta reilu puoli vuotta bänkseistä. Silloin vasta ymmärsin ettei kyseessä ollut vain pitkä breikki. Nykyään ollaan todella hyvissä väleissä, tosin tietäen ettei yhteistä tulevaisuutta ole (eikä kaipuuta takaisin).

Kävin uuden 6kk suhteen läpi, joka päättyi keväällä. Siitä erottiin yhteisymmärryksessä eikä ainakaan itselle jäänyt pahaa makua suuhun. Sen jälkeen ei ole vaan oikein kiinnostanut katsella ketään. Toivon vielä joku päivä seurustelevani jonkun kanssa mutta en ota siitä stressiä. On ollut todella jännä huomata, että ikisinkku-kaverit (3kpl) ovat löytäneet vakituiset tyttöystävät tämän vuoden puolella.

Nyt kun olen pelannut C&C Generals Zero Hour GLA-kampanjan vaikeimmalla asteella läpi, on aika siirtyä rassaamaan polkupyöriä. Kun ensimmäiset pakkaset iskevät, niin olisi kiva löytää tyttökaveri :)

e: ainakin yksi typo