SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,802,797 views

Takyon

Posts: 2,945

#16281 • • Takyon Möwkö

WuZuul, 28.12.2008 23:04:
Minne on kadonneet kaikki fiksut ja normaalit suomalaiset naiset? Miksi vastaan tulee vain aivottomia blondibimboja? Siis mitä helvettiä kolmen viime vuoden aikana on tapahtunu? *uros*



Tukiainen ja muut vastaavat aivopierutapaukset julkisuudessa :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Chilek

Posts: 112

#16282 • • Chilek monkiii
Plop, käit mäkin tänne ny sit kuulun :D

--
EN se mää ollu....

Avatar
#16283 • • Muussika Guest

WuZuul, 28.12.2008 23:04:
Minne on kadonneet kaikki fiksut ja normaalit suomalaiset naiset? Miksi vastaan tulee vain aivottomia blondibimboja? Siis mitä helvettiä kolmen viime vuoden aikana on tapahtunu? *uros*



Missä sä koitat treffata misuja? Täytyy todeta, että joskus muuan ''paremman väen'' ravintolassa naistenvessan puolella joutui kyllä repeilemään aika huolella... :D

Joskus tämäkin blondi voi tuntea itsensä jopa fiksuksi! Pitääpä siis alkaa visitoimaan useamminkin kyseisissä ravintoloissa, EGO BOOOOST! *nauru*
Mellu-

Posts: 4,006

#16284 • • Mellu-
Tittidii pimpeli pom.. *hihu**tirsk**vink*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Freja

Posts: 8,775

#16285 • • Freja Sihteeri
On se kumma ku melkee 1,5 vuotta erosta jo mut silti kaupungilta tulee molemmille vielä postia (on kyl ilmotettu useemman kerran..) ja eksän jotai rojujakin lojuu mun kellarikomerossakin yhä.
Jotenki ärsyttää kaikki nyt. Toinen halus sillon joskus erota ku tahtoi itsenäistyä ja omaa aikaa ja oman kämpän ja mitälie, ja se joka on yhä yksin on minä, eksällä uudet onnelliset kuviot ollu jo yli vuoden. Mulla taas kaikki vähänki lupaavalta näyttävä menee vituiks joko nopeesti tai erittäin nopeesti.
Mitä vikaa mussa on? *uuh* ei tarvi vastata. :D

Ärsyke. Nngh.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

Posts: 2,975

#16286 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Pöh - ei löytynyt por(n)omiestä pohjoisesta. Eli vielä olis saumaa jollain muulla tän vuoden puolella löytää mut *vink*

Täytyy kyllä sanoa, että sinkkuilun kannalta todella köyhä vuosi. Ei mitään merkittävää tälle vuodelle. Ehtiihän tässä toki vielä tapahtua vaikka mitä tahansa, mutta vahvasti epäilen *nauru*
J-J-Blo

Posts: 83

#16287 • • J-J-Blo
Toinen nimeni on kohta "epätoivo".. ei niinkö ei mitenkää niin ei. ens vuoteen meni :S

--
-trippi vai grandi?-

Avatar
#16288 • • Muussika Guest

Lyylikki, 29.12.2008 21:55:

Täytyy kyllä sanoa, että sinkkuilun kannalta todella köyhä vuosi. Ei mitään merkittävää tälle vuodelle. Ehtiihän tässä toki vielä tapahtua vaikka mitä tahansa, mutta vahvasti epäilen *nauru*



Se on kuule toi uv:n aatto ku napsahtaa. *vink*

(Ja siitä about 9 kk etiäpäin, niin johan melko moni sikiää! :D Itsekin olen syntynyt syyskuussa...)
siveys

Posts: 2,492

#16289 • • siveys lovely

Lyylikki, 29.12.2008 21:55:
Pöh - ei löytynyt por(n)omiestä pohjoisesta. Eli vielä olis saumaa jollain muulla tän vuoden puolella löytää mut *vink*


Mitä? Yritätkö sä jättää meidät kaikki?!

Pitäisikö meidän keskustella tästä ensin?

Eikö me olla tapeeksi sulle?

Miksi sä et ole puhunut tästä aikaisemmin?

Mitä meissä on vikana?

Kuinka kauan sä olet tuntenut tällä tavalla?

Ollaanko me liian lihavia?

Eikö me voitaisi vielä yrittää?

Me ei TAAS jakseta sitä samaa "Ollaanko vaan ystäviä"-schaibaa! Miten sä voit tehdä tän meille?

Pitäisikö meidän kokeilla jotain parisuhdeterapiaa?

Onko sulla jotain kerrottavaa meille? Sano nyt vaan! Mä tiedän, että on! Valehtelija!

Mitä meidän vanhemmatkin tähän sanoo?

Lemmikit jää sitten meille jos ero tulee!

Äläkä koske siihen leivänpaahtimen! Sen on kuule meidän vanhemmat ostanu, eikä sulla oo mitään sanomista tähän enää!

Pitäskö meidän hei vielä yrittää?

Otetaan nyt hei ihan rauhallisesti.. Meidän suhdehan on koko ajan pohjautunu avoimelle keskustelulle..

Miten olis.. Jos.. Jos vaan sovitaan ja.. You know.. Sinä ja SINKKULUUKKU - läheisemmin ja herkemmin kuin koskaan.. Ja unohdetaan tää koko juttu..?
ValaX

Posts: 3,891

#16290 • • ValaX

Freja, 29.12.2008 21:13:
On se kumma ku melkee 1,5 vuotta erosta jo mut silti kaupungilta tulee molemmille vielä postia (on kyl ilmotettu useemman kerran..) ja eksän jotai rojujakin lojuu mun kellarikomerossakin yhä.
Jotenki ärsyttää kaikki nyt. Toinen halus sillon joskus erota ku tahtoi itsenäistyä ja omaa aikaa ja oman kämpän ja mitälie, ja se joka on yhä yksin on minä, eksällä uudet onnelliset kuviot ollu jo yli vuoden. Mulla taas kaikki vähänki lupaavalta näyttävä menee vituiks joko nopeesti tai erittäin nopeesti.
Mitä vikaa mussa on? *uuh* ei tarvi vastata. :D

Ärsyke. Nngh.


*lohduttel*
asdf

Posts: 3,155

#16291 • • asdf
Tää on kyl ihan vitun tylsä luukku.
siveys

Posts: 2,492

#16294 • • siveys lovely

Zenni, 30.12.2008 00:58:
Tää on kyl ihan vitun tylsä luukku.


Mun täytyy nyt ihan aikuisten oikeasti olla eri mieltä.

Lisäksi väittäisin, että aika tavalla tuo on itse kunkin asenteesta kiinni, että kuinka kivaa täällä on.

Joten ei kun vaan omaan napaan tuijottelemaan siitä kitisemisen sijaan :D

nimim. ymmärryksen, sympatian ja hienotunteisuuden lähettiläs
typo

Posts: 685

#16295 • • typo Testaaja
Luukkuun poing.

.pi.

--
.psychedelicious.

Lyylikki

Posts: 2,975

#16298 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Vampyrella, 29.12.2008 22:10:
Se on kuule toi uv:n aatto ku napsahtaa. *vink*

(Ja siitä about 9 kk etiäpäin, niin johan melko moni sikiää! :D Itsekin olen syntynyt syyskuussa...)



Ai kauheeta. Jos mä en pidä varaani, niin se saattaa tosiaan syyskuussa olla, että kirjoitellaan tonne toiseen topikkiin eli Vauva tuli taloon jne. Mut kun on jumalat jalassa ja housut mielessä, niin mikä voisi olla pielessä?


siveys, 29.12.2008 22:32:
Mitä? Yritätkö sä jättää meidät kaikki?!

Pitäisikö meidän keskustella tästä ensin?

Eikö me olla tapeeksi sulle?

Miksi sä et ole puhunut tästä aikaisemmin?

Mitä meissä on vikana?

Kuinka kauan sä olet tuntenut tällä tavalla?

Ollaanko me liian lihavia?

Eikö me voitaisi vielä yrittää?

Me ei TAAS jakseta sitä samaa "Ollaanko vaan ystäviä"-schaibaa! Miten sä voit tehdä tän meille?

Pitäisikö meidän kokeilla jotain parisuhdeterapiaa?

Onko sulla jotain kerrottavaa meille? Sano nyt vaan! Mä tiedän, että on! Valehtelija!

Mitä meidän vanhemmatkin tähän sanoo?

Lemmikit jää sitten meille jos ero tulee!

Äläkä koske siihen leivänpaahtimen! Sen on kuule meidän vanhemmat ostanu, eikä sulla oo mitään sanomista tähän enää!

Pitäskö meidän hei vielä yrittää?

Otetaan nyt hei ihan rauhallisesti.. Meidän suhdehan on koko ajan pohjautunu avoimelle keskustelulle..

Miten olis.. Jos.. Jos vaan sovitaan ja.. You know.. Sinä ja SINKKULUUKKU - läheisemmin ja herkemmin kuin koskaan.. Ja unohdetaan tää koko juttu..?



Oh my good. Mä en ollut edes tajunnut, että koko homma oli mennyt näin vakavaksi. Ja ilmeisesti jossakin kohtaa mä olen jo hukannut oman identiteettini ja se salakavala me-ily on hiipinyt tähänkin suhteeseen.

Tule välitila ja pelasta *nauru*
Lippe

Posts: 438

#16299 • • Lippe
Mää hankin viime yönä kissaa miehenkorvikkeeksi unessa.. Selitin äitillekki että pakko mun joku kumppani on saada ku ei miestäkää löydy.. -.- Oli muute söpöi kisei <3j
siveys

Posts: 2,492

#16300 • • siveys lovely

Lyylikki, 30.12.2008 09:51:
Tule välitila ja pelasta *nauru*


.. Ja nyt sitä sitten jo vikitellään SÄPINÄLUUKKUa ihan avoimesti julkisella foorumilla.. *nyyh*

SÄPINÄLUUKKU ei oo mitään muuta ku kusipäinen suhteenrikkoja! Se on tehny tän meille monta kertaa aikaisemminkin! Ei se sua oikeasti rakasta niin kuin me! Sillä on vaan se mielessä! Ja ennen ku huomaatkaan niin se dumppaa sut .. Ja sit on enää kyse siitä kumpi huolii sut takas.. SINKKULUUKKU vai SEUKKAUSLUUKKU.. Eikä me tiedetä kuinka kauan me enää jaksetaan tätä nöyryytystä :(