SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,551 views

insejn

Posts: 689

#5381 • • insejn
Tulkaas joku nätti tyttö treffeille?

Kokeilen jos tällainen direct-approach olis parempi *hymy*

--
*aplodit*

Mumuli

Posts: 28

#5382 • • Mumuli UG-///
niin tylsää täällä *uuh*

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

k!tty

Posts: 158

#5383 • • k!tty se pieni siivekäs kummituseläin
Tollasen vois melkein tilata: www.jdhodges.com/photos/5622
For the person who has everything, except the perfect bedmate!

Voi toimia jollekkin,mut on musta kivempi silti saada viereeni ihka oikea ihminen..onneksi en ole yksin tuon ongelma yksinnukkumisen kanssa,mutta siltikin olisi ihana löytää ihan oma ei pelkästään "unityyppi"
*joo*
ninni

Posts: 489

#5384 • • ninni sydän

k!tty:
Tollasen vois melkein tilata: www.jdhodges.com/photos/5622
For the person who has everything, except the perfect bedmate!

Voi toimia jollekkin,mut on musta kivempi silti saada viereeni ihka oikea ihminen..onneksi en ole yksin tuon ongelma yksinnukkumisen kanssa,mutta siltikin olisi ihana löytää ihan oma ei pelkästään "unityyppi"
*joo*


kimppa tilaus pystyy *hihu*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

k!tty

Posts: 158

#5385 • • k!tty se pieni siivekäs kummituseläin
Mä luulen et halvemmaksi tulee todellakin tuo vanhanaikainen tyyny kainaloon...*nauru*
zenny

Posts: 1,145

#5386 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

Tropico:
---
ninni:
---
zenny:
Taitaa tää uusvuos (niiku kaikki edellisetkii..) ni vaihtuu sinkkuna... *nyyh* ois kyl tosi kiva jos olis joku kenenkaa viettäs uuenvuoden mut taitaa jäähä haaveeks... *uuh*

---


joo kyllä olis kiva olla taas vaihteeks suhteessa jonku ihanan ihmisen kanssa mut ei aina voi voittaa mut mä en voita koskakaa *uuh*

---


Ja oispa joulukin kivempi viettää kuin yksin *justjoo*



Joo ja joulunki olis tietyst ihan kiva jos olis oma kulta siin vierel.. mut ei... no maybe meilleki tulee joskus sellanen joulu et on oma kulta siin vierel.. vai oisko toikii vaa toive ajatteluu...*täh*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Kaaottisen mukava

Posts: 94

#5387 • • Kaaottisen mukava aka kamu
Aika turhan usein täällä kiertää sanat "ei koskaan", "ikinä" jne... Cheer up! Ei se voi olla niin masentavaa olla sinkku! Varmaan olis helpompi löytääkin joku, jos pistäis positiivista asennetta peliin! *hymy* Niin ja ei oo helppo löytää mitään, jos ei etsi. Siinä oli mun osaltani ympäripyöreet tyhjänpäiväset vinkit... *kiitoskiitos*

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

kemisti

Posts: 18

#5388 • • kemisti
<whine>

Minkäs teet kun on näin saatanan ruma, että baariin astuessa olut väljähtää ja kukat kuihtuu. *vink*

</whine>
Encoder

Posts: 310

#5389 • • Encoder Kofeinisti
Mä poistun täältä sinne, mistä aikoinaan tänne tulinkin. *justjoo*

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

wallu

Posts: 125

#5390 • • Edited wallu

k!tty:
Tollasen vois melkein tilata: www.jdhodges.com/photos/5622
For the person who has everything, except the perfect bedmate!

Voi toimia jollekkin,mut on musta kivempi silti saada viereeni ihka oikea ihminen..onneksi en ole yksin tuon ongelma yksinnukkumisen kanssa,mutta siltikin olisi ihana löytää ihan oma ei pelkästään "unityyppi"
*joo*



Tuleekohan toi tyttö mukana siinä tilauksessa... sen verta söpö tyttö, että ton tyynyn vois tilata ihan sen takia vaan *vink**pahis*
Avatar
#5391 • • ayame Guest
Kyllä se tämäkin tyttö joutuu myöntämään, että halikaveri-tyyny on tilattava *nyyh*
Avatar
#5392 • • sakk303 Guest
joo yhdyn Irmikseen. Mulle vaan ei oo sellasta postimyyntikuvastoa kilahtanut postiluukkuun mistä noita halikavereita pystyy tilaa.
Capital

Posts: 45

#5393 • • Edited Capital The FAT Kid

Kaaottisen mukava:
Aika turhan usein täällä kiertää sanat "ei koskaan", "ikinä" jne... Cheer up! Ei se voi olla niin masentavaa olla sinkku! Varmaan olis helpompi löytääkin joku, jos pistäis positiivista asennetta peliin! *hymy* Niin ja ei oo helppo löytää mitään, jos ei etsi. Siinä oli mun osaltani ympäripyöreet tyhjänpäiväset vinkit... *kiitoskiitos*



Monille taitaa olla helpompi ajatella "ei koskaan/ikinä" Eipä sitten tule pettymyksiä. Monella niitä on jo liikaakin. Loppujenlopuksi kuitenkin samoilla linjoilla. No pain, no gain. Eipä ihme että olen sinkku. *blush*
Tropico

Posts: 246

#5394 • • Edited Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.

Capital:
---
Kaaottisen mukava:
Aika turhan usein täällä kiertää sanat "ei koskaan", "ikinä" jne... Cheer up! Ei se voi olla niin masentavaa olla sinkku! Varmaan olis helpompi löytääkin joku, jos pistäis positiivista asennetta peliin! *hymy* Niin ja ei oo helppo löytää mitään, jos ei etsi. Siinä oli mun osaltani ympäripyöreet tyhjänpäiväset vinkit... *kiitoskiitos*

---


Tollanen saalistaja nyt löytää vaikka 5sentin kolikon atlantinvaltamerestä. Ajattele meitä taviksia.

Monille taitaa olla helpompi ajatella "ei koskaan/ikinä" Eipä sitten tule pettymyksiä. Monella niitä on jo liikaakin. Loppujenlopuksi kuitenkin samoilla linjoilla. No pain, no gain. Eipä ihme että olen sinkku. *blush*



Niin, ja kyllähän mukavan näkösiä tyttöjä on kaupunki pullollaan, mutta minkäs teet kun on itse niin ujo *blush*

- *nauru*
Avatar
#5395 • • ayame Guest
Tämä tyttö on ainakin positiivisena, eiköhän se oma hymypoika mulle löydy vielä joku päivä. Sellainen, joka ei petä, valehtele ja joka näyttää tunteensa aidosti. Luottamuksen ja tunteiden hyväksikäyttö on jotain niin kurjaa, että tottakai sitä jatkossa on varovaisempi ja odottaa että vastaan tulee se, joka vie jalat alta. Koodi on kuitenkin niin helppo aitoa rakkautta+huolenpitoa= *sydän* selkään puukottamista+valehtelua=*eiei*
Avatar
#5396 • • candyraver Guest

k!tty:
Tollasen vois melkein tilata: www.jdhodges.com/photos/5622
For the person who has everything, except the perfect bedmate!

Voi toimia jollekkin,mut on musta kivempi silti saada viereeni ihka oikea ihminen..onneksi en ole yksin tuon ongelma yksinnukkumisen kanssa,mutta siltikin olisi ihana löytää ihan oma ei pelkästään "unityyppi"
*joo*



EI OO TOTTA!!!*iloinen* muistatko kun kerroin sulle siitä ideasta et perustais nettiin sellasen sivuston josta vois vuokrata halikaverin(ihan aidon ihmisen tosin)?? sellaselle sivustolle kyllä ois tarvetta*joo*
MissKoo

Posts: 1,289

#5397 • • MissKoo

Capital:
---
Kaaottisen mukava:
Aika turhan usein täällä kiertää sanat "ei koskaan", "ikinä" jne... Cheer up! Ei se voi olla niin masentavaa olla sinkku! Varmaan olis helpompi löytääkin joku, jos pistäis positiivista asennetta peliin! *hymy* Niin ja ei oo helppo löytää mitään, jos ei etsi. Siinä oli mun osaltani ympäripyöreet tyhjänpäiväset vinkit... *kiitoskiitos*

---


Monille taitaa olla helpompi ajatella "ei koskaan/ikinä" Eipä sitten tule pettymyksiä. Monella niitä on jo liikaakin. Loppujenlopuksi kuitenkin samoilla linjoilla. No pain, no gain. Eipä ihme että olen sinkku. *blush*



Mä olen valitettavasti sen oppinut, että todellakaan ei kannata luottaa heti keneenkään uuteen ihmiseen. Musta on tosi ikävää että kokemukset pakottaa kyyniseksi, mutta parempi sitä on suojella itseään kun aina joutua höynäytetyksi ja loukatuksi. Ja kun tuntuu että monet ihmiset on sellasella asenteella liikkeellä että ehdoin tahdoin loukataan muita, sitä en sitten koskaan ymmärrä..
Epailija

Posts: 5,636

#5398 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Sinkkuuden vuosipäivä. *jiihaa* Tästä on hyvä jatkaa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Kaaottisen mukava

Posts: 94

#5399 • • Kaaottisen mukava aka kamu
Nyt ei tarvii poikien jäädä rannalle ruikuttamaan ku tytöille on tehty halityyny!! Viikko sitten oli metrossa tai satases sellanen sylityyny tyttöystävän (tai äidin?) kovikkeeksi. *nauru* Kun maailma potkii liikaa niin voi pistää pään vaahtomuovisyliin. *jiihaa*

ps. Sääli ettei oo kuvaa siitä. Googlekäsi ei toiminu.

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

d0a

Posts: 141

#5400 • • d0a Burb!

Epailija:
Sinkkuuden vuosipäivä. *jiihaa* Tästä on hyvä jatkaa.



Aikas samanlailla täällä ja toivon mukaan ei seuraavaa vuosipäivää tarvi "juhlistaa" :D