19,912 posts, 996 pages, 8,093,072 views
k!tty:
Tollasen vois melkein tilata: www.jdhodges.com/photos/5622
For the person who has everything, except the perfect bedmate!
Voi toimia jollekkin,mut on musta kivempi silti saada viereeni ihka oikea ihminen..onneksi en ole yksin tuon ongelma yksinnukkumisen kanssa,mutta siltikin olisi ihana löytää ihan oma ei pelkästään "unityyppi"
Tropico:
---
ninni:
---
zenny:
Taitaa tää uusvuos (niiku kaikki edellisetkii..) ni vaihtuu sinkkuna... ois kyl tosi kiva jos olis joku kenenkaa viettäs uuenvuoden mut taitaa jäähä haaveeks...
---
joo kyllä olis kiva olla taas vaihteeks suhteessa jonku ihanan ihmisen kanssa mut ei aina voi voittaa mut mä en voita koskakaa
---
Ja oispa joulukin kivempi viettää kuin yksin
k!tty:
Voi toimia jollekkin,mut on musta kivempi silti saada viereeni ihka oikea ihminen..onneksi en ole yksin tuon ongelma yksinnukkumisen kanssa,mutta siltikin olisi ihana löytää ihan oma ei pelkästään "unityyppi"
Kaaottisen mukava:
Aika turhan usein täällä kiertää sanat "ei koskaan", "ikinä" jne... Cheer up! Ei se voi olla niin masentavaa olla sinkku! Varmaan olis helpompi löytääkin joku, jos pistäis positiivista asennetta peliin! Niin ja ei oo helppo löytää mitään, jos ei etsi. Siinä oli mun osaltani ympäripyöreet tyhjänpäiväset vinkit... *kiitoskiitos*
Capital:
---
Kaaottisen mukava:
Aika turhan usein täällä kiertää sanat "ei koskaan", "ikinä" jne... Cheer up! Ei se voi olla niin masentavaa olla sinkku! Varmaan olis helpompi löytääkin joku, jos pistäis positiivista asennetta peliin! Niin ja ei oo helppo löytää mitään, jos ei etsi. Siinä oli mun osaltani ympäripyöreet tyhjänpäiväset vinkit... *kiitoskiitos*
---
Tollanen saalistaja nyt löytää vaikka 5sentin kolikon atlantinvaltamerestä. Ajattele meitä taviksia.
Monille taitaa olla helpompi ajatella "ei koskaan/ikinä" Eipä sitten tule pettymyksiä. Monella niitä on jo liikaakin. Loppujenlopuksi kuitenkin samoilla linjoilla. No pain, no gain. Eipä ihme että olen sinkku.
k!tty:
Capital:
---
Kaaottisen mukava:
---
Monille taitaa olla helpompi ajatella "ei koskaan/ikinä" Eipä sitten tule pettymyksiä. Monella niitä on jo liikaakin. Loppujenlopuksi kuitenkin samoilla linjoilla. No pain, no gain. Eipä ihme että olen sinkku.