SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,832,932 views

Optik

Posts: 1,691

#2661 • • Optik Piikkisika/Outopallo
*eiei**uuh**nyyh*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

lostgone

Posts: 2,493

#2662 • • lostgone

Taika:
Hui, tännehän on tullut iso ryntäys joulun aikana..*uuh*
Pelottavaa mutta alan taas pitkästä aikaa viihtymään tässä luukussa..Ehkä..*ding*



Tässä täytyy tosissaan olla hyvät puolensakin kun olen viihtynyt täällä niin kauan*justjoo* Tosin jostain syystä pyörittelen taas ajatusta kirjautumisesta 4:en deittiin q vietän tämänkin yön katsellen yksinäisten ihmisten seuranhakuviestejä. *poks*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

sts

Posts: 7,969

#2663 • • sts Sama pyynti aitta!
mikähä siin on, sillon kuin olen sinkku, naiset karttaa mua ihan kympillä, sitkun olen varattu niin kysyntää olisi ihan vitusti, tää on aika väärin *eiei* *eiei*

ja sit tulee kyl kelattuu vähä liikaa et mitähä naiset oikein näkee mussa ei voi käsittää *täh*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#2664 • • [Nuclear] el aprendiz

Zorlim:
Sitten pitää muistaa, että elämäntilanteet ja oma suhtautuminen asioihin muuttuu jatkuvasti. Ferrari voi olla ihan kiva kun on päässyt lapsista eroon. Mutta se ei välttämättä ole käytännöllinen menopeli esim. 5 henkisen perheen autona.


En kyllä nyt oikein muista mistä toi clippi on otettu joten en oikein tajunnut tätä, mutta...kyllähän Ferrari 456M GT toimii pätevänä 3 lapsen perheen autona...2+2 paikkainen eli 3 muksua taakse, tai sit joku lenkeillä kiinni ”takakonttiin”. *vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Blues

Posts: 5,414

#2665 • • Blues Koning van Afrika

[Nuclear]:
En kyllä nyt oikein muista mistä toi clippi on otettu joten en oikein tajunnut tätä, mutta...kyllähän Ferrari 456M GT toimii pätevänä 3 lapsen perheen autona...2+2 paikkainen eli 3 muksua taakse, tai sit joku lenkeillä kiinni ”takakonttiin”. *vink*



Maseratilla on tilavampi 2+2 jonne mahtuu jopa teini-ikäinen lapsi *nauru*
Tai sitten vaikka Mazda RX-8

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

remotion

Posts: 5,283

#2666 • • remotion nostatus guru
Nyt ois muijia tarjolla niin maan julmetusti. Ei vaan oo oma sydän messissä niin ei osaa ihastua kehenkään... Noh ehkä sit joskus täältäkin luukusta pääsee pois.*igor*
2000

Posts: 420

#2667 • • 2000 Opetuslapsi
Minulle täydellinen huone *hih*
Uuden vuoden lupauksena voisin luvata pysyväni täällä ainakin kesään asti, niin viihtyisä ja mukava paikka tämä on *hymy*

--
2 nasty 4 U

Avatar
#2668 • • shiva Guest
mä poistun täältä..mui mui!! *hih*
Avatar
#2669 • • HRDance Guest

shiva:
mä poistun täältä..mui mui!! *hih*


onnks olkoon. Tuu sit takas tähän iloiseen sakkiin *vink*
NaperO

Posts: 92

#2671 • • NaperO normien katkaisin
Ilmoittaudunpa minäkin tähän luukkuun asukkaaksi, sen verta kauan on jo tultu oltua sinkkuna. Ja samalla voin kyllä allekirjoittaa tuon Astiaston kommentin, on se vaan outoa että seuraa pyörii ympärillä enemmän kun on varattu.

Uudenvuoden lupauksena olkoon, että en väkisin pyri eroon sinkkuudesta... mutta jos tärppää niin antaa mennä sitten. On sitä ennenkin lupauksia rikottu. *hih*

--
\\\"Freeze you mother-sticker! This is a fuck-up!\\\"

andi--

Posts: 1,381

#2673 • • andi-- lunttu

NviperO:
Ilmoittaudunpa minäkin tähän luukkuun asukkaaksi, sen verta kauan on jo tultu oltua sinkkuna. Ja samalla voin kyllä allekirjoittaa tuon Astiaston kommentin, on se vaan outoa että seuraa pyörii ympärillä enemmän kun on varattu.

Uudenvuoden lupauksena olkoon, että en väkisin pyri eroon sinkkuudesta... mutta jos tärppää niin antaa mennä sitten. On sitä ennenkin lupauksia rikottu. *hih*



Varatut ei etsiskele sitä seuraa toisin kun sinkut ja sen takia vaikuttaa mielenkiintosemmilta? Empä tiedä, ei oo nimittäin mikään ihan uus ilmiö toi. *hymy*
Juu, mä päätin tossa ennen joulua jo et en kyllä jaksa hakemalla hakea sitä mukavaa tyttöä vierelleni, tupsahtaa siihen sitten jos onnetar mulle sellasen arpoo. *nauru*

--
- RAAH -

kilobitti

Posts: 2,419

#2674 • • kilobitti 1-2-3 techno

andi--:
Varatut ei etsiskele sitä seuraa toisin kun sinkut ja sen takia vaikuttaa mielenkiintosemmilta?



Juurikin näin, mielestäni tämä on itsestäänselvyys*joo*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Dacey

Posts: 671

#2675 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
oiskohan jotain uudenvuoden taikaa että tää vuos ei menis sinkkuillessa*vink* mä ainaki olisin valmis kokeilemaan
lostgone

Posts: 2,493

#2676 • • lostgone
Pitäisköhän ottaa uuden vuoden tavoitteeksi häipyä tältä palstalta, mut toisaalta pidän itsestäni liikaa ja muille jakaminen vois olla liian kova pala mun kaikille persoonille..*hymy* ja toisaalta kuinkahan monta comebackia tästäkin lupauksesta seuraisi.. *ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

äm

Posts: 2,376

#2677 • • äm
ämmän sinkkuhoroskooppi vuodelle 2004:

Tammikuussa ihastun johonkin iiiihanaan mieheen, joka osoittautuukin pikaisesti kusipääksi.
Helmikuussa en onnistu pokaamaan ketään.
Maaliskuussa rakastun tulenpalavasti johonkin täydelliseen mieheen, joka sitten osoittautuukin kusipääksi.
Huhtikuussa saan synttärisuukon ihanalta mieheltä, joka sitten paljastuukin varatuksi ja näinollen kusipäiseksi.
Toukokuussa jään taas kylmäksi yrityksistä huolimatta.
Kesäkuussa ihastun johonkin mukavaan tyyppiin, joka sitten paljastuukin idiootti-kusipääksi.
Heinäkuussa löydän lomaromanssin, joka ei lupauksista huolimatta ota ikinä yhteyttä.
Elokuussa löydän lohduttajan, joka sitten paljastuukin kusipääksi.
Syyskuussa luulen jallittavani useampaa miestä menestyksellä, kunnes paljastuu, että heistä jokaisella on kusta päässä.
Lokakuussa olen onneni kukkuloilla, kunnes paljastuu, että rakkauteni kohde on naimisissa, ehdonalaisessa tai krooninen valehtelija.
Marraskuussa makaan viltin alla vihaamassa kaikkia miehiä.
Joulukuussa ihastun johonkin, joka ostaa minulle vääränlaisen joululahjan ja paljastuu kusipääksi.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

kisumisu

Posts: 532

#2678 • • kisumisu

äm:
ämmän sinkkuhoroskooppi vuodelle 2004:



Mä voisin kans ottaa tollasen, tietäspähän mihin varautua :D
Blues

Posts: 5,414

#2679 • • Blues Koning van Afrika

äm:
ämmän sinkkuhoroskooppi vuodelle 2004:



Nyt kun tiedät tämän horroskooppisi niin voit yrittää pikkasen ennustaa niitä kusipäitä ja siten ehkä poiketa noista ennustuksista *hymy*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Epailija

Posts: 5,636

#2680 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Lene:
Näyttää muodostuvan rituaaliksi, että uutena vuotena suhteet kariutuu. Vaikka vielä ei mikään ole varmaa niin tulenpa alustavasti varaamaan paikan. Ehkä entinen paikka on pysyny vielä lämpimänä. Lohdutus se on sekin. *hymy*



Koko joulukuu tuntuu olevan vaarallista aikaa. Oman suhteen lisäksi tulee mieleen ainakin kaksi suhdetta kaveripiiristäni, jotka menivät poks viime kuun aikana. *hmph*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous