SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,966 views

Avatar
#14421 • • Edited Muussika Guest

Lyylikki, 6.1.2008 21:13:
Tänään taas miettinyt sitä, että miksi niin monet miehet pelästyttelevät naisia sanomalla "Mä en halua mitään vakavaa."

Missä se vakavan raja menee? Kuinka pitkälle voi mennä/kuinka usein nähdä ilman, että juttu muuttuu vakavaksi? Voiko seurustella, ilman että on vakavaa? Vai tarkoittako se vakava juurikin seurustelua?

Vai tarkoittaako se, että toinen ei halua sun kanssa mitään vakavaa sitten sitä, että se ei halua sua ollenkaan?

Helkkari. Inhoan yleensäkin koko vakava sanaa. Pitääkö koko helkkarin elämän olla niin vakavaa? 1. totinen, tosissaan oleva; nauramaton; syvällinen (pinnallisen, hilpeän, kevyen tms. vastakohtana)



Mä kans oon joskus pohtinut tätä. Tuuliviirejähän tässä maailmassa riittää. Mun mielestä toi lause "Mä en halua mitään vakavaa" on yhtä mielenkiintoinen kuin "Rakastan sua, mut haluan olla yksin". Kummassakaan en tajua sitä, että mikä on homman ydin. Jos on kyse siitä, että haluaa viipottaa menemään ja paneskella ketä haluaa, niin sen voi sitten sanoa suoraan juuri niin. Jos on kyse siitä, että toinen ei vaan kolahda täysillä, niin sen voi sitten sanoa suoraan juuri niin. Tai jos on kyse siitä, että ei vaan pysty esim. oman sekavan psyykkisen- tahi elämäntilanteensa vuoksi mihinkään varsinaiseen seurusteluun, niin sen voi sitten sanoa juurikin niin. Miksi helkutissa kierrellä ja kaarrella asioita tollasilla ihmeellisillä lauseilla, joissa ei ole mitään tolkkua, ja joissa itse asian ydin jää epäselväksi? Ihanku ihmiset olisi sokerista tehty, ihanku asioita ei vois sanoa asioina niin, ettei jää mitään arvailun varaan. Toi jälkimmäinen lause nyt herättää jo suorastaan hilpeyttä, koska jos _oikeasti_ rakastaa jotakuta, niin ei luulisi ihan ensimmäisenä haluavan rakastamastaan ihmisestä eroon.

Mä en myöskään tajua, miksi seurustelun pitäisi olla vakavaa. Eikös se ole juuri sitä toiseen ihmiseen tutustumista rauhassa, ajan kanssa, ilman mitään ''mennään heti naimisiin ja hankitaan kolme kersaa'' -meininkiä? Elämässä ei koskaan ole varmuutta mistään, ei vaikka olisi naimisissa ja ne kolme kersaa, joten miksi seurustelun pitäisi heti merkitä jotakin elinikäistä kahletta suorastaan - siltähän tuo ''En halua mitään vakavaa'' kuulostaa. Kai sit jotkut ihmiset näkee toiseen ihmiseen tutustumisen jotenkin vakavana asiana, tai sit ne vaan on ite niin hemmetin sokerista tehty etteivät osaa puhua suoraan. Surullista kumpainenkin. Ei sen nyt niin vaikeeta luulis olevan sanoa, jos ei pysty tai jos ei kiinnosta.

Yksi mukavista lentävistä lauseista on myös tuo ''Tää kaikki on tapahtunut niin nopeesti...'', ja sit useimmiten homma hyytyy pikkuhiljaa. Eikös voisi reilusti sopia, että pidettäs vaikkapa kuukauden breikki jolloin molemmat saisi rauhassa miettiä tuntojaan, tai sit suoraan otettas enempi aikaa itselle. Mun mielestä toi aika itselle on tärkeetä, oli sit sinkku tahi parisuhteessa. Jotkut eivät vaan taida sit tuollakaan lauseella tarkoittaa ihan sitä, miltä se kuulostaa.

Suorapuheisuutta, yes please.

(Ja pakko kyllä lisätä vielä, että mulla on ollu tänhetkisen 1,5 v seukkailun aikana varmaankin about 2 vakavaa hetkeä, et ohan tää aika hemmetin vakavaa puuhaa kyllä kieltämättä. :D Mun elämässä ei oo varmaan koskaan ollut näin paljon naurua. Surullisiakin hetkiä tulee varmasti, eikä kahden erilaisen ihmisen yhteiselo ole aina ruusuilla tanssimista, mutta silti. Enpä minä avioliittoakaan kahleena koe, vaan päätöksenä. Sama homma seukkailun kanssa: ei se tarvitse muuta kuin kahden ihmisen halun tutustua toisiinsa ja viettää aikaa yhdessä, as simple as that. Ja mun mielestä siitä on vakavuus kaukana jos hyvin synkkaa. <3)
Ios

Posts: 93

#14422 • • Ios

aada, 5.1.2008 21:51:
ääh, en j-a-k-s-a

a) etsiä ketään
b) pelata mitään
c) olla yksin

noi a ja b kohdat selittäneekin hyvin miksi muutosta ei ole tiedossa kohtaan c

RATKAISU: ehdotuksia otetaan vastaan



Itsellä vähän sama juttu eli jotenkin tuo etsiminen ja ja pelaaminen ei oikein tunnu mun jutulta. No tuo tietenkin johtuu siitä, että en ole kovin hyvä pelimies yms. Eihän sitä kukaan mielellään tee sellaista jota ei oikein hallitse. Yksi syy siihen miksi klubikulttuuriin aikoinaan ihastuin oli juuri se, että ilta pyörii muunkin kun parinhaun ympärillä ( tästä voi toki moni olla eri mieltä *tirsk* )

Kokemus on osoittanut, että elämässä harvemmin putoaa mitään arvokasta tuosta vaan eteen. Vaan vaivaa on kaiken arvokkaan eteen jonkin verran nähtävä. Näinhän se menee kai ihmissuhteissakin. Ehkä mulla on sellainen romanttinen ajatus lähes täydellisestä ihmisestä johon vaan törmää ja jonka kanssa synkkaa välittömästi. Voihan sitä näinkin toki käydä, mutta todennäköisemmin näin tapahtuu jos asian eteen jotain tekee.
Sori, ei ole mulla siis tähän mitään ratkaisua ole. Ainoastaan ajatustenvirtaa *nauru*
Nitta

Posts: 5,021

#14423 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Slim_Jim, 6.1.2008 21:34:
Eilen juttelin tytölle, hihihi.

Nimim: Semmoinen äidillisiä tunteita herättävä vässykkä joka ei saa pöksyjä märäksi edes vesisateessa vaikka on muuten hyvää juttuseuraa.



Märät pöksyt on aika epämukavat pidemmän päälle, joten hyvä juttuseura on kyllä aika pop. Jos noistaisi itseään hännästä niin ne pimutkin alkaisi parveilla enemmän ympärillä, jos sitä kaipailee.

Nimin: omasta asenteesta on moni seikka kiinni
ezzy

Posts: 8,060

#14424 • • ezzy Droid-pappa

Vampyrella, 8.1.2008 22:23:
---
Suorapuheisuutta, yes please.



Todellakin. Pakko tehdä pelisäännöt selviksi alusta asti, niin ei kaadu suhteet (oli sitten fuck buddy tai sydänkäpynen), johonkin typeriin väärinkäsityksiin tms. Käsittämättömän ärsyttävää, jos ei osaa tuoda ajatuksiaan julki (ei se sun bestis tiedä mun ajatuksia jne.) ;)
Pyr0n

Posts: 617

#14425 • • Pyr0n Metsänpeikko

ezzy, 9.1.2008 20:51:
---
Vampyrella, 8.1.2008 22:23:
---
Suorapuheisuutta, yes please.

---


Todellakin. Pakko tehdä pelisäännöt selviksi alusta asti, niin ei kaadu suhteet (oli sitten fuck buddy tai sydänkäpynen), johonkin typeriin väärinkäsityksiin tms. Käsittämättömän ärsyttävää, jos ei osaa tuoda ajatuksiaan julki (ei se sun bestis tiedä mun ajatuksia jne.) ;)



word *uuh*

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

^Petunia

Posts: 888

#14426 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

Vampyrella, 8.1.2008 22:23:
---
Lyylikki, 6.1.2008 21:13:
Tänään taas miettinyt sitä, että miksi niin monet miehet pelästyttelevät naisia sanomalla "Mä en halua mitään vakavaa."

Missä se vakavan raja menee? Kuinka pitkälle voi mennä/kuinka usein nähdä ilman, että juttu muuttuu vakavaksi? Voiko seurustella, ilman että on vakavaa? Vai tarkoittako se vakava juurikin seurustelua?

Vai tarkoittaako se, että toinen ei halua sun kanssa mitään vakavaa sitten sitä, että se ei halua sua ollenkaan?

Helkkari. Inhoan yleensäkin koko vakava sanaa. Pitääkö koko helkkarin elämän olla niin vakavaa? 1. totinen, tosissaan oleva; nauramaton; syvällinen (pinnallisen, hilpeän, kevyen tms. vastakohtana)
---
Mä kans oon joskus pohtinut tätä. Tuuliviirejähän tässä maailmassa riittää. Mun mielestä toi lause "Mä en halua mitään vakavaa" on yhtä mielenkiintoinen kuin "Rakastan sua, mut haluan olla yksin". Kummassakaan en tajua sitä, että mikä on homman ydin. Jos on kyse siitä, että haluaa viipottaa menemään ja paneskella ketä haluaa, niin sen voi sitten sanoa suoraan juuri niin. Jos on kyse siitä, että toinen ei vaan kolahda täysillä, niin sen voi sitten sanoa suoraan juuri niin. Tai jos on kyse siitä, että ei vaan pysty esim. oman sekavan psyykkisen- tahi elämäntilanteensa vuoksi mihinkään varsinaiseen seurusteluun, niin sen voi sitten sanoa juurikin niin. Miksi helkutissa kierrellä ja kaarrella asioita tollasilla ihmeellisillä lauseilla, joissa ei ole mitään tolkkua, ja joissa itse asian ydin jää epäselväksi? Ihanku ihmiset olisi sokerista tehty, ihanku asioita ei vois sanoa asioina niin, ettei jää mitään arvailun varaan. Toi jälkimmäinen lause nyt herättää jo suorastaan hilpeyttä, koska jos _oikeasti_ rakastaa jotakuta, niin ei luulisi ihan ensimmäisenä haluavan rakastamastaan ihmisestä eroon.

Mä en myöskään tajua, miksi seurustelun pitäisi olla vakavaa. Eikös se ole juuri sitä toiseen ihmiseen tutustumista rauhassa, ajan kanssa, ilman mitään ''mennään heti naimisiin ja hankitaan kolme kersaa'' -meininkiä? Elämässä ei koskaan ole varmuutta mistään, ei vaikka olisi naimisissa ja ne kolme kersaa, joten miksi seurustelun pitäisi heti merkitä jotakin elinikäistä kahletta suorastaan - siltähän tuo ''En halua mitään vakavaa'' kuulostaa. Kai sit jotkut ihmiset näkee toiseen ihmiseen tutustumisen jotenkin vakavana asiana, tai sit ne vaan on ite niin hemmetin sokerista tehty etteivät osaa puhua suoraan. Surullista kumpainenkin. Ei sen nyt niin vaikeeta luulis olevan sanoa, jos ei pysty tai jos ei kiinnosta.

Yksi mukavista lentävistä lauseista on myös tuo ''Tää kaikki on tapahtunut niin nopeesti...'', ja sit useimmiten homma hyytyy pikkuhiljaa. Eikös voisi reilusti sopia, että pidettäs vaikkapa kuukauden breikki jolloin molemmat saisi rauhassa miettiä tuntojaan, tai sit suoraan otettas enempi aikaa itselle. Mun mielestä toi aika itselle on tärkeetä, oli sit sinkku tahi parisuhteessa. Jotkut eivät vaan taida sit tuollakaan lauseella tarkoittaa ihan sitä, miltä se kuulostaa.

Suorapuheisuutta, yes please.


Wöörd!! *piis*
tomii

Posts: 3,594

#14427 • • Edited tomii kallion herttua

Lyylikki, 6.1.2008 21:13:
Tänään taas miettinyt sitä, että miksi niin monet miehet pelästyttelevät naisia sanomalla "Mä en halua mitään vakavaa."

Missä se vakavan raja menee? Kuinka pitkälle voi mennä/kuinka usein nähdä ilman, että juttu muuttuu vakavaksi? Voiko seurustella, ilman että on vakavaa? Vai tarkoittako se vakava juurikin seurustelua?

Vai tarkoittaako se, että toinen ei halua sun kanssa mitään vakavaa sitten sitä, että se ei halua sua ollenkaan?

Helkkari. Inhoan yleensäkin koko vakava sanaa. Pitääkö koko helkkarin elämän olla niin vakavaa? 1. totinen, tosissaan oleva; nauramaton; syvällinen (pinnallisen, hilpeän, kevyen tms. vastakohtana)



Tarkoittaa sitä, että ei halua seurustella ks. henkilön kanssa. Muu aktiviteetti kyllä käy. Ei aina mitenkään henkilökohtaista (vaikka ei sykkaisikaan, kemioille ei voi yleensä minkään). Ja ihan tiedoksi: myös naiset harrastavat tätä, puettuna vain eri sanoihin.

--
reivaan kunnes kuolen

euforia

Posts: 90

#14428 • • euforia mmm sure! why the f*ck not!
se ei ollu välttämättä se juttu se panomies, mutta nää kavereiden ihailut, kuinka panomies tulee ja panomies menee.. itseasias tätä ei ois varmaa kannattanu kirjottaa tänne fooruminkaa..

toiset tytöt tykkää ja toiset ei *nauru*

hieno luukku tää panoluukku. *vink*

--
morjens

[Nuclear]

Posts: 5,855

#14429 • • [Nuclear] el aprendiz
Remu Aaltosen vinkki NYTin haastattelussa:
"Kuinka nainen vietellään? - Tuijotetaan tarpeeksi kauan silmiin, ja sitten uidaan liiveihin. Joko tulee käsilaukusta tai sitten sille tulee äidillinen tunne ja saa tutin suuhunsa. Se on fifty-fifty. Sama kuin tutti frutti."

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#14430 • • Edited WiljamiDzay Nyypiö

[Nuclear], 11.1.2008 15:11:
Remu Aaltosen vinkki NYTin haastattelussa:
"Kuinka nainen vietellään? - Tuijotetaan tarpeeksi kauan silmiin, ja sitten uidaan liiveihin. Joko tulee käsilaukusta tai sitten sille tulee äidillinen tunne ja saa tutin suuhunsa. Se on fifty-fifty. Sama kuin tutti frutti."



Hehee, Remu on Remu.. Luin just Ganesin historiikin läpi ja ihan OK kirja ja ok muutenkin kaikki siihen liittyvät... Ainakin yrittivät, perkeleet *joo*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#14431 • • WiljamiDzay Nyypiö
Noniin, pitkästä aikaa sieluntuskan purkamista tähän luukkuun... Nyt taitaa olla 2 vuotta siitä kun uskalsin rakastua viimeeksi (no ok, olen ihastunut erääseen tällä hetkellä, mutta en sentään tappavasti). Ensimmäisen rakastumisen jälkeen meni 5 vuotta siihen että uskalsin rakastua uudelleen ainoastaan sen takia että silloinen mimmi lähti puoleksi vuodeksi maahan joka oli kaukana... Siihen aikaan puoli vuotta oli elämä... Sen jälkeen rakastuin (5 vuotta myöhemmin) erääseen ulkolaiseen mimmiin johon ei ollut skypeä kummempaa kontaktia yli vuoteen... Ja sitten kun heräsimme vierekkäin ja sille kerroin että edelleen rakastan häntä sain kuulla että tarvitsen ns. reality check:iä.. Sen jälkeen koitin karaista itseni siten etten enää tappaisi sydäntäni tuolla lailla... Ja luulin onnistuneeni suht tyylillä ottamatta huomioon sitä että minulla on jälleen eräs sydämenvalittu mielessä...

Kassellaan jatkosuunnitelmia... ;D

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

terraluna

Posts: 1,270

#14432 • • terraluna Agentti

tomii, 9.1.2008 21:52:
---
Lyylikki, 6.1.2008 21:13:
Tänään taas miettinyt sitä, että miksi niin monet miehet pelästyttelevät naisia sanomalla "Mä en halua mitään vakavaa."

Missä se vakavan raja menee? Kuinka pitkälle voi mennä/kuinka usein nähdä ilman, että juttu muuttuu vakavaksi? Voiko seurustella, ilman että on vakavaa? Vai tarkoittako se vakava juurikin seurustelua?

Vai tarkoittaako se, että toinen ei halua sun kanssa mitään vakavaa sitten sitä, että se ei halua sua ollenkaan?

Helkkari. Inhoan yleensäkin koko vakava sanaa. Pitääkö koko helkkarin elämän olla niin vakavaa? 1. totinen, tosissaan oleva; nauramaton; syvällinen (pinnallisen, hilpeän, kevyen tms. vastakohtana)

---


Tarkoittaa sitä, että ei halua seurustella ks. henkilön kanssa. Muu aktiviteetti kyllä käy. Ei aina mitenkään henkilökohtaista (vaikka ei sykkaisikaan, kemioille ei voi yleensä minkään). Ja ihan tiedoksi: myös naiset harrastavat tätä, puettuna vain eri sanoihin.



Hassua että mulle miehet on aina tipauttaneet ton repliikin tasan siinä vaiheessa suhdetta, kun olen ekan kerran alkanut uumoilla että nyt on tainnut kolahtaa ns. kovemminkin. Pelinaisena oon aina esittäny suht viileetä "en mäkää" ja sittenhän siinä on käyny just niin et pian miekkonen haaveilee jo mulle yhteisestä tulevaisuudesta. Et ei me naiset aina olla ainoita jotka vaikeilee tai miehet ainoita jotka pelailee. ;)

Enkä siis tarkoita että oikeesti leikkisin/oisin leikkinyt ihmisten tunteilla, mut ihmissuhteet on aina semmonen asia et joskus on fiksua miettiä mitä sanoo vai onko parempi olla sanomatta.

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Piider

Posts: 376

#14433 • • Piider Höpönpöppöö
On hivenen yksinäinen olo *uuh*
loremipsum

Posts: 260

#14434 • • loremipsum Furth3r
ootteks muuten huomannee sellasta hauskaa juttuu et ainakun tulee säätöi / kiinnostavii ihmisii ni niit tulee 2+ kappaletta.

ja sit menee taas jotain aikaa ja on 0 säätöö.

olispa paljon helpompaa jos tulisivat yksitellen ni ei tarvis pohtia et ketä alkaa lämppää ku ei nyt kaikkia kuitenkaa jaksa. 2 ehkä pystyis mut 4 alkaa olee jo liian rankkaa :/
kilobitti

Posts: 2,419

#14435 • • kilobitti 1-2-3 techno

Lyylikki, 6.1.2008 21:13:
Tänään taas miettinyt sitä, että miksi niin monet miehet pelästyttelevät naisia sanomalla "Mä en halua mitään vakavaa."



100-naista blogilla oli mielestäni tähän osuva ajatus;

100-naista, osa 11. Joko mä haluan jonain päivänä tehdä sun kanssa lapsia tai sitten vain mahdollisimman pian harjoitella niiden tekemistä eikä kumpaakaan motiivia saa sanoa ääneen ensi tapaamisella.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

evvk

Posts: 1,918

#14436 • • evvk
Hmm... jotkut naiset pyysi mut seuraansa baarissa... ne oli hyvän näkölösiä... mut viduiks meni koko homma. Mut joo.. ehkä olisi pitänyt puhua vähän jostain muista asioista.
domi

Posts: 7,069

#14437 • • domi Työn sankari.

mark hamilton, 13.1.2008 08:25:
Hmm... jotkut naiset pyysi mut seuraansa baarissa... ne oli hyvän näkölösiä... mut viduiks meni koko homma. Mut joo.. ehkä olisi pitänyt puhua vähän jostain muista asioista.


Ei Joomlalla pillua saa.
evvk

Posts: 1,918

#14438 • • Edited evvk

domi, 13.1.2008 11:15:
---
mark hamilton, 13.1.2008 08:25:
Hmm... jotkut naiset pyysi mut seuraansa baarissa... ne oli hyvän näkölösiä... mut viduiks meni koko homma. Mut joo.. ehkä olisi pitänyt puhua vähän jostain muista asioista.

---

Ei Joomlalla pillua saa.



Älä nyt taas aloita... en puhunut ks. asiasta mitään. Ja luulekko et kaikki heti antaa ja onks se sit kivaa kun saat jonkun taudin kun magic jonssoissa on vika ja se poksahtaa. Ei sitä tiedä monen kans joku ventovieras muija on ollut.
laite

Posts: 2,994

#14439 • • laite MastahWankah

domi, 13.1.2008 11:15:
---
mark hamilton, 13.1.2008 08:25:
Hmm... jotkut naiset pyysi mut seuraansa baarissa... ne oli hyvän näkölösiä... mut viduiks meni koko homma. Mut joo.. ehkä olisi pitänyt puhua vähän jostain muista asioista.

---

Ei Joomlalla pillua saa.


Taidat olla vaan kateellinen :smoke:
irrrma

Posts: 241

#14440 • • irrrma huumori narikassa

[Nuclear], 11.1.2008 15:11:
Remu Aaltosen vinkki NYTin haastattelussa:
"Kuinka nainen vietellään? - Tuijotetaan tarpeeksi kauan silmiin, ja sitten uidaan liiveihin. Joko tulee käsilaukusta tai sitten sille tulee äidillinen tunne ja saa tutin suuhunsa. Se on fifty-fifty. Sama kuin tutti frutti."



Aaaahaahaaa...*tirsk*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.