SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,835,577 views

SamHard

Posts: 2,098

#8881 • • SamHard
Mä en ala seurustelemaan varmaan enää ikinä. stna.prkl!!*igor*
Jutu

Posts: 3,054

#8882 • • Jutu Blondi
Moi. Onks teillä ollut ikävä? *plur*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Anselmi

Posts: 2,578

#8883 • • Anselmi And sell me

Hyzenthlay, 6.5.2006 10:15:
Voi vittuperkelesaatana *grr* tekis jo mieli sanoo, et tästä lähtien oon ihan vaan yksin. En vaan enää jaksa tätä...


Don't worry, i come to help you*vink*

--
sen pituinen se

Lerna

Posts: 320

#8884 • • Lerna
liityn kerhoon
Unik

Posts: 4,117

#8885 • • Unik
sinkkuluukku, paras luukku *tirsk*
Avatar
#8887 • • cjet Guest
Hei, kesä tulos. Mikä sen ihQmpaa kuin sinkkuilu? *nauru* Olipa ihana päivä tänään. Hietsu, kertisgrilli, hyvää musiikkia, ystäviä ihan SIKANA, frisbee, olutta, ja mikä parasta: poltin jopa selkäni! Aivan luxusta! *plur* Ja ja ja ja.. no jätetään loput jo sanomatta. Menee muuten liian hehkutukseks.. *hymy*
Bellezaaa

Posts: 573

#8888 • • Bellezaaa Afrodite*

Cjet, 7.5.2006 21:55:
Hei, kesä tulos. Mikä sen ihQmpaa kuin sinkkuilu? *nauru* Olipa ihana päivä tänään. Hietsu, kertisgrilli, hyvää musiikkia, ystäviä ihan SIKANA, frisbee, olutta, ja mikä parasta: poltin jopa selkäni! Aivan luxusta! *plur* Ja ja ja ja.. no jätetään loput jo sanomatta. Menee muuten liian hehkutukseks.. *hymy*



Todellaki kesä on tullu!!
Oli kerrassaan mahtavaa kaikin puolin *plur*
aurinkoo sai ainaki ku iho näyttää olevan ihan ruskee *hih*
eli uusiks! *hymy*
Air

Posts: 319

#8889 • • Air
Haluu pois. Tai no, kesä just aluillaan..*ding* jopas on dilemma*igor*
Tropico

Posts: 246

#8890 • • Edited Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
Joku vois kyl laittaa mulle narun kaulaan ja käyttää tuol toisen luukun puolella, kun ei oma lasso tunnu toimivan sitte ollenkaan *vink*
No katotaan mitä kesä tullessaan tuo... *joo*
Bellezaaa

Posts: 573

#8891 • • Bellezaaa Afrodite*

iriil, 7.5.2006 22:06:
Itse olen suurinpiirtein tyytyväinen sinkku tällä hetkellä. Löysin seksisuhteen itselleni :) saa mitä haluaa ilman kummempia sitoumuksia. Siinä vaiheessa voi vituttaa kun toinen löytää itselleen parin, mutta se on sen ajan murhe.



sexisuhde varmaan hyvä sillon jos pystyy siihen eikä tykästy toiseen sillai muuten, mut täytyy kyl sanoo et ite en oo koskaan pystyny moiseen....*ding*
taidan vaan olla niin herkkä tai jotain...*plur*
(huom. en väitä et siihen pystyvät eivät olisi herkkiä!)
yhden illan jutut on sit sitä sexiä varten *joo*
Lauruska

Posts: 821

#8892 • • Lauruska nihkee
Nyt kun aurinko taas paistaa ja on lämpönen ilma niin tulee ikävä olo kun on yksin! Näkee vaan rakastuneita pareja kun ulos menee ja on yksinäinen olo.

Mut eiköhän se tästä *hymy* Jos vaikka löytäis taas jonkun jota vois paijata!
Avatar
#8893 • • cjet Guest

Christah, 7.5.2006 22:07:
---
Cjet, 7.5.2006 21:55:
Hei, kesä tulos. Mikä sen ihQmpaa kuin sinkkuilu? *nauru* Olipa ihana päivä tänään. Hietsu, kertisgrilli, hyvää musiikkia, ystäviä ihan SIKANA, frisbee, olutta, ja mikä parasta: poltin jopa selkäni! Aivan luxusta! *plur* Ja ja ja ja.. no jätetään loput jo sanomatta. Menee muuten liian hehkutukseks.. *hymy*

---


Todellaki kesä on tullu!!
Oli kerrassaan mahtavaa kaikin puolin *plur*
aurinkoo sai ainaki ku iho näyttää olevan ihan ruskee *hih*
eli uusiks! *hymy*



Aivan varmasti uusiks! *iloinen* Mun pitää varmaan käydä sitä sääennustajaa vähän kovistelee, ettei noi 10C ennustukset nyt oikeesti oo menossa tuotantoon..

Nyt täytyy sanoa, että viikonloppu selkeesti teki tehtävänsä.. Herra lisko saapui mun uniin tossa puoltuntii sitten.. Saa nähdä mitä huomisesta urheilusta on tullakseen.. Ärrrkele.. *nauru* Jos polttais röökin ja menis takas koittaa onnea tonne uni-uni-maahan.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#8894 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Christah, 8.5.2006 01:05:
sexisuhde varmaan hyvä sillon jos pystyy siihen eikä tykästy toiseen sillai muuten, mut täytyy kyl sanoo et ite en oo koskaan pystyny moiseen....*ding*
taidan vaan olla niin herkkä tai jotain...*plur*



Sama juttu. En oo viel tähän ikään mennessä tajunnu, miten mikään voi olla pelkkää seksiä. Kun ei se vaan voi. Ei tajuu *ding**hmph*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#8895 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Anselmi, 7.5.2006 20:22:
Don't worry, i come to help you*vink*



Heheh *nauru* Vähään aikaa sitten vannoin etten kirjottele mihinkään sinkkuluukkuun mitään, mut onhan tää ihan kivaa kun heti joku tarjoo apuaan.. *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jago

Posts: 4,039

#8896 • • Jago un-trained monkee

Christah, 8.5.2006 01:05:
---
iriil, 7.5.2006 22:06:
Itse olen suurinpiirtein tyytyväinen sinkku tällä hetkellä. Löysin seksisuhteen itselleni :) saa mitä haluaa ilman kummempia sitoumuksia. Siinä vaiheessa voi vituttaa kun toinen löytää itselleen parin, mutta se on sen ajan murhe.
---


sexisuhde varmaan hyvä sillon jos pystyy siihen eikä tykästy toiseen sillai muuten, mut täytyy kyl sanoo et ite en oo koskaan pystyny moiseen....*ding*
taidan vaan olla niin herkkä tai jotain...*plur*
(huom. en väitä et siihen pystyvät eivät olisi herkkiä!)
yhden illan jutut on sit sitä sexiä varten *joo*


joo yhen illan jutut tai semmoset seksisuhteet joita on monia ja joissa sitä tyyppiä näkee vaan kerran kuukaudessa

mulla oli yks seksisuhde puolisen vuotta ja kieltämättä sen kanssa tuli tavattua usein. me aina jäätiin juttelemaan idolssista politiikasta, töistä koulusta jne jne. jossain vaiheessa mä tajusin että mä haluun sen ittelleni kokonaan, mutta tietenkään 3-kyumppisen todella korkeessa asemassa olevan miehen ja 19-20v koululaisen suhde ei lähtökohdiltaan olisi voinut onnistua.
se ilmaisi myös jotain mielenkiintoa siinnävaiheessa kun se heitti ilmaan semmosen uskollisuus kommentin

olisi kyllä ihana tavata sitä viellä, mutta mä aloin deittaamaan ja nyt se sitten deittaa. kun se sinkkuuntuu taas mä tuun aivan ehdottomasti yrittäämään sitä taas

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

wammi

Posts: 627

#8897 • • Edited wammi
kinkkuil.*possu*
toma

Posts: 2,009

#8898 • • toma Tototoototo

Hyzenthlay, 8.5.2006 09:29:
Sama juttu. En oo viel tähän ikään mennessä tajunnu, miten mikään voi olla pelkkää seksiä. Kun ei se vaan voi. Ei tajuu *ding**hmph*


No ei kyl ainakaan kertaa-paria enempää pystykään oikein olemaan, mutta kyllä sellaisia suhteita on, että kumpikin välittää toisesta ja haluaa seksuaalisesti, mutta tietää (kenties asiaa yrittäneenä), etteivät sen suuremmat tunteet vaan natsaa. Mikä estäisi silloin heitä nauttimasta toisistaan? Tietenkään tämä ei toimi läheskään aina tai kaikkien kanssa, mutta ei siinä mitään mystistä imo ole. Balanssi vaan tosiaan on se vaikein asia, ja siksi tuollaisella on mielestäni parhaat mahdollisuudet toimia exien kanssa. Olettaen ettei ole saanut välejään ihan pilalle. :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Avatar
#8899 • • Enkeli Guest
mie poistun täältä nyt *pihkassa*
Avatar
#8900 • • cjet Guest

Hyzenthlay, 8.5.2006 09:29:
---
Christah, 8.5.2006 01:05:
sexisuhde varmaan hyvä sillon jos pystyy siihen eikä tykästy toiseen sillai muuten, mut täytyy kyl sanoo et ite en oo koskaan pystyny moiseen....*ding*
taidan vaan olla niin herkkä tai jotain...*plur*

---


Sama juttu. En oo viel tähän ikään mennessä tajunnu, miten mikään voi olla pelkkää seksiä. Kun ei se vaan voi. Ei tajuu *ding**hmph*



Ei, kyl seksi onkin mugavampaa, kun on kaksi ihmistä ketkä tuntee ja luottaa toisiinsa. Silloin se on paljon herkempää ja kaunista. *hymy* Eikä oikeesti muutenkaan kaikki saa olla pelkkää seksiä vaikka onhan se kivaa puuhaa. Mä oon ehkä vähä huono sinkku itse muutenkin *ding* kun en osaa nauttia mistään yhden illan seteistä.. Ihastuminen ja *plur* rakastuminen on mun mielestä kivempaa kuin se että ois pelkkä pidempikin aikainen "kylmä" seksisuhde. On kai sitä tullu joskus sellaisiakin harrastettuu, mut .. *nauru* mitähän mä ees selitän. Joo, jatkan töitä.