SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,703,664 views

Janisa

Posts: 2,226

#15001 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

WiljamiDzay, 3.4.2008 19:34:
Gaddämet, murrit käy ihan kuumana... Tätäkö se kevät ties *pökr*

Hmm.. eli huutaisko tää ny semmosta että kannattais lähtee vonksuttelemaan *ding**tirsk*



Kerrankin rehellisesti myonnan aaneen, etta tana vkoloppuna mina ainakin aion vonkaa.
Olis nyt tarvetta. *joo*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#15002 • • WiljamiDzay Nyypiö

Janisa, 3.4.2008 19:39:
---
WiljamiDzay, 3.4.2008 19:34:
Gaddämet, murrit käy ihan kuumana... Tätäkö se kevät ties *pökr*

Hmm.. eli huutaisko tää ny semmosta että kannattais lähtee vonksuttelemaan *ding**tirsk*

---


Kerrankin rehellisesti myonnan aaneen, etta tana vkoloppuna mina ainakin aion vonkaa.
Olis nyt tarvetta. *joo*



Noni... Kumpi kipasee rapakon yli? Ei oo ees pitkä matka... *nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Lyylikki

Posts: 2,975

#15003 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Janisa, 3.4.2008 19:23:
Tata on selvasti liikkeella... *vink*

Lahetin eilen mun hyvalle ystavalle (naispuoleiselle siis) viestia, etta Mun tekee ihan sairaasti mieli seksia, johon han vastasi naurahtaen olevansa pahoillaan. Ma siihen sitten vastasin etta ma olen oikeastaan sen puolesta enemman pahoillaan, silla se joutuu vahtimaan mua seuraavan kerran kun me ulos lahdetaan. *nauru*



No hitto. Pitäis varmaan itsekin repästä. Harmittava takaisku, että seuraava viikonloppu on nyt aikataulutettu ihan jollekkin muulle, kuin ulkoilulle.

^Petunia, 3.4.2008 19:31:
Hah *nauru*
tossa hetki sitten oli sellai olo kans ku kuuntelin Otis Reddingiä et nyt ei tarvittais enää ku mies ja liukkari.. ja sit lopulta totesin ettei sitä liukkariikaan tarvittais enää *justjoo*



*tirsk*

Tähän ei kai sovi sanoa, että mä kuutenlin Lauri Tähkää *pepsodent*

WiljamiDzay, 3.4.2008 19:34:
Gaddämet, murrit käy ihan kuumana... Tätäkö se kevät ties *pökr*

Hmm.. eli huutaisko tää ny semmosta että kannattais lähtee vonksuttelemaan *ding**tirsk*



Sitä se ilmeisesti on! Kevättä rinnassa tai siis rinnoissa, niissä molemmissa *nauru*

Vonkaaminen seuraavan 2 kuukauden aikana kannattaa. Väittäisin.
^Petunia

Posts: 888

#15004 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

Lyylikki, 3.4.2008 19:44:
Tähän ei kai sovi sanoa, että mä kuutenlin Lauri Tähkää *pepsodent*


Sun alkaa tekee mieli ku kuuntelet Lauri Tähkää ja Elokorjuuta?!? *whaat* *nauru*
Otis Redding on vaan Niiin hyvää sielun musiikkia, siksi hyvää ja rauhallista panomusaa *kuolaa*
larzizi

Posts: 1,661

#15006 • • larzizi

Riku, 3.4.2008 19:33:
Miks kaikki söpöt on aina Turusta...


Luonnonlaki. No can do.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Wegez

Posts: 2,141

#15007 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Mä voisin poistua tästä boxista ennen kesää... *plur* ..mut ku..sitä poistattajaa ei vaa oikein oo missään, tai sit en oo vaa hokannu.. *ding*

--
...we´re all made of stars...

Maago

Posts: 326

#15008 • • Maago
Im so out of here... *sydän**pepsodent*
kriba

Posts: 173

#15009 • • kriba Enimmäkseen Harmiton
Mä voisin liittyä tähän boxiin..
zari

Posts: 716

#15010 • • zari Team Tamppaajat
Mä oon ja pysyn täällä ;D Nähtävästi...

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

kimbbo

Posts: 144

#15011 • • kimbbo
Tähän osastoon kuuluttu jo kauan ja varmaan tullaan kuulumaankin *hmph*
S-T

Posts: 1,195

#15012 • • Edited S-T Pieni

niomic, 1.4.2008 21:41:
---
Zeratul, 1.4.2008 16:33:
Tuli muuten mieleen, jos noi Laasasen teoriat ei pidä millään tasolla paikkaansa, nii voisko joku selittää miks mies puvussa on komee/hyvännäkönen tjsp.? Se puku ku peittää miehen fysiikan lähes täysin, eli viehättävä ominaisuus ei imo voi olla mikään muu ku rahan haju? Jos kasvojen kauneus tai luonne olennaisesti vaikuttaa haluttavuuten nii eihän sillä asusteella näiden suhteen pitäis olla mitään väii?

---


Kyllähän puvusta näkee kohtuu hyvin et mimmonen mies fysiikaltaan siellä alla on, varsinkin jos on vähänkään tiukemmin leikattu malli. Sitku takin ottaa pois ni naisetki pääsee katsomaan kaikkien aikojen parhaita asspants, eli suorat housut. Lepää kauniisti omppujen päällä antaakseen ripauksen totuutta ja kuitenkin jättää mielikuvitukselle tilaa, eikä ole raflaava.


Puku tekee keskinkertaisen vartalon omaavista miehistä parempikroppaisen näköisiä useasti. Se peittää mahaa ja antaa kuvan ryhdikkäämmästä ja leveämmästä hartialinjasta. Ja sit toi takapuolijuttu. Usein puvun kanssa on muutenkin siistin ja itsestään huolehtivan näköinen tilanteen takia. Tukka laitettu ja parta ajettu huolellisemmin kuin farkut päällä lähikauppaan löntystellessä...

Ja se siitä vahasta aiheesta... Poistunpa täältä väärästä luukusta selittämästä turhuuksia :P

--
Pieni on kaunista.

Zeratul

Posts: 1,170

#15013 • • Zeratul Captain miserable

S-T, 11.4.2008 16:21:
Puku tekee keskinkertaisen vartalon omaavista miehistä parempikroppaisen näköisiä useasti. Se peittää mahaa ja antaa kuvan ryhdikkäämmästä ja leveämmästä hartialinjasta. Ja sit toi takapuolijuttu. Usein puvun kanssa on muutenkin siistin ja itsestään huolehtivan näköinen tilanteen takia. Tukka laitettu ja parta ajettu huolellisemmin kuin farkut päällä lähikauppaan löntystellessä...

Ja se siitä vahasta aiheesta... Poistunpa täältä väärästä luukusta selittämästä turhuuksia :P


No ei kai se aihe nyt parin viikona aikana ihan liikaa oo kerenny vanheta, joten yhtiömme kiittää tästä naisen näkökulman jakamisesta kanssamme, tässähän ilmeni asioita joita ei ollut tullut ajatelleeksikaan (sinällään jännää ottaen huomioon et oon aina pitäny seksikkäänä sitä et nainen osaa näyttää tarpeeks, muttei liikaa = jos ei olla ihan siinä parhaassa rantakunnossa nii ei ehkä kannatakkaan sulloutua siihen kireimpään nakinkuoreen).

Jos nyt oikein laskin nii ei kuitenkaan taidettu mainita taaskaan muuta ku pyllyn korostaminen (yleinen siisteys kun ei oo mitenkää ehdottomasti sidoksissa pukeutumiseen).

---

Ei että ois kummemmin nostanu innostustani puvun käyttämiseen ku sattuu omaamaan keskinkertasta paremman fyysiikan (*vink*) enkä näinollen koe et ois tarvetta "piilotella" mitään, ja jos nyt sattuu pylly näyttää astetta vähemmän haluttavalta jossai farkuissa nii so not niin kauan ku ite tietää et on pirun hyvä perse. *joo* Ja sit pitäis vielä jaksaa panostaa tukan laittoon ja naaman kampaamiseen? Ei kiitos! :D

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

nomic

Posts: 4,120

#15014 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
:(
Freja

Posts: 8,774

#15015 • • Freja Sihteeri
Mun suku pitää mua ilmeisesti säälittävänä sinkkuna, jolle täytyy löytyä mies edes jostain.
Hohhoi. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Maago

Posts: 326

#15016 • • Maago
niin täällä =)
peikkolapsi

Posts: 1,180

#15017 • • peikkolapsi miisa the maskotti
olen ja pysyn kyllä täällä...
saa seurusteluista tarpeekseen kun tarkkailee kavereiden ja puolituttujen suhteita.
hullujen hommaa *hih*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Prime Number

Posts: 2,705

#15018 • • Prime Number UG-///
Jes jes, tässä mä makailen täysleveellä sängylläni sunnuntaina, seuranani vain pullo jaffaa ja klubitus.

How lame is that?

Kevyesti alkaa jo korpee. Jos edes vähän sais jotain pientä.

--
Repikää siitä

JaUHomAto

Posts: 395

#15019 • • JaUHomAto väärä nimi
mä tuun oleen tääl ikuisesti.
Avatar
#15020 • • Edited REivaaja Guest

RINY, 12.4.2008 14:37:
Juuri taisin tänne takaisin tipahdella, mutta näyttää olevan taas tuo toisenkin luukun ovi avoinna miulle. *hymy* En tiedä oisko keväällä osaa asiaan, vai onko vaan kivaa sattumaa tämä. Mitä mieltä ihmiset ootte muuten siitä että onko eron jälkeen aina otettava tietty aika yksin? Vai voiko heti ihastua uudestaan ihan aidosti? Vai onko ihastuminen tällöin jotain korvaamista tai yksinjäämisen pelkoa?

Tai sitten se tai/eikä edellinen ollut aitoa.
Edit: Ei mun ymmärtääkseni suhde lopu sopimukseen. No itse en oo mikään maailman paras poikaystävä, joten menenki ntästä jonnekkin