SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,820,460 views

Hitchhiker

Posts: 1,754

#16321 • • Hitchhiker
Täällä edelleen muutamista yrityksistä huolimatta, onko tuo sitten hyvä taikka huono niin sitä voi kysellä vain itseltään *pepsodent*.
maiu

Posts: 328

#16322 • • maiu ..miau..
ois se niin helppoo.
(mut voih niin vaikeeta kuiten)

--
sitä saa, mitä tilaa

Decion

Posts: 1,569

#16323 • • Edited Decion Koneradio
kauankohan uuden onnen löytäminen taas tuhlaa aikaa tästä nuoruudesta

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

AlexS

Posts: 1,389

#16324 • • AlexS kummasetä

Decion, 13.1.2009 08:42:
kauankohan uuden onnen löytäminen taas tuhlaa aikaa tästä nuoruudesta


Jep, 18v on jo aika menetetty tapaus. Ei ton ikäisenä kyllä voi stressata tommosesta asiasta :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Decion

Posts: 1,569

#16325 • • Decion Koneradio

AlexS, 13.1.2009 08:53:
---
Decion, 13.1.2009 08:42:
kauankohan uuden onnen löytäminen taas tuhlaa aikaa tästä nuoruudesta

---

Jep, 18v on jo aika menetetty tapaus. Ei ton ikäisenä kyllä voi stressata tommosesta asiasta :)



nojuu toivotaan, vanhasta eroominen on vaan ottanu niin koville niin on menny muutkin asiat elämästä vituilleen *eiei*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Lyylikki

Posts: 2,975

#16326 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Decion, 13.1.2009 09:02:
nojuu toivotaan, vanhasta eroominen on vaan ottanu niin koville niin on menny muutkin asiat elämästä vituilleen *eiei*



Tuu tänne - täti lohduttaa *pahis* *blush*

Voittasinpahan kilpailun Veranoa vastaan.

Mun uudenvuodenlupaus voisi olla, että eläisin vähän enemmän. Uskaltaisin kerrankin tehdä niitä muuvsseja, enkä vain jäisi katselemaan ja miettiskelemään, että olisikohan tuossa hyvä mies tai tuossa. Ja siinä katsellessa sitten samalla huomata, miten joku ihan muu korjaa potin.
siveys

Posts: 2,492

#16327 • • siveys lovely

Lyylikki, 13.1.2009 09:38:
Mun uudenvuodenlupaus voisi olla, että eläisin vähän enemmän. Uskaltaisin kerrankin tehdä niitä muuvsseja, enkä vain jäisi katselemaan ja miettiskelemään, että olisikohan tuossa hyvä mies tai tuossa. Ja siinä katsellessa sitten samalla huomata, miten joku ihan muu korjaa potin.


Jos nyt ihan oikeasti meinaat yrittää niin oletko harkinnut konsultoida internetin deittipalstoja, vai onko se jo ihan liikaa yritetty? Näytät kuitenkin ainakin täällä Klubbarissa vuodattavan sydänvertasi varsin luontevasti tekstimuodossa.

Mitäs ihmiset noin muuten ovat mieltä parin/seuran/viihteen/whatever hakemisesta internetin välityksellä? Itse en ole kuin käynyt välillä katselemassa kavereiden itsestään jättämiä ilmoituksia tai ilmoituksia, joihin kaverit on vastanneet, enkä täten siis voi oikein sanoa mitään todellisuudesta ( jonka olen kuullut välillä olevan aika karmiva :/ ).

Omassa lähipiirissäni on kuitenkin ainakin muutama varsin onnellinen pariskunta, jotka ovat löytäneet toisensa internetin ihmeellisen maailman kautta, joten ei se nyt ihan tuhoon tuomittu yritys pitäisi olla..

.. joten oisko kellään vaikkapa hyviä vinkkejä Lyylille ilmoituksen tekemiseen? :)

Niin ja jos olisi vähän enemmän aikaa niin mua voisi kiinnostaa vaikkapa kollektiivisesti rakennetun seuranhakuilmoituksen muodostaminen sinkkuluukun talkoovoimin ja sen sielunelämän tarkasteleminen antropologisesta näkökulmasta postaamisen jälkeen :)
Lyylikki

Posts: 2,975

#16328 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

siveys, 13.1.2009 22:01:
Jos nyt ihan oikeasti meinaat yrittää niin oletko harkinnut konsultoida internetin deittipalstoja, vai onko se jo ihan liikaa yritetty? Näytät kuitenkin ainakin täällä Klubbarissa vuodattavan sydänvertasi varsin luontevasti tekstimuodossa.

Mitäs ihmiset noin muuten ovat mieltä parin/seuran/viihteen/whatever hakemisesta internetin välityksellä? Itse en ole kuin käynyt välillä katselemassa kavereiden itsestään jättämiä ilmoituksia tai ilmoituksia, joihin kaverit on vastanneet, enkä täten siis voi oikein sanoa mitään todellisuudesta ( jonka olen kuullut välillä olevan aika karmiva :/ ).

Omassa lähipiirissäni on kuitenkin ainakin muutama varsin onnellinen pariskunta, jotka ovat löytäneet toisensa internetin ihmeellisen maailman kautta, joten ei se nyt ihan tuhoon tuomittu yritys pitäisi olla..

.. joten oisko kellään vaikkapa hyviä vinkkejä Lyylille ilmoituksen tekemiseen? :)

Niin ja jos olisi vähän enemmän aikaa niin mua voisi kiinnostaa vaikkapa kollektiivisesti rakennetun seuranhakuilmoituksen muodostaminen sinkkuluukun talkoovoimin ja sen sielunelämän tarkasteleminen antropologisesta näkökulmasta postaamisen jälkeen :)



No onpa kiva. Mun poltto-ohjelma ennen kaatoi koko koneen, nyt se vain päivittää automaattisesti nettisivun. Olen nyt jo kaksi kertaa kirjoittanut tähän vastauksen, mutta aina se on pyyhkiytynyt pois. Kolmas kerta toden sanoo.

1) Tunnen jopa naimisiin asti ehtineitä nettipariskuntia. Ja mun mielestä se on ihan nykyaikainen ja hyväkin keino tavata ihmisiä/mahdollisia kumppaneita.
2) Olen kokeillut.
3) Toivottua tulosta ei ole tullut.
4) Luetun ymmärtämisessä on ollut toivomisen varaa.

Ainakin siis kerran olen laittanut ilmoituksen, jossa menevän ja hippaavan elämäntapani vastapainoksi tarvitsisin sunnuntain krapuloihin kainaloa. No viestiteltiin jonkin aikaa jantterin kanssa ja lopulta tavattiin. Kaveri sitten kertoi mm. että ei pidä alkoholista tai oikeastaan siitä mitä se ihmiselle aiheuttaa. Viimeinen niitti hänelle oli se, kun kerroin keskiviikkona potevani krapulaa *ding*

Joskus myös tullut lukeneeksi miesten ilmoituksia. Osassa tuntuu vaatimustaso olevan jotain aivan ihmeellistä. Eiphän huvita alkaa valehtelemaan ja sitten kun toisen kohtaa, niin onkin että "ylläriiii!!!" Toisaalta taas on vaikea ryhtyä vastaamaan ilmoitukseen, jossa lukee mies, 29, Helsinki, "Kirjoita jos kiinnostaa."

En siis kuitenkaan poissulje mahdollisuutta ettenkö voisi tai etteikö joku muu voisi löytää oman ihmisensä netistä. Hauskaa ajanvietettä se ainakin on toisinaan lueskella ihmisten jättämiä ilmoituksia. Miettiä aivoituksia ja totuuksia erilaisten sanontatapojen takana.

Mut kyllähän mä voin toki koekaniiniksi ryhtyä, jos intaanutaan ilmoitusta väsäilemään. Kokeen nimissä uskaltaudun varmasti myös tapaamaan mahdollisia kandidaatteja.
siveys

Posts: 2,492

#16329 • • siveys lovely

Lyylikki, 14.1.2009 10:41:
Mut kyllähän mä voin toki koekaniiniksi ryhtyä, jos intaanutaan ilmoitusta väsäilemään. Kokeen nimissä uskaltaudun varmasti myös tapaamaan mahdollisia kandidaatteja.


Oi Lyyli kuinka rakastankaan sua niin! :D

Katsotaan jos saisin illalla revittyä aikaa tälle :) Sääli, että se klubiwiki kuoli aikanaan - se olis ollu hyvä alusta kirjoitella :( Mut eiköhän me ihan pelkällä foorumillakin pärjätä..

Oisko sulla jotain erityisiä toiveita päällimmäisenä mielessä minkä pohjalta aletaan rakentamaan? :)
ezzy

Posts: 8,060

#16330 • • ezzy Droid-pappa

siveys, 13.1.2009 22:01:
---

Mitäs ihmiset noin muuten ovat mieltä parin/seuran/viihteen/whatever hakemisesta internetin välityksellä? Itse en ole kuin käynyt välillä katselemassa kavereiden itsestään jättämiä ilmoituksia tai ilmoituksia, joihin kaverit on vastanneet, enkä täten siis voi oikein sanoa mitään todellisuudesta ( jonka olen kuullut välillä olevan aika karmiva :/ ).



Onko jotain muitakin tapoja :)

Niin nyt tarkoitat siis vain ilmoituksia jossaki deitti.xxx sivustoilla, klubitusta ei lasketa eikä galtsua tms "yhteisöpalveluja" internetissä?
siveys

Posts: 2,492

#16331 • • siveys lovely

ezzy, 14.1.2009 11:51:
Niin nyt tarkoitat siis vain ilmoituksia jossaki deitti.xxx sivustoilla, klubitusta ei lasketa eikä galtsua tms "yhteisöpalveluja" internetissä?


Umm.. Ei kai noita (näitä) yhteisöpalveluja nyt kukaan oikeasti seuranhakumielessä käytä? Tottakai sitä kai voi klubbarin porukoista heilansakin löytää, mutta kyllä kai näissä pääasiassa hengataan juusi sen yhteisön takia - ei sen takia, että siellä yhteisössähän on potentiaalisia seurustelukumppaneita.. .. .. I hope.. :D

Mutta siis joo - tarkoitin ihan oikeasti näitä seuranhakuun erikoistuneita nettipalveluita.

Olisi kyllä kieltämättä joskus ihan mielenkiintoista laittaa itsekin ilmoitus ja hakea vaikka sitä seitsemättä jalkavaimoa sillä viestillä, että elämä on kyllä nyt oikeastaan just hyvin, mutta jos joku oikeasti kuvittelee voivansa tätä tästä vielä parantaa niin hyvillä perusteluilla voisin suostua yrittämään elämäni venyttämistä vielä yhden rakkaan suuntaan. Todennäköisyys sille, että saisi yhtään vastausta on kuitenkin tämän yhteiskunnan kontekstissa niin pieni, että tuskinpa maksaisi vaivaa ;)
yertle

Posts: 421

#16332 • • yertle

siveys, 14.1.2009 14:57:

Olisi kyllä kieltämättä joskus ihan mielenkiintoista laittaa itsekin ilmoitus ja hakea vaikka sitä seitsemättä jalkavaimoa sillä viestillä, että elämä on kyllä nyt oikeastaan just hyvin, mutta jos joku oikeasti kuvittelee voivansa tätä tästä vielä parantaa niin hyvillä perusteluilla voisin suostua yrittämään elämäni venyttämistä vielä yhden rakkaan suuntaan. Todennäköisyys sille, että saisi yhtään vastausta on kuitenkin tämän yhteiskunnan kontekstissa niin pieni, että tuskinpa maksaisi vaivaa ;)



Mun mielestä tollanen ilmotus ainaki ois just toimiva! Sellaseen mä vastaisin jos niitä lukisin! Tietäis et siel ois ihminen jol ois asiat hyvin, mikä on aika tosi jees, ja sit lisäks ottasin sen elämän hyvyyden lisäämisen haasteena *nauru*
evvk

Posts: 1,918

#16333 • • evvk
Jos rupeisi nunnaksi tai munkiksi niin ei tarttis ressata.
ezzy

Posts: 8,060

#16334 • • ezzy Droid-pappa

siveys, 14.1.2009 14:57:
---
ezzy, 14.1.2009 11:51:
Niin nyt tarkoitat siis vain ilmoituksia jossaki deitti.xxx sivustoilla, klubitusta ei lasketa eikä galtsua tms "yhteisöpalveluja" internetissä?

---

Umm.. Ei kai noita (näitä) yhteisöpalveluja nyt kukaan oikeasti seuranhakumielessä käytä? Tottakai sitä kai voi klubbarin porukoista heilansakin löytää, mutta kyllä kai näissä pääasiassa hengataan juusi sen yhteisön takia - ei sen takia, että siellä yhteisössähän on potentiaalisia seurustelukumppaneita.. .. .. I hope.. :D



Hyvin on galtsusta löytynyt kolme viimeistä seurustelukumppania puolivahingossa :) Ilman sen kummempaa stressaamista tai "etsimistä". Nyt vuosi kasassa nykyisen kanssa, joku 4+v edellisen. :) Musta se on ollut ainakin varsin näppärää.
Lyylikki

Posts: 2,975

#16335 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

siveys, 14.1.2009 11:39:
Oi Lyyli kuinka rakastankaan sua niin! :D

Katsotaan jos saisin illalla revittyä aikaa tälle :) Sääli, että se klubiwiki kuoli aikanaan - se olis ollu hyvä alusta kirjoitella :( Mut eiköhän me ihan pelkällä foorumillakin pärjätä..

Oisko sulla jotain erityisiä toiveita päällimmäisenä mielessä minkä pohjalta aletaan rakentamaan? :)



*hmph* Työnteko ja harrastukset haittaa verkkoelämää näemmä.

Ei kai mulla mitään sen suurempia toiveita. Paitsi tietenkin se, että tykkää musta *plur* No mut joo, ei mulla ole mitään tiukkoja ulkonäkö, harrastus tai ammatti kriteerejä ainakaan, kunhan on joku ulkonäkö, harrastus ja näistä ehkä mieluiten sitten vielä se ammatti/työpaikka. Tai ainakin lähes. Tai että tulee toimeen jollain tavalla.

Ja ihmisistä pitää tykätä. Noin yleisesti.
siveys

Posts: 2,492

#16336 • • siveys lovely

Lyylikki, 15.1.2009 08:14:
*hmph* Työnteko ja harrastukset haittaa verkkoelämää näemmä.


Ai sä ehit työn lisäksi myös harrastamaan? *kateellinen* :D (No ok, ehkä nää mun klubbariperseilytkin voi harrastukseksi laskea)

Ei kai mulla mitään sen suurempia toiveita. Paitsi tietenkin se, että tykkää musta *plur* No mut joo, ei mulla ole mitään tiukkoja ulkonäkö, harrastus tai ammatti kriteerejä ainakaan, kunhan on joku ulkonäkö, harrastus ja näistä ehkä mieluiten sitten vielä se ammatti/työpaikka. Tai ainakin lähes. Tai että tulee toimeen jollain tavalla.

Ja ihmisistä pitää tykätä. Noin yleisesti.


No ei mikään ihme ettei miestä oo löytyny ku oot noin kranttu! :D

Mut niin.. Kun en oo pahemmin noita deitti-ilmoja lueskellut niin nää saattaa olla jotain tosi yesterdays stuff, mutta kun nopeasti tossa eilen kelailin, että miten tätä voisi lähestyä niin päällimmäisenä nousi kaksi ajatusta:

1. Pienoisnovelli Lyylikin viikonlopusta, johon kerätään stereotyyppisiä Lyylikin viikonloppuhappeningejä ja viitataan välillä myös kuluneeseen viikkoon. Nimi voisi olla vaikka "Krapulassa kaipasin sinua" :D

2. "Etsitään lämmintä sunnuntaikotia yhteisön lemmikille" -ilmoitus, jossa nimeltämainitsematon yhteisö haluaisi enemmän omaa aikaa ja etsii Lyylikki-lemmikilleen hyvää päivähoitopaikkaa.

Muita ehdotuksia, jotka olis oikeasti hyviäkin? :)
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#16337 • • Edited WiljamiDzay Nyypiö

siveys, 15.1.2009 19:32:
---

1. Pienoisnovelli Lyylikin viikonlopusta, johon kerätään stereotyyppisiä Lyylikin viikonloppuhappeningejä ja viitataan välillä myös kuluneeseen viikkoon. Nimi voisi olla vaikka "Krapulassa kaipasin sinua" :D

2. "Etsitään lämmintä sunnuntaikotia yhteisön lemmikille" -ilmoitus, jossa nimeltämainitsematon yhteisö haluaisi enemmän omaa aikaa ja etsii Lyylikki-lemmikilleen hyvää päivähoitopaikkaa.

Muita ehdotuksia, jotka olis oikeasti hyviäkin? :)



Loistava idea tuo ensimmäinen, "muuten ei oo niin väliks mutta darrassa tekis vähän mieli" *nauru*

Siriusli, eli hmm... Minen tota toista oikein tajunnu, voi tosin johtua siitä että heräsin just päikkäreiltä ja oon ihan koomassa...

Mun puolesta hyvä deitti-ilmotus saa olla sopivalla tavalla kornikin (kun kaikki kliseet on kuitenkin käytetty jo miljoonaan kertaan)... Niin ja vähän kieli poskessa kanssa *joo* Ja ottiatuota hmm... nii joko kerroin että oon koomassa? En välttis kirjota ny hereillä... Todistetusti ihmiset voi unissaa kirjottaa esim meilejä ni miksei klubsuunki.

Nii huumoria ei saa unohtaa, joo *joo* :D

Edit:

Noni, ilmeisesti olin hereillä koska en muista erikseeni heränneeni tän viestin skribaamisen jälkeen mutta nyt on jo melkein (mun mittapuulla) täysijärkinen olo... Elikkäns jotain deitti-ilmotuksen tynkää jos lähtisin itse väsäämään niin voisi olla esim:

Hei! Tuntuuko siltä että elämästä puuttuisi jotain? Eipä hätää, nyt on nimittäin tarjolla ratkaisu tuohonkin pulmaan, nimittäin aito ja alkuperäinen WiljamiDzay (tm). WiljamiDzay (tm) on varmasti kotimaista alkuperää oleva jo loppuvuodesta -81 suunniteltu ja kesällä -82 lanseerattu menestystuote joka on valloittanut jo suuren osan Eurooppaakin mullistavilla ominaisuuksillaan. (Lista mullistavista ominaisuuksista tähän, ny ei jaksa keksiä *nauru*). Joten eiköhän olisi aika heittää ikävä arki romukoppaan ja tarttua ihan omaan WiljamiDzay:hyn. (Tarjous voimassa niin kauan kuin tavaraa riittää.) *pepsodent*

edit2:
Lisää juttua tuohon ilmotukseen, esim.
Markkinoilla liikkuu paljon halpoja jäljitelmiä jotka hajoavat ensimmäisellä käyttökerralla. Hyvin hoidettuna WiljamiDzay kestää äidiltä tyttärelle. Muistathan että aidon ja oikean WiljamiDzayn saat vain klubsusta.
*pepsodent*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Zeratul

Posts: 1,170

#16338 • • Zeratul Captain miserable

WiljamiDzay, 15.1.2009 20:09:
...
Hyvin hoidettuna WiljamiDzay kestää äidiltä tyttärelle.


Miks must tuntuu et tää saattais kannattaa jättää kertomatta? *lmao*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#16339 • • WiljamiDzay Nyypiö

Zeratul, 16.1.2009 11:16:
---
WiljamiDzay, 15.1.2009 20:09:
...
Hyvin hoidettuna WiljamiDzay kestää äidiltä tyttärelle.

---

Miks must tuntuu et tää saattais kannattaa jättää kertomatta? *lmao*



Mun mielestä q toi oli niiiiiiiin hyvä modaus "Panu kestää isältä pojalle" mainoslauseesta... *vink**nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Zeratul

Posts: 1,170

#16340 • • Zeratul Captain miserable

WiljamiDzay, 16.1.2009 11:51:
---
Zeratul, 16.1.2009 11:16:
---
WiljamiDzay, 15.1.2009 20:09:
...
Hyvin hoidettuna WiljamiDzay kestää äidiltä tyttärelle.

---

Miks must tuntuu et tää saattais kannattaa jättää kertomatta? *lmao*

---


Mun mielestä q toi oli niiiiiiiin hyvä modaus "Panu kestää isältä pojalle" mainoslauseesta... *vink**nauru*


Ehkä mun mielikuvat äideistä ja tyttäristä vaan on liian kieroutuneet. *nauru*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~