SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,837,351 views

WuZuul

Posts: 181

#5361 • • WuZuul

AlexS:
---
WuZuul:
---
Ana*:
---
Epailija:
---
Ana*:
mutta missä ovat kunnon miehet?!? *nauru*

---


Tukholmassa. Täälläkin ovat kyllä pirun harvassa. En tiedä kuin muutaman ja yksi niistäkin on lähdössä takaisin Turkuun huomenna.

---


Eli yhteenvetona: kaikki kunnon miehet ovat joko Tukholmassa tai Turussa... VOI EI

---


Kyl tääl on ainaki yks kunnon mies ihan Vantaallaki *nauru*

---


Hah, alkaa olla suht naurettavaa tää "kunnon mies/nainen" höpinä. Sovitaan että ollaan kaikki yhtä nössöjä *igor*



Kannatetaan! Nuq ->

--
Wannabe bilekone.

Metsäpiru

Posts: 418

#5362 • • Metsäpiru metsäpiruilee
hmh.. ankeeta olla täällä näin talvisaikaan *poks*
Hotblood

Posts: 387

#5363 • • Hotblood

Keeerin:
Parin vaihtoviikot käynnissä! *ding*



Taitaa Klubbarissa olla pysyvästi *nauru*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Capital

Posts: 45

#5364 • • Capital The FAT Kid

Keeerin:
Parin vaihtoviikot käynnissä! *ding*



Mahtaakohan olla jotain tarjouksia? Kaksi yhden hinnalla? *iloinen*
ninni

Posts: 489

#5365 • • ninni sydän

LinsQ:
Niinpä... tulis jo joku ja hakis pois*hmph*


ku tuliski
*uuh*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

wallu

Posts: 125

#5366 • • wallu

Medeia:
hmh.. ankeeta olla täällä näin talvisaikaan *poks*



EI se oon niin herkkua kesälläkään, oikeastaan se on vielä hirveempää kesäisin, kun kaikilla muilla on jonkinlainen seuralainen *eiei*
zenny

Posts: 1,145

#5367 • • Edited zenny Pieni sateenvarjotyttö
Taitaa tää uusvuos (niiku kaikki edellisetkii..) ni vaihtuu sinkkuna... *nyyh* ois kyl tosi kiva jos olis joku kenenkaa viettäs uuenvuoden mut taitaa jäähä haaveeks... *uuh*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

zenny

Posts: 1,145

#5368 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

Avernian:
---
zenny:
Taitaa tää uusvuos (niiku kaikki edellisetkii..) ni vaihtuu sinkkuna...
---


Onhan sulla tässä vielä 11 päivää aikaa. *hymy*



hmm.. nii.. mut ehkä vähä liian vähä kummiski... *uuh*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

zenny

Posts: 1,145

#5369 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

Avernian:
---
zenny:
hmm.. nii.. mut ehkä vähä liian vähä kummiski... *uuh*

---


Kyllä siinä alkuun pääsee ainakin *iloinen*



no niin no... täält päin ei kyl o löytymäs luultavast ketää sopivaa ehdokast... *hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

zenny

Posts: 1,145

#5370 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

Avernian:
---
zenny:
no niin no... täält päin ei kyl o löytymäs luultavast ketää sopivaa ehdokast... *hymy*

---


Katsonut kaikkialta, vai? Kolunnut epätavallisetkin paikat?

No, onhan siinä lähellä muitakin kaupunkeja. Ja esim. tässä sinkkuluukku täynnä toinen toistaan parempia miehiä *nauru*




joo ei o kyl paljo tultu kateltuu..*blush* mut tuskimpa mistää baarist löytyiskää samanhenkist ihmist ku mä... *hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

zenny

Posts: 1,145

#5371 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

Avernian:
---
zenny:
joo ei o kyl paljo tultu kateltuu..*blush* mut tuskimpa mistää baarist löytyiskää samanhenkist ihmist ku mä... *hymy*

---


No kokeile kirjastoa, katua, koulua, bussia, junaa, naapurin pihaa, postin jouluapulaista, kirkon portaita (älä erehdy sisään asti), kahvilaa, lähikaupan kassajonoa, leffateatterin aulaa... *vink*



Kiitti sulle vinkeist...*vink*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

zenny

Posts: 1,145

#5372 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

Avernian:
---
zenny:
Kiitti sulle vinkeist...*vink*

---


Ole hyvä. And that's an order, miss!




yes sir...*yessir*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

ninni

Posts: 489

#5373 • • ninni sydän

zenny:
Taitaa tää uusvuos (niiku kaikki edellisetkii..) ni vaihtuu sinkkuna... *nyyh* ois kyl tosi kiva jos olis joku kenenkaa viettäs uuenvuoden mut taitaa jäähä haaveeks... *uuh*



joo kyllä olis kiva olla taas vaihteeks suhteessa jonku ihanan ihmisen kanssa mut ei aina voi voittaa mut mä en voita koskakaa *uuh*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

MissKoo

Posts: 1,289

#5374 • • MissKoo

ninni:
---
zenny:
Taitaa tää uusvuos (niiku kaikki edellisetkii..) ni vaihtuu sinkkuna... *nyyh* ois kyl tosi kiva jos olis joku kenenkaa viettäs uuenvuoden mut taitaa jäähä haaveeks... *uuh*

---


joo kyllä olis kiva olla taas vaihteeks suhteessa jonku ihanan ihmisen kanssa mut ei aina voi voittaa mut mä en voita koskakaa *uuh*



Meitähän näyttää sitten olevan monta jotka ei koskaan voita *nauru* mä olen päättänyt jäädä vanhaksipiiaksi, mun suhteet ei sitten koskaan onnistu.
d0a

Posts: 141

#5375 • • d0a Burb!
Tosiaankin, uusivuosi kotibileiden (tuntuu ainakin täälläpäin olevan, syynä baarien tungos) aikaa eli siis kaikki rakkaat ystäväni (muutamaa lukuun ottamatta) voivat hipelöidä kumppaneitaan omassa rauhassa ja taas "loistava" uusivuosi on mennyt omalta kohdaltani pari rakettia ampumalla.

Kuulostaa varmaan aikas katkeralta, mutta muutama uusivuosi näin on jo liikaa. Tänäkin vuonna kuulee vaan monien (varattujen) kavereiden juttelevan "nyt joku järkkää uudeksvuodeks bileet", "ei uutenavuotena mihkään baariin mennä". Nää puheet saa kyllä mun kattilani kiehumaan, sillä taidan olla ainut, joka haluaa mennä sinne tungoksen keskelle. Näin se epätoivon tunne vaan herää tälläisten juhlien keskellä!

Siinä oli eka postaus tänne, et moro vaan :))
zenny

Posts: 1,145

#5376 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

ninni:
---
zenny:
Taitaa tää uusvuos (niiku kaikki edellisetkii..) ni vaihtuu sinkkuna... *nyyh* ois kyl tosi kiva jos olis joku kenenkaa viettäs uuenvuoden mut taitaa jäähä haaveeks... *uuh*

---


joo kyllä olis kiva olla taas vaihteeks suhteessa jonku ihanan ihmisen kanssa mut ei aina voi voittaa mut mä en voita koskakaa *uuh*




Sama ongelma täälpäin...*uuh* mut koitetaa kestää...*hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

leka

Posts: 373

#5377 • • leka anteeksi olen eläin

Lene:
---
zenny:
Taitaa tää uusvuos (niiku kaikki edellisetkii..) ni vaihtuu sinkkuna... *nyyh* ois kyl tosi kiva jos olis joku kenenkaa viettäs uuenvuoden mut taitaa jäähä haaveeks... *uuh*

---


Mieluummin sinkkuna kuin suhteessa, joka päättyy juuri uutena vuotena.

Nimimerkillä: "Jo kaksi kertaa peräkkäin näin" *nauru*


Tuntuu olevan tarttuva tauti.... sinkkuna olet syntyvä ja sinkkuna olet kuoleva *igor**täh*
Eli ei mitään uutta auringon alla.

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Tropico

Posts: 246

#5378 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.

ninni:
---
zenny:
Taitaa tää uusvuos (niiku kaikki edellisetkii..) ni vaihtuu sinkkuna... *nyyh* ois kyl tosi kiva jos olis joku kenenkaa viettäs uuenvuoden mut taitaa jäähä haaveeks... *uuh*

---


joo kyllä olis kiva olla taas vaihteeks suhteessa jonku ihanan ihmisen kanssa mut ei aina voi voittaa mut mä en voita koskakaa *uuh*



Ja oispa joulukin kivempi viettää kuin yksin *justjoo*
styrOx

Posts: 485

#5379 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!

Tropico:
---
ninni:
---
zenny:
Taitaa tää uusvuos (niiku kaikki edellisetkii..) ni vaihtuu sinkkuna... *nyyh* ois kyl tosi kiva jos olis joku kenenkaa viettäs uuenvuoden mut taitaa jäähä haaveeks... *uuh*

---


joo kyllä olis kiva olla taas vaihteeks suhteessa jonku ihanan ihmisen kanssa mut ei aina voi voittaa mut mä en voita koskakaa *uuh*

---


Ja oispa joulukin kivempi viettää kuin yksin *justjoo*



Mitenköhän tuntuu tutult.....ettei "ikinä" onnaa...no ei voi tietää.....

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Daverian

Posts: 491

#5380 • • Daverian

Nikitah:
---
ninni:
---
zenny:
Taitaa tää uusvuos (niiku kaikki edellisetkii..) ni vaihtuu sinkkuna... *nyyh* ois kyl tosi kiva jos olis joku kenenkaa viettäs uuenvuoden mut taitaa jäähä haaveeks... *uuh*

---


joo kyllä olis kiva olla taas vaihteeks suhteessa jonku ihanan ihmisen kanssa mut ei aina voi voittaa mut mä en voita koskakaa *uuh*

---


Meitähän näyttää sitten olevan monta jotka ei koskaan voita *nauru* mä olen päättänyt jäädä vanhaksipiiaksi, mun suhteet ei sitten koskaan onnistu.



Ette kuule ole ainoat. Minä en ole vielä koskaan viettänyt uutta vuotta tyttöystävän kanssa. No mutta onneksi minulla on vielä aikaa. Se sentään lohduttaa aika paljon.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*