SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,662 views

-xx-

Posts: 5,001

#5401 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Kaaottisen mukava:
Nyt ei tarvii poikien jäädä rannalle ruikuttamaan ku tytöille on tehty halityyny!! Viikko sitten oli metrossa tai satases sellanen sylityyny tyttöystävän (tai äidin?) kovikkeeksi. *nauru* Kun maailma potkii liikaa niin voi pistää pään vaahtomuovisyliin. *jiihaa*

ps. Sääli ettei oo kuvaa siitä. Googlekäsi ei toiminu.


esim. http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/4092345.stm

--
kiitos ja anteeksi ^^

k!tty

Posts: 158

#5402 • • k!tty se pieni siivekäs kummituseläin
*hymy*Mä luulen että se todella voisi olla kannattava perustaa,kysyntää varmasti riittäisi.*nauru*
devisss

Posts: 345

#5403 • • devisss superhero.
Eipä tarvinut vuotta vaihtaa tässä luukussa *hihu*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5404 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Nikitah:
Mä olen valitettavasti sen oppinut, että todellakaan ei kannata luottaa heti keneenkään uuteen ihmiseen. Musta on tosi ikävää että kokemukset pakottaa kyyniseksi, mutta parempi sitä on suojella itseään kun aina joutua höynäytetyksi ja loukatuksi.



yhdyn sataprosenttisesti tohon... millonkohan oon itse tässä kyynisyydessä siinä pisteessä, etten vaan halua olla enää kenenkään kanssa. Taitaa olla vaan ajan kysymys. Nyt jo huomaa kasvattaneensa itselleen suojamuurin ympärilleen, ja se vaan paksunee loputtomiin mitä enemmän näitä pettymyksiä tulee vastaan *igor* Kummasti sitä vaan aina ryhtyy samaan leikkiin kun sopiva tilaisuus tulee eteen *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Capital

Posts: 45

#5405 • • Capital The FAT Kid
Toivottavasti tulee "joululahjaksi" joku söpö paketti.*sydän* Ei tarviis viettää uuttavuotta niinkuin edellisenä.

Hymyä huuleen kaikki sinkut. Eiköhän se pukki kaikille jotain kivaa kehitä, vaikka sitten unityynyn, halityyny tai jotain muuta sen suuntaista.*iloinen* Etenkin jos on ollut kiltti kuten minä... ainakin melkein koko vuoden... *blush*
Liqued

Posts: 187

#5406 • • Liqued CyberHemuli

Capital:
Toivottavasti tulee "joululahjaksi" joku söpö paketti.*sydän* Ei tarviis viettää uuttavuotta niinkuin edellisenä.

Hymyä huuleen kaikki sinkut. Eiköhän se pukki kaikille jotain kivaa kehitä, vaikka sitten unityynyn, halityyny tai jotain muuta sen suuntaista.*iloinen* Etenkin jos on ollut kiltti kuten minä... ainakin melkein koko vuoden... *blush*



Toispa se pukki ees uudet neulat ja rasiat mun soittimiin..Mut oon ollu ni tuhma poika et ei sitä tiiä, et saaks vaa risuja *blush*

--
Spin!

Syder

Posts: 2,255

#5407 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Hyzenthlay:
yhdyn sataprosenttisesti tohon... millonkohan oon itse tässä kyynisyydessä siinä pisteessä, etten vaan halua olla enää kenenkään kanssa. Taitaa olla vaan ajan kysymys. Nyt jo huomaa kasvattaneensa itselleen suojamuurin ympärilleen, ja se vaan paksunee loputtomiin mitä enemmän näitä pettymyksiä tulee vastaan *igor* Kummasti sitä vaan aina ryhtyy samaan leikkiin kun sopiva tilaisuus tulee eteen *igor*



En oikein tiedä tosta kyynisyydestä mitään, kaikki siitä kovasti tuntuu puhuvan ja hehkuttavan kuinka kyynisiä ihmisiä he ovat jne. Itselläni lähinnä tuon seurustelun aloittamista rajoittaa tunne siitä ettei ole mitään annettavaa seuraavalle kumppanille ku edellisessä suhteessa pisti kaiken pelii ja mönkäähän se meni.
Mitä useammin seurustelee ni sitä vähemmän annettavaa on aina sille seuraavalle imo. tai ainakin näin minun kohdalla. Eipä tuossa ole kuin yksi parisuhde takana joten ehkä jollakin tytöllä/naisella käy vielä onnen päivät edessäpäin, jos vain löydän itsestäni vielä jotakin annettavaa :)

--
Divida et impera.

Avatar
#5408 • • RINY Guest
*tömps* *uuh*
henkkat

Posts: 528

#5409 • • henkkat

Syder:
Itselläni lähinnä tuon seurustelun aloittamista rajoittaa tunne siitä ettei ole mitään annettavaa seuraavalle kumppanille ku edellisessä suhteessa pisti kaiken pelii ja mönkäähän se meni.
Mitä useammin seurustelee ni sitä vähemmän annettavaa on aina sille seuraavalle imo. tai ainakin näin minun kohdalla



wou wou wou.. ihan ku minnee oisin sanonu ton. kolahti aika hyvästi..tai siis pahasti.
Zimeon

Posts: 310

#5410 • • Zimeon
Jeps, takas tuttuun paikkaan *ding*
Karvinen

Posts: 699

#5411 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Zimeon:
Jeps, takas tuttuun paikkaan *ding*



Tervetuloa... tääl on niin mukavaa *hymy*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

hansicon

Posts: 20

#5412 • • Edited hansicon
On aika poistua sinkkuluukusta ja sukeltaa seurustelun ihmeelliseen maailmaan.
Zimeon

Posts: 310

#5413 • • Zimeon

Karvinen:
---
Zimeon:
Jeps, takas tuttuun paikkaan *ding*

---


Tervetuloa... tääl on niin mukavaa *hymy*



Nojooh, miten sen nyt ottaa *hymy*
Mellu-

Posts: 4,006

#5414 • • Mellu-
minust alkaa vähitellen tuntuu et minus ei oo mitään erikoista, tai sit sitä erikoisuutta on liikaa *uuh* ja just et mul ei oo oikeen mitään annettavaa *poks*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

lostgone

Posts: 2,493

#5415 • • lostgone
Vasta teoria asteella, mut aika hyvin väite tuntuu toimivan*justjoo*: kun tyttö tutustuu minuun, hän palaa hyvin pian ex-poikakaverinsa kanssa yhteen.*vink*
eli käsi ylös jos joku haluu palata yhteen exänsä kanssa,sillä mä oon vähintään yhtä luotettava q muutkin ostostv:n laitteet*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Rocca

Posts: 3,064

#5416 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Mellu-:
minust alkaa vähitellen tuntuu et minus ei oo mitään erikoista, tai sit sitä erikoisuutta on liikaa *uuh* ja just et mul ei oo oikeen mitään annettavaa *poks*



ä'lä nyt oo tommonen se oikee on siellä odottamassa *hihu* *joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

-P

Posts: 4,972

#5417 • • -P
whine whine whine.. *justjoo*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#5418 • • greenie Guest

salaisinko?:
wine wine wine.. *justjoo*



Korjailin vähän :)
-P

Posts: 4,972

#5419 • • -P

Mikko Grönroos:
---
salaisinko?:
wine wine wine.. *justjoo*

---


Korjailin vähän :)



hehe... sekin kyllä ;)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Armin

Posts: 411

#5420 • • Armin surffitukka
*Istuu takaisin paikoilleen*

tää on niin tätä, miksi ees lähtee täältä välillä pois kun aina pitää palata....?

...tai no siis, sen verran vaiheessa ollaan että voin palata takaisin seukkausluukkuun, toivoisin ainakin niin....