SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,826,773 views

[Nuclear]

Posts: 5,855

#1961 • • [Nuclear] el aprendiz

alien:
ei välttämättä... on olemassa nk. bi-seksuaaleja *vink*

Esim. jos mies on naisen kanssa, joka tykkää myös naisista. Ja tämä pari rakastaa toisiansa ja eikä tätä naista kiinnosta muut miehet. Näitäkin on olemassa...


Eli haluut miehen joka lykkii jotain toista...oot *uros*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#1962 • • [Nuclear] el aprendiz
Kyllä mä hei ymmärsin...*nauru*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#1963 • • hyperventilaatio Guest

alien:
et tainnut ymmärtää kirjoitustani...
Tarkoitin et jos sua kiinnostaa nussia muitakin naisia, kuin omaasi ja sun nainen olisi bi-seksuaali, eikä häntä häiritsisi ottaa muita naaraita mukaan teidän seksileikkeihin. Ja vielä, jos naisesi ymmärtäisi miehiä sen verran, ettei meitä kaikkia ole luotu elämään yhden naisen kanssa.



Kyllä sulla, Alien, on sit vaikeeta! *nauru*

[muokattu 16.10.2003 18:19]
Riku

Posts: 3,187

#1964 • • Riku The Little Prince
Eli sä nyt vakavissas selität että on vaan luottamuksen ja ymmärryksen puutetta jos nainen ei tajua sitä että mies käy panemassa muita, mutta naisella ei kuitenkaan pitäisi olla samoja vapauksia? Missäs sen miehen luottamus ja ymmärrys oikein sitten on? Menee kyllä vähän liian paksuksi jo :D

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Blues

Posts: 5,414

#1965 • • Blues Koning van Afrika

pHaze:
Eli sä nyt vakavissas selität että on vaan luottamuksen ja ymmärryksen puutetta jos nainen ei tajua sitä että mies käy panemassa muita, mutta naisella ei kuitenkaan pitäisi olla samoja vapauksia? Missäs sen miehen luottamus ja ymmärrys oikein sitten on? Menee kyllä vähän liian paksuksi jo :D



Tätähän se oli aikoinaan ennen 1900-lukua *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Unik

Posts: 4,117

#1966 • • Unik
No niin...täällähän tapahtuu, hyvähyvä.
Kala kalun kovettaa ja särki suorana pitää.

[muokattu 16.10.2003 20:28]
Saarus

Posts: 95

#1967 • • Saarus
No en epäile yhtään miks alieni on sinkku *hahjust*

--
-life is life and show must go on-

misjah

Posts: 3,373

#1968 • • misjah Team Sika

[Nuclear]:
---
alien:
ei välttämättä... on olemassa nk. bi-seksuaaleja *vink*

Esim. jos mies on naisen kanssa, joka tykkää myös naisista. Ja tämä pari rakastaa toisiansa ja eikä tätä naista kiinnosta muut miehet. Näitäkin on olemassa...
---

Eli haluut miehen joka lykkii jotain toista...oot *uros*


siis lopeta teemu mä kuolen nauruun täällä!!

--
www.team*possu*.tk

[Nuclear]

Posts: 5,855

#1969 • • [Nuclear] el aprendiz

alien:
[...] Mähän rakastan naisia ja toivon kaikkea parasta teille kaikille *sydän* Mähän vain kerroin pienen julman totuuden joistain miehistä, mikä voi tulla jokaisen seurustelevan eteen ennemmin tai myöhemmin.[...]


Joistain...eli susta. *nauru*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#1970 • • Galadhan Guest
Hmm. Olen kyllä kuullut kahdesta suhteesta, jossa homma toimii toisinpäin. Eli naisilla on rakastajattaret ja miehet ovat varsin tietoisia siitä. Asia on keskusteltu selväksi parien kesken ja naiset käyvät toisinaan peuhaamassa keskenään eikä ketään vituta pätkääkään. Itseasiassa toinen näistä pareista meni hiljattainen naimisiin ja tenavakin on tilauksessa. Asetelma muuttunee miehenkin näkökulmasta kun oman naisen seksikumppani ei olekaan toinen mies vaan nainen. *vink*
ämsee

Posts: 722

#1971 • • ämsee

super-enkuli:
---
MCEE:
*huoh* vielä täällä..

---


Ei voi paremmin asiaa ilmaista...

(onkohan ilmassa lievää syysmasennusta?)



Ei syksy masenna, parasta aikaa kesän jälkeen.. kauniita värejä ja kaikkee! *plur*

Tää mun saamattomuus vaan pisti avautuu!*justjoo*

--
hyvä yritys

Zet4

Posts: 1,135

#1972 • • Zet4 n00b

alien:
---

*ding*
Mistäköhän sä sen voisit tietää, vai ootko käynyt ottaa musta selvää?? ...heh *vink*

btw... Mä en sit todellakaan ole mikään v*tun sovinisti, jos jostain ihmeen syystä teille nyt jäi semmoinen kuva minusta niin lukekaapa uudestaan toi tarina tai tutustukaa muhun kunnolla.



Luuletko että noista sinun vähästä yli 4000:sta viestistä on löytynyt niin paljon sellaista asiaa, että meitä hirveästi inspaisi edes yrittää tutustua sinuun paremmin? (jostain ihme syystä...)

Tuo aika puuduttavan väsynyt sikavuosilukuwhatever läppä ei ainakaan lisää intoa merkittävästi. Muista että tämän foorumin käyttäjät eivät ole selvännäkijöitä, vaan muodostavat kuvan sinusta sinun kirjoitustesi perusteella.


[edit]: Niitä viestejä onkin jo kohta 5donaa... *eiei**poks*

[muokattu 17.10.2003 17:13]

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

misjah

Posts: 3,373

#1973 • • misjah Team Sika

Zeta:
Tuo aika puuduttavan väsynyt sikavuosilukuwhatever läppä



tää nyt vaan on sikojen vuosi.. ok? *hymy*

--
www.team*possu*.tk

juice

Posts: 852

#1974 • • juice Team Sika

Zeta:
Luuletko että noista sinun vähästä yli 4000:sta viestistä on löytynyt niin paljon sellaista asiaa, että meitä hirveästi inspaisi edes yrittää tutustua sinuun paremmin? (jostain ihme syystä...)
[edit]: Niitä viestejä onkin jo kohta 5donaa... *eiei**poks*

[muokattu 17.10.2003 17:13]


Meitä? Muo inspaa ainakin. Mitä asiaa tänne pitäisi kirjottaa, onko jokainen sun viesti sitä ”oikeaa” asiaa? Jos viesti tulee henkilöltä, jonka mielipiteet saa herneen uppoamaan sun nenään, älä lue sitä viestiä. Tollanen lapsellinen kitinä toisten mielipiteistä ja vitseistä antaa susta vaan huonon kuvan. En mäkään oleta, että kaikki noi sun vajaat 700 viestiä olis tollasta paskaa..

edit:

misjah
tää nyt vaan on sikojen vuosi.. ok? *hymy*


Todellakin!

[muokattu 17.10.2003 18:21]
Zet4

Posts: 1,135

#1975 • • Zet4 n00b

juice:
---

Meitä? Muo inspaa ainakin.



Onpa ylläri. Enpä ihmettelis vaikka teitä ois sellaiset pari-kolme muutaki.

juice:

Mitä asiaa tänne pitäisi kirjottaa, onko jokainen sun viesti sitä ”oikeaa” asiaa? Jos viesti tulee henkilöltä, jonka mielipiteet saa herneen uppoamaan sun nenään, älä lue sitä viestiä. Tollanen lapsellinen kitinä toisten mielipiteistä ja vitseistä antaa susta vaan huonon kuvan. En mäkään oleta, että kaikki noi sun vajaat 700 viestiä olis tollasta paskaa..



Esitinpä vain tuossa pointtia, että alien on antanut itsestään pitkällä aikavälillä sovinistisen kuvan, ja nyt itkee sen puolesta että tutustukaa muhun paremmin, emmä oo sellainen! *nyyh*
Mihin tässä pitäis uskoa?

---

misjah
tää nyt vaan on sikojen vuosi.. ok? *hymy*

---


Whatever you say boss...*ding*

[muokattu 17.10.2003 18:57]

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

juice

Posts: 852

#1976 • • juice Team Sika

Zeta:
Esitinpä vain tuossa pointtia, että alien on antanut itsestään pitkällä aikavälillä sovinistisen kuvan, ja nyt itkee sen puolesta että tutustukaa muhun paremmin, emmä oo sellainen! *nyyh*
Mihin tässä pitäis uskoa?


Aika hyvin piilotit ton sun pointtis tonne turhan valivalin sekaan.
Ymmärsit silti mun pointin?
Tää nyt ei mun mielestä kumminkaan oo oikee paikka alkaa keskustelemaan sun mielipiteestä suhteessa alieniin. Jätetäänkö tähän?

ps. Usko minua. alien ei ole sovinisti.*hymy*
super-enkuli

Posts: 1,521

#1977 • • super-enkuli

juice:
---
ps. Usko minua. alien ei ole sovinisti.*hymy*



Eikö? *täh*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

misjah

Posts: 3,373

#1978 • • misjah Team Sika
ei.. se oon se on vaan *possu* *hymy*

[muokattu 17.10.2003 21:04]

--
www.team*possu*.tk

keisha

Posts: 1,394

#1979 • • keisha bullet with butterfly wings

alien Juuri senhän takia mua ei pahemmin tulla vielä näkemään seukkausluukussa. Ei ennen, kuin olen löytänyt naisen, joka todellakin ”kolahtaa”, josta voin olla ylpeä ja pitää mut tyytyväisenä yms. Eli silloin, kun/jos se nk.” tosi rakkaus” tulee eteen *iloinen* Tiedän, että on olemassa naisia, jotka pystyvät rauhoittamaan tämän *possu*:n


Sääliksi käy sitä naisrukkaa, jos nyt niin tyhmän joskus jostain onnistut löytämään. Niin se metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.*justjoo*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Riku

Posts: 3,187

#1980 • • Riku The Little Prince

alien:
en tiedä... Mut i.m.o. miesten ymmärrys taisi unohtua / haihtua jonnekin historiallisten esi-isiemme luomien uskontojen sääntöihin, joissa aina naiset saivat eniten pelätä, jos tekisivät luonnon mukaisia ”vääryyksiä” avioliitossa tai ennen avioliittoa. Ja varmasti monetkin naiset ovat joutuneet elämään semmoisen asian kanssa, et kun oma ukko lähtee ostamaan naapuri kylästä ruokaa perheelle niin hänhän käy siinä ohella myös kapakassa ja naisissa. Ja kotiin tullessaan nainen tietää missä on ukko ollut, mutta ei vain ole uskaltanut tehdä asialle mitään, koska naisenhan asema perheessä ei ole ollut kovin vahvoilla aikoinaan. Vai onko mun käsitys historiasta todellakin niin vääristynyt, ettei tuommoista olisi ollut lainkaan... Tommoistahan tapahtuu vieläkin 2000-luvulla (ylläri).

Siis sä yrität nyt ihan vakavalla naamalla selittää, että koska tuhat vuotta sitten eläneet ihmiset ovat tehneet jotain, niin silloin se on ihan ymmärrettävää ja hyväksyttävää sultakin? Mitä tekemistä tällä pitäisi olla sen asian kanssa mitä nykyään ajatellaan ja miten toimitaan? Ja sun käsitykset on aika vääristyneitä siinä, että jos jotain asiaa joskus tapahtuu, niin siitä tulee joku yleismaailmallinen pitävä fakta. Vähän sama kuin sanoisin että kyllä tuolta taivaalta atomipommeja kuitenkin putoilee koska niin kävi Hiroshimassa puoli vuosisataa sitten.

Uskoisin, että tämmöisten asenteiden kanssa eläminen monen monta vuosisataa on aiheuttanut sen, ettei miehet voi hyväksyä sitä niin helposti, kuin naiset, että omalla parillansa on suhteita muidenkin kanssa.

Hei haloo, ootko sä eläny niiden asenteiden kanssa monta vuosisataa? Onko muut täällä? Ajatteletko sä omilla aivoillas? Ohjaako historia sua? Kehittyykö mikään täällä pallolla koskaan mihinkään suuntaan?

Ja sehän näkyy nykyajassakin aika valitettavalla ja mielestäni epäkypsällä tavalla, kun naisia leimataan nimikkeellä huora, jos ovat pettäneet. Mielestäni se on todella hyvä esimerkki omasta ajattelemattomuudesta, epäkypyydestä ja kokemattomuudesta parisuhteissa, jos kehtaa käyttää naisestansa tommoista sanaa.

Ja tämä perusteli nyt kantaasi miten ja liittyi asiaan millä tavalla?

Mut sehän on ihan yksilöllistä myös, et miten osaa suhtautua noihin asioihin. Vihaisenahan miehet räjäyttelevät itseänsä ja pilkkovat perheitänsä kirveellä täällä suomessakin... *ding*

Ja naiset purevat pettäneiden miestensä pallit poikki (joo, luin kerran Ilta-lehdestä että noin oli käyny joten sitähän tapahtuu yhteiskunnallisella tasolla sillon jatkuvasti). Mitä sitten?

Korjatkaa, jos nyt olen väärässä. Mut i.m.o. ihmiset ovat aika sekaisin itsensä kanssa siinä mielessä, että tunteet ovat menneet oman luontonsa edelle.

Ja mitähän hittoa tän pitäis tarkottaa? Määrittele ”luonto”? Tarkottaako se sitä että sua panettaa? Musta saattais olla luonnollista hakata kaltaistasi luolamiesnuijalla päähän, saattaisi siinä olla jopa tunnettakin mukana. Mikä on se asia mikä tuosta yhtälöstäsi puuttuu ja joka estää minua tekemästä sitä?

Tiedän, että me ihmiset emme ole eläinten tasolla, mut kyl monen eläimen tapa, missä uroksella on monta naarasta siitettävänä näkyy vieläkin meidän ihmisten keskuudessa, esim. lähi-idässä missä on moni-avioisuutta

Ja sä taas kuvittelet että yksi perseestä revitty fakta muka todistaa jotain. Joissain lintulajeissa naaraat käyvät panemassa monen koiraan kanssa jotta saavat useamman elättäjän lapsilleen. Miten se vaikuttaa sinun tai kenenkään muun ihmisen käytökseen?

Ei se kehitys ”parempaan (nk. inhimilliseempään)” suuntaan ihan muutamassa kymmenessä tuhannessa vuodessa tapahdu...

:DDDD Anteeksi, en voi olla enää repeilemättä. Kenenkäs perseestä sä nyt ton ”faktan” revit? Ja miten inhimillisyyden kehitys vaikuttaa lajikohtaisten riittien kehitykseen, ne kun ovat kaksi täysin eri asiaa?

Ainakaan kaikkialla. Saman pallon asukkeja me kuitenkin olemme

Eli tästäkö on taas pääteltävissä, että koska miehet ovat olleet vahvempi sukupuoli ja alistaneet naisia ja koska vaikka lähi-idässä vieläkin tehdään moista, niin se kuuluu lajikohtaiseen käytökseemme jokapuolella? Vai häh? Osaat meinaan kyllä ilmaista itseäsi todella epäselvästi, pointti tuntuu olevan jatkuvasti hakusessa.

...taisin nyt ehkä mennä liian pitkälle, mut toivottavasti ymmärsitte ainakin jossain määrin mitä tarkoitin sillä, et miks jotkut miehet eivät tyydy pelkästään yhteen naiseen tai myöskään hyväksy sitä et omalla naisella olis muita.

Eli koko tää stoori siis sen takia, että voisit sanoa että miksi ”jotkut miehet” pettää naisiaan. Mä oisin voinu ilmasta asian paljon ytimekkäämmin: Ne on itsekkäitä, kusipäisiä ja tunteettomia *possu*ja. Katsos kun sun on ihan turha syyttää yhteiskuntaa, historiaa tai mitään muutakaan käytöksestäsi. Sinulle ei ole annettu mitään valmiita malleja, sinä olet itse valinnut tiesi ja ”kehittynyt” sellaiseksi kuin olet. Olet vastuussa omista teoistasi. Piste. Kaikki nuo pitkät stoorisi kuulostavat lähinnä siltä että tiedät ajattelusi olevan väärin moraaliselta kannalta, mutta yrität sysätä vastuun jonkun muun harteille ja leikkiä itse uhria.

Kyl kieltämättä menee ehkä vähän ”paksuksi”, mut jos meinaat sitä 1 mies + 2 naista ”three-some” -suhdetta niin eipä ainakaan ole mahdotonta! *vink*

So? Eihän tässä maailmassa mikään ole mahdotonta. Sen enempää 2 miestä + 1 nainen, 6 miestä ja 0 naista kun 24 naista ja 5.7 miestäkään. Mutta mä en kyllä silti tajua miten tämä selittää nuo aiemmat väläyksesi siitä että ”on ymmärrettävää että miehet käy vieraissa, mutta ei jos naiset tekee saman”.

Mähän vain kerroin pienen julman totuuden joistain miehistä, mikä voi tulla jokaisen seurustelevan eteen ennemmin tai myöhemmin.[/Q]Kuinka tyhmänä täällä pidät ihmsiä jos luulet ettei kuka tahansa seurusteleva, mies tai nainen, tiedä että toinen saattaa joskus ehkä mahdollisesti pettää?

Ja vielä toistamiseen me olemme kaikki yksilöitä millä meinaan myös sitä, et on olemassa paljonkin nk. ” onnistuteita rakkaus tarinoita ” parisuhteista, joissa rakkaus ja uskollisuus menevät hautaan asti. Niitä ainakin itse pidän ihan omassa arvossaan, respect!! *hymy*

Joo, ja ne onnistuvat yleensä työllä, ei sillä että kuin salama kirkkaalta taivaalta ilmaantuu kaksi tyttöä jotka suostuvat iloisesti jakamaan juuri sinut *vink*

[muokattu 18.10.2003 01:55]

--
Kyseenalaista aina kaikki.