harmi, hän on kuitenkin todella mukava ja sympaattinen persoona, niin haluaisin saada tämän homman hoidettua kunnialla ja niiku no hard feelings. ei hän kuitenkaan ansaitse saada mieltään pahoitetuksi. pidetään peukkuj :(
19,912 posts, 996 pages, 8,093,922 views
astaroth, 8.5.2006 12:29:
tänään pitäisi tavata eräs bööna ja mun pitäisi yrittää saada selville mitä mieltä se on meidän jutusta. toivottavasti se ei odota mitään syvempää, kun haluaisin tänään tehdä selväksi, etten halua itse syvempää seurustelua hänen kanssaan
AlexS, 8.5.2006 20:36:
Vaarallisinta aikaa ajaa autolla mm. Helsingin keskustassa
AlexS, 8.5.2006 20:36:
Vaarallisinta aikaa ajaa autolla mm. Helsingin keskustassa
iriil, 8.5.2006 20:45:
---
toma, 8.5.2006 10:12:
No ei kyl ainakaan kertaa-paria enempää pystykään oikein olemaan, mutta kyllä sellaisia suhteita on, että kumpikin välittää toisesta ja haluaa seksuaalisesti, mutta tietää (kenties asiaa yrittäneenä), etteivät sen suuremmat tunteet vaan natsaa. Mikä estäisi silloin heitä nauttimasta toisistaan? Tietenkään tämä ei toimi läheskään aina tai kaikkien kanssa, mutta ei siinä mitään mystistä imo ole. Balanssi vaan tosiaan on se vaikein asia, ja siksi tuollaisella on mielestäni parhaat mahdollisuudet toimia exien kanssa. Olettaen ettei ole saanut välejään ihan pilalle. :)
---
Juuri näin se meneekin. Tietää mitä saa jo valmiiksi ja kummallekkin selvä että kyseessä on vain seksi.
Cjet, 8.5.2006 12:10:
Ei, kyl seksi onkin mugavampaa, kun on kaksi ihmistä
Tarkotin, että tunteet ja seksi on vaan niin käsi kädessä, ettei niitä voi erottaa.
*pieni yritys pitää kaikki kylmät pelimiehet kaukana musta* heh
terraluna, 8.5.2006 22:52:
---
..Sitä kautta oon oppinu jotenki näkemään uusia puolia tostakin jutusta. Esim. sen, ettei oo kylmiä paskiaisia, on vaan ihmisiä, jotka ei sovi toisilleen ja sit on ihmisiä jotka sopii.
lostgone
En kyllä itse allekirjoita tuota. Tilanteittain on olemassa kylmiä paskiaisia, joiden motiiveissa ei ole kyse sopimisesta toiselle. On kyse saamisesta/saavuttamisesta tai vallasta/näyttämisestä tjsp. ja ei yhtään mistään muusta.
Mutta tietenkin nämäkin ihmiset voivat toimia jossain tilanteessa eri motiivein, mutta niin voit tietysti sinä tai minäkin.
sapeli, 8.5.2006 22:17:
Luin jotenki oudosti tän lauseen sillee että huomasin siitä ensivilasulla vaan ton alkupuolen
---
Cjet, 8.5.2006 12:10:
Ei, kyl seksi onkin mugavampaa, kun on kaksi ihmistä
---
RainChild, 8.5.2006 21:22:
truu, tai esim. Turussakin . Raksamiehii ilman paitaa . Naureskelin ittekseni takana autoilevaa vanhempaa naista, joka oli ilmeisesti myös huomannut miehet, ja jäi autonsa kanssa siihen viel paikalleen, ku valot vaihtui vihreeks
Cjet, 9.5.2006 07:13:
---
RainChild, 8.5.2006 21:22:
truu, tai esim. Turussakin . Raksamiehii ilman paitaa . Naureskelin ittekseni takana autoilevaa vanhempaa naista, joka oli ilmeisesti myös huomannut miehet, ja jäi autonsa kanssa siihen viel paikalleen, ku valot vaihtui vihreeks
---
Sielhän linja-autotki vetelee harvasen viikko seiniä päin.. Johtuukohan sekin siitä että sielki on nii paljo niitä kauniita nais-otuksia..