Lahetin eilen mun hyvalle ystavalle (naispuoleiselle siis) viestia, etta Mun tekee ihan sairaasti mieli seksia, johon han vastasi naurahtaen olevansa pahoillaan. Ma siihen sitten vastasin etta ma olen oikeastaan sen puolesta enemman pahoillaan, silla se joutuu vahtimaan mua seuraavan kerran kun me ulos lahdetaan.
No hitto. Pitäis varmaan itsekin repästä. Harmittava takaisku, että seuraava viikonloppu on nyt aikataulutettu ihan jollekkin muulle, kuin ulkoilulle.
^Petunia, 3.4.2008 19:31:
Hah
tossa hetki sitten oli sellai olo kans ku kuuntelin Otis Reddingiä et nyt ei tarvittais enää ku mies ja liukkari.. ja sit lopulta totesin ettei sitä liukkariikaan tarvittais enää
Tähän ei kai sovi sanoa, että mä kuutenlin Lauri Tähkää
Sun alkaa tekee mieli ku kuuntelet Lauri Tähkää ja Elokorjuuta?!?
Otis Redding on vaan Niiin hyvää sielun musiikkia, siksi hyvää ja rauhallista panomusaa
niomic, 1.4.2008 21:41:
--- Zeratul, 1.4.2008 16:33:
Tuli muuten mieleen, jos noi Laasasen teoriat ei pidä millään tasolla paikkaansa, nii voisko joku selittää miks mies puvussa on komee/hyvännäkönen tjsp.? Se puku ku peittää miehen fysiikan lähes täysin, eli viehättävä ominaisuus ei imo voi olla mikään muu ku rahan haju? Jos kasvojen kauneus tai luonne olennaisesti vaikuttaa haluttavuuten nii eihän sillä asusteella näiden suhteen pitäis olla mitään väii?
---
Kyllähän puvusta näkee kohtuu hyvin et mimmonen mies fysiikaltaan siellä alla on, varsinkin jos on vähänkään tiukemmin leikattu malli. Sitku takin ottaa pois ni naisetki pääsee katsomaan kaikkien aikojen parhaita asspants, eli suorat housut. Lepää kauniisti omppujen päällä antaakseen ripauksen totuutta ja kuitenkin jättää mielikuvitukselle tilaa, eikä ole raflaava.
Puku tekee keskinkertaisen vartalon omaavista miehistä parempikroppaisen näköisiä useasti. Se peittää mahaa ja antaa kuvan ryhdikkäämmästä ja leveämmästä hartialinjasta. Ja sit toi takapuolijuttu. Usein puvun kanssa on muutenkin siistin ja itsestään huolehtivan näköinen tilanteen takia. Tukka laitettu ja parta ajettu huolellisemmin kuin farkut päällä lähikauppaan löntystellessä...
Ja se siitä vahasta aiheesta... Poistunpa täältä väärästä luukusta selittämästä turhuuksia :P
S-T, 11.4.2008 16:21:
Puku tekee keskinkertaisen vartalon omaavista miehistä parempikroppaisen näköisiä useasti. Se peittää mahaa ja antaa kuvan ryhdikkäämmästä ja leveämmästä hartialinjasta. Ja sit toi takapuolijuttu. Usein puvun kanssa on muutenkin siistin ja itsestään huolehtivan näköinen tilanteen takia. Tukka laitettu ja parta ajettu huolellisemmin kuin farkut päällä lähikauppaan löntystellessä...
Ja se siitä vahasta aiheesta... Poistunpa täältä väärästä luukusta selittämästä turhuuksia :P
No ei kai se aihe nyt parin viikona aikana ihan liikaa oo kerenny vanheta, joten yhtiömme kiittää tästä naisen näkökulman jakamisesta kanssamme, tässähän ilmeni asioita joita ei ollut tullut ajatelleeksikaan (sinällään jännää ottaen huomioon et oon aina pitäny seksikkäänä sitä et nainen osaa näyttää tarpeeks, muttei liikaa = jos ei olla ihan siinä parhaassa rantakunnossa nii ei ehkä kannatakkaan sulloutua siihen kireimpään nakinkuoreen).
Jos nyt oikein laskin nii ei kuitenkaan taidettu mainita taaskaan muuta ku pyllyn korostaminen (yleinen siisteys kun ei oo mitenkää ehdottomasti sidoksissa pukeutumiseen).
---
Ei että ois kummemmin nostanu innostustani puvun käyttämiseen ku sattuu omaamaan keskinkertasta paremman fyysiikan () enkä näinollen koe et ois tarvetta "piilotella" mitään, ja jos nyt sattuu pylly näyttää astetta vähemmän haluttavalta jossai farkuissa nii so not niin kauan ku ite tietää et on pirun hyvä perse. Ja sit pitäis vielä jaksaa panostaa tukan laittoon ja naaman kampaamiseen? Ei kiitos! :D
RINY, 12.4.2008 14:37:
Juuri taisin tänne takaisin tipahdella, mutta näyttää olevan taas tuo toisenkin luukun ovi avoinna miulle. En tiedä oisko keväällä osaa asiaan, vai onko vaan kivaa sattumaa tämä. Mitä mieltä ihmiset ootte muuten siitä että onko eron jälkeen aina otettava tietty aika yksin? Vai voiko heti ihastua uudestaan ihan aidosti? Vai onko ihastuminen tällöin jotain korvaamista tai yksinjäämisen pelkoa?
Tai sitten se tai/eikä edellinen ollut aitoa.
Edit: Ei mun ymmärtääkseni suhde lopu sopimukseen. No itse en oo mikään maailman paras poikaystävä, joten menenkintästä jonnekkin