SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,827,791 views

Sithil

Posts: 77

#2681 • • Sithil Drifter
Ah, sinkkuminä paikalla. Alkaa jo vähitellen kyllästyttää oma seurani, joten hankkiudun sinkkujen joukkoon. En kyllä sitten tiedä onko se positiivinen vai negatiivinen käänne tilanteeseeni.

Onnea kaikille yksinäisille. *nauru*

--
And we want you to pretend it's the most fantastic thing you've ever heard!

NasQ

Posts: 45

#2682 • • NasQ
Sinkkuna itekin, tosin aika pitkälti omasta valinnasta :)
remotion

Posts: 5,283

#2683 • • remotion nostatus guru

remotion:
Nyt ois muijia tarjolla niin maan julmetusti. Ei vaan oo oma sydän messissä niin ei osaa ihastua kehenkään... Noh ehkä sit joskus täältäkin luukusta pääsee pois.*igor*



Nonii, tää tais ny päättäyä täällä olo ainakin noin puolivirallisesti. Oli sen verran muistettava vuoden ensimmäinen yö*vink*
2000

Posts: 420

#2684 • • 2000 Opetuslapsi

äm:
ämmän sinkkuhoroskooppi vuodelle 2004:

Tammikuussa ihastun johonkin iiiihanaan mieheen, joka osoittautuukin pikaisesti kusipääksi.
Helmikuussa en onnistu pokaamaan ketään.
Maaliskuussa rakastun tulenpalavasti johonkin täydelliseen mieheen, joka sitten osoittautuukin kusipääksi.
Huhtikuussa saan synttärisuukon ihanalta mieheltä, joka sitten paljastuukin varatuksi ja näinollen kusipäiseksi.
Toukokuussa jään taas kylmäksi yrityksistä huolimatta.
Kesäkuussa ihastun johonkin mukavaan tyyppiin, joka sitten paljastuukin idiootti-kusipääksi.
Heinäkuussa löydän lomaromanssin, joka ei lupauksista huolimatta ota ikinä yhteyttä.
Elokuussa löydän lohduttajan, joka sitten paljastuukin kusipääksi.
Syyskuussa luulen jallittavani useampaa miestä menestyksellä, kunnes paljastuu, että heistä jokaisella on kusta päässä.
Lokakuussa olen onneni kukkuloilla, kunnes paljastuu, että rakkauteni kohde on naimisissa, ehdonalaisessa tai krooninen valehtelija.
Marraskuussa makaan viltin alla vihaamassa kaikkia miehiä.
Joulukuussa ihastun johonkin, joka ostaa minulle vääränlaisen joululahjan ja paljastuu kusipääksi.



Hmmm, me siis tapaamme usein vuonna 2004 *nauru**vink*

--
2 nasty 4 U

florx

Posts: 532

#2685 • • florx

remotion:
Nonii, tää tais ny päättäyä täällä olo ainakin noin puolivirallisesti. Oli sen verran muistettava vuoden ensimmäinen yö*vink*


Mitä sä oot menny tekemään?*hih*
Ozie

Posts: 1,389

#2686 • • Ozie
Oivoi, ihastuin yhteen tyttöön, mutta tajusin sen liian myöhään eli jälkikäteen ja nyt se syö. No eipä koskaan oo ollu mikään hirvee hoppu pois täältä. *heiii*
ezzy

Posts: 8,060

#2687 • • ezzy Droid-pappa

äm:
ämmän sinkkuhoroskooppi vuodelle 2004:



Koskakohan sulle tulee mieleen, että ootkin itse se kusipää? *pihkassa*
Avangion

Posts: 2,529

#2689 • • Avangion Punakardinaali
Jaahas... Pitää varmaan ilmoittautua palvelukseen!
Mä olen tänään sitten määritykseltäni siirtynyt kuulumaan tähän luukkuun. On sitä pieni hetki jo uumoiltu...


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Avatar
#2691 • • HRDance Guest
Se joka \”uskaltaa\” lähtee mun kanssa treffeille, saattaa yllättyä *hymy*
Say-Me

Posts: 80

#2692 • • Say-Me
Nyt se sitten tapahtui. No mikä? Havahdun siihen, että huomaan todellakin olevani sinkku.

Viimeiset 6 kk mennyt leikkiessä sotaa ja tilaisuuksia hankkiutua kanssakäymiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa on ollut harvakseltaan.

Ehkäpä kevät tuo lämpöä tullessaan *vink*

--
Laugh now, but one day we'll make the rules.

cheat

Posts: 796

#2693 • • cheat
täällä edelleen, säälittävää.*nyyh*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

-xx-

Posts: 5,001

#2694 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

cheat:
täällä edelleen, säälittävää.*nyyh*


eikä ole ... *hali* ja sä löydät vielä arvoisesi miehen *joo**hymy*

--
kiitos ja anteeksi ^^

[zuho]

Posts: 238

#2695 • • [zuho] Team Jorma
Tää on ihan pepusta *uuh*

--
-Juho

Dacey

Posts: 671

#2696 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

Ritu_:
Iski heti näin aamusta kamala halu pois täältä.. Ulkona -20 astetta, mukavaa jos olisi joku jonka kanssa käpertyä sohvalle vaikkapa elokuvaa kattomaan. *blush* *uuh*



toi olis ollu kiva vaihtoehto.. olisin myös toisaalta kaivannu kaveria jonka kädestä pitää kiinni ja lähtee kävelee tonne kirpsakkaan pakkasilmaan.. sen jälkeen lämmintä kaakaota ja sit sohvalle köllöttelee kirjan/hyvän leffan parissa *plur* ainahan sitä haaveilla saa*blush*
JayVee

Posts: 887

#2697 • • JayVee FINRG / Supercharged
noo tämmöstää sinnkuna olo on =) =)

--
FINRG / Supercharged

Blues

Posts: 5,414

#2698 • • Blues Koning van Afrika

Avangion:
Jaahas... Pitää varmaan ilmoittautua palvelukseen!
Mä olen tänään sitten määritykseltäni siirtynyt kuulumaan tähän luukkuun. On sitä pieni hetki jo uumoiltu...


TeMpPu



*uuh*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

dirtyface

Posts: 344

#2699 • • dirtyface rok.

Darianna^:
---
Ritu_:
Iski heti näin aamusta kamala halu pois täältä.. Ulkona -20 astetta, mukavaa jos olisi joku jonka kanssa käpertyä sohvalle vaikkapa elokuvaa kattomaan. *blush* *uuh*

---


toi olis ollu kiva vaihtoehto.. olisin myös toisaalta kaivannu kaveria jonka kädestä pitää kiinni ja lähtee kävelee tonne kirpsakkaan pakkasilmaan.. sen jälkeen lämmintä kaakaota ja sit sohvalle köllöttelee kirjan/hyvän leffan parissa *plur* ainahan sitä haaveilla saa*blush*



kumpikin vaihtoehto kuulostaa just nyt tosi hyvältä..*hih*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Days

Posts: 658

#2700 • • Days
Välillä tuntuu pahalta olla täällä, välillä ei. Mut oon kyl tullu siihen tulokseen, että hakemalla ei ketään löydä. Se kumppani tulee vastaan jos on tullakseen. Kuitenkin tässä ollaan vielä niin nuoria, että kyllä sitä kerkee vielä vanhentua sen rakkaan kainalossa monia vuosia... *hymy*

--
...