19,912 posts, 996 pages, 8,084,443 views
NasQ:
ite ainakin oon ajatellu ensin opetella oleen ihan itekseni ennenkun toisia ihmisiä ittelläni vaivaan
Epailija:
No sittenhän sä voit asiantuntijana kertoa toimisiko tämä:
Here I am! Now what were your other two wishes?
andi--:
Heh, Toi on aika vanha.. pitää kehittää jotain omaperästä. Voin lainata sulle mun mietintämyssyä ku se on nyt tuolla narikassa odottamassa taas käyttöönottoa.
CandyRaver:
pelkääkö kundit sellasia tyttösiä jotka on henkisesti vahvoja,eli on joutunu kokee paljon paskaa ja selvinny siit,mut sit kuitenki on viel tavallaan helposti särkyvä...?
äsh...en taida itekään tajuta tosta mitään...
CandyRaver:
oon vaan huomannu jotain ton kaltaista...Jo 2n vuoden ajan joutunu kerta toisensa jälkeen kuuntelemaan sitä,että..ei pysty sitoutuun.. ..ei osaa seurustella... ..ei uskalla rakastua...
..ollaax vaa kavereita...
CandyRaver:
pelkääkö kundit sellasia tyttösiä jotka on henkisesti vahvoja,eli on joutunu kokee paljon paskaa ja selvinny siit,mut sit kuitenki on viel tavallaan helposti särkyvä...?
oon vaan huomannu jotain ton kaltaista...Jo 2n vuoden ajan joutunu kerta toisensa jälkeen kuuntelemaan sitä,että..ei pysty sitoutuun.. ..ei osaa seurustella... ..ei uskalla rakastua...
oon vaan kerta kaikkiaan tuskastunut tähän kaikkeen...
no,onhan mulla toi ihaa-pehmis..tuki ja turva kylminä öinä..
CandyRaver:
pelkääkö kundit sellasia tyttösiä jotka on henkisesti ”vahvoja”,eli on joutunu kokee paljon paskaa ja selvinny siit,mut sit kuitenki on viel tavallaan ”helposti särkyvä”...?
CandyRaver:
CandyRaver:
kilobitti:
Mmm.. no toi voi johtua ihan yhtä paljon siitä toisesta osapuolesta. Esim. jos on suhde just takana ni toi voi olla vaikeata, ja luulenpa vielä että edellisestä suhteesta ylipääseminen on miehelle vaikeampaa.
kilobitti:
---
CandyRaver:
---
---
Mmm.. no toi voi johtua ihan yhtä paljon siitä toisesta osapuolesta. Esim. jos on suhde just takana ni toi voi olla vaikeata, ja luulenpa vielä että edellisestä suhteesta ylipääseminen on miehelle vaikeampaa.
[muokattu 8.1.2004 10:15]
Epailija:
Tuollaisiakaan yleistyksiä on vähän paha tehdä. Joissain tapauksissa pitää varmasti paikkansa, mutta toisaalta taas monissa suhteissa mies on mukana lähinnä seksin takia, eivätkä muut mahdolliset tunteet ole niin vahvat, että irtipäästäminen olisi edes kuukausien jälkeen hirmuisen hankalaa - uutta muijaa kehiin vain.
Taika:
Siis miten niin miehelle on vaikeampaa päästä edellisestä suhteesta yli?
Taika:
Siis miten niin miehelle on vaikeampaa päästä edellisestä suhteesta yli? Ei se ainakaan helppoa ole ollut mulle jos olen ollut korviani myöten rakastunut..Eikä eron jälkeen halua pitkään aikaan yhtään mitään koska se olisi väärin niin sitä toista kuin itseäkin kohtaan.
Hävettää kun miettii kuinka usein noita lauseita ei pysty sitoutuun.. ..ei osaa seurustella.. ..ei uskalla rakastua.. ..ollaanks vaan kavereita.. oon käyttänyt..*blush*Kun ahdistaa niin ahdistaa..