SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,826,831 views

Ozie

Posts: 1,389

#4021 • • Ozie

TwisteD:
sinkkuna on kyl itse asiassa todella mukava olla... mun elämäntilanteeseen näyttää näköjään sinkkuilu toimivan paljon paremmin, ku seurustelu *joo* *jiihaa*



Joo sama juttu ainaki tälleen kesällä. Sopii jotenki mulle. Mut sit taas ku syksy tulee....
Avatar
#4022 • • sakk303 Guest
joo nyt vituttaa. ei minkäänlaista seuraa edes tunnelin päässä valosta puhumattakaan, ja kämppis poljeskelee tyttöänsä tuossa seinän takana ihan huoletta. Kylläpä osaakin ottaa päähän. Täältä VOIS päästä pois mutta mitä ujouteeni tulee niin katselemiseenhan se vain jää. [seinän takaa uuh ja aah perkele]

EDIT :

Oho, ton viimeisen lauseenhan voi ymmärtää niin maan totaalisen väärin. Siis ei, mä en katso ku ne nusuttelee, eijeijei *argh* , vaan että täältä luukusta voisi päästä pois.. *iihhih* pelastakaa tämä poika.

[muokattu 15.7.2004 23:23]
keisha

Posts: 1,394

#4023 • • keisha bullet with butterfly wings

kontrastinen epeli:
Oho, ton viimeisen lauseenhan voi ymmärtää niin maan totaalisen väärin. Siis ei, mä en katso ku ne nusuttelee, eijeijei *argh* , vaan että täältä luukusta voisi päästä pois..

Voishan se katseleminen olla ihan mukavaa silti ;)

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Henna

Posts: 4,965

#4024 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen

Keeerin:
Mä taidan vaihtaa noi bileet tavis baareihin ja känniääliöihin..Perkules..On se nyt kumma, kun ei löydä bilekansasta itselleen paria..On ihan eunukkia kansaa ku kaikkia tuntuu vaan kiinnostavan musa ja tanssiminen..*justjoo* *nauru*

Tässähän täytyy kohta jo käydä heruttamaan ja vonkaamaan miespuolisia..ettei ihan impeytyisi!! *muhaha*


Moon messis!
Auacusha

Posts: 1,097

#4025 • • Auacusha Koneradio
Tänne tultiin takaisin

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Avatar
#4026 • • pia^^ Guest

Ozie:
---
TwisteD:
sinkkuna on kyl itse asiassa todella mukava olla... mun elämäntilanteeseen näyttää näköjään sinkkuilu toimivan paljon paremmin, ku seurustelu *joo* *jiihaa*

---


Joo sama juttu ainaki tälleen kesällä. Sopii jotenki mulle. Mut sit taas ku syksy tulee....




Joo ei tosiaa enne syksyy mitää säätöö oo tulos *nauru* tai ainaki nyt sanon näin *hmph*
sbanc

Posts: 255

#4027 • • sbanc
sinkkuilu on persiistä. Oma kulta sitä pitäs olla, jonka kaa vois vaan olla ja nauttia kesästä...
sapeli

Posts: 11,768

#4028 • • sapeli jokukukamikä?
Mulla on idea mitä aion yrittää kokeilla: aina jos tuntuu siltä että on rinnassa tyhjä kolo ja on yksinäistä, piristä jonkun toisen päivää - vaikka ventovieraan. Kun rakkautta jakaa tarpeeksi maailmaan, se tavoittaa sinut myös nopeammin.

*yingyang*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#4029 • • Group_Four Guest

Mulla on idea mitä aion yrittää kokeilla: aina jos tuntuu siltä että on rinnassa tyhjä kolo ja on yksinäistä, piristä jonkun toisen päivää - vaikka ventovieraan. Kun rakkautta jakaa tarpeeksi maailmaan, se tavoittaa sinut myös nopeammin.



*liittyy mukaan*

Juu, todella samaa mieltä... vaikka oma olo on kuinka harmaa ja tyhjä ni viritäpä kunnon hymy vaikka kaupan kassalla ->saat melko varmasti samalla mitalla takaisin ja mikä parasta, tuo irve saattaa jopa lähteä mukaan:) Ehkä joku päivä se alkaa kestämään...
Avatar
#4030 • • astaroth Guest

shine:
Ja hyvä niin, koska miehet tuottaa pelkkää surua.
Ei paljon enää seurustelu kiinnosta.*nyyh*


Tää on taas näitä...
Tuotanko minä sinulle surua? Tuottavatko Klubituksen muut miehet sinulle surua? Tuottaako Klaukkalalainen kiskamyyjä Jani sinulle surua? Tai se karhupukuun pukeutunut äijä Ähtärin mainoksesta?
Viimeisin vaihtoehto varmaan eniten. Me miehethän ollaan kaikki niin mulkvisteja. :/
Avatar
#4031 • • RINY Guest

Astaroth:
---
shine:
Ja hyvä niin, koska miehet tuottaa pelkkää surua.
Ei paljon enää seurustelu kiinnosta.*nyyh*

---

Tää on taas näitä...
Tuotanko minä sinulle surua? Tuottavatko Klubituksen muut miehet sinulle surua? Tuottaako Klaukkalalainen kiskamyyjä Jani sinulle surua? Tai se karhupukuun pukeutunut äijä Ähtärin mainoksesta?
Viimeisin vaihtoehto varmaan eniten. Me miehethän ollaan kaikki niin mulkvisteja. :/



Mä ainakin koen tän vaan niin, että olen törmännyt vaan vääriin ihmisiin. Tai en vääriin mut sellasiin joiden kanssa mulla ei synkkaa. Mut siis kai se vika on vähän mussakin. Ei kaikki sentää oo miesten syytä. *nauru* Mut ite voisin ainaki pitää vähä taas taukoo seukkaamisesta, ei oo yhtään sellanen fiilis et kaipaisin jotai suhdetta täl hetkel. Tosin tääki tunnetila voi muuttuu minä sekunttina tahansa mut tuntien. *ding*
keisha

Posts: 1,394

#4032 • • keisha bullet with butterfly wings

Sade*:
Mut ite voisin ainaki pitää vähä taas taukoo seukkaamisesta, ei oo yhtään sellanen fiilis et kaipaisin jotai suhdetta täl hetkel. Tosin tääki tunnetila voi muuttuu minä sekunttina tahansa mut tuntien. *ding*

”Taukoa sekkailusta”? Mä oon jotenki kuvitellut, et seukkailu on sellaista, mikä tapahtuu kun on tavannut sellaisen ihmisen, jonka kanssa vain haluaa olla, eikä pysty olemaan erossa. Eikä niin, että ”kliks, nyt onkin sellainen olo että voisi seukkailla, sopiva kumppani tänne kiitos”:*täh*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Avatar
#4033 • • RINY Guest

keisha:
---
Sade*:
Mut ite voisin ainaki pitää vähä taas taukoo seukkaamisesta, ei oo yhtään sellanen fiilis et kaipaisin jotai suhdetta täl hetkel. Tosin tääki tunnetila voi muuttuu minä sekunttina tahansa mut tuntien. *ding*

---
”Taukoa sekkailusta”? Mä oon jotenki kuvitellut, et seukkailu on sellaista, mikä tapahtuu kun on tavannut sellaisen ihmisen, jonka kanssa vain haluaa olla, eikä pysty olemaan erossa. Eikä niin, että ”kliks, nyt onkin sellainen olo että voisi seukkailla, sopiva kumppani tänne kiitos”:*täh*



Tarkotin lähinnä sitä tolla et jos nyt jotain sellasta sattuis et ois taas mahdollisuus seukkaa niin en välttis lähtis siihen. *ding* Ilmaisenpa mä taas itteeni huonosti. *justjoo*
sielu hänkin

Posts: 343

#4034 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Seurustelu mitään turhaa ole. Suhteet menee rikki ja se kasvattaa.
Vuoden seurustelu meni juuri poikki. Päivääkään en kadu. Vaikka sainkin 'vuosipäivä'lahjaksi (ei sitä tarkkaa päivää kyllä ole tiedossa) tiedon että minua on petetty ja hengailua tämän tytön kanssa sen jälkeen jatkettu parikin kuukautta.
Opetus: Jatkossa osaan tajuta että minunkin seurustelukumppanini on ihminen.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

Sinza

Posts: 2,227

#4035 • • Sinza

PMS:
suhteet menee poikki joka tapauksessa 5 vuoden välein viimeistään!



Niinpä. Mikään ei kestä *ding*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

[Nuclear]

Posts: 5,855

#4036 • • [Nuclear] el aprendiz

linnu:
Seurustelu mitään turhaa ole. Suhteet menee rikki ja se kasvattaa.
Vuoden seurustelu meni juuri poikki. Päivääkään en kadu. [...]


Omasta puolestani voisin onnitella varsin ihanteellisesta ajattelutavasta ja samalla toivoa voisin, että moni muukin ajattelisi samalla tavalla. *hymy* Henk.koht. vaan tietyissä määrin ”ärsyttää” moiset ihmiset, jotka kiroavat suhteen poikki menemisen jälkeen toisen osapuolen alimpaan helvettiin ja tuntee, että suhde oli pelkkää ajanhaaskausta eikä se opettanut millään tavalla ja kaikki vika löyty siitä toisesta osapuolesta. Toisaalta varsin inhimillinen reaktio joten kolmannen potenssin aasinsillan kautta en oikein tajua mitä yritän selittää mut kirjotetaan silti...*ding*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

keisha

Posts: 1,394

#4037 • • keisha bullet with butterfly wings

PMS:
seurustelu o ihan turhaa. suhteet menee poikki joka tapauksessa 5 vuoden välein viimeistään! itseasiassa ystäväpiirissäni ja suvussani (no okejdå oli mummol ja papal onnettomat 20 v avioliitot + ero) kenelläkään ei ole ollut 10 vuotta pidempään kestänyttä suhdetta _o/ seksi sen sijaan *slurps*

Miten se että suhde ei kestä koko elinikää tekee seurustelusta turhaa? Jos jollain on ihanaa sen viiden vuoden ajan, minkä suhde kestää, niin eikö silloin kannata nauttia suhteesta niin kauan kuin ehtii?

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Elmiira

Posts: 1,446

#4038 • • Elmiira

keisha:
---
PMS:
seurustelu o ihan turhaa. suhteet menee poikki joka tapauksessa 5 vuoden välein viimeistään! itseasiassa ystäväpiirissäni ja suvussani (no okejdå oli mummol ja papal onnettomat 20 v avioliitot + ero) kenelläkään ei ole ollut 10 vuotta pidempään kestänyttä suhdetta _o/ seksi sen sijaan *slurps*

---
Miten se että suhde ei kestä koko elinikää tekee seurustelusta turhaa? Jos jollain on ihanaa sen viiden vuoden ajan, minkä suhde kestää, niin eikö silloin kannata nauttia suhteesta niin kauan kuin ehtii?



*joo* *joo*

Jos oikein ruvetaan kärjistämään, niin eikö kaikki silloin ole turhaa, koska mikään ei kestä ikuisesti *ding*

Juominen on turhaa, känni haihtuu kuitenkin...
Syöminen on turhaa, kuitenkin tulee uudelleen nälkä...
Koko elämä on kai turhaa, kun kukaan ei kuitenkaan elä ikuisesti...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

NukeCow

Posts: 34

#4040 • • NukeCow en tajuu.
Meen pois.

--
.underachievement of nature.