SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,820,491 views

Roger Roger

Posts: 3,372

#4001 • • Roger Roger Kentti
se on helppoa. kuhan vaan uskaltaa/ haluaa tehdä aloitteen. sitähän kaikki aina odottaa, joten miks ei tehdä juuri pelkoja vastaan?

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Rels

Posts: 796

#4002 • • Rels setämies

Wert:
---
sapeli:
täällä ollaan kun ei poiskaan päästä... *uuh*

---



vähä samaa vikaa havaittavissa... *igor*




kuka täältä pois haluais ? *ding*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Avatar
#4003 • • RINY Guest
*ilmottautuu* *nauru* Ei näistä suhteista tuu vittujakaa, täältä ei sitten pois enää ikinä. Miehet sukkaa *dissaa* Tai sit se olen vaan minä. *ding*
Avatar
#4004 • • RINY Guest

Roger Roger:
se on helppoa. kuhan vaan uskaltaa/ haluaa tehdä aloitteen. sitähän kaikki aina odottaa, joten miks ei tehdä juuri pelkoja vastaan?



No mä ainakin osaan tehdä aloitteen mut mokaan aina kaiken muun, tai sitten vaan ei muuten synkkaa. *dissaa*
Avatar
#4005 • • Jonulih Guest

Sade*:
*ilmottautuu* *nauru* Ei näistä suhteista tuu vittujakaa, täältä ei sitten pois enää ikinä. Miehet sukkaa *dissaa* Tai sit se olen vaan minä. *ding*



Hei kultaseni.. Täällä ollaan sitten molemmat ja pysytään *nauru*
Avatar
#4006 • • RINY Guest

Jonulih:
---
Sade*:
*ilmottautuu* *nauru* Ei näistä suhteista tuu vittujakaa, täältä ei sitten pois enää ikinä. Miehet sukkaa *dissaa* Tai sit se olen vaan minä. *ding*

---


Hei kultaseni.. Täällä ollaan sitten molemmat ja pysytään *nauru*



Jeb. *iloinen*
Dacey

Posts: 671

#4007 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
5kk maltoin pysyä poissa täältä.. vituttaa *taputapu*
tai kumpa tietäis mitä mieltä olis.. seki täs ihmetyttää.. ihan pihalla kaiken kanssa tällä hetkellä *uuh*
sapeli

Posts: 11,768

#4008 • • sapeli jokukukamikä?

Darianna^:
tai kumpa tietäis mitä mieltä olis.. seki täs ihmetyttää.. ihan pihalla kaiken kanssa tällä hetkellä *uuh*



Siinä on vähän aikaa hajalla - sydän on nyt rakennustyömaa mihin ei ole vielä suunniteltu mitään uutta. Nyt on tilaa rakentaa jotain uutta ja parempaa. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Dacey

Posts: 671

#4009 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

sapeli:
---
Darianna^:
tai kumpa tietäis mitä mieltä olis.. seki täs ihmetyttää.. ihan pihalla kaiken kanssa tällä hetkellä *uuh*

---


Siinä on vähän aikaa hajalla - sydän on nyt rakennustyömaa mihin ei ole vielä suunniteltu mitään uutta. Nyt on tilaa rakentaa jotain uutta ja parempaa. *joo*



näimhän se vähän taitaa olla *uuh* mut ei oo helppoa.. mä haluun vaan äkkiä yli tästä ni pääsee taas metsästämään.. inhottavaa tämmönen hajotus.. että jos flirttaa ilman tarkoitustakin ni siitä tulee jälkeenpäin paha olla *nyyh* mä tarvin olkapään jota vasten itkeä...
Epailija

Posts: 5,636

#4010 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Darianna^:
että jos flirttaa ilman tarkoitustakin ni siitä tulee jälkeenpäin paha olla *nyyh*



Varmaan tyhmä kysymys, mutta mikä pakko sitä sitten on flirtata? Flirttaus ilman tarkoitusta on kyllä maailman turhinpia asioita, vaikka kuinka tuntuisi kivalta. Pohjimmiltaan sekin on vain toisten tunteilla leikkimistä, eikä koskaan tiedä kuinka tosissaan toinen minkäkin ottaa... Jos ei ilman osaa olla, niin ei hyvin mene.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4011 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mä taidan vaihtaa noi bileet tavis baareihin ja känniääliöihin..Perkules..On se nyt kumma, kun ei löydä bilekansasta itselleen paria..On ihan eunukkia kansaa ku kaikkia tuntuu vaan kiinnostavan musa ja tanssiminen..*justjoo* *nauru*

Tässähän täytyy kohta jo käydä heruttamaan ja vonkaamaan miespuolisia..ettei ihan impeytyisi!! *muhaha*

Mua ei sit aina kannata ottaa niin todesta!! *iloinen*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#4012 • • valona Guest

Roger Roger:
se on helppoa. kuhan vaan uskaltaa/ haluaa tehdä aloitteen. sitähän kaikki aina odottaa, joten miks ei tehdä juuri pelkoja vastaan?



*aloite*

edit: näin se on ainakin pirullisen helppoa.

[muokattu 15.7.2004 16:19]
Marcus Maison

Posts: 505

#4013 • • Marcus Maison Armada Music
Täällä ilmottautuu taas(?) yksi epätoivoinen sinkku.. *nyyh*
TwisteD

Posts: 135

#4014 • • TwisteD
sinkkuna on kyl itse asiassa todella mukava olla... mun elämäntilanteeseen näyttää näköjään sinkkuilu toimivan paljon paremmin, ku seurustelu *joo* *jiihaa*
Avatar
#4015 • • RINY Guest

TwisteD:
sinkkuna on kyl itse asiassa todella mukava olla... mun elämäntilanteeseen näyttää näköjään sinkkuilu toimivan paljon paremmin, ku seurustelu *joo* *jiihaa*



Vähän samoja fiiliksiä. Mä olen jopa tänään saanu jotain aikaseks, hakenu työharjottelupaikkaakin ja kaikkee. Kauhee motivaatiovyöry iski tossa aamupäivällä. *hymy* *jiihaa* *aplodit*
Avatar
#4016 • • Injektio Guest

TwisteD:
sinkkuna on kyl itse asiassa todella mukava olla...



No woman, no cry.. *hih*
TwisteD

Posts: 135

#4017 • • TwisteD

Injektio:
---
TwisteD:
sinkkuna on kyl itse asiassa todella mukava olla...

---


No woman, no cry.. *hih*



*iloinen*
Piiuzki

Posts: 870

#4018 • • Piiuzki

Sade*:
*ilmottautuu* *nauru* Ei näistä suhteista tuu vittujakaa, täältä ei sitten pois enää ikinä. Miehet sukkaa *dissaa* Tai sit se olen vaan minä. *ding*



Sade*, me ollaan sunkaa sit varmaan ikisinkkuja *nauru* pistetäänköt sinkut klubi pyörimään *iloinen*
Avatar
#4019 • • RINY Guest

Piiuzki:
---
Sade*:
*ilmottautuu* *nauru* Ei näistä suhteista tuu vittujakaa, täältä ei sitten pois enää ikinä. Miehet sukkaa *dissaa* Tai sit se olen vaan minä. *ding*

---


Sade*, me ollaan sunkaa sit varmaan ikisinkkuja *nauru* pistetäänköt sinkut klubi pyörimään *iloinen*



Jep, vois olla ihan paikallaan tollanen klubi. *nauru* *iloinen* *aplodit* *jiihaa*
Optik

Posts: 1,691

#4020 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Keeerin:
Mä taidan vaihtaa noi bileet tavis baareihin ja känniääliöihin..Perkules..On se nyt kumma, kun ei löydä bilekansasta itselleen paria..On ihan eunukkia kansaa ku kaikkia tuntuu vaan kiinnostavan musa ja tanssiminen..*justjoo* *nauru*



Tämä taitaa olla siinä kirjoittamattomissa biletyksen säännöissäkin mainittuna ”bileissä/reiveissä pokaaminen - major no-no!!” (kuka lienee nekin keksinyt)

Jostain ihmeestä se on kuitenkin alitajuntaan iskostunut ettei bileissä vaan ole soveliasta mennä pokaamaan hyvännäköistä tyttöstä, vaikka mikä olisi..

Siinä on hyvin iso mahdollisuus saada ko. kohteen silmissä tyhmän taviksen leima keskelle otsaa, joka ei tajua biletyksen ns. ”etiikasta” yhtään mitään ja jolle kaikki nauraa päin näköä.. Onko se sitten kaikki kiinni siitä että halutaan vaan olla niin ”Cool” ja pousaillaan ihan härnäämisen vuoksi? Kaikkihan haluavat kuitenkin loppupeleissä antaa itsestään ulospäin parhaan mahdollisen kuvan itsestään..

Aasinsillan kautta päästäänkin pintaliitokulttuuriin, jossa on yksinkertaisesti jotain pahasti vialla, mutta on kuitenkin pesiytynyt osaksi biletystä.. Missä vaiheessa on tultu siihen tilanteeseen, jossa vain ulkonäölliset seikat ovat mukamas niin perkeleen tärkeitä? *ding* *justjoo*

Kertakäyttöisyys, heti kaikki mulle nyt just ja heti-mentaliteetti sekä tietynlainen tunteiden kokema inflaatio ovat muutenkin leimautuneet nykyisen kulutusyhteiskunnan tuntomerkeiksi.

Joskus tulee mietittyä tätäkin threadia lukiessa, että miksi ihmeessä ihmiset yleensä haluavat pokata pelkästään niitä sitoutumispelkoisia pelimiehiä/naisia, joille on sitä ulkonäköä annettu saavitolkulla, mutta luonteeseen viritelty ne paskimmat mokat mitä vois kuvitella.. sitten kun huomataan se todellinen luonne sen kiilloitetun kromipinnan alla, itketään sen toisen paskamaisuutta ja vannotaan kautta kivien ja kantojen että ollaan yksin hautaan asti.. Kuitenkin oravanpyörä pyörii ympyrää ja ollaan taas siinä tilanteessa missä ennenkin.

Eeh.. kuitenkin bileissä on juuri niitä ihmisiä, joilla on ainakin osaksi samanlaisia intressejä kuin itsellä joten yhdistäviä tekijöitä on enemmän kuin esim. jostain random-räkälästä poimitulla känniääliöllä...

Suo siellä, vetelä täällä..

Oeh.. tulipas sitä Olavi Tajunnanvirtaa taas suollettua *ding*
Sekavaa, rönsyilevää ja aivan omia mielipiteitä sisältävää kamaa.. saa olla ihan vapaasti erimieltä asioista mut mut... niih

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.