SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,986 views

Zapa

Posts: 1,393

#10942 • • Zapa Mr Wrangler

lunake, 16.10.2006 11:07:
Viime vkolla tuli vuosi täyteen sinkkuilua !



Eilen tuli vuosi täyteen sinkkuna sitten viimeisen pidemmän parisuhteen.
Arc

Posts: 69

#10943 • • Arc Lurker

Danskuh, 16.10.2006 11:07:
---
Arc, 16.10.2006 11:03:
Sinkkuna tullu oltua semmonen reilu pari-kolme vuotta, "eikä loppua näy". *nyyh*
Antaa se Neiti Oikea kyllä odottaa itseään vähän turhankin kauan. *nauru*

---


nii tai se herra oikea*tirsk*mut toisaalt täs mitää valittamista..saa tehä mitä haluu ja ei oo tilivelvollinen kelleekkään..ja joutuu nukkuu yksin ja ja ja ja .. :S



....Ja kuulostaapa hyvälle *vink*
Onhan sinkkuilussa omat hyvätkin puolensa toki, itse vain voisin jo aivan hyvin päästä niistä irti. Ainakin hetkeksi. *iloinen*

--
You sunk my battleship!

Lyylikki

Posts: 2,975

#10944 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Näyttää kovasti siltä, että sinkkuluukkuun on tunkua syksyisin. Tai en minä vielä tästä sykystä tiedä, mutta tuossa on jo useampi viesti, että vuosi sinkkuilua tullut juuri täyteen. Itse täytyy kyllä todeta, että juuri jossakin näillä main tuli 2 vuotta sinkkuna täyteen. Eikä loppua näy, ainakaan lähitulevaisuudessa. Kaikkeahan toki voi tapahtua *vink*

Tai ehkä jengi on vaan innostunut ilmoittelemaan siitä, että vuosi on täynnä. Heh. En tiedä.
Pyr0n

Posts: 617

#10945 • • Pyr0n Metsänpeikko
Tässähän tämä aika kuluu yksikseen eläessä. Hisukseen, mutta varmasti. *uuh*

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

Pyr0n

Posts: 617

#10946 • • Pyr0n Metsänpeikko

Lyylikki, 16.10.2006 11:22:
Näyttää kovasti siltä, että sinkkuluukkuun on tunkua syksyisin. Tai en minä vielä tästä sykystä tiedä, mutta tuossa on jo useampi viesti, että vuosi sinkkuilua tullut juuri täyteen. Itse täytyy kyllä todeta, että juuri jossakin näillä main tuli 2 vuotta sinkkuna täyteen. Eikä loppua näy, ainakaan lähitulevaisuudessa. Kaikkeahan toki voi tapahtua *vink*

Tai ehkä jengi on vaan innostunut ilmoittelemaan siitä, että vuosi on täynnä. Heh. En tiedä.


Eiköhän ne vuosipäivät pidä aina muistaa *pepsodent*

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

_RixU_

Posts: 320

#10947 • • _RixU_
Mul on tänään sinkkuuden vuosipäivä...pitäisköhän tätä juhlistaa jotenki? *ding**nauru*
Jocular

Posts: 1,359

#10948 • • Edited Jocular Janni
Oonko mä vaan tunteeton ja välinpitämätön vai mistä johtuu et en koskaan muista päivämääriä millon suhteet on loppunu ja vuosipäivääki joutuu kalenterista tiiraamaan, että oikeesti tietäis missä mennään.. Sama kans, en muista vuosia, päiviä ja kuukausia millon seukkasin jonku kanssa.. Ne on vaan olleita ja menneitä.. Mitä sillä tiedolla tekee kauan on ollu sinkkuna? Oon huomannu et ei mitään.

Ainii. Iiik. Oon ollu jo 5? kk sinkkuna. *ranteita viiltel*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Arc

Posts: 69

#10949 • • Arc Lurker

_RixU_, 16.10.2006 11:35:
Mul on tänään sinkkuuden vuosipäivä...pitäisköhän tätä juhlistaa jotenki? *ding**nauru*



sinkkuuden vuosipäivä maanantaina, jaa´a.. *nauru*
Juhlista vaikka tekemällä helvetin hyvää ruokaa ITSELLESI. (pitäisi vissihin syödä itse jotain kun tuli ensimmäisenä ruoka mieleen *justjoo*)
Toivottavasti ei tarttis enää itte uutta vuosipäivää tälle sinkkuudelle nähdä. *hmph*

--
You sunk my battleship!

Dementation

Posts: 2,892

#10951 • • Dementation wednesday?

Lyylikki, 16.10.2006 11:22:
Tai ehkä jengi on vaan innostunut ilmoittelemaan siitä, että vuosi on täynnä. Heh. En tiedä.



Ehkä kun mä ilmoitin että vuosi on oltu täällä ja nyt loppu oleminen, niin jengi alko lähetellä noita "vuosi täynnä" jotta nekin osattais täältä poistaa. *tirsk*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avernian

Posts: 7,451

#10952 • • Avernian Kerettiläinen

Lyylikki, 16.10.2006 11:22:
Näyttää kovasti siltä, että sinkkuluukkuun on tunkua syksyisin.



Jotenkin musta tuntuu että täältä on tunkua pois syksyisin.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

lunake

Posts: 800

#10953 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Yhtälailla sitä saa hehkuttaa ja "hehkuttaa" seurustelua kuin sinkkuuttakin. *pepsodent*

Itse 1 wee juhlat menivät sinkkukamujen kanssa. *tirsk*

--
Hedelmällisyys on påp!

Avatar
#10954 • • Annakins Guest

Avernian, 16.10.2006 11:59:
---
Lyylikki, 16.10.2006 11:22:
Näyttää kovasti siltä, että sinkkuluukkuun on tunkua syksyisin.

---


Jotenkin musta tuntuu että täältä on tunkua pois syksyisin.



Ekat pakkaset häämöttää niin lämmittäjälle on tarvetta.
Lyylikki

Posts: 2,975

#10955 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Dementation,
Ehkä kun mä ilmoitin että vuosi on oltu täällä ja nyt loppu oleminen, niin jengi alko lähetellä noita "vuosi täynnä" jotta nekin osattais täältä poistaa. *tirsk*



Niinpä ilmoitit...mitä ihmettä täällä enää teet *pepsodent* Toivottavasti ei sentään vielä ole ilmaantunut mutkia matkaan? No ei vaan. Onnea isolla O:lla!
pirpeli

Posts: 5,533

#10956 • • pirpeli

pirpeli, 16.10.2006 10:28:
edit. OON OLLU 6 VUOTTA SINKKUNA PERKELE.



Oli pakko quotata itteensä, kun en oikeesti tajua tätä tilannetta. Syksyyn, talveen, kaikkiin vuodenaikoihin sopis lämmin ja ihana kainalo. Ehdotuksia otetaan vastaan. Enkä sit tyydy mihinkään pulju.netin tyynyyn.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Zapa

Posts: 1,393

#10957 • • Zapa Mr Wrangler
Joo eihän sillä pvm:llä milloin on vuosi tjms sinkkuna täynnä, hirveesti tee mitään. Kunhan nyt tuli itsellekin mieleen kun näitä vuosi-ilmoituksia täällä lueskelee heh. Toisaalta jotkut viisaammat sanoo sitä, että jos on ollut pitkässä parisuhteessa vuosia, niin yleensä suhteen päättymisen jälkeen menee yksi vuosi ennenkuin on ns. selvillä vesillä. Eli lähinnä sitä, että jokainen vuodenaika, juhlapyhät, lomat jne. kävisi sinkkuna läpi koska ne tuo erityisesti muistoja mieleen menneestä parisuhteesta. Tietty tapauskohtaista, eikä kaikilla noin jutut mene.

Siispä nyt tästä maanantaista voinkin sitten laittaa superhaun päällle *nauru*
Dementation

Posts: 2,892

#10958 • • Dementation wednesday?

Lyylikki, 16.10.2006 12:09:
Niinpä ilmoitit...mitä ihmettä täällä enää teet *pepsodent* Toivottavasti ei sentään vielä ole ilmaantunut mutkia matkaan? No ei vaan. Onnea isolla O:lla!



No särkee päätä ja en jaksanut lähteä kouluun, joten nyt koomailen täällä juoruumassa ja pohdin että tarttis mennä hakeen hiusväriä kun alkaa olla juurikasvua ja sit pitäis pohtia mitä neidille kokkais kun se illalla tulee töistä... *joo*

Ja kiitos onnitteluista *hali*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#10960 • • Dementation wednesday?

domi, 16.10.2006 12:24:
Mä lyön, pidä sä kiinni.



Mut ette te voi kun sitä ei löydy, kun se piilottelee...
Ja jos se löytyy, niin eihän se sit enää piilottele, joten syy lyödä loppuu.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}