SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,818,755 views

Epailija

Posts: 5,636

#2741 • • Epailija Physicist, 2nd class.

andi--:
Hih, eipäs edes ole! *hih* Kyllä mä täällä varmasti hyvin viihtyisin, mut mun iskurepliikit on niin vastustamattomia! *nauru*



No sittenhän sä voit asiantuntijana kertoa toimisiko tämä:

”Here I am! Now what were your other two wishes?”

*vink**nauru*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Dragonfly

Posts: 542

#2742 • • Dragonfly Mariarawr

Kooaliini:
En kuulu tänne enää. *pihkassa*

[muokattu 6.1.2004 12:41]


hih, onnea *hali* *plur*

--
Uguu~

NasQ

Posts: 45

#2743 • • NasQ
Kummastuttaa kyllä ihmisten kauhee suhdeinto, ite ainakin oon ajatellu ensin opetella oleen ihan itekseni ennenkun toisia ihmisiä ittelläni vaivaan *joo*
Avatar
#2744 • • yana Guest

NasQ:
ite ainakin oon ajatellu ensin opetella oleen ihan itekseni ennenkun toisia ihmisiä ittelläni vaivaan *joo*



se on helppoa. varresta kii ja sit vaan vatkataan eestaas.
andi--

Posts: 1,381

#2745 • • andi-- lunttu

Epailija:
No sittenhän sä voit asiantuntijana kertoa toimisiko tämä:

”Here I am! Now what were your other two wishes?”

*vink**nauru*



Heh, Toi on aika vanha.. pitää kehittää jotain omaperästä. Voin lainata sulle mun mietintämyssyä ku se on nyt tuolla narikassa odottamassa taas käyttöönottoa. *iloinen*

--
- RAAH -

Epailija

Posts: 5,636

#2746 • • Epailija Physicist, 2nd class.

andi--:
Heh, Toi on aika vanha.. pitää kehittää jotain omaperästä. Voin lainata sulle mun mietintämyssyä ku se on nyt tuolla narikassa odottamassa taas käyttöönottoa. *iloinen*



Kiitos vain tarjouksesta, mutta ei mulla oikeasti ole tuollaisille laineille käyttöä nyt. Muuten kuin huonoina vitseinä, siis. *hymy*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#2747 • • candyraver Guest
pelkääkö kundit sellasia tyttösiä jotka on henkisesti \”vahvoja\”,eli on joutunu kokee paljon paskaa ja selvinny siit,mut sit kuitenki on viel tavallaan \”helposti särkyvä\”...?
äsh...en taida itekään tajuta tosta mitään... *igor*

oon vaan huomannu jotain ton kaltaista...Jo 2n vuoden ajan joutunu kerta toisensa jälkeen kuuntelemaan sitä,että..\”ei pysty sitoutuun..\” \”..ei osaa seurustella...\” \”..ei uskalla rakastua...\”
\”..ollaax vaa kavereita...\” *hmph*

oon vaan kerta kaikkiaan tuskastunut tähän kaikkeen...*uuh*

no,onhan mulla toi ihaa-pehmis..tuki ja turva kylminä öinä.. *justjoo*
John

Posts: 1,384

#2748 • • John Lauma

CandyRaver:
pelkääkö kundit sellasia tyttösiä jotka on henkisesti ”vahvoja”,eli on joutunu kokee paljon paskaa ja selvinny siit,mut sit kuitenki on viel tavallaan ”helposti särkyvä”...?
äsh...en taida itekään tajuta tosta mitään... *igor*



Ei, päinvastoin. Aidosti henkisesti vahva ihminen erottuu aina edukseen. Vaikeudet kasvattaa, ja kuka nyt kauemman aikaa jaksaisi katsoa äidin helmoissa kiinni roikkuvaa pikkutyttöä?

CandyRaver:
oon vaan huomannu jotain ton kaltaista...Jo 2n vuoden ajan joutunu kerta toisensa jälkeen kuuntelemaan sitä,että..”ei pysty sitoutuun..” ”..ei osaa seurustella...” ”..ei uskalla rakastua...”
”..ollaax vaa kavereita...” *hmph*



Tuplataan tuo aika niin voin sanoa ”samoin”.

[muokattu 7.1.2004 14:09]

--
Fancy some cheese, Gromit?

rZi

Posts: 587

#2749 • • rZi 42

alien:
you´ll be back *vink**nauru**pahis*




älä jää odottamaan, voi kestää tovi...jos se on musta kiinni...
*heiii*

[muokattu 7.1.2004 14:07]
Epailija

Posts: 5,636

#2750 • • Epailija Physicist, 2nd class.

CandyRaver:
pelkääkö kundit sellasia tyttösiä jotka on henkisesti ”vahvoja”,eli on joutunu kokee paljon paskaa ja selvinny siit,mut sit kuitenki on viel tavallaan ”helposti särkyvä”...?
äsh...en taida itekään tajuta tosta mitään... *igor*



En ainakaan usko, että menneestä selviäminen kenessäkään mitään suurempia pelkoja herättäisi. Se, mikä joillekin saattaa tuottaa huolta, on tuo ”helposti särkyvää”-osuus menneisyyden valossa. Eli jos on taipuvainen stressaamaan ja huolehtimaan, niin tuollainen ilman muuta voi sellaista aiheuttaa. Toisaalta nämä henkilöt ovat sitten yleensä niitä, jotka ylipäätään välittävät toisen voinnista ja joissa se saattaa herättää hoivavietinkin (minkä toki voi luetella huonojen asioiden joukkoon), joten tilanne on vähän kuten se klassinen you're damned if you do and damned if you don't.


oon vaan huomannu jotain ton kaltaista...Jo 2n vuoden ajan joutunu kerta toisensa jälkeen kuuntelemaan sitä,että..”ei pysty sitoutuun..” ”..ei osaa seurustella...” ”..ei uskalla rakastua...”
”..ollaax vaa kavereita...” *hmph*



En menisi niin pitkälle, että vetäisin noiden lausahduksien ja mainitsemasi pelon välille mitään selvää syy-yhteyttä. Uskoisin syiden olevan aika vahvasti tapauskohtaisia ja siten niiden analysointikin on hankalaa - vaikka myönnettäköön, että kovin kliseisiltä moiset lausahdukset tuntuvat.


oon vaan kerta kaikkiaan tuskastunut tähän kaikkeen...*uuh*

no,onhan mulla toi ihaa-pehmis..tuki ja turva kylminä öinä.. *justjoo*



Ihaa ei varmaan kyllä ole pirteintä mahdollista seuraa. *vink**hih* Njoh. Tuskastuminen on ihan ymmärrettävää, mutta kaikki tuo unohtuu sitten kun (jos *justjoo*) kerran klikkaa kunnolla. Ja jos ei klikkaa, niin... No, ainakaan Ihaa ei käy vieraissa ja tyytyy vähään. *hahjust*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

UnityF

Posts: 15,721

#2751 • • UnityF joo just se

CandyRaver:
pelkääkö kundit sellasia tyttösiä jotka on henkisesti ”vahvoja”,eli on joutunu kokee paljon paskaa ja selvinny siit,mut sit kuitenki on viel tavallaan ”helposti särkyvä”...?
äsh...en taida itekään tajuta tosta mitään... *igor*



Mä oon miettiny samaa... suurin osa kummiskin tietää mitä esim mä oon joutunu pienen elämäni aikana kokemaan ja silti oon tässä.. elossa... vahvana.. osaan hymyillä ja osaan sanoa vastaan ja osaan kantaa vastuuni. Mut jotenkin tuntuu että osa miehistä juoksee karkuun ei taho olla tekemisissä ihmisen kanssa joka on kokenu kovia mutta on myös helposti särkuvä.

uutta suhdetta en ole ettiny, mä oonantanu ajan mennä eteenpäin ja jos joku tulee vastaan niin sit katellaan.. tällä hetkellä kummiskin oon yksin.. välillä itken itteni uneen kun on niin hiton yksinäinen olo ja tuntuu että kaikki muut kaverit seukkaa mut sit välillä taas mietin villee ja mulla on hillitön ikävä sitä ja tahon olla vain yksin villen muisto seuranaan. mä en oikeen edes tiedä mitä tekisin.. Villen poismenosta on tulossa jo kohta 2 vuotta toisaalta se on tosi lyhyt aika toisaalta tosi pitkä aika.. huoh.. en tiedä, pelkään sitoutuu koska pelkään mitä jos nytkin taas menetän, villen poismeno oli kummiskin isku vasten sydäntä raskaimalla tavalla en tahdo kokea sitä enää koskaan. toisaalta tahtoisin kokea uudelleen sen onnen tunteen ja lämmön mitä olen kokenu... Nyt on vain epävarmuus itteeni kohtaan..
ota mustakin sit selvää...*uuh*
Sithil

Posts: 77

#2753 • • Sithil Drifter
MOI mä VAIHEILEN. Olen meinaan taas varsin tyytyväinen siitä, että olen sinkku.

Go Vapaus Go! *nauru*

--
And we want you to pretend it's the most fantastic thing you've ever heard!

lostgone

Posts: 2,493

#2754 • • lostgone

CandyRaver:
pelkääkö kundit sellasia tyttösiä jotka on henkisesti ”vahvoja”,eli on joutunu kokee paljon paskaa ja selvinny siit,mut sit kuitenki on viel tavallaan ”helposti särkyvä”...?
äsh...en taida itekään tajuta tosta mitään... *igor*



Asia o varsin yksilökohtainen ja monesti myös varsin tiedostamattomaksi jäävää.. Joten jos väitän että pointtisi o varsin todennäköistä (joissakin ihmisissä) niin harva osaa/tietää myöntää sitä..
Tietenkin asian voi kääntää aiheesta myös kohdittain toisinpäin? Miten on?*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

kilobitti

Posts: 2,419

#2755 • • kilobitti 1-2-3 techno

CandyRaver:
pelkääkö kundit sellasia tyttösiä jotka on henkisesti ”vahvoja”,eli on joutunu kokee paljon paskaa ja selvinny siit,mut sit kuitenki on viel tavallaan ”helposti särkyvä”...?



Enpä usko että siinä mitään periaatteellista pelättävää on, toi riippuu niiiin monesta asiasta..esim. jos niistä koetuista ongelmista ei ole vielä päässyt yli, ni se voi olla ongelma. Itse olen sitä mieltä, että pitäs olla omien ongelmien kanssa suht sinut ennen ku lähtee suhteilemaan. Tai siis, jos ensitöikseen dumppaa kaiken oman paskan toisen niskaan ni siinä vois toisella kyllä tulla kiire pakoon. Suhteen alunhan pitäis olla onnellista aikaa...*vink*

oon vaan huomannu jotain ton kaltaista...Jo 2n vuoden ajan joutunu kerta toisensa jälkeen kuuntelemaan sitä,että..”ei pysty sitoutuun..” ”..ei osaa seurustella...” ”..ei uskalla rakastua...”
”..ollaax vaa kavereita...” *hmph*



Mmm.. no toi voi johtua ihan yhtä paljon siitä toisesta osapuolesta. Esim. jos on suhde just takana ni toi voi olla vaikeata, ja luulenpa vielä että edellisestä suhteesta ylipääseminen on miehelle vaikeampaa.

[muokattu 8.1.2004 10:15]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

misjah

Posts: 3,373

#2756 • • misjah Team Sika

salama jack:
I'm out!*hali**pihkassa**sydän**plur**piis**nauru*


hey cool *heiii* onnea..

--
www.team*possu*.tk

Epailija

Posts: 5,636

#2757 • • Epailija Physicist, 2nd class.

kilobitti:
Mmm.. no toi voi johtua ihan yhtä paljon siitä toisesta osapuolesta. Esim. jos on suhde just takana ni toi voi olla vaikeata, ja luulenpa vielä että edellisestä suhteesta ylipääseminen on miehelle vaikeampaa.



Tuollaisiakaan yleistyksiä on vähän paha tehdä. Joissain tapauksissa pitää varmasti paikkansa, mutta toisaalta taas monissa suhteissa mies on mukana lähinnä seksin takia, eivätkä muut mahdolliset tunteet ole niin vahvat, että irtipäästäminen olisi edes kuukausien jälkeen hirmuisen hankalaa - uutta muijaa kehiin vain. ”A woman can fake an orgasm but it takes a man to fake a relationship”, kuten sanonta kuuluu...

Uskoisin, että keskimäärin miehillä tämmöinen parisuhteen ylläpitäminen muiden asioiden kuin tunteiden takia on yleisempää kuin naisilla ja näillä perustein melkein väittäisin päinvastaista. Niissä suhteissa, joissa tunteet ovat olleet mukana, niin ylipääsemisen vaikeus menee sen verran tapauskohtaiseksi ja henkilöstä riippuvaksi, että sukupuolijakoa on hankala tehdä. Se, jolle suhde merkitsee enemmän, luultavasti myös kärsii enemmän - oli sitten mies tai nainen.

Siinä mielessä olen kyllä mahdollisesti samaa mieltä, että nykyisessäkään kulttuurissa miehen ei ole yhtä ”luvallista” vuodattaa surujaan muille, jolloin ylipääseminen vaikeutuu. Juro stereotyyppimies ei itke naisten perään kuin korkeintaan kolmen promillen humalassa ajaessaan, kun taas stereotyyppinainen on heti soittamassa bestikselleen. Mutta tosiaan, ei näistä stereotyypeistä ja kulttuurin näennäisistä rajoituksista voi hirveästi päätellä niistäkään.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#2758 • • Taika Guest

kilobitti:
---
CandyRaver:
---
oon vaan huomannu jotain ton kaltaista...Jo 2n vuoden ajan joutunu kerta toisensa jälkeen kuuntelemaan sitä,että..”ei pysty sitoutuun..” ”..ei osaa seurustella...” ”..ei uskalla rakastua...”
”..ollaax vaa kavereita...” *hmph*
---
Mmm.. no toi voi johtua ihan yhtä paljon siitä toisesta osapuolesta. Esim. jos on suhde just takana ni toi voi olla vaikeata, ja luulenpa vielä että edellisestä suhteesta ylipääseminen on miehelle vaikeampaa.
[muokattu 8.1.2004 10:15]


Siis miten niin miehelle on vaikeampaa päästä edellisestä suhteesta yli?*ding* Ei se ainakaan helppoa ole ollut mulle jos olen ollut korviani myöten rakastunut..Eikä eron jälkeen halua pitkään aikaan yhtään mitään koska se olisi väärin niin sitä toista kuin itseäkin kohtaan.

Hävettää kun miettii kuinka usein noita lauseita \”ei pysty sitoutuun..\” \”..ei osaa seurustella..\” \”..ei uskalla rakastua..\” \”..ollaanks vaan kavereita..\” oon käyttänyt..*blush*Kun ahdistaa niin ahdistaa..
kilobitti

Posts: 2,419

#2759 • • kilobitti 1-2-3 techno

Epailija:
Tuollaisiakaan yleistyksiä on vähän paha tehdä. Joissain tapauksissa pitää varmasti paikkansa, mutta toisaalta taas monissa suhteissa mies on mukana lähinnä seksin takia, eivätkä muut mahdolliset tunteet ole niin vahvat, että irtipäästäminen olisi edes kuukausien jälkeen hirmuisen hankalaa - uutta muijaa kehiin vain.



En oikein osaa laskea suhdetta, jossa toinen on vaan seksin takia, suhteeksi. EIkä ollut tarkoitus tehdä tästä mitään tieteellisesti pätevää yleistystä, vaan lähinnä selventää mun käsitystä - tähän käsitykseen johtanut empiirinen otoskin rajautuu mun kaveriporukkaan*hih* Sanotaanko näin; kaveriden pitkien suhteiden päätyttyä naisella on yleensä parissa kuukaudessa uusi, kun taas miehet tallustelevat ympäriinsä murheen murtamina pitiäkin aikoja.

Toisaalta tämä voi todistaa jotain mun kavereista*nauru*

Taika:
Siis miten niin miehelle on vaikeampaa päästä edellisestä suhteesta yli?*ding*



Siis se on vaan mun tämänhetkinen käsitys, ei sen kummempaa. Voin hyvin olla väärässä*olankoh*

[muokattu 8.1.2004 10:50]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Epailija

Posts: 5,636

#2760 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Taika:
Siis miten niin miehelle on vaikeampaa päästä edellisestä suhteesta yli?*ding* Ei se ainakaan helppoa ole ollut mulle jos olen ollut korviani myöten rakastunut..Eikä eron jälkeen halua pitkään aikaan yhtään mitään koska se olisi väärin niin sitä toista kuin itseäkin kohtaan.



Ei kukaan väittänytkään, että se ei olisi esim. sinullekin vaikeaa. Kysymys kuuluukin: ovatko erot olleet kumppaneillesi vaikeampia kuin sinulle? Niin ja olen ihan samaa mieltä siitä että eron jälkeen ei ole hyvä vähään aikaan edes harkita mitään. Se ei ole reilua yhtäkään (niin, niitä tosiaan on yleensä kolme) osapuolta kohtaan. Niin, ellei sitten suhde tosiaan ollut pelkkää kulissia, jolloin mahdollisesti kaipaamaan jäänyt puoliso saattaa olla ainoa, jota kohdellaan epäreilusti.


Hävettää kun miettii kuinka usein noita lauseita ”ei pysty sitoutuun..” ”..ei osaa seurustella..” ”..ei uskalla rakastua..” ”..ollaanks vaan kavereita..” oon käyttänyt..*blush*Kun ahdistaa niin ahdistaa..



Hmm. Ja eroaminenko on sitten ainoa tapa päästä ahdistuksesta eroon?

Edit: Puuttuva sana lisätty.

[muokattu 8.1.2004 11:39]

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous