SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,730,023 views

ezzy

Posts: 8,060

#10081 • • ezzy Droid-pappa

$, 29.8.2006 01:16:
---
Nyt kun olen pelannut C&C Generals Zero Hour GLA-kampanjan vaikeimmalla asteella läpi, on aika siirtyä rassaamaan polkupyöriä.



Samaan puran tyhjyyden tunnetta, eli pelaamiseen ja toimii atm suht hyvin kun ei ajattele _mitään muuta_.

Voin tuoda fillarini sulle puunattavaksi ;)
Dana

Posts: 647

#10082 • • Dana

Ozie, 28.8.2006 18:53:
---
Dana, 28.8.2006 09:17:
..poistumassa.. *plur*

---


MITTTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH?!?
Näinkö tässä nyt sit kävi *nauru*

No mut hienoa!


hähähähä.. juu näin se vähän näyttäisi menevän *iloinen* katsoo nyt nuolasinko jo Way ennen kuin tipahti.. tässä on espanja ja tallinnan muutto edessä vielä.. wäää.. mut ainakin just nyt olen onnellinen *plur*
Dana

Posts: 647

#10083 • • Dana

Cjet, 28.8.2006 18:36:
---
Dana, 28.8.2006 09:17:
..poistumassa.. *plur*

---


Senkin! *nauru* Et rupee seukkailee mitää.. *grr* Hitto koht oon massive-porukan ainut single-one.. *tirsk*

*lohduttel* aaaaw.. mut jääpähän kaikki massiven huudeille muuttavat tytöt sulle *tirsk*
Avatar
#10084 • • cjet Guest

Dana, 29.8.2006 08:10:

*lohduttel* aaaaw.. mut jääpähän kaikki massiven huudeille muuttavat tytöt sulle *tirsk*



Ei se mitää.. *nauru* Mä tapasin viime viikol Kuopiossa ihQ tytön.. *plur* Tosin en kyl silti suostu lähtee täält mihkää viel. *tirsk*
Verano

Posts: 4,649

#10085 • • Verano Merituuli

$, 29.8.2006 01:16:
On ollut todella jännä huomata, että ikisinkku-kaverit (3kpl) ovat löytäneet vakituiset tyttöystävät tämän vuoden puolella.



*hihu*
Syder

Posts: 2,255

#10086 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Cjet, 28.8.2006 18:36:
Hitto koht oon massive-porukan ainut single-one.. *tirsk*


Tol ei kyl veikkaustoimistosta kovin suuria kertoimia varmaakaa...

--
Divida et impera.

Avernian

Posts: 7,451

#10087 • • Avernian Kerettiläinen
Ehkä sit ensi keväänä taas... Semmosella syklillä nää jutut on tuntunut menevän.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

sune

Posts: 2,096

#10088 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Mä aion pysyä täs luukussa loppuelämäni. *hmph*
Oon huomannu et paremmin menee ku ei tartte itkee kenenkä takia. Kyllä sitä kaipaa et o joku jonka kainaloo menee joka ilta ja jonka kanssa suunnittelee tulevaisuuttaan mut täl hetkellä must tuntuu et ei kannata keskittyä ku tasan itteeni ja minimiihin.

Nyt ainaki loppu "sen" ettiminen, vittu sitä ei etsimällä löydä joten nyt antaa olla. Tulee kohdalle jos on tullakseen.

--
ei kovin ihku eikä plur

Nemes

Posts: 2,099

#10089 • • Nemes Balearium

sunemon, 29.8.2006 20:49:
Mä aion pysyä täs luukussa loppuelämäni. *hmph*
Oon huomannu et paremmin menee ku ei tartte itkee kenenkä takia. Kyllä sitä kaipaa et o joku jonka kainaloo menee joka ilta ja jonka kanssa suunnittelee tulevaisuuttaan mut täl hetkellä must tuntuu et ei kannata keskittyä ku tasan itteeni ja minimiihin.

Nyt ainaki loppu "sen" ettiminen, vittu sitä ei etsimällä löydä joten nyt antaa olla. Tulee kohdalle jos on tullakseen.



heh... kuullostaapa tutulta *nauru*
domi

Posts: 7,069

#10090 • • domi Työn sankari.

sunemon, 29.8.2006 20:49:
Mä aion pysyä täs luukussa loppuelämäni. *hmph*
Oon huomannu et paremmin menee ku ei tartte itkee kenenkä takia. Kyllä sitä kaipaa et o joku jonka kainaloo menee joka ilta ja jonka kanssa suunnittelee tulevaisuuttaan mut täl hetkellä must tuntuu et ei kannata keskittyä ku tasan itteeni ja minimiihin.

Nyt ainaki loppu "sen" ettiminen, vittu sitä ei etsimällä löydä joten nyt antaa olla. Tulee kohdalle jos on tullakseen.


So true.
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10091 • • WiljamiDzay Nyypiö

sunemon, 29.8.2006 20:49:
Mä aion pysyä täs luukussa loppuelämäni. *hmph*
Oon huomannu et paremmin menee ku ei tartte itkee kenenkä takia. Kyllä sitä kaipaa et o joku jonka kainaloo menee joka ilta ja jonka kanssa suunnittelee tulevaisuuttaan mut täl hetkellä must tuntuu et ei kannata keskittyä ku tasan itteeni ja minimiihin.

Nyt ainaki loppu "sen" ettiminen, vittu sitä ei etsimällä löydä joten nyt antaa olla. Tulee kohdalle jos on tullakseen.



Second that.. hmm.. tai jos tarkkaan kattoo, ni jo quadruplaan... kuitenkin samaa mieltä.. (Vaikka ahdistus, vitutus ja etenkin tyhjyyden tunne on yhä hulvaton kun tuleva morsian, joka ei sit sitä ollutkaan, ilmestyy skypen kontaktilistalle...

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Avatar
#10092 • • cjet Guest

WiljamiDzay, 29.8.2006 20:56:
---
sunemon, 29.8.2006 20:49:
Mä aion pysyä täs luukussa loppuelämäni. *hmph*
Oon huomannu et paremmin menee ku ei tartte itkee kenenkä takia. Kyllä sitä kaipaa et o joku jonka kainaloo menee joka ilta ja jonka kanssa suunnittelee tulevaisuuttaan mut täl hetkellä must tuntuu et ei kannata keskittyä ku tasan itteeni ja minimiihin.

Nyt ainaki loppu "sen" ettiminen, vittu sitä ei etsimällä löydä joten nyt antaa olla. Tulee kohdalle jos on tullakseen.

---


Second that.. hmm.. tai jos tarkkaan kattoo, ni jo quadruplaan... kuitenkin samaa mieltä.. (Vaikka ahdistus, vitutus ja etenkin tyhjyyden tunne on yhä hulvaton kun tuleva morsian, joka ei sit sitä ollutkaan, ilmestyy skypen kontaktilistalle...



Wiljami, sä oot ihan toivoton filosofi.. *nauru*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10093 • • Edited WiljamiDzay Nyypiö
Cjet: jos se on mun ainut ongelma, ni jippikaijjei...

edit: b-sides missä se filosofia-osuus oli? :D

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Avatar
#10094 • • cjet Guest

WiljamiDzay, 29.8.2006 21:19:
Cjet: jos se on mun ainut ongelma, ni jippikaijjei...

edit: b-sides missä se filosofia-osuus oli? :D



*tirsk* Mulle tos oli nii paljo filosofiaa että joutu lukee iha kolmeen kertaan ennen kuin hiffasin.. *nauru*

(pistetään sen piikkiin että musta tuli Kuopion reissulla peroksidi-blondi) *lmao*
Avatar
#10095 • • Lilly Guest
Ai mä oon taas täällä.. *ding*
Avatar
#10096 • • cjet Guest

Lilly, 30.8.2006 10:43:
Ai mä oon taas täällä.. *ding*



Ei se väärin ole että tänne tulee välil. *hymy*
Jocular

Posts: 1,359

#10097 • • Jocular Janni
Voisko joku korjaa mut jo pois täältä? *enkeli*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10098 • • WiljamiDzay Nyypiö

Cjet, 30.8.2006 10:51:
---
Lilly, 30.8.2006 10:43:
Ai mä oon taas täällä.. *ding*

---


Ei se väärin ole että tänne tulee välil. *hymy*



Mitä jos asuu täällä? *nyyh*

Voisko joku korjaa mut jo pois täältä? *enkeli*



Jos noin kauniisti pyydät, ni... *tirsk*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Avatar
#10099 • • cjet Guest

Jocular, 30.8.2006 10:59:
Voisko joku korjaa mut jo pois täältä? *enkeli*



Ei ku sul on kissoi.. mä oon ainaki mega allerginen Jellona.. *nauru*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10100 • • WiljamiDzay Nyypiö

Cjet, 30.8.2006 11:41:
---
Jocular, 30.8.2006 10:59:
Voisko joku korjaa mut jo pois täältä? *enkeli*

---


Ei ku sul on kissoi.. mä oon ainaki mega allerginen Jellona.. *nauru*



Mulle kelpaa, vaikka ois kuumempikii kissa... *tirsk*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.