SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,835,803 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#5421 • • Aziz Combat Fighter
Klubitukseen pitäs selkeesti saada sellanen sinkkuusmittari minkä avulla vois filtteröidä postaajia silleen et pateettisimmat itkeskelijät sais piilotettua :P

Noeiny sentään. Tosin en mä mistään sinkkuilusta enää mitään tajua. Haha.
Avatar
#5422 • • greenie Guest

Ana-5000:
Klubitukseen pitäs selkeesti saada sellanen sinkkuusmittari minkä avulla vois filtteröidä postaajia silleen et pateettisimmat itkeskelijät sais piilotettua :P



Itkeskely on ihan OK, eikä yksinäisyydensä toteamisessa ole sinänsä mitään vikaa. Jos olisin herkempi ihminen, voisin kyllä lollailla lattialla kaikille niille, jotka sadan vuoden yksinäisyyden sijasta avautuvat kahden päivän, ellei jopa keskiviikkoon ulottuvasta yksinäisyydestä. Tosin kaikkihan on subjektiivista ja toisaalta - mille sitä sitten hymyilisi, kun itselleenkin vain nauraa :)


Tosin en mä mistään sinkkuilusta enää mitään tajua.



Sama juttu. Enhän mä kato edes Kymppikerhoa!
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#5423 • • Aziz Combat Fighter

Mikko Grönroos:
Itkeskely on ihan OK, eikä yksinäisyydensä toteamisessa ole sinänsä mitään vikaa. Jos olisin herkempi ihminen, voisin kyllä lollailla lattialla kaikille niille, jotka sadan vuoden yksinäisyyden sijasta avautuvat kahden päivän, ellei jopa keskiviikkoon ulottuvasta yksinäisyydestä. Tosin kaikkihan on subjektiivista ja toisaalta - mille sitä sitten hymyilisi, kun itselleenkin vain nauraa :)



No toki on sitä ittekin tullu oltua yksinäinen ja hellyydenkipee mut senverta huomasin ettei netissä sen itkeminen ainakaan erityisesti viehätä vastakkaista sukupuolta. Mua ainakin pikkkasen kuumottaa sellaset "Haluun kenet vaan kuhan on joku!!11!"-tyypit. Miks pitäs aina olla? Eiks yksin voi olla mukavaa?
peepe

Posts: 904

#5424 • • peepe

Ana-5000:
No toki on sitä ittekin tullu oltua yksinäinen ja hellyydenkipee mut senverta huomasin ettei netissä sen itkeminen ainakaan erityisesti viehätä vastakkaista sukupuolta. Mua ainakin pikkkasen kuumottaa sellaset "Haluun kenet vaan kuhan on joku!!11!"-tyypit. Miks pitäs aina olla? Eiks yksin voi olla mukavaa?



Ihan totta. Siis omassakin tuttavapiirissä on näitä tyyppejä, jotka aloittaa seurustelun 13-vuotiaana, eikä ole hetkeäkään etteikö olisi joku kainalossa. Läheisriippuvuutta kai se on, ja kertoo jotain siitä ihmisestä. Kyllä mun mielestä pitää viihtyä myös yksin, ja osata myös elää yksin. Toki on ihanaa jos arjen voi jonkun kanssa jakaa, mutta en ainakaan itse pystyisi sellaiseen "kunhan nyt joku tuossa vieressä on".
Avatar
#5425 • • greenie Guest

Ana-5000:
No toki on sitä ittekin tullu oltua yksinäinen ja hellyydenkipee mut senverta huomasin ettei netissä sen itkeminen ainakaan erityisesti viehätä vastakkaista sukupuolta. Mua ainakin pikkkasen kuumottaa sellaset "Haluun kenet vaan kuhan on joku!!11!"-tyypit.



Kieltämättä, enkä usko, että siitä tule itselleenkään erityisen hyvä fiilis. Netissä kun empaattisuus, kuten myös negatiivisuus ovat usein aika kärjistettyjä.

Et oo kyllä ainoa, jota kuumottaa noi "olisitko ruuvini/olisitko mutterini" tyypit. Ei sillä, mä oon aika vapaamielinen, mutta tollanen saa aikaan mielikuvia tyypistä, jonka mielestä on siistiä sahata ruuveja poikki ja heittää niitä auton ikkunasta (ks. tapaus).


Miks pitäs aina olla? Eiks yksin voi olla mukavaa?



Kaikki ei runkkaa.. *hih*
Cress

Posts: 405

#5426 • • Cress
En oo ollu sinkku pitkääääää aikaaaaaa! *hih* hmmm kauankoha nainen jaksaa katella mua? *justjoo*
Snowie

Posts: 601

#5427 • • Edited Snowie Ihku Hiutale
Tää luukku on lievästi sanottuna ihan vitun perseestä. *kivatsulle*
Ois muutamakin varmaan halunnu viedä mut pois täältä, mutta kun oon niin armottoman nirso ja vaikeasti lähestyttävä, niin täällä sitä ollaan vieläkin. Roikun aina just niissä väärissä ihmisissä.
Tätä tahtii, nii tää neiti turhautuu ja lähtee johonkin vitun nunnaluostariin. *grr*
Epailija

Posts: 5,636

#5428 • • Epailija Physicist, 2nd class.

lostgone:
Vasta teoria asteella, mut aika hyvin väite tuntuu toimivan*justjoo*: kun tyttö tutustuu minuun, hän palaa hyvin pian ex-poikakaverinsa kanssa yhteen.*vink*
eli käsi ylös jos joku haluu palata yhteen exänsä kanssa,sillä mä oon vähintään yhtä luotettava q muutkin ostostv:n laitteet*justjoo*



Eli kaikkien ex-kundikaverien, joita vanha suola janottaa, kannattaisi nyt ottaa ja yrittää tutustuttaa sinut tyttöönsä? *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

ZaZa

Posts: 262

#5429 • • ZaZa
Ulkona on aika mahtava myrsky. Nyt on ihanaa käpertyy sänkyyn peiton alle kattomaan leffaa.... ...jos vaan ois joku jonka kanssa sinne käpertyis... *uuh* Mut onneks mul on paljon pehmoleluja joita voi halia... *nauru*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#5430 • • Aziz Combat Fighter

peepe:
Läheisriippuvuutta kai se on, ja kertoo jotain siitä ihmisestä.



Eip, läheisriippuvuus tarkoittaa ihan eri asiaa. Mut tiiän mitä tarkotat.
ZaZa

Posts: 262

#5431 • • ZaZa

Elvirith:
Tää luukku on lievästi sanottuna ihan vitun perseestä. *kivatsulle*
Ois muutamakin varmaan halunnu viedä mut pois täältä, mutta kun oon niin armottoman nirso ja vaikeasti lähestyttävä, niin täällä sitä ollaan vieläkin. Roikun aina just niissä väärissä ihmisissä.
Tätä tahtii, nii tää neiti turhautuu ja lähtee johonkin vitun nunnaluostariin. *grr*



Musta tuntuu täysin samalta!!!! Just sama tilanne mulla. *grr* ärsyttävää... ..tai no, omaa syytänihän se on, mut silti *grr*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Snowie

Posts: 601

#5432 • • Snowie Ihku Hiutale
Mä oon varmaan oikeesti läheisriippuvainen. Oon vaan niin nirso sellanen että joudun kärsimään yksinäisyydestä. *hahjust*
Hotblood

Posts: 387

#5433 • • Hotblood
Kyllähän sitä täälläkin notkuu, välillä ihan mukavaakin, mut kyllä näin talven kylmän viiman puhaltaessa ulkona olis kiva olla joku *hali*-kaveri...

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Unik

Posts: 4,117

#5434 • • Unik
Forward never, backward ever !
Karvinen

Posts: 699

#5435 • • Karvinen SekaiSin MariSta
kaikkihan täält pois haluu mut harva sitä myöntää *vink* pukki vois tuoda huame paketissa miehen.... *joo*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Karvinen

Posts: 699

#5436 • • Karvinen SekaiSin MariSta

AdiRem:
En oo ollu sinkku pitkääääää aikaaaaaa! *hih* hmmm kauankoha nainen jaksaa katella mua? *justjoo*



eipä huudella vieraisii pöytii... *hihu*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Avatar
#5437 • • greenie Guest

Karvinen:
pukki vois tuoda huame paketissa miehen.... *joo*



"Esineellistämistä!", huutaa feministi sisälläni.
Karvinen

Posts: 699

#5438 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Mikko Grönroos:
---
Karvinen:
pukki vois tuoda huame paketissa miehen.... *joo*

---


"Esineellistämistä!", huutaa feministi sisälläni.



*joo*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

MissKoo

Posts: 1,289

#5440 • • MissKoo
Minen tykkää olla jouluna sinkku. Pöh.