SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,832,908 views

Avatar
#12681 • • niomic Guest

Janisa, 16.3.2007 02:51:
---
ALIEN, 16.3.2007 02:18:
---
Janisa, 16.3.2007 02:16:
Ma huomaan etta rupeen pikkuhiljaa kynsimaan naita luukun seinia ja jyrsimaan seka pureskelemaan tata luukun ovea... En sen takia etta olisin taalta lahdossa -vaan sen takia etta mulla on taalla tylsaa...

---


ai nykissä, no terve...

---


Voi kuule! Ei se tarjonta, vaan se laatu... *vink*



No huh, mikäs siellä on laadussa vikana? Ainakin eri hyvä mesta kokeilla läpi kaikenlaisia laatuja maailman eri kolkista ja hyviä sekarotupaketteja :) Itselle jäi kyllä NYCistä semmonen maku et siel vois viihtyä bileissä / kivoilla klubeilla melkeen joka ilta alkuunsa, nähtävää on kuitenkin enemmän ku kerkii maistelee :) Sain myös hemmetisti energia siitä et kaupunki sykkii koko ajan, on elossa. Toki aina eri juttu asua paikassa kuin käväistä - olen kuitenkin asunut muualla jenkkilässä jonkin aikaa eikä ne kuviot maistunu pahemmin NYCiin verrattuna - suburban hell + baltimore, eh :/
Janisa

Posts: 2,226

#12682 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

niomic, 16.3.2007 03:04:
---
Janisa, 16.3.2007 02:51:
---
ALIEN, 16.3.2007 02:18:
---
Janisa, 16.3.2007 02:16:
Ma huomaan etta rupeen pikkuhiljaa kynsimaan naita luukun seinia ja jyrsimaan seka pureskelemaan tata luukun ovea... En sen takia etta olisin taalta lahdossa -vaan sen takia etta mulla on taalla tylsaa...

---


ai nykissä, no terve...

---


Voi kuule! Ei se tarjonta, vaan se laatu... *vink*

---


No huh, mikäs siellä on laadussa vikana? Ainakin eri hyvä mesta kokeilla läpi kaikenlaisia laatuja maailman eri kolkista ja hyviä sekarotupaketteja :) Itselle jäi kyllä NYCistä semmonen maku et siel vois viihtyä bileissä / kivoilla klubeilla melkeen joka ilta alkuunsa, nähtävää on kuitenkin enemmän ku kerkii maistelee :) Sain myös hemmetisti energia siitä et kaupunki sykkii koko ajan, on elossa. Toki aina eri juttu asua paikassa kuin käväistä - olen kuitenkin asunut muualla jenkkilässä jonkin aikaa eikä ne kuviot maistunu pahemmin NYCiin verrattuna - suburban hell + baltimore, eh :/



Jos ihan oikeesti haluaisi loytaa miehen, joka mm. osaisi vaihtaa hehkulampun, tunnistaisi EDES yhden tyokalun (saati omistaisi semmoisia...), osaisi tarvittaessa kantaa roskat pihalle ja olisi muutenkin enemman mies, niin niita ei taalta loyda. *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

KooKie

Posts: 4,338

#12683 • • KooKie aka. Petress Pan

niomic, 16.3.2007 01:16:
onks tää jotain nihilistien real life sex situation simulation, mis kaikki ei oo siittäjäsonneja ja everready barbaroita?



Niin se virtuaalimaailmakin realisoituu, oh teh modern times.

*pueskel vorlon -kostyymiä koulumatkalle*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#12684 • • KooKie aka. Petress Pan

Janisa, 16.3.2007 03:19:
Jos ihan oikeesti haluaisi loytaa miehen, joka mm. osaisi vaihtaa hehkulampun, tunnistaisi EDES yhden tyokalun (saati omistaisi semmoisia...), osaisi tarvittaessa kantaa roskat pihalle ja olisi muutenkin enemman mies, niin niita ei taalta loyda. *nauru*



Suomilantioineenkin nää meidän miehet on kyllä ihan parhaita. (Eikä vaan sen takia, että useat niistä osaa viedä roskat itse keräykseen ja osaa tehdä muutakin käsillään kuin masturboida.) *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

plink

Posts: 1,405

#12685 • • Edited plink team paska

KooKie, 16.3.2007 12:00:
Suomilantioineenkin nää meidän miehet on kyllä ihan parhaita. (Eikä vaan sen takia, että useat niistä osaa viedä roskat itse keräykseen ja osaa tehdä muutakin käsillään kuin masturboida.) *sydän*



oi oi, mitkä kehut!


edit: en osaa englantia

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

KooKie

Posts: 4,338

#12686 • • KooKie aka. Petress Pan

plink, 16.3.2007 12:11:
oi oi, mitkä kehut!



Mä olen ehkä Julmia Juonio -wnb, mutta osaan mä antaa positiivista krediittiäkin, kun siihen annetaan aihetta. Miehiä voi kuitenkin kiitellä vain tiukoissa rajoissa, ettei ne tuudittaudu kehuihin. ;)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Syce

Posts: 1,649

#12687 • • Syce

KooKie, 16.3.2007 12:00:
---
Janisa, 16.3.2007 03:19:
Jos ihan oikeesti haluaisi loytaa miehen, joka mm. osaisi vaihtaa hehkulampun, tunnistaisi EDES yhden tyokalun (saati omistaisi semmoisia...), osaisi tarvittaessa kantaa roskat pihalle ja olisi muutenkin enemman mies, niin niita ei taalta loyda. *nauru*

---


Suomilantioineenkin nää meidän miehet on kyllä ihan parhaita. (Eikä vaan sen takia, että useat niistä osaa viedä roskat itse keräykseen ja osaa tehdä muutakin käsillään kuin masturboida.) *sydän*



*piis* ja *hali* *hymy*
lunake

Posts: 800

#12688 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Alkaa pikku hiljaa olee tälläkin hedelmällisyyden jumalattarella tylsät oltavat... *hmph*

--
Hedelmällisyys on påp!

Janisa

Posts: 2,226

#12690 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

KooKie, 16.3.2007 12:00:
---
Janisa, 16.3.2007 03:19:
Jos ihan oikeesti haluaisi loytaa miehen, joka mm. osaisi vaihtaa hehkulampun, tunnistaisi EDES yhden tyokalun (saati omistaisi semmoisia...), osaisi tarvittaessa kantaa roskat pihalle ja olisi muutenkin enemman mies, niin niita ei taalta loyda. *nauru*

---


Suomilantioineenkin nää meidän miehet on kyllä ihan parhaita. (Eikä vaan sen takia, että useat niistä osaa viedä roskat itse keräykseen ja osaa tehdä muutakin käsillään kuin masturboida.) *sydän*



Ah, suomi-uroot! Voi hitsi, etta mulla onkin ikava niita! *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#12691 • • niomic Guest

KooKie, 16.3.2007 11:56:
---
niomic, 16.3.2007 01:16:
onks tää jotain nihilistien real life sex situation simulation, mis kaikki ei oo siittäjäsonneja ja everready barbaroita?

---


Niin se virtuaalimaailmakin realisoituu, oh teh modern times.

*pueskel vorlon -kostyymiä koulumatkalle*



You just gave a whole new meaning to the age old fetish of girls in school uniforms. Beeney Spears and other short skirt wnb's are so gone. Kookie's takin' over with the First Kids in the Universe.
RiD

Posts: 2,817

#12692 • • RiD Nukemi

KooKie, 16.3.2007 12:00:
---
Janisa, 16.3.2007 03:19:
Jos ihan oikeesti haluaisi loytaa miehen, joka mm. osaisi vaihtaa hehkulampun, tunnistaisi EDES yhden tyokalun (saati omistaisi semmoisia...), osaisi tarvittaessa kantaa roskat pihalle ja olisi muutenkin enemman mies, niin niita ei taalta loyda. *nauru*

---


Suomilantioineenkin nää meidän miehet on kyllä ihan parhaita. (Eikä vaan sen takia, että useat niistä osaa viedä roskat itse keräykseen ja osaa tehdä muutakin käsillään kuin masturboida.) *sydän*



Mitä jos osaa tehdä kaikkea muuta paitsi masturboida, onks sittenki viel ihan hyvä mies?!

--
*super* *possu*

Avatar
#12693 • • astaroth Guest

RiD, 16.3.2007 17:11:
Mitä jos osaa tehdä kaikkea muuta paitsi masturboida, onks sittenki viel ihan hyvä mies?!


toki, koska silloin jätät naiselle muutakin virkaa, kuin pilluna olemisen. tytöt tykkää, jos on huomaavainen
Epailija

Posts: 5,636

#12694 • • Epailija Physicist, 2nd class.

KooKie, 16.3.2007 01:00:
Kyllä tähän on vielä laitettava illan closureksi:

*Snip*

*sydän* Gotta love it. :DDD



Bloodninja. <3 Noille on naurettu makeasti monet kerrat. *Dons his wizard hat* YARRRR!

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

RiD

Posts: 2,817

#12695 • • RiD Nukemi

astaroth, 16.3.2007 17:17:
---
RiD, 16.3.2007 17:11:
Mitä jos osaa tehdä kaikkea muuta paitsi masturboida, onks sittenki viel ihan hyvä mies?!

---

toki, koska silloin jätät naiselle muutakin virkaa, kuin pilluna olemisen. tytöt tykkää, jos on huomaavainen



AH kiitos selvennyksestä, en runkkaa enää ikinä!

--
*super* *possu*

Avatar
#12696 • • astaroth Guest

RiD, 16.3.2007 17:17:
AH kiitos selvennyksestä, en runkkaa enää ikinä!


onkos tällä välin jo lykästänyt, vai sorruitko?
RiD

Posts: 2,817

#12697 • • RiD Nukemi

astaroth, 16.3.2007 17:27:
---
RiD, 16.3.2007 17:17:
AH kiitos selvennyksestä, en runkkaa enää ikinä!

---

onkos tällä välin jo lykästänyt, vai sorruitko?




Jooh sorruin, 3min28s kestin.

--
*super* *possu*

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#12698 • • WiljamiDzay Nyypiö

lunake, 16.3.2007 12:56:
Alkaa pikku hiljaa olee tälläkin hedelmällisyyden jumalattarella tylsät oltavat... *hmph*



Mites ny sillai? *ding* Äkkiä säpisemään aurinkokelissä *joo*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

KooKie

Posts: 4,338

#12699 • • KooKie aka. Petress Pan

astaroth, 16.3.2007 17:17:
---
RiD, 16.3.2007 17:11:
Mitä jos osaa tehdä kaikkea muuta paitsi masturboida, onks sittenki viel ihan hyvä mies?!

---

toki, koska silloin jätät naiselle muutakin virkaa, kuin pilluna olemisen.



Itseasiassa mä nään asian vähän sillein, et jos jätkä ei osaisi masturboida, niin se olisi epätoivoisessa tilanteessa ja tuntisin itseni vain käden korvikkeeksi... ;D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#12700 • • KooKie aka. Petress Pan

Epailija, 16.3.2007 17:17:

Bloodninja. <3 Noille on naurettu makeasti monet kerrat. *Dons his wizard hat* YARRRR!



"C'moon, you got to do better than that, your picture was really ugly!"
"HARRRRRRR!"

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!