SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,834,561 views

Nitta

Posts: 5,021

#10961 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Syder, 15.10.2006 18:03:
ainii, emmämuista oonko kertonu et oon sinkku ^_^
ollu jo vuodesta 2004 :p



Joo, onhan noita infoja ihan hyvä päivittää välillä *vink*
Avatar
#10962 • • Equalizer Guest
Mä oonkin ikisinkku..ähä ähä ähä*ankka*
bubbelgum

Posts: 2,477

#10963 • • bubbelgum ~sylikissa~
Mä eilen laskeskelin että oon nyt ollut sinkkuna jo kohta 7kk. Ja reaktio oli kutakuinkin tämä. *whaat*

Onko siitä muka oikeesti jo niin kauan? Jotenkin tuntuu että siitä olis paljon lyhyempi aika. *ding* Ja kun sitä sitten pohdin vähän enemmän, niin tajusin että miks tuntuu siltä että siitä olis paljon vähemmän aikaa...

Nimittäin totuushan on se, että ei siitä ole kun vasta pari kuukautta suunnilleen kun mä olen "päässyt yli" siitä edellisestä suhteesta. Vaikka me erottiinkin yhteisymmärryksessä, ja vaikka mä itse sitä halusin, ja tiesin ettei se toiminu enää, niin silti sitä pitkän aikaa vielä mietti niitä yhteisiä asioita.

Ja varsinkin kesän aikana oli todella vaikeaa, kun huomasi että se mitä mä olin toivonut, että me pysyttäis parhaina ystävinä, ei tulekkaan toimimaan. Niin jotenkin koki sitten sen toisen ihmisen menettämisen vielä uudestaan, vaikka varsinaisesta erosta olikin jo aikaa... *uuh*

No joo, en mä taas tiiä mitä järkeä näissä mun löpinöissäni oikein on, kuhan vaan tuli tommosii asioita mietittyä, ja aattelin jakaa ne muidenkin kanssa.

Ehkäpä kenties se pointti tässä jutussa on kuitenkin se, että nyt mä lopultakin koen että en enää haikaile menneiden perään. En ihmettele sitä miks tietyt asiat meni kun meni. Tai pohdi sitä että miks näyttää olevan niin vaikeeta säilyä ystävinä. (tota viimesintä toki sillointällöin vieläkin, mutta en jatkuvasti)

Vaan nyt olen kai lopultakin tyytyväinen tähän mun tilanteeseeni, ja voin ihan rauhassa kattella tätä elämää sinkun silmin, ilman että on kiire mihinkään. Kyllä jossain vaiheessa sitten tulee taas eteen joku sellanen joka pistää sydämen hyppää kurkkuun, ja perhoset lentelee masussa. *joo*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#10964 • • Aziz Combat Fighter
Moi tää on mun eka tällanen viesti kihihii

Iso kaljupää etsii ihanaa kisua <3

kuva ois kiva ylläri ^__^
Dacey

Posts: 671

#10965 • • Edited Dacey Hän joka saa sinut ..

Ana-5000, 17.10.2006 22:10:
Moi tää on mun eka tällanen viesti kihihii

Iso kaljupää etsii ihanaa kisua <3

kuva ois kiva ylläri ^__^



kyl ny luulis kaljulle kysyntää olevan *ding* *kuolaa* *vink*



tein tuossa taannoin itselleni harvinaisen selväks et en ajattele mitää seurustelu/deittailu juttuja ennenko saan oman elämäni kuntoon. Vielä hetki sitten kaikki näytti hyvältä mut nyt ei enää näytä ja nyt iski semmonen masennus tj *uuh*

ei joku lähtis mun kaa kävelylle tuonne ulos??
AnssiV

Posts: 1,798

#10966 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

bubbelgum, 17.10.2006 10:30:
Mä eilen laskeskelin että oon nyt ollut sinkkuna jo kohta 7kk. Ja reaktio oli kutakuinkin tämä. *whaat*



öööhh.. ..äkkisiltään laskettuna 15kk sinkkuna enkä oikeastaan tiedä haluaisinko edes seurustella kun on taas viimein oppinut nauttimaan tästä yksinolemisesta ja olemaan onnellinen näin..*hymy* ..mutta varmasti oikean ihmisen sattuessa kohdalle.. *joo*
Danskuh

Posts: 675

#10967 • • Danskuh pikku-Dee
joo mä jätän tän boxin..oon ite itseni kanssa..*whaat**tirsk*
asdf

Posts: 3,155

#10969 • • asdf
Luulin että olisin kaivannu jotain lämmittäjää näin syksyn kylmenevinä päivinä, mut ihan hyvin tää menee! Family Guyn voimalla *piis*
Epailija

Posts: 5,636

#10970 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Dacey, 17.10.2006 22:30:
tein tuossa taannoin itselleni harvinaisen selväks et en ajattele mitää seurustelu/deittailu juttuja ennenko saan oman elämäni kuntoon. Vielä hetki sitten kaikki näytti hyvältä mut nyt ei enää näytä ja nyt iski semmonen masennus tj *uuh*

ei joku lähtis mun kaa kävelylle tuonne ulos??



-"Moi, elämäni ei ole kunnossa ja olen masentunut. Lähdetkö kanssani kävelylle?"
-"Um. Let me think..."

:D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

tir

Posts: 951

#10971 • • tir
jos pää kestää niin kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa Jadesoturi.
oppii taas että joidenkin on vaan tarkoitus olla yksin...
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#10972 • • Aziz Combat Fighter

Epailija, 18.10.2006 15:35:
---
Dacey, 17.10.2006 22:30:
tein tuossa taannoin itselleni harvinaisen selväks et en ajattele mitää seurustelu/deittailu juttuja ennenko saan oman elämäni kuntoon. Vielä hetki sitten kaikki näytti hyvältä mut nyt ei enää näytä ja nyt iski semmonen masennus tj *uuh*

ei joku lähtis mun kaa kävelylle tuonne ulos??

---


-"Moi, elämäni ei ole kunnossa ja olen masentunut. Lähdetkö kanssani kävelylle?"
-"Um. Let me think..."

:D



Dude, needy and desperate spells S-E-X :D
Avatar
#10973 • • Fuzzy Guest

tir, 18.10.2006 15:38:
jos pää kestää niin kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa Jadesoturi.
oppii taas että joidenkin on vaan tarkoitus olla yksin...


*lohduttel* ehkä se on käytävä kattomas... ihan vaan niiku muistin virkistämiseks, että miks on ainavaan yksin*justjoo*
Avatar
#10974 • • cjet Guest

Fuzzy, 18.10.2006 17:12:
---
tir, 18.10.2006 15:38:
jos pää kestää niin kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa Jadesoturi.
oppii taas että joidenkin on vaan tarkoitus olla yksin...

---

*lohduttel* ehkä se on käytävä kattomas... ihan vaan niiku muistin virkistämiseks, että miks on ainavaan yksin*justjoo*



Niinkö tääl taas joku väittää aina olevansa yksin.. *nauru*
Avatar
#10975 • • Fuzzy Guest

Cjet, 18.10.2006 17:27:
---
Fuzzy, 18.10.2006 17:12:
---
tir, 18.10.2006 15:38:
jos pää kestää niin kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa Jadesoturi.
oppii taas että joidenkin on vaan tarkoitus olla yksin...

---

*lohduttel* ehkä se on käytävä kattomas... ihan vaan niiku muistin virkistämiseks, että miks on ainavaan yksin*justjoo*

---


Niinkö tääl taas joku väittää aina olevansa yksin.. *nauru*


hey! mitä sä tiedät!*senkin**nauru*
Dana

Posts: 647

#10976 • • Dana
hei taas kaikki!
heräsin tänä aamuna yksin, laitoin grooven soimaan ja hymyilin ooooikein leveästi koko maailmalle. perhana, täähän on ihan ok olla sinkku *plur* miksiköhän se on häirinnyt mua tähän asti niin paljon... en mä mitään miestä tarvitse ollakseni onnellinen! hahaa..!! *nauru*
Dacey

Posts: 671

#10977 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
Epailija ja Ana; thanks *nauru* ihan niinq piristykseks *hih*

tosin pelkäsin ihan turhaan.. ei asiat olekaan muuttunut mihinkään eli kai tässä vois uskaltaa ehkäpä harkita jonkin näköistä hakupäällä meininkiä *blush*
Avatar
#10978 • • cjet Guest

Fuzzy, 18.10.2006 18:16:

hey! mitä sä tiedät!*senkin**nauru*



No kattosit nyt miten onnellinen Danaki on tos ollessaa sinkku.. *nauru*
Avatar
#10979 • • cjet Guest

Dana, 18.10.2006 20:18:
hei taas kaikki!
heräsin tänä aamuna yksin, laitoin grooven soimaan ja hymyilin ooooikein leveästi koko maailmalle. perhana, täähän on ihan ok olla sinkku *plur* miksiköhän se on häirinnyt mua tähän asti niin paljon... en mä mitään miestä tarvitse ollakseni onnellinen! hahaa..!! *nauru*



Näin juuri. En mäkää tarvii miehii. Lähinnä naisii. *tirsk*
Avatar
#10980 • • Fuzzy Guest

Cjet, 18.10.2006 22:31:
---
Fuzzy, 18.10.2006 18:16:

hey! mitä sä tiedät!*senkin**nauru*

---


No kattosit nyt miten onnellinen Danaki on tos ollessaa sinkku.. *nauru*


no se riippuu iha päivästä! *iloinen* kyl joskus vois käydä ees sutasee jotain*nauru*