SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,700,254 views

Daverian

Posts: 491

#4981 • • Daverian

ZaZa:

No joo, mutta sä oletki mua 2 vuotta nuorempi.. Sul ei oo kiire. Munhan pitäs jo kohta perustaa perhe jne... Haha... No ei nyt sentää... *hih*



No ei sulla nyt sentään mitään kiirettä vielä ole perhettä perustamaan. Turhaa se on nuorena ruveta perhettä perustamaan. Laittaa ekaksi elämänsä kuntoon ja on nyt vaikka vuoden naimisissakin, niin sitten olisi ehkä hyvä ruveta pohtimaan jälkikasvua.

Eikä mulla olekkaan mitään kiirettä. Totesin vaan että ei sulla tule olemaan yksinäistä täällä. On meitä sinkkuja enemmänkin. Eikä me todellakaan olla loppumassa.

Voin sitten sanoa että mua on usein luultu yli 18 vuotiaaksi. Olen jopa joskus ollut jonkun mielestä yli 20.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

kap-pu

Posts: 1,167

#4982 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Daverian:
Voin sitten sanoa että mua on usein luultu yli 18 vuotiaaksi. Olen jopa joskus ollut jonkun mielestä yli 20.



hyvä juttu!

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Mumuli

Posts: 28

#4983 • • Mumuli UG-///
Ja mä jään tänne tyttöjen kanssa

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

kilobitti

Posts: 2,419

#4984 • • kilobitti 1-2-3 techno

neppu*:Vai onko joku löytänyt baarista elämänsä miehen..??



Kai niitä elämän ihmisiä voi löytää mistä vaan*ding*?

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

ZaZa

Posts: 262

#4985 • • ZaZa

Daverian:
---
ZaZa:

No joo, mutta sä oletki mua 2 vuotta nuorempi.. Sul ei oo kiire. Munhan pitäs jo kohta perustaa perhe jne... Haha... No ei nyt sentää... *hih*

---


No ei sulla nyt sentään mitään kiirettä vielä ole perhettä perustamaan. Turhaa se on nuorena ruveta perhettä perustamaan. Laittaa ekaksi elämänsä kuntoon ja on nyt vaikka vuoden naimisissakin, niin sitten olisi ehkä hyvä ruveta pohtimaan jälkikasvua.



No ei oo kiirettä ei... Mutta en mä kyllä halua olla mikään 40 vuotias kun ekan lapsen pyöräytän. Alle kolmekymppisenä ois ihan jees. Eikä se mua kyllä haittais jos olisin lasten kanssa kotona sillon kun ne on pieniä ja mies kävis töissä.
Heh, ton kun mä kerroin kavereille, että voisin ruveta kotiäidiks ja kokata aina miehelleni joka tulis raskaan työpäivän jälkeen kotiin, niin yks kaveri ilmoitti heti menevänsä mun kanssa naimisiin.... ...mun Tushkin! *hih*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

hillitty

Posts: 40

#4986 • • Edited hillitty
no kai se on sit ilmoittauduttava tänne...luovutan, huoh*lohduttel**eiei*
Riku

Posts: 3,187

#4987 • • Riku The Little Prince
Uutislehti 100 9.11.2004:
"Hyvän avioliiton salaisuus

Kestävän avioliiton salaisuus saattaa piillää siinä, ettei aseta liian suuria odotuksia yhteiselle elämälle. Väitä kuulostaa epäromanttiselta, mutta sille on tutkittuja perusteita.
Tutkijat seurasivat 82 pariskuntaa yhteensä neljän vuoden ajan. Tänä aikana pareilta kysyttiin säännöllisesti heidän avioliittonsa tilasta ja siitä, mitä he odottivat toisiltaan ja suhteeltaan.
Tutkimus paljasti, että avioliittoon ruusunpunaisin odotuksin astuneilla pariskunnilla oli selvästi muita suurempi vaara törmätä ongelmiin jo liiton alussa (Kunto Plus 15/2004)"

Kun nyt aiemmin avauduin siitä, ettei pidä odottaa lisää, niin tuossa vähän tukea sille. Tosin tuossa puhutaan avioliitosta, mutta eiköhän tuo korreloi varsin hyvin myös muihin suhteisiin.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

*Bixxx*

Posts: 162

#4988 • • *Bixxx*
Pakko se on vihdoin myöntää et tänne sitä on kuulunu jo viikon verran
Musta tuli viime viikolla sinkku...
Jätkä petti, hakkas ja valehteli kaikesta mahdollisesta... Se käytti mua hyväkseen, lainas rahaa ja tavaroita sit otti ja lähti ja tavarat meni sen mukana...
Oon aivan rikki, kärsin suunnattomasti, mutta pakko se on yrittää kestää taas tää kaikki paska *sääli**nyyh*

--
***TIIKERI***

kuiske

Posts: 33

#4989 • • kuiske

*Christina*:
Pakko se on vihdoin myöntää et tänne sitä on kuulunu jo viikon verran
Musta tuli viime viikolla sinkku...
Jätkä petti, hakkas ja valehteli kaikesta mahdollisesta... Se käytti mua hyväkseen, lainas rahaa ja tavaroita sit otti ja lähti ja tavarat meni sen mukana...
Oon aivan rikki, kärsin suunnattomasti, mutta pakko se on yrittää kestää taas tää kaikki paska *sääli**nyyh*



*hali* Koita jaksaa.
Epailija

Posts: 5,636

#4990 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Pois telkkarin edestä lapset. Isi yrittää katsoa Babylon 5:ttä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

zenny

Posts: 1,145

#4991 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
hmm..löyänköhän mä enää ikinä ketää kuka rakastais mua... voisko joku kertoo mulle? njoo kyl ehkä tuun löytää mut nyt tuntuu taas niin kauheen yksinäiselt.. ku haluis kertoo jollee et kuinka paljo välittää jne. voih.. no ehkä munki aika joskus viel tulee... tai sit ei..*uuh*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Mumuli

Posts: 28

#4992 • • Mumuli UG-///

zenny:
hmm..löyänköhän mä enää ikinä ketää kuka rakastais mua... voisko joku kertoo mulle? njoo kyl ehkä tuun löytää mut nyt tuntuu taas niin kauheen yksinäiselt.. ku haluis kertoo jollee et kuinka paljo välittää jne. voih.. no ehkä munki aika joskus viel tulee... tai sit ei..*uuh*




Ehkäpä

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

-xx-

Posts: 5,001

#4993 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

zenny:
hmm..löyänköhän mä enää ikinä ketää kuka rakastais mua... voisko joku kertoo mulle?


Ehkä?

--
kiitos ja anteeksi ^^

Epailija

Posts: 5,636

#4994 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Loistavia vastauksia. *nauru* Kaikessa yksinkertaisuudessaan ah niin tosia.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Daverian

Posts: 491

#4995 • • Daverian

KarriN:
---
Daverian:
Voin sitten sanoa että mua on usein luultu yli 18 vuotiaaksi. Olen jopa joskus ollut jonkun mielestä yli 20.

hyvä juttu!



Onhan se joskus. Mutta kun ei täällä salossa voi mennä edes baariin kun on liikaa perhetuttuja jotka voi tunnistaa mut. Ja sitten mutsi ottaa hirveet pultit ja sekoo ihan täydellisesti. Eli siitä ei mulle niinkään ole mitään hyötyä. *uuh*

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Avatar
#4996 • • Injektio Guest

zenny:
löyänköhän mä enää ikinä ketää kuka rakastais mua...



Voi kuule *nauru* Et sä nyt niin vanha vielä ole.. *hymy* Kyllä sielt joku ilmaantuu joskus kuhan ite lähet kans sil mielel liikenteesee etkä ryve itsesäälis.. *piis*
Daverian

Posts: 491

#4997 • • Daverian

ZaZa:
---
Daverian:
---
ZaZa:

No joo, mutta sä oletki mua 2 vuotta nuorempi.. Sul ei oo kiire. Munhan pitäs jo kohta perustaa perhe jne... Haha... No ei nyt sentää... *hih*

---


No ei sulla nyt sentään mitään kiirettä vielä ole perhettä perustamaan. Turhaa se on nuorena ruveta perhettä perustamaan. Laittaa ekaksi elämänsä kuntoon ja on nyt vaikka vuoden naimisissakin, niin sitten olisi ehkä hyvä ruveta pohtimaan jälkikasvua.


---


No ei oo kiirettä ei... Mutta en mä kyllä halua olla mikään 40 vuotias kun ekan lapsen pyöräytän. Alle kolmekymppisenä ois ihan jees. Eikä se mua kyllä haittais jos olisin lasten kanssa kotona sillon kun ne on pieniä ja mies kävis töissä.
Heh, ton kun mä kerroin kavereille, että voisin ruveta kotiäidiks ja kokata aina miehelleni joka tulis raskaan työpäivän jälkeen kotiin, niin yks kaveri ilmoitti heti menevänsä mun kanssa naimisiin.... ...mun Tushkin! *hih*



Sulla nyt on vielä yli 20 vuotta aikaa ennen kun olet 40. Etköhän sä ehdi ennen sitä pyöräyttämään parikin lasta. Mäkin olisin ihan heti valmis menemään naimisiin jos vaimo suostuis jäämään kotiin ja hoitamaan lapsia. Tosin haluaisin kyllä minäkin olla mukana lasten kasvatuksessa.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Avatar
#4998 • • Edited candyraver Guest

pHaze:
Uutislehti 100 9.11.2004:
"Hyvän avioliiton salaisuus

Kestävän avioliiton salaisuus saattaa piillää siinä, ettei aseta liian suuria odotuksia yhteiselle elämälle. Väitä kuulostaa epäromanttiselta, mutta sille on tutkittuja perusteita.
Tutkijat seurasivat 82 pariskuntaa yhteensä neljän vuoden ajan. Tänä aikana pareilta kysyttiin säännöllisesti heidän avioliittonsa tilasta ja siitä, mitä he odottivat toisiltaan ja suhteeltaan.
Tutkimus paljasti, että avioliittoon ruusunpunaisin odotuksin astuneilla pariskunnilla oli selvästi muita suurempi vaara törmätä ongelmiin jo liiton alussa (Kunto Plus 15/2004)"

Kun nyt aiemmin avauduin siitä, ettei pidä odottaa lisää, niin tuossa vähän tukea sille. Tosin tuossa puhutaan avioliitosta, mutta eiköhän tuo korreloi varsin hyvin myös muihin suhteisiin.



Kuka/miten sitten määritellään ne "liian suuret odotukset"*ding*
Siis,että,eikö tuo nyt kuitenkin ole suhteellisen tapauskohtaista? En minä ainakaan haluaisi ajatella parisuhteeseen ryhtyessäni,että i must cool it down,etten pilaa koko punaisena orastavaa rakkautta etc.*eiei*
Kyllä minä ainakin haluaisin uskoa niin,että niin kauan kun on itselleen/muille rehellinen tunteistaan,niin kyllä se parisuhde kestää jos se on luotu kestämään*joo* Ei siitä pitäisi nykypäivänä olla huolissaan,jos näyttää tunteensa täydessä kirjossaan henkilölle joka niiden tunteiden kohteena on? Minun käsitykseni siitä,että jos jokin suhde/liitto kariutuu "liian suuriin odotuksiin",on se,että sen suhteen osapuolet eivät ole katsoneet suhdetta sen arvoiseksi,että näkisivät tarpeeksi vaivaa saadakseen sen suhteen toimimaan ja sitä kautta saavuttaan AJAN kanssa niitä yhteisiä odotuksia(tavotteita/päämääriä) etc. Parisuhteeseen kun kuitenkin tarvitaan kaksi ihmistä..
Toinen tapa edesauttaa parisuhteen kestoa ja laatua on puhua sille toiselle osapuolellekkin näistä odotuksista..
koska tuolloin niiden täyttyminen on huomattavasti todennäköisempää kuin silloin jos näitä odotuksia myhäilee vain itsekseen ja sitten pettyy kun ei se toinen osapuoli olekkaan osannut tulkita sanatonta viestintää aivan halutulla tavalla*nauru*

Yhteenvetona:ihmisten EI pitäisi joutua jarruttelemaan tunteitaan,halujaan,toiveitaan ja tekojaan vain siksi,että rehellisyys itselleen ja toisille saattaisi vaarantaa ns.parisuhteen ennenaikojaan.*joo*
Avatar
#4999 • • Fiamma Guest
Tänne sitä päädyttiin harkinnan jälkeen.. mutta lähden täältä mielelläni taas uusiin seikkailuihin.*


(*vain tosimiehille) *vink**nauru*
itis

Posts: 2,518

#5000 • • itis Morning Star

Liecci:
Tänne sitä päädyttiin harkinnan jälkeen.. mutta lähden täältä mielelläni taas uusiin seikkailuihin.*


(*vain tosimiehille) *vink**nauru*



Muhah... *nauru* tosimiehet varokoon -kohta lipoo liecci jalkoja *nauru*

offtopic: mä en oikeastaan kuulu tänne, mut kuhan piipahdin ajankuluksi

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?