SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,842,599 views

Ozie

Posts: 1,389

#8941 • • Ozie
Kesä lähestyy, porukka lisääntyy, bileet paranee *hymy*
Ozie

Posts: 1,389

#8942 • • Ozie

laite, 14.5.2006 10:58:
---
Tyeicha, 14.5.2006 10:47:
täällä jälleen.. tuntuu kyl oudolta, mut ehkä tähän tottuu. *hellokitty*

---

Täytyy kyl sanoa, että tällaisina päivinä ei vaan totu. Vituttaa istua yksin himassa, ei oo muuta tekemistä kuin sarjojen katselu ja netissä surffaaminen... Seura kelpais, mutta mistäs tähän hätään sellasta kehittäis... *uuh*



Tohon ei voi sanoa ku kaverit, kaverit, kaverit. Ite oon ainaki pyöriny niiden kans kokoaika, ei paljoon kerkee himas nysvätä ja miettiä "syvällisiä juttuja". Toinen vaihtoehto o tietty joku harrastus.
René Patrick

Posts: 826

#8943 • • René Patrick

laite, 14.5.2006 10:58:
---
Tyeicha, 14.5.2006 10:47:
täällä jälleen.. tuntuu kyl oudolta, mut ehkä tähän tottuu. *hellokitty*

---

Täytyy kyl sanoa, että tällaisina päivinä ei vaan totu. Vituttaa istua yksin himassa, ei oo muuta tekemistä kuin sarjojen katselu ja netissä surffaaminen... Seura kelpais, mutta mistäs tähän hätään sellasta kehittäis... *uuh*



Ei totu ei *eiei*
Jos on päiväksi jotain tekemistä tai muuten vaan suunnitelmia, niin sitte saattaa mennä yks päivä lähes niin, että ei edes ajattele asiaa...paitsi sitten viimeistään illalla tipahtaa taas maan pinnalle, kun kömpii yksin nukkumaan *toktok*
laite

Posts: 2,994

#8944 • • laite MastahWankah
Kaverit, kaverit... Perkele ku oon vaan niin huono pitämään noihin yhteyksiä... Eikä oikeen jaksa lähtee kenenkään luokse tms ku sit tulee vaan ruikutettua paskaa fiilistä. Onneks huomenna pääsee duuniin.
Avatar
#8945 • • cjet Guest

laite, 14.5.2006 11:12:
Kaverit, kaverit... Perkele ku oon vaan niin huono pitämään noihin yhteyksiä... Eikä oikeen jaksa lähtee kenenkään luokse tms ku sit tulee vaan ruikutettua paskaa fiilistä. Onneks huomenna pääsee duuniin.



That's what the friend are for, huh? *hymy* Eli jos on paska fiilis, nii frendit on siinä jeesaamassa?
laite

Posts: 2,994

#8946 • • laite MastahWankah

Cjet, 14.5.2006 11:32:
---
laite, 14.5.2006 11:12:
Kaverit, kaverit... Perkele ku oon vaan niin huono pitämään noihin yhteyksiä... Eikä oikeen jaksa lähtee kenenkään luokse tms ku sit tulee vaan ruikutettua paskaa fiilistä. Onneks huomenna pääsee duuniin.

---
That's what the friend are for, huh? *hymy* Eli jos on paska fiilis, nii frendit on siinä jeesaamassa?


Juu no on se niinkin, nyt vaan aattelin pitää family guy maratonin ja sit illemmalla lähteä ehkä kuvailemaan yksikseen jos vaikka olis sopivan lämmin ilma. Kyl tää varmaan tästä, piti soittaa mutsille ja onnitella ja kyllähän se vähän piristi et sai jutella jonkun kanssa.
Jocular

Posts: 1,359

#8947 • • Jocular Janni
Niijaajoo moi. *justjoo*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Avatar
#8948 • • Edited cjet Guest

laite, 14.5.2006 11:35:
---
Cjet, 14.5.2006 11:32:
---
laite, 14.5.2006 11:12:
Kaverit, kaverit... Perkele ku oon vaan niin huono pitämään noihin yhteyksiä... Eikä oikeen jaksa lähtee kenenkään luokse tms ku sit tulee vaan ruikutettua paskaa fiilistä. Onneks huomenna pääsee duuniin.

---
That's what the friend are for, huh? *hymy* Eli jos on paska fiilis, nii frendit on siinä jeesaamassa?

---

Juu no on se niinkin, nyt vaan aattelin pitää family guy maratonin ja sit illemmalla lähteä ehkä kuvailemaan yksikseen jos vaikka olis sopivan lämmin ilma. Kyl tää varmaan tästä, piti soittaa mutsille ja onnitella ja kyllähän se vähän piristi et sai jutella jonkun kanssa.



Hyvä ku muistutit.. piti heti soittaa mammalle.. *nauru* Ja meni sit samantien melkein puoltuntia puhelimessa. *enkeli* Siin on ainaki yks nainen joka on ja pysyy mun elämässä. Äiti nimittäin. *hih*
Mushi Mushi

Posts: 203

#8951 • • Mushi Mushi Pipipää...
Liityn seuraanne. Onneks on edes kesä edessä*joo*
laite

Posts: 2,994

#8952 • • laite MastahWankah
Jea, TÖISSÄ ON KIVAA!

Ei vaan, päätä särkee kun tuli nukuttua tosi huonosti. Illalla pitäis sit suunnistaa Poriin vanhempia moikkaamaan. Pari iltaa on mennyt kivasti Family Guyn parissa ja huomenna pitäis lähtee kahvittelemaan yhden tytön kanssa. Jännittää!

*pepsodent*
SamHard

Posts: 2,098

#8953 • • SamHard
Viddu mitä edes takas veivaamista!!!*eiei*
laite

Posts: 2,994

#8954 • • laite MastahWankah

laite, 16.5.2006 11:26:
Pari iltaa on mennyt kivasti Family Guyn parissa ja huomenna pitäis lähtee kahvittelemaan yhden tytön kanssa. Jännittää!


Itse iteäni quotaten, jos vaik kattelis jatkossa noita family guyta ihan rauhas...
anniharha

Posts: 1,937

#8955 • • anniharha

laite, 18.5.2006 05:17:
---
laite, 16.5.2006 11:26:
Pari iltaa on mennyt kivasti Family Guyn parissa ja huomenna pitäis lähtee kahvittelemaan yhden tytön kanssa. Jännittää!

---

Itse iteäni quotaten, jos vaik kattelis jatkossa noita family guyta ihan rauhas...



Ja telkkaristahan ei tingitä! *iloinen*

--
and though my words could save the world they never come out right

Wolverine

Posts: 1,860

#8956 • • Wolverine
en sit tiedä onks tääl nii paha olla, ainaki ite henkisesti nii romuna ettei olis oikein sitä toista kohti lähtee kokeilee mitää ku ei tiedä mitä itekää haluu *igor*
olis iha kiva kokee semmonen fiilis et "toi on se kenet mä haluun" eikä vaa jatkuvasti häröillä ympäriinsä ja olla sillei "hmm en nyt sit tiedä tuleeks täst mitää" ja vastaavaa.
mut ainaki kiinalaisen horoskoopin mukaan rakkauselämä on iha päin helvettii nyt ainaki vuoden eteenpäin et enköhän mä ainaki päivystä täällä, tsemii teille muille *piis* *nauru*
workunit

Posts: 261

#8958 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi

Wolverine, 18.5.2006 13:10:
mut ainaki kiinalaisen horoskoopin mukaan rakkauselämä on iha päin helvettii nyt ainaki vuoden eteenpäin et enköhän mä ainaki päivystä täällä, tsemii teille muille *piis* *nauru*



Jaa että vuoden horoskooppi sanois noin *ding* jos vaan nyt seuraisit iltsikan päivän horoskooppii, niin tulis noin isoja paineita *nauru*
laite

Posts: 2,994

#8959 • • laite MastahWankah

anniharha, 18.5.2006 11:32:
---
laite, 18.5.2006 05:17:
---
laite, 16.5.2006 11:26:
Pari iltaa on mennyt kivasti Family Guyn parissa ja huomenna pitäis lähtee kahvittelemaan yhden tytön kanssa. Jännittää!

---

Itse iteäni quotaten, jos vaik kattelis jatkossa noita family guyta ihan rauhas...

---


Ja telkkaristahan ei tingitä! *iloinen*


Ei todellakaan!
Enää yks työpäivä jäljellä ja sit saa taas pari päivää olla yksikseen. Melkein tekis mieli mennä katsomaan Frederikkiä Galaxiin huomenna, mut en mä ihan niin epätoivoinen vielä oo :D

Go kiva sinkkuelämä.
toma

Posts: 2,009

#8960 • • toma Tototoototo

laite, 18.5.2006 21:23:
Ei todellakaan!
Enää yks työpäivä jäljellä ja sit saa taas pari päivää olla yksikseen. Melkein tekis mieli mennä katsomaan Frederikkiä Galaxiin huomenna, mut en mä ihan niin epätoivoinen vielä oo :D

Go kiva sinkkuelämä.


Kuulostaa... ratkiriemukkaalta!

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac