SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,075 views

Sphyxia

Posts: 3,308

#8861 • • Sphyxia Maracujá!

Mimir, 5.5.2006 13:33:
Oi oi, tänään kaupungilla kävellessä tuli kyllä taas niiiiiin sellanen fiilis, että voi ku olis joku jonka kanssa maata pihalla kattomassa pilviä ja jonka kanssa istuskella laiturilla jalat vedessä. Just sellanen tunne, että ihan hyvinhän tässä itsekseenkin pärjää, mutta olispa ihanaa, kun vois kaiken jakaa jonkun kanssa. Ihana kevät, aurinko lämmittää ja hormonit hyrrää *hihu*



*joo*

Kevät! *hihu*
Mimir

Posts: 1,366

#8862 • • Mimir Rouva Yninä
Jos tää mun kevään hurmio jatkuu vielä pitkäänki yhtä nousujohteisena ni joku päivä varmaan vaan tartun johonki mieheen kaupungilla ja kiskon väkisin puistoon ja ilmotan, että "nyt katotaan taivasta" *nauru* Eli kannattaa vissiin vaihtaa kadun toiselle puolelle jos mua sattuu näkemään semmonen kummallinen kiilto silmissä *lmao*

No ei, oon mä oikeesti ihan kiva.

--
[Wings are growing on her.]

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#8863 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

matu, 3.5.2006 12:53:
---
Christah,
no eikä olla!
asia on niin et ei saa tyytyä ihan mihin vaan *nauru*

---


Nimenomaan! Itsellä rima hurjan korkeella, mutta onneks joskus harvoin
osuu sitten kohdalle joku joka ylittää sen reilusti <3. Eikä kaduta yhtään,
mielenkiintoisia ja kasvattavia suhteita olleet.

...nyt tää taas tosin on sinkku, mut ei kauaa jos se tästä on kiinni. ;)



*hihu*

Täytyy kyllä myöntää että korkealla on mullakin tuo rima ja hurjat on vaatimukset muutenkin ehkä siinä sitten vastaus siihen miksi olen sinkkuna ollut jo palttiarallaa 2-vuotta tosin en valita enkä tiedä osaisko sitä edes (enää) seukata oon muutenkin nykyään vähän huono
näissä r%&%#"#¤/tykkäämis-asioissa :S

olishan se joku "juttu" ehkä nyt ihan paikallaan mut löytyykö sit ketään tarpeeks hyvää :D
mene ja tiedä :)

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Ozie

Posts: 1,389

#8864 • • Edited Ozie
Näköjään hirveen suurella todennäköisyydellä saadaan tää luukku joskus tyhjäks kun kaikki on niin ronkeleita ettei kukaan kelpaa kenellekkään *sydän*

Oon mukana!
Mimir

Posts: 1,366

#8865 • • Mimir Rouva Yninä

Ozie, 5.5.2006 16:43:
Näköjään hirveen suurella todennäköisyydellä saadaan tää luukku joskus tyhjäks kun kaikki on niin ronkeleita ettei kukaan kelpaa kenellekkään *sydän*



No mut mitäs jos on niin päin et itelle kelpais kaikki mut ite ei kelpaa kenellekään? *nauru*

--
[Wings are growing on her.]

Ozie

Posts: 1,389

#8866 • • Ozie

Mimir, 5.5.2006 16:45:
---
Ozie, 5.5.2006 16:43:
Näköjään hirveen suurella todennäköisyydellä saadaan tää luukku joskus tyhjäks kun kaikki on niin ronkeleita ettei kukaan kelpaa kenellekkään *sydän*
---


No mut mitäs jos on niin päin et itelle kelpais kaikki mut ite ei kelpaa kenellekään? *nauru*



Örh Örh... tota mietitääs....

Tilanne on joko huono tai sit pitää ettiä jostain muualta niitä ihmisiä joille kelpaa kaikki *täh* *hymy*
Syder

Posts: 2,255

#8867 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Mimir, 5.5.2006 16:45:
No mut mitäs jos on niin päin et itelle kelpais kaikki mut ite ei kelpaa kenellekään? *nauru*


Tuo kaatuu omaan mahdottomuuteensa, kun itse 'ei kelpaa' kenellekään ni sitä tekee huomaamatta rimoja toisille ihmisille vaikkei heillä näitä alunperin olisikaan. Mitä kauemmin 'ei kelpaa' kenellekään ajattelu vallitsee sitä todennäköisempää on että alat lopulta itsestäsi vaatimaan asioita joita kenenkään ei tulisi sinulta vaatia. Tätä kautta päädytään tilanteeseen jossa itsetunnon kohotus on välttämätöntä ja ennen pitkää saat olosi hyväksi, jolloin ne joita aiemmin katsoit 'mä en kelpaa noille' -asenteella ovatkin yht'äkkiä muuttuneet henkilöiksi, jotka eivät kelpaa sulle :)

--
Divida et impera.

Takyon

Posts: 2,945

#8868 • • Takyon Möwkö

Syder, 5.5.2006 16:52:
..tilanteeseen jossa itsetunnon kohotus on välttämätöntä ja ennen pitkää saat olosi hyväksi, jolloin ne joita aiemmin katsoit 'mä en kelpaa noille' -asenteella ovatkin yht'äkkiä muuttuneet henkilöiksi, jotka eivät kelpaa sulle :)



Olisikin noin helppoa.. Itsetunto ollut pohjalla jo varmaan 10 vuotta, aina sillontällöin siltä lähdetään nousuun mutta tullaan sitten vieläkin kovempaa alas.. :/

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Mimir

Posts: 1,366

#8869 • • Mimir Rouva Yninä

Syder, 5.5.2006 16:52:
mahdottomuusselitys



Kevätaurinko on kyl tänään oikeesti näköjään pehmittänyt mun pään, pari kertaa piti lukea ajatuksella toi läpi ennenku ymmärsin, mitä ajoit takaa *nauru* Mutta siis mähän en tietenkään puhunut siinä itsestäni *viheltel* *vink*

--
[Wings are growing on her.]

Syder

Posts: 2,255

#8870 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Takyon, 5.5.2006 17:43:
Olisikin noin helppoa.. Itsetunto ollut pohjalla jo varmaan 10 vuotta, aina sillontällöin siltä lähdetään nousuun mutta tullaan sitten vieläkin kovempaa alas.. :/


Niin, pointti tuossa olikin juuri se päättymätön kiertokulku ylös ja alas, koskaan ei ole hyvä. Joko et kelpaa tai sulle ei kelpaa, eikä siihen voi kummempia vaikuttaa muutaku olemalla hetken aikaa ajattelematta asiaa.

--
Divida et impera.

Syder

Posts: 2,255

#8871 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Mimir, 5.5.2006 17:47:
Mutta siis mähän en tietenkään puhunut siinä itsestäni *viheltel* *vink*



Mimir, 5.5.2006 16:45:
No mut mitäs jos on niin päin et itelle kelpais kaikki mut ite ei kelpaa kenellekään? *nauru*


que? vai jäiks multa tänää jotai kotia ku lähdin aamul töihi *ding*
Ainakin sain tuosta sen käsityksen että sulle kelpais kaikki kulmakunnan kollit ja rontit mut kukaa näist kulmakunnan ronteist ja kolleist ei kelpuuta sua?

--
Divida et impera.

Pyr0n

Posts: 617

#8872 • • Pyr0n Metsänpeikko

Mimir, 5.5.2006 16:45:
---
Ozie, 5.5.2006 16:43:
Näköjään hirveen suurella todennäköisyydellä saadaan tää luukku joskus tyhjäks kun kaikki on niin ronkeleita ettei kukaan kelpaa kenellekkään *sydän*
---


No mut mitäs jos on niin päin et itelle kelpais kaikki mut ite ei kelpaa kenellekään? *nauru*


Tuskin asiat nyt aivan noin huonosti on *vink*

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

Mimir

Posts: 1,366

#8873 • • Mimir Rouva Yninä

Syder, 5.5.2006 17:51:
que? vai jäiks multa tänää jotai kotia ku lähdin aamul töihi *ding*
Ainakin sain tuosta sen käsityksen että sulle kelpais kaikki kulmakunnan kollit ja rontit mut kukaa näist kulmakunnan ronteist ja kolleist ei kelpuuta sua?



Eiku se oli kato vaan ihan teoreettinen kysymys *vink*

--
[Wings are growing on her.]

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#8875 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Voi vittuperkelesaatana *grr* tekis jo mieli sanoo, et tästä lähtien oon ihan vaan yksin. En vaan enää jaksa tätä...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#8876 • • cjet Guest

Hyzenthlay, 6.5.2006 10:15:
Voi vittuperkelesaatana *grr* tekis jo mieli sanoo, et tästä lähtien oon ihan vaan yksin. En vaan enää jaksa tätä...



Siit on hyvä lähtee liikenteeseen. *hih* ÄRRRRRRkele..
sbanc

Posts: 255

#8877 • • sbanc
voiks tännekki laittaa silleen up up ? *nauru**täh**justjoo*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#8878 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Cjet, 6.5.2006 10:44:
Siit on hyvä lähtee liikenteeseen. *hih* ÄRRRRRRkele..



No on vähän aihettakin... Tällä elämän osa-alueella kun näyttää tulevan vaan paskaa niskaan.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#8879 • • cjet Guest

Hyzenthlay, 6.5.2006 10:51:

No on vähän aihettakin... Tällä elämän osa-alueella kun näyttää tulevan vaan paskaa niskaan.



Ai sinkkuilussa? Ota rennosti. *hymy* Ja lähetään ottaa aurinkoa puistoon nii helpottaa. *nauru*
mariq

Posts: 2,154

#8880 • • mariq
*ding*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.