SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,439 views

Epailija

Posts: 5,636

#2721 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Kooaliini:
En kuulu tänne enää. *pihkassa*



Ei muuta kuin onnea. *hymy*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

andi--

Posts: 1,381

#2722 • • andi-- lunttu
Tää on ihan paska paikka --->

--
- RAAH -

Chatte

Posts: 4,085

#2723 • • Chatte Team Teknolipat :)

Kooaliini:
En kuulu tänne enää. *pihkassa*


Toivotan paljon onnea suhteeseenne! *hali*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

rZi

Posts: 587

#2724 • • rZi 42
I'm out!*hali**pihkassa**sydän**plur**piis**nauru*
Unik

Posts: 4,117

#2725 • • Unik
Täällä sitä yhä erittäin vahvasti ollaan ja pysytään.*ding*
UnityF

Posts: 15,721

#2726 • • UnityF joo just se
Joo täällä sitä ollaan tosiaan... *hih*
ehkä jonain kauniina päivänä joku ihku prinssi ratsastaa minun luo ja vie minut linnaansa... *nauru* osaako prinssit tulla mikkolaan? *ding**nauru*


ps. mun kotieläin / orja on kanssa vapaata riistaa MUTTA se joka käyttää sitä hyväkseen niin saa kärsii ja pahasti... *piru*
mun orjaa ei satuteta millään tavalla ilman mun lupaa.. se on kummiskin mulle rakas.. *sydän*



*piis**vink**piis*
KaveriTavara

Posts: 440

#2727 • • KaveriTavara pyryharakka
juuh täällä sitä ollaan ja sattuneesta syystä pitkään...

mutta otetaan mies vastaan joka vaalii perinteitä ja tuo mulle tietynlaisia kukkia *nauru*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Epailija

Posts: 5,636

#2728 • • Epailija Physicist, 2nd class.

andi--:
Tää on ihan paska paikka --->



Katkeraa puhetta, mutta oikeassa olet. *nauru*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#2729 • • yana Guest

hallucinogen:
---
Kooaliini:
En kuulu tänne enää. *pihkassa*

[muokattu 6.1.2004 12:41]

---


Siltä se näyttikin siellä maman sohvalla *vink*



poikarakkaus on aina kaunis asia :)
Avatar
#2730 • • GoA Guest

yana:
---
hallucinogen:
---
Kooaliini:
En kuulu tänne enää. *pihkassa*

[muokattu 6.1.2004 12:41]

---


Siltä se näyttikin siellä maman sohvalla *vink*

---


poikarakkaus on aina kaunis asia :)



=D
äm

Posts: 2,376

#2731 • • äm
Mä en halua lähteä ikinä täältä vääristä syistä.

Välillä tuntuu tätä lukiessa, että jotkut häipyy aika helposti. Onhan se niinkin, että en tunne taustoja tapahtumien takana, mutta vaikuttaa siltä, että joku voi maanantaina valittaa täällä, kun ”kukaan ei huoli minua” ja yllättäen keskiviikkona tulee vilkuttelemaan, että ”heipat, mä poistun!”.
Joko siinä välissä tapahtuu todella nopeasti jotain, tai sitten se ”kukaan ei huoli minua” on vaan typerää huomion hakemista. Jos siis oikeasti on kuitenkin jotain vakavaksi muuttuvaan viittaavaa menossa.

Itse en tule ikinä liukenemaan täältä parin päivän varotusajalla. En halua yhtäkään parin vuoden suhdetta. Ja vielä vähemmän jotain lyhyempää.
Seuraavan kerran, kun joku täältä ämmän taluttaa ulos, se ihminen tulee pitämään mut luonaan kauan.

En lähtisi täältä ikinä sen takia, että täällä on kuulemma paskaa. Siksi, että olisi vaan joku, johon sitten ihastuisin. Uskon, että jos täällä heiluu epätoivoisena ja tutka päällä, ihastuu kyllä joo, mutta kun perusteet on väärät, se löytö voi olla jotain ihan muuta kuin mitä oikeasti etsii. Sitä tyytyy toiseksi parhaaseen ja nostaa sen korkeammalle korokkeelle kuin se ansaitsisi. Tekee toisesta väkisin rakastettavan. Ja sitten iskee totuus. Ei se ihminen ollutkaan sitä, mitä haki. Se oli vaan korvike yksinäisyydelle.

Ihan hepposin perustein ja muutaman viikon tuntemisen jälkeen en tule teille hehkuttamaan, että nyt meen. Toivoisin tällä periaatteella olevani yksi niistä, joka ei palaa tänne enää. Virheitä en enää jaksaisi.

Tosin. Onhan mulla ehkä ikääkin enemmän kuin monella noista ”pikalähtijöistä”, joten virheeni olen tehnyt ja niistä oppinut.

Tämä ei ollut kritiikkiä ketään kohtaan. Ämmän ajatuksia vaan.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Chatte

Posts: 4,085

#2732 • • Chatte Team Teknolipat :)
Äm puhuu kyllä viisaita. *joo* *plur*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

remotion

Posts: 5,283

#2733 • • remotion nostatus guru

äm:
Uskon, että jos täällä heiluu epätoivoisena ja tutka päällä, ihastuu kyllä joo, mutta kun perusteet on väärät, se löytö voi olla jotain ihan muuta kuin mitä oikeasti etsii. Sitä tyytyy toiseksi parhaaseen ja nostaa sen korkeammalle korokkeelle kuin se ansaitsisi. Tekee toisesta väkisin rakastettavan. Ja sitten iskee totuus. Ei se ihminen ollutkaan sitä, mitä haki. Se oli vaan korvike yksinäisyydelle.



Hyvin sanottu, tätähän sitä itsekin pelkää, et on löytänyt sen toiseksi parhaan vaihtoehdon mutta ei olisi kuitenkaan tyytyväinen, sitten ei uskalla edetä kun pelkää virheitä ja sydänsurua, vaikka kaikki näyttäisikin olevan nyt hyvin. Harkitseminen kai onkin viisasta mutta ei välttämättä (siis todellakaan) yhtä hauskaa kuin suinpäin ihastuminen.

Tän kun vielä tajuais itsekin...*hahjust*
Epailija

Posts: 5,636

#2734 • • Epailija Physicist, 2nd class.

äm:
Tämä ei ollut kritiikkiä ketään kohtaan. Ämmän ajatuksia vaan.



Kauniita ajatuksia, viisaita sanoja. *piis*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

[Nuclear]

Posts: 5,855

#2735 • • [Nuclear] el aprendiz

remotion:
---
äm:
Uskon, että jos täällä heiluu epätoivoisena ja tutka päällä, ihastuu kyllä joo, mutta kun perusteet on väärät, se löytö voi olla jotain ihan muuta kuin mitä oikeasti etsii. Sitä tyytyy toiseksi parhaaseen ja nostaa sen korkeammalle korokkeelle kuin se ansaitsisi. Tekee toisesta väkisin rakastettavan. Ja sitten iskee totuus. Ei se ihminen ollutkaan sitä, mitä haki. Se oli vaan korvike yksinäisyydelle.

---


Hyvin sanottu, tätähän sitä itsekin pelkää, et on löytänyt sen toiseksi parhaan vaihtoehdon mutta ei olisi kuitenkaan tyytyväinen, sitten ei uskalla edetä kun pelkää virheitä ja sydänsurua, vaikka kaikki näyttäisikin olevan nyt hyvin. Harkitseminen kai onkin viisasta mutta ei välttämättä (siis todellakaan) yhtä hauskaa kuin suinpäin ihastuminen.

Tän kun vielä tajuais itsekin...*hahjust*


Mun mielestä jos oot kehitellyt omassa päässäs ”ihannepuolison” ja jos löydät lähes samanlaisen (olkoot se nyt sitten tämä toiseksi paras) niin se on jo kovin hyvä tulos (IMO hyvin potentiaalinen vaihtoehto seurusteluun sopivaksi). Ei, tämä ei tarkoita että ihastutaan ja aletaan seurustelemaan seuraavan kanssa joka kadulla kävelee vastaan vaan sen ja TV-sarjojen luoman ”täydellisen suhteen” illuusion välistä.

edit: toisaalta jos jätän tulkitsematta Ämmän (ihana kutsumanimi *iloinen*) sanoja sanatarkasti, niin viisaita sanoja kylläkin.

[muokattu 7.1.2004 10:42]

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

-xx-

Posts: 5,001

#2736 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

remotion:
Hyvin sanottu, tätähän sitä itsekin pelkää, et on löytänyt sen toiseksi parhaan vaihtoehdon mutta ei olisi kuitenkaan tyytyväinen, sitten ei uskalla edetä kun pelkää virheitä ja sydänsurua, vaikka kaikki näyttäisikin olevan nyt hyvin. Harkitseminen kai onkin viisasta mutta ei välttämättä (siis todellakaan) yhtä hauskaa kuin suinpäin ihastuminen.

Tän kun vielä tajuais itsekin...*hahjust*


Harkitseminen ei todellakaan ole hauskaa *eiei* ja asian tajuaminen ei yhtään helpota tilannetta ...

Ehkä mä vain olen niin tyhmä, että tyydyn joskus johonkin muuhun kuin siihen mystiseen ihmeelliseen täydellisen sopivaan olentoon, jota ei varmasti edes ole olemassa, ja jota en kuitenkaan edes ansaitsisi *piis*
Ja sitten kun tajuan asian niin ahdistun ja jään taas yksin *ding*
Tai ehkä vain olen niin onneton tapaus, että en osaa tyytyä mihinkään enkä keneenkään, vaan etsin toisesta vikoja, joiden perusteella olisi hyvä syy jättäytyä taas yksin odottamaan sen jonkun muun paremman saapumista, mitä ei tietenkään tapahdu *hahjust*

Tai hyvinkin luultavasti teen tästä vain itselleni suuremman ongelman kuin se oikeasti on *justjoo*
Okei, tilitys loppukoon tähän *hih*

Ämmän kanssa olen hyvinkin samoilla linjoilla *joo*

edit: puuttuneesta sanasta kiitokset epikselle ;)

[muokattu 7.1.2004 11:19]

--
kiitos ja anteeksi ^^

Jaques

Posts: 1,390

#2737 • • Jaques HUGC / So Nice!
Ei SE oikea kaikille varmaan löydy ja monet etsivät koko ikänsä tätä mystistä henkilöä. Toiset tyytyvät siihen toiseks parhaaseen ja voivat elää hyvin onnellisina. Luulen että SE oikea ei ole todellinen henkilö vaan asustaa jokaisen ihmisen päässä ja jos löytää jonkun niin automaattisesti vertailee siihen oikeaan, etsien vikoja. Voihan olla että niitä vikoja ei löydä mutta luulen kyllä et jokainen jatkaa vikojen etsimistä koska se on geeneihin ja käyttäytymiseen sisäänrakennettu reaktio. No niin nyt loppuu biologian tunti. Itsekkin oon monta kertaa huomannu että tutkiskelen koko ajan tapaamiani henkilöitä, vertailen, etsiskelen vikoja ja piirteitä joista en pidä. Monesti tämä tapahtuu huomaamatta. Ei sille voi mitään. Ehkä se onkin syy miksi oon täällä??*täh*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Jaques

Posts: 1,390

#2738 • • Jaques HUGC / So Nice!

-xx-:

Ehkä mä vain olen niin tyhmä, että tyydyn joskus johonkin muuhun kuin siihen mystiseen ihmeelliseen täydellisen sopivaan olentoon, jota ei varmasti edes ole olemassa, ja jota en kuitenkaan edes ansaitsisi *piis*



Kyllä kaikki ansaitsee sen oikean mut ikuinen kysymys on että löytääkö. *hali*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

andi--

Posts: 1,381

#2739 • • andi-- lunttu

Epailija:
---
andi--:
Tää on ihan paska paikka --->
---

Katkeraa puhetta, mutta oikeassa olet. *nauru*



Hih, eipäs edes ole! *hih* Kyllä mä täällä varmasti hyvin viihtyisin, mut mun iskurepliikit on niin vastustamattomia! *nauru*

--
- RAAH -

Epailija

Posts: 5,636

#2740 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Ei Sitä Oikeaa (tm) olekaan muualla kuin mielikuvissa ja siksi sellaisen etsiminen on puhdasta haihattelua. Tuurilla voi löytää henkilön, joka tuntuu olevan Se Oikea (tm) ja jos käy vielä parempi mäihä, niin kyseinen henkilö ajattelee sinusta samoin. Sen jälkeen täytyy vielä toivoa, että aika on oikea eli että elämäntilanteet eivät tule suhteen esteeksi. Sitten vain ristimään sormet ja menoksi - mikään ei takaa että tällöinkään onni kestäisi...

Realisti ei siis tavoittele kuuta taivaalta, vaan tyytyy vähempään - mikä ei kuitenkaan ole sama asia kuin vähään tyytyminen. Sieluntoverin löytävät lähinnä ne, jotka 1. uskovat moisiin mielikuvitusolentoihin ja 2. haluavat ehdottomasti sellaisen löytää. Tällöin oma saatttaa tarvittaessa mielikuvitus paikkata pinkillä purkalla kaikki ne aukot, jotka muuten tuon oman elämän ritarin haarniskassa näkyisivät. Lyhyesti sanottuna uskominen on näkemistä. Itsesuggestion voimallakaan ei kaikkia pilvilinnoja kuitenkaan voida pitää ilmassa ja aina silloin tällöin tuloksena onkin se klassinen ”luulin, että hän oli se oikea, mutta...”-skenaario. Sanoisin, että kannattaa siis miettiä noita kumppanin mahdollisia vikoja, sillä niitä kuitenkin lähes varmasti löytyy. Itse asiassa jos toista oppii rakastamaan vikoineen kaikkineen, niin eikö tällöin kyse ole todellisemmasta ja kestävämmästä rakkaudesta kuin noissa Hollywood-henkisissä soulmate-tapauksissa? Eivätkö ne pikkuviat ja outoudet, joista vain sinä tiedät, ole juuri se asia, jotka tekevät Hänestä sinun kumppanisi? (Jep, Good Will Hunting on loistava elokuva)

No, menee muiden pointtien toisteluksi kyllä. Lyhyesti sama: Täydellisyyttä tavoittelemalla saa todennäköisesti vain pahan mielen. Jos löytää jonkun, jonka kanssa voi vikoineen kaikkineen ajatella viettävänsä loppuelämänsä, voi pitää itseään varsin onnekkaana.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous