SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,242 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#1321 • • hallucinogen Edain

insejn:
miksi tehdä lapsi(a) ? koska se on oma.



Koska se on oma? Onko kaikkein tärkein ominaisuus lapsessa se ,että sen geneettinen perimä on sulta? Siis toi on mun mielestä niitä yksiä surkeimpia perusteluita ja ikävä kyllä niitä joita oon eniten kuullut.
Oon Amman kanssa samaa mieltä ,että on turha tehdä lapsia tähän maahan koska mailmassa on paljon lapsia joilla ei ole mahdollisuutta kunnon elämään tai elämään ollenkaan.
Eikö tärkeintä ole vanhemmuus, se ,että antaa lapselle rakkautta, suojaa, opastusta ja kaikkea sitä mitä se tarvii jotta sillä on hyvä elämä ja siitä tulisi kaikinpuolin hyvä ihminen, ei se ,että oot siittänyt sen jonain perkeleen kesäiltana heinäladossa...

Sori, jotkut asiat vaan pistää raivostuttamaan näin aamusella *nauru*

--
pikku-*possu*

Amma

Posts: 2,383

#1322 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Tiedän, että mentiin aiheesta metsään. Tsorge. Puheenaiheilla vaan on usein taipumus kehittyä ja vyöryä suuntaan jos toiseenkin - joskus jopa luontevasti.

Siispä takaisin sinkkuiluun.

--
*etsiskel*

insejn

Posts: 689

#1323 • • insejn
hallu, sulla ei ole lapsia, älä edes yritä ymmärtää

joono mä oon ainaki ihan hiljaa täs topicis kyl tästä eteenpäin

--
*aplodit*

Jii-75

Posts: 459

#1324 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
hih:) ööh onks tää sinkku luukku vai lapsi asia luukku:) enivei mul on jotain tietoo molemmista sekä niistä yhistettynä;) *wirn* mul on kaks sulosta tytärtä:) sinänsä jees mut sitkun siihen yhistää sen et on ollu nyt sinkkuna niinku puolvuotta..niin hmm..

sanotaan näin et kun sull aon lapsia niin sä et juur kovin kummonen saalis ole markkinoilla;) *naur* no mut kato ainakin se on sit varmaa et mä saan sinkku luukuissa oleilla pitkään;) *wirn* on se sit hyvä tai huono;) hih:)

eipä silti en mä vaihtas osaani:) noi lapset on ihania, mikään ei ole parempaa ku iloinen lapsen ilme kun se on oottanu sua:) tai sitten ku on ollu raskas päivä ja saa jutella tyttären kanssa puhelimes:) unohtuu kummasti ne duuni asiat:)


mut enivei tulihan ilmotettuu itsensä samalla tähän luukkuunkin;) *wirn*

--
dodiih

hallucinogen

Posts: 8,190

#1325 • • hallucinogen Edain

insejn:
hallu, sulla ei ole lapsia, älä edes yritä ymmärtää

joono mä oon ainaki ihan hiljaa täs topicis kyl tästä eteenpäin



Sulla sitten adoptiolasta, voitko siis sanoa ettei se ois yhtä rakas kuin biologisesti ”oma”?
Älä edes yritä ymmärtää, justjoo

[muokattu 16.7.2003 11:53]

--
pikku-*possu*

shaman

Posts: 270

#1326 • • shaman


---
Amma:
---
Nimenomaan kaipaan läheisyyttä. Mun mielestä ois ihanaa, jos esim. saisin vaan nukkua jonkun ihanan ihmisen hellässä huomassa... *Toiveajattelua* *uuh*


WORD!

*sydän*

--
*piis*

Jammailija

Posts: 3,224

#1327 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
---


Mitä ylpeilyn aihetta siinä on? se oniinstuu keneltä vaan, niinkun multa *nauru*
seukkaaminen se vasta vaikeeta on *nauru**nauru*
[/quote]

No ny tuli asiaa!!*joo*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

killuska

Posts: 748

#1328 • • killuska
Tänne takaisin *hih*

--
*killuska*

DESPE

Posts: 4,580

#1329 • • DESPE
täällä ollaan edelleen ja vakaasti =)
rZi

Posts: 587

#1330 • • rZi 42
Sinkkuluukku??? Mun varmaa pitäis kans asuu täällä.

*pahis*****Myydään nuorta miestä******pahis*
Tekniset tiedot
Paino 65 kg.
Pituus 180 cm.
Blondi.
Vihertävät silmät
Runko kunnossa ja kokoajan tuunataan lisää.
Hiljainen, mutta alkoholilla tankattuna hilpeän äänekäs.
Savuton.
Ei yhteensopiva hippien kanssa.
Pystyy käsittelemään asioita hyvin rauhallisesti.
Kokkaa.
Siivoo omat jäljet.
Kuluttaa huomattavasti rahaa.

Suorituskyky
70 kg penkistä
80 kg kyykkyy
15 kg/hauis
55 kg rinta
35 kg ojentajat
0-60m alle 8sek.
Ylioppilas (ehkä yliopistoon tai TKK)
Ajokortti
huom! Suorituskyky vaihtelee keskimäärin 3-5 kilolla.
huom! Vain naisille.
Jone

Posts: 8,258

#1331 • • Jone Archibald Haddock

liisa:
70 kg penkistä



Luin aluksi että ”70 kg penistä” ja olin hieman hämmentynyt. *iloinen*
rZi

Posts: 587

#1332 • • rZi 42

Jone:

Luin aluksi että ”70 kg penistä” ja olin hieman hämmentynyt. *iloinen*




Siinä ois ollu kärsää kerrakseen...
S-T

Posts: 1,195

#1333 • • S-T Pieni

Jone:
---
liisa:
70 kg penkistä

---

Luin aluksi että ”70 kg penistä” ja olin hieman hämmentynyt. *iloinen*



mä luin ensin noi molemmat \”70 kg penistä\” ja olin myös hieman hämmentynyt *nauru*

--
Pieni on kaunista.

Cassu

Posts: 634

#1334 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Tää on tosi mahtava idis... kaippa laitan itekin ilmoituksen itsestäni, eipä mulla kauheasti ole sanottavaa itestäni, oon koko ajan liikkeessä ja en tiiä täl hetkel mitään tulevasta, jos joku tietää millanen on kauris tyyppinen ihminen ellainen olen 99,9%:sti*sydän*

Kait oon ikisinkku ilman omaa tahtoani, en vaan ole löytäny ketään upeaa ihmistä, törmänny aina vääriin ihmisiin, mutta en mä siitä ole luovuttanu, uskon rakkauteen ja mulla on haave, päämäärä ja kun sen saan ei haittaa olenko etsinyt onnea kauan vai en, kun vain olen saanut, löytänyt sen, siitä nautin, *sydän*
nautin myös siitä että saan ihmisen iloiseksi ja kuunnella mitä hänellä on sanottavaa, oon tosi mahtava kuuntelija, mut mulla on aina välillä tosi pahoja ujous kohtauksia, mut kun tuun tutuksi ei ujoutta näe. Bileis käynny about 1,5 vuotta ja ne olleet mun elämäni parasta aikaa, oon kyl rampannukin niissä, eikä kouvolan suunnilla kauheasti bileit ole....

*uros* 20v juuri sissikomppaniasta päässyt, elämäni kunnossa ja odottaa tosi paljon jäljellä olevalta kesältä,kun on muutama viime kesä jäänyt elämättä....
DURACELL XTRA vois kuvastaa mua parhaiten x)

toivon löytäväni mahd. pian jonkun joka pysäyttää mut edes hetkeksi, saisin vähän hengähtää kaipaan niin paljon läheisyyttä, varmasti jokainen haluais nojata siihen ykkös olkapäähän ja käpertyä siihen hellään syliin joka pitää lämpimänä, joka antaa voimia jatkaa eteenpäin

Tosi paljon ajattelen elämää, asioita ja asioita....oon myös haaveilija, uneksija, liian ujo toteuttamaan moniakaan asioita, oon niin puolikas ihminen mut en mä näytä heikolta, kova ulkokuori pitää kaiken sisällään, mut se pettää ja hämää,...ehkä joku sai irti jotain siitä millanen olen, I'm dreamer

*plur*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

tuitui

Posts: 1,258

#1335 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
hitsin vitsi...

....mäkin oon muuten tääl!

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

ämsee

Posts: 722

#1336 • • ämsee
Täällä ollaan! ...mut valmis kyl häipymäänki.

--
hyvä yritys

SuttiS

Posts: 3,111

#1337 • • SuttiS Drama Queen
Mä luulen et mua on huijattu -tästä labyrintista ei ookaan ulospääsyä! Joka kerta umpikuja... *ding*

--
Suoritus tekee mestarin.

Avatar
#1338 • • emppu Guest

Minny:
Mä luulen et mua on huijattu -tästä labyrintista ei ookaan ulospääsyä! Joka kerta umpikuja... *ding*



HHAHA. Minny *nauru* Elä oo tollanen
Roger Roger

Posts: 3,372

#1339 • • Roger Roger Kentti

Roger Roger:
Tässä deitti-ilmoitukseni:

Hei täällä sellainen hukkapätkä, joka etsii naista. Olen uus avuton eli en osaa tehdä mitään hyödyllistä. En osaa ottaa muita huomioon, taidan olla siis vähän itserakas tai jotain. Osaan myös valittaa kaikesta mahdollisesta, teet vain jotain, niin kyllä mutkutan. Siis jos jotain kiinnostaa, niin soitakaa ja yllättykää...*pahis**nauru**pahis**nauru**pahis**nauru**pahis**nauru*



*hih**hih**hih*Toi on edelleenkin voimassa*hih**hih**hih*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Väne

Posts: 139

#1340 • • Väne asennewamma
Kai se on vihdoin ja viimein pakko ilmottaa itsensä tänne muiden joukkoon. *justjoo*

Plääh, miks ei se oikea voi jo tulla kohta vastaan. *nyyh*

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186