SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,820,488 views

Howdy

Posts: 7,955

#8101 • • Howdy Oldie

MiSSy*, 6.1.2006 17:04:
En mäkää täält enää pois tahdo *eiei*
Elämä ON helpompaa näin *hymy*



On se ehkä aikansa .. mut siihenkin kyllästyy .. ja ei se seurustelu vaikeaa ole oikean ihmisen kanssa .. OIKEASTI *vink*

--
Käpy vailla vertaa

Howdy

Posts: 7,955

#8102 • • Howdy Oldie

Alley Cat, 6.1.2006 22:10:
Kivojen joulupäivän ja uudenvuoden pippaloiden jälkeen luulin, että voisin laittaa edes toisen jalan jo tuonne toisen luukun puolelle, mutta ei. Miksi mä tapaan vain miehiä, jotka eivät kykene juuri sillä hetkellä seurustelemaan?!? *toktok* Tai ehkä kukaan ei vaan halua seurustella mun kanssa. *uuh*



Tai ehkä ne kundit haluaa vaan seksiä ja ne aina kusettaa muijia ja muijat menee aina lankaan ..

--
Käpy vailla vertaa

sapeli

Posts: 11,768

#8103 • • Edited sapeli jokukukamikä?

sapeli, 4.1.2006 21:55:
Ja nyt huomasin viimeinkin, että yö on niin suuri,
pimeyttä aina jatkuvaa, näen juuri ja juuri,
ja onneni on jossain siellä...



Pohdiskelin tätä vähän eteenpäin enkä enää oikeastaan ihan samaa mieltä olekaan noiden sanojen kanssa... Siltä se ehkä aluksi näyttää mutta en loppujen lopuks usko että tilanne on läheskään noin synkkä. *hymy*

Suhde, tai suhteen etsiminen, voi olla kuin kantaisi lyhtyä pimeässä yössä - se valo on niin kaunis että sitä ei voi olla tuijottamatta, ja sen valossa kaikki on lämpöisen väristä ja mukavaa... Mutta se valo ei kovin kauas välttämättä kanna. Kun se valo sitten loppuukin - oli kyse sitten suhteen loppumisesta, tunteiden hiipumisesta tai toivon menettämisestä, tai vaikka yksinäisyydestä - onkin yllättäen kovin, kovin pimeää ja sen valon haluaisi heti takaisin.

Mutta, kun odottaa hetken, huomaa että siellä ulkona onkin tähdet taivaalla, ja kun silmät tottuvat hämärään, näkeekin paljon kauemmas kuin pelkän lyhdyn valossa. Huomaa kuinka tähdet siintävät kaukana yön sinisyydessä, kuinka lumi kimaltelee ja heijastelee niiden valoa, ja kuinka horisontti voi herättää rajattomien mahdollisuuksien innostuksen. *hihu*

Toki siinä voi hieman kompastella matkan varrella, kun ei ole sitä kirkasta valoa nenän edessä, mutta jos se lyhty olisi siinä, sitä voisi koko ajan huolehtia milloin siitä loppuu öljy...

Ja nyt huomasin viimeinkin, että maailma on niin suuri,
ja onneni on jossain täällä *sydän*


Jatkoa blogissa *vink*
http://klubitus.org/blog.php?blog=6730

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Alley Cat

Posts: 489

#8104 • • Edited Alley Cat Jedi Master



Tai ehkä ne kundit haluaa vaan seksiä ja ne aina kusettaa muijia ja muijat menee aina lankaan ..



Kuka tässä seksistä on mitään puhunu?

Lisään vielä, että mies asuu kaukana, mutta haluaa pitää yhteyttä ja tutustua paremmin. Oma elämä on kuulemma sen verran sekaisin, että ei pysty nyt seurustelemaan. Mutta ehkä sitten joskus myöhemmin... Eikä ole eka kerta, kun olen tällaisessa tilanteessa. Edellistä miestä väsyin odottamaan. Nyt en jaksa tosissani edes toivoa, että tästä mitään koskaan tulis.

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Kuukunen

Posts: 244

#8105 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
Tällä hetkellä sinkkuilu ahdistaa... Kun on darra kaipaan seuraa ja läheisyyttä, ja kärsin unettomuudesta erityisesti yksin nukkuessa. Myös seksi tuntuisi niin hyvältä...silloin krapulasta voi jopa nauttia...

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

AnssiV

Posts: 1,798

#8106 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

aapee, 2.1.2006 16:49:
Jees, tämä lähtee nyt kattomaan josko tuolta Järvenpäästä löytyis keino päästä pois tästä luukusta = treffit *plur*



No joo, oli treffit ja oli toisetkin mutta sitä keinoa päästä pois tästä luukusta ei kuitenkaan löytynyt...täällä ollaan ainakin vielä toistaiseksi...rrkele..*igor*
MesMeRise

Posts: 667

#8107 • • MesMeRise Spinnamon

Alley Cat, 8.1.2006 17:57:
---


Tai ehkä ne kundit haluaa vaan seksiä ja ne aina kusettaa muijia ja muijat menee aina lankaan ..

---


Kuka tässä seksistä on mitään puhunu?

Lisään vielä, että mies asuu kaukana, mutta haluaa pitää yhteyttä ja tutustua paremmin. Oma elämä on kuulemma sen verran sekaisin, että ei pysty nyt seurustelemaan. Mutta ehkä sitten joskus myöhemmin... Eikä ole eka kerta, kun olen tällaisessa tilanteessa. Edellistä miestä väsyin odottamaan. Nyt en jaksa tosissani edes toivoa, että tästä mitään koskaan tulis.



Mulla on ollu ihan sama tilanne. Nyt kolme kertaa peräkkkäin. Niin paljon turhautti viimesimmällä kerralla et meinas pää räjähtää. Valitettavaa kun se onkin; yleensä tollases tilantees (mun kuvan mukaan) mies ei vaan viitti sanoa suoraan et ei kiinnosta.. Mutta kyseiset henkilöt on asunu samal paikkakunnalla. Tää o joku kirous *uuh*
wiwi

Posts: 1,575

#8108 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Mä näin viime yönä unta että mulla oli joku maailman ihanin ja sulosin poikaystävä ja sit ku se oli just lähössä lomilta takas inttiin, mä tajusin et oon oikeesti tosi rakastunu siihen (mitä ei o tapahtunu koskaan aikasemmin).

Sit mä heräsin klo 06.15 huutavaan herätyskelloon kaverin olkkarin lattialta. Ihana maanantai*aplodit*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Alley Cat

Posts: 489

#8109 • • Edited Alley Cat Jedi Master

MesMeRise, 9.1.2006 09:29:

Mulla on ollu ihan sama tilanne. Nyt kolme kertaa peräkkkäin. Niin paljon turhautti viimesimmällä kerralla et meinas pää räjähtää. Valitettavaa kun se onkin; yleensä tollases tilantees (mun kuvan mukaan) mies ei vaan viitti sanoa suoraan et ei kiinnosta.. Mutta kyseiset henkilöt on asunu samal paikkakunnalla. Tää o joku kirous *uuh*



Mä jo luulin olevani ainoa... Mikähän meidät ajaa tuollaisiin tilanteisiin? En oikein jaksa uskoa, että kyse ois pelkästään siitä, ettei mies viitsis sanoa ettei kiinnosta. Kai se nyt ois helpompaa, kuin väkisin pitää yhteyttä sellaiseen ihmiseen, josta ei oikeastaan edes välitä. Vai onko miehet oikeasti niin kummallisia olentoja? Ainahan sitä naisia haukutaan vaikeaselkoisiksi.

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Gleba

Posts: 549

#8110 • • Gleba

Alley Cat, 9.1.2006 20:26:
---
MesMeRise, 9.1.2006 09:29:

Mulla on ollu ihan sama tilanne. Nyt kolme kertaa peräkkkäin. Niin paljon turhautti viimesimmällä kerralla et meinas pää räjähtää. Valitettavaa kun se onkin; yleensä tollases tilantees (mun kuvan mukaan) mies ei vaan viitti sanoa suoraan et ei kiinnosta.. Mutta kyseiset henkilöt on asunu samal paikkakunnalla. Tää o joku kirous *uuh*

---


Mä jo luulin olevani ainoa... Mikähän meidät ajaa tuollaisiin tilanteisiin? En oikein jaksa uskoa, että kyse ois pelkästään siitä, ettei mies viitsis sanoa ettei kiinnosta. Kai se nyt ois helpompaa, kuin väkisin pitää yhteyttä sellaiseen ihmiseen, josta ei oikeastaan edes välitä. Vai onko miehet oikeasti niin kummallisia olentoja? Ainahan sitä naisia haukutaan vaikeaselkoisiksi.



siitä se yhteydenpito pikkuhiljaa hiipuu...pian oot ite se joka aina soittaa tai laittaa viestiä eka tms. ja sit joskus aikojen päästä: "ku ei mulla nyt ookaan oikein aikaa..." taijokumuuhyväselitys.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Tarsu

Posts: 2,449

#8111 • • Tarsu
Ääh, meinasin jo alkaa kirjoittamaan jotain pitkää löpinää siitä,
kuinka pettynyt taas olen itseeni, koska taas päästin irti suhteesta.
Tällä kertaa mimmi oli vieläpä aivan huipputapaus,
ei voi ymmärtää ei..
Kyllä miehet on tyhmiä!

Olen pahoillani naiset:
evoluutio on vielä siinä vaiheessa,
että (useilla) uroksilla on vielä erittäin vahvasti
tallella se vietti, joka ajaa heidät monille naaras-apajille!

Erittäin ikävää, mutta tosielämää!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Gleba

Posts: 549

#8112 • • Gleba

Taipo, 9.1.2006 20:47:
Ääh, meinasin jo alkaa kirjoittamaan jotain pitkää löpinää siitä,
kuinka pettynyt taas olen itseeni, koska taas päästin irti suhteesta.
Tällä kertaa mimmi oli vieläpä aivan huipputapaus,
ei voi ymmärtää ei..
Kyllä miehet on tyhmiä!

Olen pahoillani naiset:
evoluutio on vielä siinä vaiheessa,
että (useilla) uroksilla on vielä erittäin vahvasti
tallella se vietti, joka ajaa heidät monille naaras-apajille!

Erittäin ikävää, mutta tosielämää!



nilkit!

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Tarsu

Posts: 2,449

#8113 • • Tarsu

Gleba, 9.1.2006 21:03:
nilkit!


no ne on!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

sapeli

Posts: 11,768

#8115 • • Edited sapeli jokukukamikä?

Alley Cat, 9.1.2006 20:26:
En oikein jaksa uskoa, että kyse ois pelkästään siitä, ettei mies viitsis sanoa ettei kiinnosta. Kai se nyt ois helpompaa, kuin väkisin pitää yhteyttä sellaiseen ihmiseen, josta ei oikeastaan edes välitä.



Toi voi olla monitahoisempi juttu ku miltä se päälle päin näyttää - toinen ei ehkä halua satuttaa (ts. ajattelee että semmonen hidas, loiva välien viilentäminen sattuu vähemmän - mitä se tekeekin, mutta se toisen toivon elättely sattuu sit enemmän, mitä tämä taas ei omasta näkökulmastaa ehkä tajua), tai ei ehkä itsekään tiedä varmasti mitä haluaa eikä siten myöskään halua sulkea mahdollisuuksia kokonaan pois...

Ihmiset on outoja, sekä miehet että naiset, ja sille ei kukaan muuta voi kuin pitää huolen että itse kertoo rehellisesti toiselle kaiken minkä pystyy siitä missä mennään *joo* Sekin auttaa jos pystyy sanomaan toiselle että "kai mulla jotain tunteita sua kohtaan on, mut en oo ihan varma mitä, enkä oo ihan varma oonko valmis tekemään niiden suhteen mitään - mut ois kiva jos pysyttäis yhteyksissä" *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

MesMeRise

Posts: 667

#8116 • • MesMeRise Spinnamon

Gleba, 9.1.2006 20:37:
---
Alley Cat, 9.1.2006 20:26:
---
MesMeRise, 9.1.2006 09:29:

Mulla on ollu ihan sama tilanne. Nyt kolme kertaa peräkkkäin. Niin paljon turhautti viimesimmällä kerralla et meinas pää räjähtää. Valitettavaa kun se onkin; yleensä tollases tilantees (mun kuvan mukaan) mies ei vaan viitti sanoa suoraan et ei kiinnosta.. Mutta kyseiset henkilöt on asunu samal paikkakunnalla. Tää o joku kirous *uuh*

---


Mä jo luulin olevani ainoa... Mikähän meidät ajaa tuollaisiin tilanteisiin? En oikein jaksa uskoa, että kyse ois pelkästään siitä, ettei mies viitsis sanoa ettei kiinnosta. Kai se nyt ois helpompaa, kuin väkisin pitää yhteyttä sellaiseen ihmiseen, josta ei oikeastaan edes välitä. Vai onko miehet oikeasti niin kummallisia olentoja? Ainahan sitä naisia haukutaan vaikeaselkoisiksi.

---


siitä se yhteydenpito pikkuhiljaa hiipuu...pian oot ite se joka aina soittaa tai laittaa viestiä eka tms. ja sit joskus aikojen päästä: "ku ei mulla nyt ookaan oikein aikaa..." taijokumuuhyväselitys.



Siis no näin just. Mä olen nyt jokaisena kolmena kertana kuullut lauseet että; sä olet todella ihana ihminen, ja susta saa joku aivan fantastisen tyttöystävän. Oma tilanteeni ei nyt vaan plaaplaaplaaplaa. Siis mitä *ittua. Jos mä muka oikeasti olen niin hyvä ni luulis jo hyvänen aika et oltais korjaamassa hyvää vauhtia talteen. Kuten sapeli totes; nopeaa ja kivuliasta on se että sanoo; valitan, ei nappaa niin ei nappaa. Mut kaikista kivuliainta on toivon ylläpitäminen turhaan. Eli ollaan yhteyksis eli siis toisinsanoen a)en enää vastaa viesteihin b) leikin välinpitämätöntä niin kauan, kunnes tajuat itse mistä oikeasti on kyse.
MesMeRise

Posts: 667

#8117 • • MesMeRise Spinnamon
Anteeksi vuodatustani on pakko jatkaa, koska nyt turhauttaa niiiin.

Itse koen olevani parisuhde ihminen henkeen ja vereen. Sinkkuudessa on omat hyvät puolensa ja en koe tästä mitään tuskaa mutta. Onko jotain toistakin ihmistä joka yksinkertaisesti ajattelisi; että olen paljon kokonaisempi kun minulla on joku lähelläni. Olen energisempi, asiat hoituu ja mieliala on virkeempi. Kun tuntuu; että jokainen juttu kusahtaa siihen, että vaikka olen valmis etenemään rauhassa niin silti jostain kumman syystä mulle aina sanotaan että olen liian hyväuskonen sen suhteen et juttu toimii. No saatana jos rupee aattelee et ei tästtuumitää eitästtuumitään, ni eihä sitä kannata edes yrittää.

Tiedän, että väkisin yrittäminen ei tuota tulosta; enkä koe epätoivoisesti kehenkään liimautuvankaan; mutta. Olen 19 ja sinkku kohta vuoden. Mä olisin valmis hyväksymään sellaisenkin asian et jso nyt alottais suhteen ja se ei toimis ni.. olen silti nuori. Mutta tuntuu et koko oma teiniysaikuisuusvaihe menee siihen että koen suunnatonta henkistä vajaus tilaa koska aina saan vain pettyä. Näin ollen; katson vierestä kun paras 19 vuotias ystäväni on muuttamassa yhteen poikaystävän kanssa. Toinen seurustelee 5 vuotta. En koe että minun pitäisi olla samassa tilanteessa mutta; mikä helvetti mussa on sitten vikana et mun suhteet kestää 2 viikkoa, jonka jälkeen olen oikein mukava plaaplaaplaa, mutta en nyt kykene.

Uskohan tässä alkaa loppua prkl.

Noh. Päivä ei todellakaan ole ollut mitä parhain; mutta suokaa anteeksi vuodatukseni.
Mellu-

Posts: 4,006

#8118 • • Mellu-

MesMeRise, 10.1.2006 01:44:




Siis no näin just. Mä olen nyt jokaisena kolmena kertana kuullut lauseet että; sä olet todella ihana ihminen, ja susta saa joku aivan fantastisen tyttöystävän. Oma tilanteeni ei nyt vaan plaaplaaplaaplaa. Siis mitä *ittua. Jos mä muka oikeasti olen niin hyvä ni luulis jo hyvänen aika et oltais korjaamassa hyvää vauhtia talteen. Kuten sapeli totes; nopeaa ja kivuliasta on se että sanoo; valitan, ei nappaa niin ei nappaa. Mut kaikista kivuliainta on toivon ylläpitäminen turhaan. Eli ollaan yhteyksis eli siis toisinsanoen a)en enää vastaa viesteihin b) leikin välinpitämätöntä niin kauan, kunnes tajuat itse mistä oikeasti on kyse.



hei, nou hätä.. toivoa on aina *hymy* itse olen hyvä esimerkki, vaikkakin itse olen ollut ns.torjuja *uuh* kyllä se joku jossai vaihees löytyy.. *joo*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

MesMeRise

Posts: 667

#8119 • • MesMeRise Spinnamon

Mellu-, 10.1.2006 01:54:
---
MesMeRise, 10.1.2006 01:44:




Siis no näin just. Mä olen nyt jokaisena kolmena kertana kuullut lauseet että; sä olet todella ihana ihminen, ja susta saa joku aivan fantastisen tyttöystävän. Oma tilanteeni ei nyt vaan plaaplaaplaaplaa. Siis mitä *ittua. Jos mä muka oikeasti olen niin hyvä ni luulis jo hyvänen aika et oltais korjaamassa hyvää vauhtia talteen. Kuten sapeli totes; nopeaa ja kivuliasta on se että sanoo; valitan, ei nappaa niin ei nappaa. Mut kaikista kivuliainta on toivon ylläpitäminen turhaan. Eli ollaan yhteyksis eli siis toisinsanoen a)en enää vastaa viesteihin b) leikin välinpitämätöntä niin kauan, kunnes tajuat itse mistä oikeasti on kyse.

---


hei, nou hätä.. toivoa on aina *hymy* itse olen hyvä esimerkki, vaikkakin itse olen ollut ns.torjuja *uuh* kyllä se joku jossai vaihees löytyy.. *joo*



Nii kyl mul toivoa riittää, onneks. Mut ongelma on et ku tarpeeks tulee takkiin se alkaa jossain vaihees puuduttaa *uuh*
sapeli

Posts: 11,768

#8120 • • sapeli jokukukamikä?

MesMeRise, 10.1.2006 01:52:
Onko jotain toistakin ihmistä joka yksinkertaisesti ajattelisi; että olen paljon kokonaisempi kun minulla on joku lähelläni.



Sain tästä ajatuksen *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.