SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,703,419 views

KooKie

Posts: 4,338

#8981 • • KooKie aka. Petress Pan

RainChild, 19.5.2006 14:01:
voi jumaleissön! täs on niinku pari viikkoo jo pitäny tavata ton yhen heebon kans ja kuitenki tänää se just äsken sano sit ettei tänäänkää kerkee ja sit se kuitenki pahottelee, krpl..(joka kerta se ei oo ollu kerkeemisestä kii, esim. kerra se tuli kuumeeseen, mut kuitenki) ja sanoo, et sitä kiinnostaa kuitenkin nähdä, mut nyt sil on sit taas kova kiire *grr* ja et ollaan yhteyksissä jne jne...

*poks* saadana, vois niinku oikeesti pitää sen sanansa ja miettiä etukäteen, et onks sil varmasti tarpeeks aikaa

*julmetunpahasilmäMUR-hymiö*

*edit niin ja kyl mie tiiän, et koht ei harmita enää niin paljon, mut just nyt semmone kuohahdus *igor*



Ehm. Kuulostaa pahasti multa, kun EN halua solmia äijään kiinteämpää suhdetta. :( Sori.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

RainChild

Posts: 909

#8983 • • Edited RainChild

KooKie, 20.5.2006 19:47:
Ehm. Kuulostaa pahasti multa, kun EN halua solmia äijään kiinteämpää suhdetta. :( Sori.



Kyllä sillä on mun käsityksen mukaan ihan tarkoitus ollut tavata... eikä me ees tunneta kovin hyvin viel, et olis lähinnä tutustumista, eikä pidemmäl edennyt missään suhteessa, että enpä usko, että se on mitenkään sitoutumiskammosta tjtn, niinkuin vissiin luulit...

--
Rainchild is back home

sune

Posts: 2,096

#8984 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

astaroth, 19.5.2006 01:27:
---
Jutu, [url=http://klubitus.org/

f-i-l-f = father i like to fuck

älä sano ettet ole koskaan kuullu äijien puhuvan milfeistä? :)



Hah filf oli jo aika hyvä. Mä oon niin tyhmä etten piiiiitkään aikaan tajunnu mitä toi milf tarkottaa ja ainaku sen kuuli jonku heittävän, ni naureskeli vaan, ihan ku olisin tajunnu jutun. sit ku sai kuulla totuuden mitä se tarkottaa ni hymy hyyty *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

KooKie

Posts: 4,338

#8985 • • KooKie aka. Petress Pan

RainChild, 20.5.2006 21:15:
mitä sä oikeen luulit...



Arraid. Tällaisen kuvan sain vaan ekasta postauksesta.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Nitta

Posts: 5,021

#8986 • • Nitta Sateenkaaren päässä

-xx-, 19.5.2006 21:37:
Harhauduin sähköpostia selaillessa lukemaan 7 vuoden takaisia viestejä silloiselta kumppanilta. Ihmeellistä miten erilainen ihminen silloin oli, tai ainakin sai nykyisestä huomattavasti poikkeavan kuvan niitä viestejä lukemalla.
On vaikea uskoa että olen oikeasti unohtanut millaista oli asua yhdessä ja jakaa kaikki ilot ja surut. Kai sitä ainakin alussa yritti aktiivisesti unohtaa, jotta pystyisi jatkamaan yksin. Nyt kolme vuotta eron jälkeen asiaa voisi olla tarpeellista käsitellä syvemminkin ja miettiä mitä oikein on oppinut ja miten soveltaa oppimaansa, jos joskus vielä päätyisi samaan tilanteeseen.
Sellaista turvallista (!=tylsää) yhteiseloa olisi kiva kokeilla vielä joskus uudestaankin, mutta hyvää kai kannattaa odottaa :) ... vaikka siihen asti kunnes täytän 35 ja avioidumme Epailijan kanssa *sydän* (sillä realistisella oletuksella ettei Epis myöskään ole löytänyt itselleen puolisoa ;))



*nauru*

Tai no niin *hymy hyytyy* kuulostaa tutulta tuo että on yrittänyt aktiivisesti unohtaa.

Itsellä siitä ekasta piiitkästä suhteesta irrottautumisesta on aikaa jo kohta neljä vuotta ja luulen (tai ehkä myös toivon) että olisin viimein valmis näkemään ympärilläni ja ottamaan rinnalleni ihmisen jota jaksaisin niin myötä kuin vastamäessä. Sitä on niinku pikkuhiljaa alkanut tajuamaan mitä koko sananparsi tarkoittaa *hihu*
bubbelgum

Posts: 2,477

#8987 • • bubbelgum ~sylikissa~

-xx-, 19.5.2006 21:37:
vaikka siihen asti kunnes täytän 35 ja avioidumme Epailijan kanssa *sydän* (sillä realistisella oletuksella ettei Epis myöskään ole löytänyt itselleen puolisoa ;))



*nauru* Teistähän tulis ihan söpö pari! *hih*

Ja tulipa muuten tosta mieleen, että mun nuoruusvuosien exä, jonka kanssa seurusteltiin about 3 vuotta ja asuttiinkin yhdessä, niin sen kanssa tehtiin aikoinaan 18vuotiaina semmonen diili että jos ollaan kymmenen vuoden päästä kummatki sinkkuja niin pistetään hynttyyt yhteen ja perustetaan perhe. *nauru* No, on täs onneks vielä 4 vuotta aikaa löytää se seuraava kumppani ihan omin keinoin.... *pökr*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avernian

Posts: 7,451

#8988 • • Avernian Kerettiläinen
/logout

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Epailija

Posts: 5,636

#8989 • • Epailija Physicist, 2nd class.

-xx-, 19.5.2006 21:37:
vaikka siihen asti kunnes täytän 35 ja avioidumme Epailijan kanssa *sydän* (sillä realistisella oletuksella ettei Epis myöskään ole löytänyt itselleen puolisoa ;))



1. Hitto, mut on taidettu buukata kaksiin häihin tuolle vuosiluvulle.
2. Kiitti. :D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

-xx-

Posts: 5,001

#8991 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Epailija, 21.5.2006 11:20:
---
-xx-, 19.5.2006 21:37:
vaikka siihen asti kunnes täytän 35 ja avioidumme Epailijan kanssa *sydän* (sillä realistisella oletuksella ettei Epis myöskään ole löytänyt itselleen puolisoa ;))
---
1. Hitto, mut on taidettu buukata kaksiin häihin tuolle vuosiluvulle.
2. Kiitti. :D


Mitäs oot oikein mennyt tekemään ?!?? Ei saa tollain pilata toisen avio-onnen odotuksia heti alkuunsa, tästä on kuule sovittu jo kauan sitten :|
Mut voidaan tehdä esim. silleen että vietetään tammikuussa häät ja erotaan sit kesän lähestyessä. Kun sitten vietät kesähäitä sen TOISEN kanssa *hmph* niin etsitään samalla mulle 35+ yksinäinen mies lohduttamaan juuri eronnutta 35-vuotiasta sinkkunaista. ... Hitto miks toi kuulostaa niin ankeelta *nyyh*
x)

--
kiitos ja anteeksi ^^

Epailija

Posts: 5,636

#8992 • • Epailija Physicist, 2nd class.

-xx-, 21.5.2006 12:06:
Mitäs oot oikein mennyt tekemään ?!?? Ei saa tollain pilata toisen avio-onnen odotuksia heti alkuunsa, tästä on kuule sovittu jo kauan sitten :|



No perkele kun ei teistä pidä kirjaa. Yksi haluaa mennä mun kanssani naimisiin 35-vuotiaana, toinen 30-vuotiaana, kolmas 40-vuotiaana... Mutta entäs nykyhetki? "Sä olet ihana mies ja sulla on paljon annettavaa, mutta mun elämäntilanne on nyt sellainen, että..." JO ON SAATANA KUN EI HYVÄ MIES KELPAA SILLOIN KUN TARJOLLA! (*hih* + totuuden jyvänen)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

toma

Posts: 2,009

#8993 • • toma Tototoototo

Epailija, 21.5.2006 12:31:
No perkele kun ei teistä pidä kirjaa. Yksi haluaa mennä mun kanssani naimisiin 35-vuotiaana, toinen 30-vuotiaana, kolmas 40-vuotiaana... Mutta entäs nykyhetki? "Sä olet ihana mies ja sulla on paljon annettavaa, mutta mun elämäntilanne on nyt sellainen, että..." JO ON SAATANA KUN EI HYVÄ MIES KELPAA SILLOIN KUN TARJOLLA! (*hih* + totuuden jyvänen)


:D :D :D

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

toma

Posts: 2,009

#8994 • • toma Tototoototo
MIKSI OI MIKSI KUKAAN EI HALUA MUN KANSSA NAIMSIIIN!!! :(((((((((((((((

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

John

Posts: 1,384

#8995 • • John Lauma

Epailija, 21.5.2006 12:31:
No perkele kun ei teistä pidä kirjaa. Yksi haluaa mennä mun kanssani naimisiin 35-vuotiaana, toinen 30-vuotiaana, kolmas 40-vuotiaana... Mutta entäs nykyhetki? "Sä olet ihana mies ja sulla on paljon annettavaa, mutta mun elämäntilanne on nyt sellainen, että..." JO ON SAATANA KUN EI HYVÄ MIES KELPAA SILLOIN KUN TARJOLLA! (*hih* + totuuden jyvänen)


The story of my life (too)!*nauru*

--
Fancy some cheese, Gromit?

-xx-

Posts: 5,001

#8996 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Epailija, 21.5.2006 12:31:
---
No perkele kun ei teistä pidä kirjaa. Yksi haluaa mennä mun kanssani naimisiin 35-vuotiaana, toinen 30-vuotiaana, kolmas 40-vuotiaana... Mutta entäs nykyhetki? "Sä olet ihana mies ja sulla on paljon annettavaa, mutta mun elämäntilanne on nyt sellainen, että..." JO ON SAATANA KUN EI HYVÄ MIES KELPAA SILLOIN KUN TARJOLLA! (*hih* + totuuden jyvänen)


Sä oot vaan liian kiva!1!!! saatana.
Tässä vaiheessa elämää pitää löytää sellainen mulqwist jonka kanssa on kiihkeän epävakaata. Sitten kun se jättää, tai kun tajuaa ettei sellaisen kanssa pidemmän päälle jaksa, niin voi alkaa katella niitä lähipiirin kivoja ja hyviä miehiä. (kokokotuus?)

--
kiitos ja anteeksi ^^

Jazmine

Posts: 1,009

#8997 • • Edited Jazmine Pösilö
" I wanna be your boyfriend.."
Ja juur äsken tuli sulonen I miss you - viesti *plur*

Tekis kyl mieli poistuu tästä luukusta oikeesti oikeesti.... OIKEESTI!
Mut eka kait pitää selvittää asioita *uuh*
Hitto, miks sen pitää olla niin vaikeeta?!!! ARRGGHH!
Tälläkin kertaa.... *eiei*

--
Polcca on parasta *sydän*

Esa

Posts: 947

#8998 • • Esa

toma, 21.5.2006 13:04:
MIKSI OI MIKSI KUKAAN EI HALUA MUN KANSSA NAIMSIIIN!!! :(((((((((((((((



*reps*

Vastaus löytyy ilmapallosta:
toma

Posts: 2,009

#8999 • • toma Tototoototo

Esa, 21.5.2006 13:22:
*reps*

Vastaus löytyy ilmapallosta:


Huh eli kaikki huoleni ovat ilmapallossa ja voin vain törkätä sitä neulalla je katoavat taivaan tuullin? Ihkuu!

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Lauruska

Posts: 821

#9000 • • Lauruska nihkee
Ah, tuntuu vaihteeks hyvält olla täällä =)