19,912 posts, 996 pages, 9,411,102 views
Ei näistä suhteista tuu vittujakaa, täältä ei sitten pois enää ikinä. Miehet sukkaa
Tai sit se olen vaan minä.
Roger Roger:
se on helppoa. kuhan vaan uskaltaa/ haluaa tehdä aloitteen. sitähän kaikki aina odottaa, joten miks ei tehdä juuri pelkoja vastaan?
Sade*:
*ilmottautuu*Ei näistä suhteista tuu vittujakaa, täältä ei sitten pois enää ikinä. Miehet sukkaa
Jonulih:
---
Sade*:
*ilmottautuu*Ei näistä suhteista tuu vittujakaa, täältä ei sitten pois enää ikinä. Miehet sukkaa
---
Hei kultaseni.. Täällä ollaan sitten molemmat ja pysytään
sapeli:
---
Darianna^:
tai kumpa tietäis mitä mieltä olis.. seki täs ihmetyttää.. ihan pihalla kaiken kanssa tällä hetkellä
---
Siinä on vähän aikaa hajalla - sydän on nyt rakennustyömaa mihin ei ole vielä suunniteltu mitään uutta. Nyt on tilaa rakentaa jotain uutta ja parempaa.
mut ei oo helppoa.. mä haluun vaan äkkiä yli tästä ni pääsee taas metsästämään.. inhottavaa tämmönen hajotus.. että jos flirttaa ilman tarkoitustakin ni siitä tulee jälkeenpäin paha olla
mä tarvin olkapään jota vasten itkeä...
Darianna^:
että jos flirttaa ilman tarkoitustakin ni siitä tulee jälkeenpäin paha olla

Roger Roger:
se on helppoa. kuhan vaan uskaltaa/ haluaa tehdä aloitteen. sitähän kaikki aina odottaa, joten miks ei tehdä juuri pelkoja vastaan?
TwisteD:
sinkkuna on kyl itse asiassa todella mukava olla... mun elämäntilanteeseen näyttää näköjään sinkkuilu toimivan paljon paremmin, ku seurustelu![]()
TwisteD:
sinkkuna on kyl itse asiassa todella mukava olla...
Piiuzki:
---
Sade*:
---
Sade*, me ollaan sunkaa sit varmaan ikisinkkujapistetäänköt sinkut klubi pyörimään
Keeerin:
Mä taidan vaihtaa noi bileet tavis baareihin ja känniääliöihin..Perkules..On se nyt kumma, kun ei löydä bilekansasta itselleen paria..On ihan eunukkia kansaa ku kaikkia tuntuu vaan kiinnostavan musa ja tanssiminen..![]()