SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,703,518 views

laite

Posts: 2,994

#8961 • • laite MastahWankah
Ja sitä se on!
Onneks lauantaina on butanet pikku torressa, pääsee vähän nitkuttamaan apinakännissä.
Wolverine

Posts: 1,860

#8962 • • Wolverine

workunit, 18.5.2006 14:54:
---
Wolverine, 18.5.2006 13:10:
mut ainaki kiinalaisen horoskoopin mukaan rakkauselämä on iha päin helvettii nyt ainaki vuoden eteenpäin et enköhän mä ainaki päivystä täällä, tsemii teille muille *piis* *nauru*

---


Jaa että vuoden horoskooppi sanois noin *ding* jos vaan nyt seuraisit iltsikan päivän horoskooppii, niin tulis noin isoja paineita *nauru*



okei, täytyy harkita tota *nauru*
Jutu

Posts: 3,054

#8963 • • Edited Jutu Blondi
Miks aina ne kiinnostavimmat ihmiset on a) 30-vuotiaita b) naimisissa ja c) isiä? *ding* Koska mua pyydettiin stand up- festareille viikonloppuna, mut harmi kun en pääse *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#8964 • • + Guest

Jutu, 19.5.2006 01:19:
Miks aina ne kiinnostavimmat ihmiset on a) 30-vuotiaita b) naimisissa ja c) isiä? *ding* Koska mua pyydettiin stand up- festareille viikonloppuna, mut harmi kun en pääse *nauru*


mikä vika a) tai c) vaihtoehdossa?
Avatar
#8965 • • astaroth Guest

Jutu, 19.5.2006 01:19:
Miks aina ne kiinnostavimmat ihmiset on a) 30-vuotiaita b) naimisissa ja c) isiä? *ding*


filf hunter :)
Jutu

Posts: 3,054

#8966 • • Jutu Blondi

_, 19.5.2006 01:22:
mikä vika a) tai c) vaihtoehdossa?


No siis ei erikseen, mutta samassa paketissa. Mutta c:ssä on se vika, että kun mä en oo sieltä lapsiystävällisemmästä päästä, joten vois olla aika *pökr* olo.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Jutu

Posts: 3,054

#8967 • • Jutu Blondi

astaroth, 19.5.2006 01:24:
filf hunter :)


Siis mikä? *ding*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#8968 • • Edited astaroth Guest

Jutu, 19.5.2006 01:25:
Siis mikä? *ding*


f-i-l-f = father i like to fuck

älä sano ettet ole koskaan kuullu äijien puhuvan milfeistä? :)
Avatar
#8969 • • + Guest

Jutu, 19.5.2006 01:24:
---
_, 19.5.2006 01:22:
mikä vika a) tai c) vaihtoehdossa?

---

No siis ei erikseen, mutta samassa paketissa. Mutta c:ssä on se vika, että kun mä en oo sieltä lapsiystävällisemmästä päästä, joten vois olla aika *pökr* olo.


No kaikkeen tottuu ja riippuu tietenkin siitä millaseen rooliin joutuisit lapsen elämässä. Mää en ainakaan suostuis ihan heti äitipuoleks *pökr*
Jutu

Posts: 3,054

#8971 • • Jutu Blondi

astaroth, 19.5.2006 01:27:
f-i-l-f = father i like to fuck

älä sano ettet ole koskaan äijien kuullu puhuvan milfeistä? :)


Sori, oon asunut nunnaluostarissa *uuh*

Mut kaikkea sitä oppii, näemmä.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Jutu

Posts: 3,054

#8973 • • Jutu Blondi

_, 19.5.2006 01:28:
No kaikkeen tottuu ja riippuu tietenkin siitä millaseen rooliin joutuisit lapsen elämässä. Mää en ainakaan suostuis ihan heti äitipuoleks *pökr*


Heh. No ei kyllä ihan heti tulis mieleen ruveta leikkimään ihanaa ja kivaa kotielämää. Mut ehkä mä etin jonkun nuoremman, vapaamman ja lapsettoman miehen.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#8974 • • + Guest

Jutu, 19.5.2006 01:30:
Heh. No ei kyllä ihan heti tulis mieleen ruveta leikkimään ihanaa ja kivaa kotielämää. Mut ehkä mä etin jonkun nuoremman, vapaamman ja lapsettoman miehen.



siinä siis tavoitetta kesälle *vink*
workunit

Posts: 261

#8975 • • Edited workunit Hymyilevä kukkakeppi

Jutu, 19.5.2006 01:19:
Miks aina ne kiinnostavimmat ihmiset on a) 30-vuotiaita b) naimisissa ja c) isiä?



No toi
a) ihan vaan sen takia et me/ne on nähny ja kokenu vähän enemmän (tosin ikä ei katso ihmisen kokemuksiin millään tavalla)
b) kielletty hedelmä voi tuntua ja maistua parhaalta
c) no tohon en osaa vastata, mutta onkos siitä jotain haittaa, olettaen ettei isi kuvittele heti saavansa lapselleen äitiä.

EDIT: korjailtu sanamuotoja
EDIT2: ite oon nyt törmänny pari kertaa vaihtoehto beehen ja aika hölmöks on ittensä tuntenu, ku oo tajunnu kattoa niitä nimettömiä sormia *nauru*
RainChild

Posts: 909

#8976 • • Edited RainChild
voi jumaleissön! täs on niinku pari viikkoo jo pitäny tavata ton yhen heebon kans ja kuitenki tänää se just äsken sano sit ettei tänäänkää kerkee ja sit se kuitenki pahottelee, krpl..(joka kerta se ei oo ollu kerkeemisestä kii, esim. kerra se tuli kuumeeseen, mut kuitenki) ja sanoo, et sitä kiinnostaa kuitenkin nähdä, mut nyt sil on sit taas kova kiire *grr* ja et ollaan yhteyksissä jne jne...

*poks* saadana, vois niinku oikeesti pitää sen sanansa ja miettiä etukäteen, et onks sil varmasti tarpeeks aikaa

*julmetunpahasilmäMUR-hymiö*

*edit niin ja kyl mie tiiän, et koht ei harmita enää niin paljon, mut just nyt semmone kuohahdus *igor*

--
Rainchild is back home

Siren

Posts: 826

#8977 • • Siren Seinäruusu
Tää siirtyy nyt tonne toiseen luukkuun *plur*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Saarre

Posts: 1,151

#8978 • • Saarre

Juhgu, 19.5.2006 15:31:
---
---


No olisit hehkuttanu siellä kaiken muun imelän vaaleanpunaisuuden seassa, etkä täällä hieronu sitä kaikkien yksinäisten sinkkujen naamaan *nauru*



.. pidät vaan mielessä että Happyness seems to be Loneliness <3 johan sen Sir tomcraft:kin sanoo.

--
*tähti* Full hearts cant lose

-xx-

Posts: 5,001

#8979 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Harhauduin sähköpostia selaillessa lukemaan 7 vuoden takaisia viestejä silloiselta kumppanilta. Ihmeellistä miten erilainen ihminen silloin oli, tai ainakin sai nykyisestä huomattavasti poikkeavan kuvan niitä viestejä lukemalla.
On vaikea uskoa että olen oikeasti unohtanut millaista oli asua yhdessä ja jakaa kaikki ilot ja surut. Kai sitä ainakin alussa yritti aktiivisesti unohtaa, jotta pystyisi jatkamaan yksin. Nyt kolme vuotta eron jälkeen asiaa voisi olla tarpeellista käsitellä syvemminkin ja miettiä mitä oikein on oppinut ja miten soveltaa oppimaansa, jos joskus vielä päätyisi samaan tilanteeseen.
Sellaista turvallista (!=tylsää) yhteiseloa olisi kiva kokeilla vielä joskus uudestaankin, mutta hyvää kai kannattaa odottaa :) ... vaikka siihen asti kunnes täytän 35 ja avioidumme Epailijan kanssa *sydän* (sillä realistisella oletuksella ettei Epis myöskään ole löytänyt itselleen puolisoa ;))

--
kiitos ja anteeksi ^^

laite

Posts: 2,994

#8980 • • laite MastahWankah
Himassa juon kaljaa ja meseilen yhen tutun kanssa. Kyl tää ilta näinkin menee, myöhemmin olis tarkoitus suorittaa täsmäisku johonkin kivaan pubiin tms.

Kyl tää tästä taas, totuttelua tää perkele vaatii, mut ei voi mitään! Sitäpaitsi eilenkin oli helvetin hauskaa kun sain otettua itseäni niskasta kiinni ja lähdettyä ihan yksin liikenteeseen!