SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,835,884 views

ramsau

Posts: 403

#15441 • • ramsau chuck my norris
Ja back.

Se olikin nopea, tuollainen parin kuukauden visiitti muualla. Meikähän alkaa jo tottumaan tähän on-off-on-off-on-off-touhuun. Tosin kesä tulee ja meikä sinkkuna. What could be better.

*positive thinking*
isokeksi

Posts: 260

#15442 • • isokeksi iskekosi

Mar6, 26.6.2008 23:51:
---
isokeksi, 26.6.2008 23:04:
---
ezzy, 26.6.2008 17:58:
---
isokeksi, 25.6.2008 14:38:
Mä melkein sulin eilen illalla, kun joku britti (kuuma) mies tuli tilaamaan oluen. AH se brittiaksentti puree edelleen! *pepsodent*
---
'allo 'ere lil lass *pepsodent*
---
Oi! get ya arse over 'ere! *iloinen*
---


Whatever turns you on...
Mä en kyllä keksi saksan lisäksi mitään epäeroottisempaa kuin edellämainittu..Mikään kieli/aksentti ei tuhoaisi sisäistä ja hieman ulkoistakin seksipetoani yhtä tehokkaasti. Voin vaan kuvitella mielessäni "siipimuttereilla" varustetun ja punakan brittimuijan kutsuhuudot makkarista *lmao* "Oi! come to bed sugar and stick ya wee`er in my.." *sars*



HAHAHAHAH! :D Hei, on mullakin rajani!! Henkilökohtaisesti oon tähän mennessä vasta tavannut yhden kivannäkösen britin ja se sattui juurikin olemaan tämä, joka tuli ostamaan oluen. Mutta huuhhh, perusbritit ei uppoo. Ja siinä aksentissa pitää olla se joku.. se joku juttu *nauru*
Avatar
#15443 • • Annakins Guest

Mar6, 26.6.2008 23:51:
"Oi! come to bed sugar and stick ya wee`er in my.." *sars*



Elekäähän ny sekottako kammottavaa cockney-aksenttia brittiaksenttiin! Cockney on kamalaa, normaali loordiaksentti ihan OK.
Lyylikki

Posts: 2,975

#15444 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Mar6, 26.6.2008 23:51:
Whatever turns you on...
Mä en kyllä keksi saksan lisäksi mitään epäeroottisempaa kuin edellämainittu..Mikään kieli/aksentti ei tuhoaisi sisäistä ja hieman ulkoistakin seksipetoani yhtä tehokkaasti.



Mä olen pitkään ihmetellyt, että miksi esim. ranska ja italia vetoaa (varsinkin naisiin) kielinä. Ja niitä pidetään sellaisina "rakkauden" parhaina ilmenemismuotoina *poks*

Toisaalta mun mielestä esim. semmoinen pehmoinen venäjä kuulostaa todella hurmaavalta ja sitä makua on monet usein arvostellut. Uusi suokkari on intialainen aksentti. Hyvähän se vaan on, että toinen tykkää isästä ja toinen pojasta. Toisaalta esim. suomessakin on jo niin hillittömän monia erilaisia murteita ja toisaalta taas puhujia (yhdellä korkea, yhdellä matala, toinen papattaa, joku puhuu kurkkuunsa) ja kaipa sitä kaikkeen tottuu, jos toisesta ihmisenä, kielestä huolimatta, huumaantuu.
jusqu

Posts: 762

#15445 • • jusqu pilipalipilotti

Lyylikki, 27.6.2008 11:42:
---
Mar6, 26.6.2008 23:51:
Whatever turns you on...
Mä en kyllä keksi saksan lisäksi mitään epäeroottisempaa kuin edellämainittu..Mikään kieli/aksentti ei tuhoaisi sisäistä ja hieman ulkoistakin seksipetoani yhtä tehokkaasti.

---


Mä olen pitkään ihmetellyt, että miksi esim. ranska ja italia vetoaa (varsinkin naisiin) kielinä. Ja niitä pidetään sellaisina "rakkauden" parhaina ilmenemismuotoina *poks*

Toisaalta mun mielestä esim. semmoinen pehmoinen venäjä kuulostaa todella hurmaavalta ja sitä makua on monet usein arvostellut.



Mäkään en kykene ymmärtämään tätä yleistä mieltymystä ranskaa ja italiaa kohtaan. Italiasta mulle tulee aina lähinnä mieleen sellanen limanen liimaletti-casanova, joku mr. Luigi. Kaikkea muuta siis kuin seksikästä :P Pitää myös kompata tota venäjää, se tosiaan kuulostaa aika seksikkäältä.

Lopuks vielä pieni kevennys loistavasta Fast Showsta: We're Cockneys!

--
*pupu**piis*

Avatar
#15446 • • Fuzzy Guest
Whooot?? Hei halooo:D Rrranskaa romanttisempaa kieltä ei olekaan! Vähänki ku tulee supisee jtn korvaan, niin rupee jo kuumottaa:D Duunissaki pyydän aina yhtä ranskalaista miestä puhuu mulle ranskaa<3 Uuh...*kuolaa**chills* Voi tietty johtuu et se on iteki aika hot
Samu81

Posts: 1,224

#15447 • • Samu81 kokolihaa
Kyllä vaan noista ulkomaisista kielistä se on riikin ruotsi joka saa ainakin meikäläiseltä jalat alta *blush*

Lisäksi sitä on mukavaa kuunnella ihan vain sivusta jossain kahvilassa Stokiksessa istuessa :)

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Techa

Posts: 318

#15448 • • Techa
churi churi.. *sydän*

--
´klik klak bada bada klik klak boom!!

Amuck

Posts: 2,396

#15449 • • Amuck dub-i-dub

Lyylikki, 27.6.2008 11:42:
Uusi suokkari on intialainen aksentti.


Helou teer priti görl! Mai neim is apUU! :D Mutta niin, kukin tavallaan. Mä tykkään rauman giälestä.

Ja tosiaan sulava brittiaksentti pilkesilmäisen pojan suusta on vähän eri asia kuin cockneyn vääntäminen. Toinen mukavan kuuloinen on kanadanenglanti. Ranska on jotenkin niin kliseinen "rakkauden kielenä", että itseäni alkaisi lähinnä naurattaa jos joku sillä yrittää tehdä vaikutuksen, ja italiasta tulee korkeintaan noita em. liimaletti-väristyksiä.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

ezzy

Posts: 8,060

#15450 • • ezzy Droid-pappa

Samu*, 27.6.2008 12:42:
Kyllä vaan noista ulkomaisista kielistä se on riikin ruotsi joka saa ainakin meikäläiseltä jalat alta *blush*

Lisäksi sitä on mukavaa kuunnella ihan vain sivusta jossain kahvilassa Stokiksessa istuessa :)



Itellä hajoo pää noihin epäruotsia puhuviin. Espoossa asuvana niitä on vaan aivan kaikkialla missä tulee liikuttua kaupoilla jne. karmeen kuulosta raiskausta ilman oikean ruotsin pehmeyttä.
En erityisemmin ruotsista muuten tykkää, mutta kielen raiskaaminen on joka tapauksessa hirveetä. Rallienglantikin hajottaa päätä :)
Ressiv

Posts: 1,582

#15451 • • Ressiv

Rallienglantikin hajottaa päätä :)



Jees the reis wäs veri guud bat mai tiim is veri ekshoosted! *toktok*
Zapa

Posts: 1,393

#15452 • • Zapa Mr Wrangler
Kyllä sellainen kunnon vanhan ajan DDR-saksa kuultuna joltain ihkulta kuulantyöntäjänaiselta saa mut hurmokseen. Sellanen kun löytyy, saa ilmoittautua *sydän*






Mut espanja & italia toimii kuitenkin ehkä paremmin.
Samu81

Posts: 1,224

#15453 • • Edited Samu81 kokolihaa

ezzy, 27.6.2008 13:05:
---
Samu*, 27.6.2008 12:42:
Kyllä vaan noista ulkomaisista kielistä se on riikin ruotsi joka saa ainakin meikäläiseltä jalat alta *blush*

Lisäksi sitä on mukavaa kuunnella ihan vain sivusta jossain kahvilassa Stokiksessa istuessa :)

---


Itellä hajoo pää noihin epäruotsia puhuviin. Espoossa asuvana niitä on vaan aivan kaikkialla missä tulee liikuttua kaupoilla jne. karmeen kuulosta raiskausta ilman oikean ruotsin pehmeyttä.
En erityisemmin ruotsista muuten tykkää, mutta kielen raiskaaminen on joka tapauksessa hirveetä. Rallienglantikin hajottaa päätä :)




Nyt meni hiukan ohitta :D
Yritin tuossa sanoa nimenomaan sitä, että se aito ruotsi, se mitä ne puhuu lahden toisella puolella, on mitä kauneinta kuunneltavaa :) Sellainen suomenruotsi, jossa joka 4. sana on puoliksi suomea, on minustakin aika karseaa kuultavaa.
Itsellä suom. ruots. serkut asuivat 15 vuotta meiltä 1,5km päässä, sitä mongerrusta sai kyllä kuunnella aivan tarpeeksi. Ylppärikirjoituksien kuuntelussa se auttoi, mutta muuten :D

Tuo rallienglanti by Tommi Mäkinen on enemmänkin huvittavaa kuunneltavaa kuin ärsyttävää :D Thö roud vös veri sliperi but thö kaar vös gut. Siitähän se joku suomalainen (Ruonansuu?) väsäsi sen Tommi -biisinkin :D

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

isokeksi

Posts: 260

#15454 • • isokeksi iskekosi

Fuzzy, 27.6.2008 12:41:
Whooot?? Hei halooo:D Rrranskaa romanttisempaa kieltä ei olekaan! Vähänki ku tulee supisee jtn korvaan, niin rupee jo kuumottaa:D Duunissaki pyydän aina yhtä ranskalaista miestä puhuu mulle ranskaa<3 Uuh...*kuolaa**chills* Voi tietty johtuu et se on iteki aika hot



Juurikin tätä mieltä. Tosin muhun saattaa vaikuttaa myös se, että tahdon ite oppia puhumaan kyseistä kieltä sujuvasti. Toimii *piis* (mut pakko mainita, kyllä tässäkin vaikuttaa kohde jonka suusta puhe tulee. Mä en niistä munanpuristafarkuista oikein diggaile... )
ezzy

Posts: 8,060

#15456 • • ezzy Droid-pappa

$, 27.6.2008 13:30:
"Tes yeux sont comme le vin; rouge et tres sec."

Heruux?

(Runoilin tuon vuosia sitten kun havahduin ranskan kielen romanttisuuteen)



Laita juutuubiin ;)
KooKie

Posts: 4,338

#15457 • • KooKie aka. Petress Pan

$, 27.6.2008 13:30:
"Tes yeux sont comme le vin; rouge et tres sec."



Sä vangitset tossa täysin mun tän päiväisen olemuksen!

"Silmäsi ovat kuin tähdet, eivät yhtä kirkkaat, mutta yhtä kaukana toisistaan!"

Mä en itse voi sietää italiaa, ranskaa, enkä espanjaa. Saattaa olla jotenkin kytköksissä siihen, että mun mielikuvat noista kansoista on ihan hirveitä, enkä sellasta helvetin mongertaja-liimaletti-ällötystä ikinä jaksaisi katsella saati kuunnella. Mä olen aina tykännyt jossain määrin skotti- ja irkkuenglannista, mutta oma kieli, paras kieli.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Anselmi

Posts: 2,578

#15458 • • Anselmi And sell me
Kuten sanotaan on hiljaisuus kultaa,
Ei sitä voi koskaan olla liikaa.

--
sen pituinen se

Mar6

Posts: 2,178

#15459 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

Samu*, 27.6.2008 12:42:
Kyllä vaan noista ulkomaisista kielistä se on riikin ruotsi joka saa ainakin meikäläiseltä jalat alta *blush*

Lisäksi sitä on mukavaa kuunnella ihan vain sivusta jossain kahvilassa Stokiksessa istuessa :)



Juu itseasias kyllä sen lisäksi että länsinaapurissamme on ehkä skandejen miltei kauneimmat naiset niin aito riikinruotsi on kyllä tosiaan aika sointuvaa ja pehmeää.... *joo*

Edittiä: Laitetaan nyt vielä vanha helmi kehiin :

--
-Where there is house there is a home-

Peppi

Posts: 397

#15460 • • Peppi Pepe The Journalist

Samu*, 27.6.2008 13:21:
---
ezzy, 27.6.2008 13:05:
---
Samu*, 27.6.2008 12:42:
-klipsis-


Mustakin riikinruotsi on kauniin kuuloista. Joskin kundien suusta kuultuna aluks hieman hymyilytti :) Kysyin yhdeltä ruotsalaiselta, miltä suomi kuulostaa niiden korvaan. Kuulemma siltä, että kiroilis koko ajan... *tirsk*

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi