SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,842,257 views

Avatar
#8901 • • astaroth Guest
tänään pitäisi tavata eräs bööna ja mun pitäisi yrittää saada selville mitä mieltä se on meidän jutusta. toivottavasti se ei odota mitään syvempää, kun haluaisin tänään tehdä selväksi, etten halua itse syvempää seurustelua hänen kanssaan

harmi, hän on kuitenkin todella mukava ja sympaattinen persoona, niin haluaisin saada tämän homman hoidettua kunnialla ja niiku no hard feelings. ei hän kuitenkaan ansaitse saada mieltään pahoitetuksi. pidetään peukkuj :(
Bellezaaa

Posts: 573

#8902 • • Bellezaaa Afrodite*

astaroth, 8.5.2006 12:29:
tänään pitäisi tavata eräs bööna ja mun pitäisi yrittää saada selville mitä mieltä se on meidän jutusta. toivottavasti se ei odota mitään syvempää, kun haluaisin tänään tehdä selväksi, etten halua itse syvempää seurustelua hänen kanssaan



voisin kuvitella et tulee hyvä fiilis ainaki sen suhteen et haluut olla rehellinen etkä pleijaa sen tunteilla *joo*
mä oon ainaki tollasis tilanteis tullu iloseks siit et toinen on halunnu
kertoo. Siit vaan sit tietää et miehel on sydän paikallaan vaikka ei välttämättä haluakkaan suhdetta *plur*
ja se on ihanaa! *hymy*
eli kyl se siit...
Lyylikki

Posts: 2,975

#8903 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Ny ne on panneet jotku kummat lasit päähän.

Mistä ne kivannäköiset poitsut näin keväisin sikiääkään?
AlexS

Posts: 1,389

#8904 • • AlexS kummasetä
Vaarallisinta aikaa ajaa autolla mm. Helsingin keskustassa *whaat*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

RainChild

Posts: 909

#8906 • • RainChild

AlexS, 8.5.2006 20:36:
Vaarallisinta aikaa ajaa autolla mm. Helsingin keskustassa *whaat*



truu, tai esim. Turussakin *nauru*. Raksamiehii ilman paitaa *sydän*. Naureskelin ittekseni takana autoilevaa vanhempaa naista, joka oli ilmeisesti myös huomannut miehet, ja jäi autonsa kanssa siihen viel paikalleen, ku valot vaihtui vihreeks *hih*

--
Rainchild is back home

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#8907 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

iriil, 8.5.2006 20:45:
---
toma, 8.5.2006 10:12:
No ei kyl ainakaan kertaa-paria enempää pystykään oikein olemaan, mutta kyllä sellaisia suhteita on, että kumpikin välittää toisesta ja haluaa seksuaalisesti, mutta tietää (kenties asiaa yrittäneenä), etteivät sen suuremmat tunteet vaan natsaa. Mikä estäisi silloin heitä nauttimasta toisistaan? Tietenkään tämä ei toimi läheskään aina tai kaikkien kanssa, mutta ei siinä mitään mystistä imo ole. Balanssi vaan tosiaan on se vaikein asia, ja siksi tuollaisella on mielestäni parhaat mahdollisuudet toimia exien kanssa. Olettaen ettei ole saanut välejään ihan pilalle. :)

---


Juuri näin se meneekin. Tietää mitä saa jo valmiiksi ja kummallekkin selvä että kyseessä on vain seksi.



Heheh.. pistän paremmaks. Luulen, ettei edes olis mitään kiinnostusta harrastaa seksiä sellaisen kanssa, jota kohtaan ei ole mitään tunteita. Ellei oo ollu todella kauan ilman (esim. 2 viikkoa *nauru*). Vaik tuskin ehkä sittenkään..

(nukkumaan..)

Tarkotin, että tunteet ja seksi on vaan niin käsi kädessä, ettei niitä voi erottaa.

*pieni yritys pitää kaikki kylmät pelimiehet kaukana musta* heh *justjoo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sapeli

Posts: 11,768

#8908 • • sapeli jokukukamikä?
Luin jotenki oudosti tän lauseen sillee että huomasin siitä ensivilasulla vaan ton alkupuolen *nauru*

Cjet, 8.5.2006 12:10:
Ei, kyl seksi onkin mugavampaa, kun on kaksi ihmistä



*lmao*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#8909 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
niin no voihan seksii ykskin ihminen vaan harrastaa *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Unik

Posts: 4,117

#8910 • • Unik
Kyl seksiä voi harrastaa ilman tunteita. Eräille ihmisille se sopii itseasiassa paljon paremmin.
Depeche Mode kiteyttää asian aika täydellisesti biisissä Freelove.

DEPECHE MODE - Freelove

If you've been hiding from love
If you've been hiding from love
I can understand where you're coming from
I can understand where you're coming from

If you've suffered enough
If you've suffered enough
I can understand what you're thinking of
I can see the pain that you're frightened of

And I'm only here
To bring you free love
Let's make it clear
That this is free love
No hidden catch
No strings attached
Just free love
No hidden catch
No strings attached
Just free love

I've been running like you
I've been running like you
Now you understand why I'm running scared
Now you understand why I'm running scared

I've been searching for truth
I've been searching for truth
And I haven't been getting anywhere
No I haven't been getting anywhere

And I'm only here
To bring you free love
Let's make it clear
That this is free love
No hidden catch
No strings attached
Just free love
No hidden catch
No strings attached
Just free love

Hey girl
You've got to take this moment
Then let it slip away
Let go of complicated feelings
Then there's no price to pay

We've been running from love
We've been running from love
And we don't know what we're doing here
No we don't know what we're doing here

We're only here
Sharing our free love
Let's make it clear
That this is free love
No hidden catch
No strings attached
Just free love
No hidden catch
No strings attached
Just free love
terraluna

Posts: 1,270

#8911 • • terraluna Agentti


Tarkotin, että tunteet ja seksi on vaan niin käsi kädessä, ettei niitä voi erottaa.

*pieni yritys pitää kaikki kylmät pelimiehet kaukana musta* heh *justjoo*



Joo, kumma juttu miten paljon maailmaan mahtuu noita pelureita. Ennen musta tuntu etten oo minkään arvonen ja oikeestaan kaikki jutut ym. säädöt aiheutti vaan enemmän surua ja pahaa mieltä. Vaikka nuori oonkin, huonot kokemukset ajo siihen, että uskoin etten ikinä löydä ketään. Aattelin et kaikille muille on joku, mut mulle ei ketään. Täytyy myöntää kyllä, että itekin toimin välillä suhteissani luihusti, etenkin jos epäilin uskollisuutta tms. Musta oli ihan oikein "antaa samalla mitalla takaisin". Jossain vaiheessa tajusin, et pakko laittaa stoppi tälle, olin niin hajalla henkisesti ja ihan hukassa sen suhteen mitä sihteelta haluan. Mua sai pompotella miten tahtoi ja annoin anteeksi kaiken.

Sitten sattumalta törmäsin ihmiseen, joka on tehny musta maailman onnellisimman tytön. Sitä kautta oon oppinu jotenki näkemään uusia puolia tostakin jutusta. Esim. sen, ettei oo kylmiä paskiaisia, on vaan ihmisiä, jotka ei sovi toisilleen ja sit on ihmisiä jotka sopii. Mä luulin aina olevani kurjaa seuraa, mut nyt oon huomannu että hyvässä suhteessa itsestä nousee esille ne parhaat puolet. On kauheen helppoa olla oma itsensä ja tuntuu ihmeelliseltä että joku itseasiassa pitää musta juuri sellaisena. :)

Tsemppiä, kyl sulleki viel löytyy joku, mut muista kans rakastaa itteäs! *hali*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Metsäpiru

Posts: 418

#8912 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Aih, mä nyt sit vissiin lähden täältä taas *hih* En aatellut kyllä vielä koko kesään lähteä, mutta näin siinä kävi *hihu*
lostgone

Posts: 2,493

#8913 • • Edited lostgone

terraluna, 8.5.2006 22:52:
---
..Sitä kautta oon oppinu jotenki näkemään uusia puolia tostakin jutusta. Esim. sen, ettei oo kylmiä paskiaisia, on vaan ihmisiä, jotka ei sovi toisilleen ja sit on ihmisiä jotka sopii.


En kyllä itse allekirjoita tuota. Tilanteittain on olemassa kylmiä paskiaisia, joiden motiiveissa ei ole kyse sopimisesta toiselle. On kyse saamisesta/saavuttamisesta tai vallasta/näyttämisestä tjsp. ja ei yhtään mistään muusta.
Mutta tietenkin nämäkin ihmiset voivat toimia jossain tilanteessa eri motiivein, mutta niin voit tietysti sinä tai minäkin.*piis*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

terraluna

Posts: 1,270

#8914 • • terraluna Agentti

lostgone
En kyllä itse allekirjoita tuota. Tilanteittain on olemassa kylmiä paskiaisia, joiden motiiveissa ei ole kyse sopimisesta toiselle. On kyse saamisesta/saavuttamisesta tai vallasta/näyttämisestä tjsp. ja ei yhtään mistään muusta.
Mutta tietenkin nämäkin ihmiset voivat toimia jossain tilanteessa eri motiivein, mutta niin voit tietysti sinä tai minäkin.*piis*



No joo, mietin just tossa itsekin että jos joku on ollu mulle ikävä ja paskamainen niin ei se asia miksikään muutu siitä, jos sellainen henkilö kohtelee jotakuta/joitakuita muita ihmismäisemmin. Ja jotkut sosiopaatit, joille jokainen suhde on pelkkää oman edun tavoittelua, ovat asia erikseen. *piis*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Avatar
#8915 • • Edited cjet Guest

sapeli, 8.5.2006 22:17:
Luin jotenki oudosti tän lauseen sillee että huomasin siitä ensivilasulla vaan ton alkupuolen *nauru*


---
Cjet, 8.5.2006 12:10:
Ei, kyl seksi onkin mugavampaa, kun on kaksi ihmistä
---


*lmao*



Hih.. *tirsk* Sinkkuluukussa kun ollaan niin ei ois ollu mikään ihme vaikka siel ois lukenutki sillee..
Avatar
#8916 • • cjet Guest

RainChild, 8.5.2006 21:22:

truu, tai esim. Turussakin *nauru*. Raksamiehii ilman paitaa *sydän*. Naureskelin ittekseni takana autoilevaa vanhempaa naista, joka oli ilmeisesti myös huomannut miehet, ja jäi autonsa kanssa siihen viel paikalleen, ku valot vaihtui vihreeks *hih*



Sielhän linja-autotki vetelee harvasen viikko seiniä päin.. *tirsk* Johtuukohan sekin siitä että sielki on nii paljo niitä kauniita nais-otuksia.. *nauru*
RainChild

Posts: 909

#8917 • • RainChild

Cjet, 9.5.2006 07:13:
---
RainChild, 8.5.2006 21:22:

truu, tai esim. Turussakin *nauru*. Raksamiehii ilman paitaa *sydän*. Naureskelin ittekseni takana autoilevaa vanhempaa naista, joka oli ilmeisesti myös huomannut miehet, ja jäi autonsa kanssa siihen viel paikalleen, ku valot vaihtui vihreeks *hih*

---


Sielhän linja-autotki vetelee harvasen viikko seiniä päin.. *tirsk* Johtuukohan sekin siitä että sielki on nii paljo niitä kauniita nais-otuksia.. *nauru*



Nii, se voi olla *hih**vink* Mutta ainakin eniten sinkkui tääl on *whaat*

--
Rainchild is back home

Worin

Posts: 526

#8918 • • Worin
jee jee oon ollu nyt jonkun 9kk sinkkuna ja pysyn varmaan vielä pitkään sellasena. Mä en tue kyl mitää yhenillan juttuja tai mitään vastaavia. Mulle on ihan yks kusenmaku saanko ampuu tänään raketin taivaalle vai en. Se ei ehkä ole sama tällä hetkellä mut huomenna jo on, huolimatta siitä ammuinko sen raketin vai en. Asia mikä mulla merkkaa on morkkis. Vanhoista ajoista poiketen joista en mainitse nykyään, morkkis sattuu. En halua enää olla enää järjetön palikka (tosin vituiks menee nykyäänkin, mut ei tarvi enää putkasta heräillä.) [ei ainakaan niin usein]

Mitä tänään nautitusta piiraasta nautit huomenna?
Jos et mitään niin vituiks meni.
Anselmi

Posts: 2,578

#8919 • • Edited Anselmi And sell me
Tuohon seksikeskusteluun täytyy tokaista että kaikessa on puolensa. Itsellä on tullut
elon aikana kaikilla noista tavoista harrasteltua (niinkun varmasti useimmilla) ja hyvä maku on jäänyt suuhun.

Vieraan ihmisen kanssa on seksissä aina omalaatuista jännitystä jota tutun ihmisen kanssa ei
ole. Silloin voi olla myös omalla tavalla vapaampi, koska toinen ei tunne sinua, eikä tiedä mitä odottaa. Hurjaa ja jännittävää, yksi maailman makeimmista jutuista.
Kaverin kanssa sektailussa taasen on rentoutta ja hauskuutta, enemmän kuin muissa koska ei ole mitään hurjia paineita, vaan seksiä seksin riemusta. Eniten ehkä tulee kokeiltua kaikkea uusia juttuja ja hauskaa, juuri kaveriseksin saralla.
Mielitiettynsä eli rakkaansa kanssa seksi on ainutlaatuista, silloin nautinnon antaminen kasvaa isommaksi nautinnoksi kuin nautinnon saaminen. Kaikki jotka tämän ovat kokeneet, tietävät että se on maailman kaunein asia, eipä sitä oikein muuten voi kuvailla.

Pointtini on se että ei pidä tuomita, vaikkei ymmärrä. Seksiä voi harrastaa yhtä hyvin ilman tunteita, kuin tunteiden kanssa. Seksi ja tunteet eivät liity mitenkään lähtökohtaisesti yhteen vaan kaksi (tai useampi*nauru*) ihmistä jotka sitä harrastavat, määrittävät tunteillaan sen että kuuluko siihen tunne vai ei. Tärkeintä on että itse tietää mikä itselle sopii. Se että seksissä ei ole tunnetta mukana, ei tee mielestäni sitä millään tavalla halvemmaksi. Mutta se että mukana on tunnetta voi parhaassa tapauksessa tehdä sen arvokkaammaksi. Mikään tapa ei ole huono.

--
sen pituinen se

Unik

Posts: 4,117

#8920 • • Unik
Elämä on NIIN parempaa ja paljon muuta ilman SPR:tä *tirsk*