19,912 posts, 996 pages, 8,055,185 views
Displacer:
Kyl ne aina silloin tällöin tulee, kiitos hyvän ulkonäköni
nojoo olen kyllä tietoinen asiasta, mutta minkäs teet kun puhe ei luista...
Kai se on vähän sama asia ku fobioista kärsivät ihmiset tietävät _sen asian_ pelon olevan typerää ja turhaa, mutta siitä on vaikea päästä eroon.
Jees, elämä on vaan laiffii
-x-:
joo bileet pystyyn, meille vaan kaikki naiset ja miehet
Ja tulkaa miehet rohkeasti juttelemaan ... minuakin selvinpäin lähestyneitä miehiä on vain muutama ... alkaa pikkuhiljaa epäilyttämään oma viehätysvoima ...
-x-:
Ja tulkaa miehet rohkeasti juttelemaan ... minuakin selvinpäin lähestyneitä miehiä on vain muutama ... alkaa pikkuhiljaa epäilyttämään oma viehätysvoima ...
---
shaman:
Kyllä minä välillä juttelemaan tulenkin jos vastaan sattuu sellainen ilmestys ettei voi ohittaa noin vain
Mutta kerroppas se miks naiset harvemmin ainaki omalle kohdalle sattuu tulee juttelee yms. yleensä aina toisinpäin.. enkä usko sen ulkonäöstä olevan kiinni.
-x-:
-x-:
---
Lost-Soul:
Jos et itse mee juttelee miehille, ni miks miesten pitäis tulla juttelee sulle.... Vai onko kaikki miehet niin kuvottavii, ettei niille vaan voi mennä juttelemaan*täh*
Armin:
no eilisessä leffassa sanottiin että rakkaus on yliarvostettua ja biokemiallisesti verrattavissa suklaaseen *mutustaa tuplaa*
ei tää musta kyllä niin kivalle tunnu... maistuu kyl sitäki paremmalta
ihan paska idea....
[muokattu 15.7.2003 09:38]
hallucinogen:
Amma, nyt kyllä teit elämäsi virheen, harvat tänne kuittaantuneet pääsevät täältä ikinä pois
Amma:
---
hallucinogen:
Amma, nyt kyllä teit elämäsi virheen, harvat tänne kuittaantuneet pääsevät täältä ikinä pois
---
Ei se mitään. Ei taida olla enää mitään menetettävää. Ilmottauduin vasta nyt, mutta mun on kuulunut olla jäsenenä jo oikeestaan.. ööö... öpaut 3,5 vuotta. Että repikää siitä.