SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,832,357 views

siveys

Posts: 2,492

#15401 • • siveys lovely

Lyylikki, 9.6.2008 12:28:
....Tässä yhtälössä on vain se ongelma...


Hitto.. Mä kun kuvittelin, että puhelinnumeron pyytäminen olisi ollut helppo keino päästä irti tästä tilanteesta. You tricked me!
ravec

Posts: 1,102

#15402 • • ravec
Hmmm...mun puhelinnumeroa ei ole kukaan tainnut pyytää.... *niisk*

Mut, joo... On sinänsä ovela yrittää voittaa mielestä pois epävarmuuden tunne ja se, että tiedostaa monilla ihmisillä olevan lemmikkejä.
Viime aikaiset kokemukset ovat opettaneet että en voi leikkiä terveydellä, vaikka olisinkin löytänyt täydellisen tytön.
Eli meen bileisiin ja yritän tutustua ihmisiin, jota en tee 80% varmuudella bileissä...koska jotenkin se ei tunnu luonnolliselta..yleensä...tosin

"välillä tulee sellainen olo" että pitää voittaa itsensä ja kokeilla kysyä jotain...edes jotain"


Mä olisin valmis experiemental sinkkuluukku tapaamisiin, jossa voisi puida vastakkain asioita ja tutustua eri ihmisiin....esim. ihqu poikiin :D
Mar6

Posts: 2,178

#15403 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Eipä tullu kauan sitten täällä viihdyttyä... Kieltämättä joskus voi käydä niinkin(ja mullekin) että kun sitä vähiten odottaa niin jostain eteen tulee jotain ihan poikkeuksellisen täydellistä. Huh. *pihkassa*

--
-Where there is house there is a home-

Lyylikki

Posts: 2,975

#15404 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Mar6, 10.6.2008 15:36:
Eipä tullu kauan sitten täällä viihdyttyä... Kieltämättä joskus voi käydä niinkin(ja mullekin) että kun sitä vähiten odottaa niin jostain eteen tulee jotain ihan poikkeuksellisen täydellistä. Huh. *pihkassa*



awwww

*aplodit* *vink*
Slind

Posts: 116

#15405 • • Slind Lake Doom beachboy

siveys, 8.6.2008 15:25:
---
Sitä mikä on oikein ja mikä on väärin ei ole mitenkään kiinnitetty, väite vain tempaistaan tuulesta eikä edes kiinnitetä mikä tahon näkökulmasta ja millä säännöillä tämä on väärin.



Ja tässä mennään metsään niin että aitaa kaatuu. Minun elämänkatsomuksessani on oikea ja väärä määritelty hyvinkin selkeästi, siksi voin tuomita mm. omat yhdenillanjuttuni. Ja kyse todellakin on vain siitä että tuomitsen itse omat tekoni, muitten mielipiteistä viis.

Sikäli olet kyllä oikeassa että perusta (eli elämänfilosofiani) on tuulesta temmattu eikä perustu faktoille. Uskonnot (jollaisena omaa näkemystäni maailmasta pidän) useasti ovat tuulesta temmattuja.

Jka, 8.6.2008 17:54:
---
Elät ristiriidassa, jossa tunteet ja järki kohtaavat, etkä varmastikaan olisi kirjoittamassa tänne sinkkuluukkuun, jos et tuntisi tyhjyyttä ja kaipuuta ihmissuhdetta kohtaan.



Juurikin näin, olenhan vain ihminen jolla on tunteet. Luulen silti, ja toivon ja yritän että järki voittaa. Välillä vaan tulee heikkoja hetkiä, tosin jokainen tarvitsee varaventtiiliä. Ja jos yksinolosta ruikuttaminen auttaa ja aiheuttaa vähemmän morkkista kuin jonkun randomin paneminen niin hyvä näin.

--
If it is too hard, you are too old

Traba

Posts: 157

#15406 • • Traba [Säde, Battle Royale, Brothers in Techno]

tir, 3.6.2008 21:05:
joskus tulee vaan niin paljon pskaa niskaan ja menettää luottamuksen muihin ihmisiin, ettei siinä hirveästi jaksa hymyillä..



*hali*
siveys

Posts: 2,492

#15407 • • siveys lovely
elämä tuntuu niin tyhjältä kun kukaan ei kirjoittele sinkkuluukkuun
coolcat82

Posts: 771

#15408 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Täällä viihtyy joo... varmaan pidemmänki aikaa *igor* Ellei ihmeitä satu, mut niitä odotellessa... *tanssittel*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Lerna

Posts: 320

#15409 • • Lerna
Sinkkuuden huolet ja murheet on ainakin vähäksi aikaa väistynyt kun ostin uuden kannettavan *jiihaa*
isokeksi

Posts: 260

#15410 • • isokeksi iskekosi
HALIBULA *uuh*

Ei kait tässä. Onhan mulla sentään _kotona_ ne mun uskolliset..tyynyt, joita voi halaa.
isokeksi

Posts: 260

#15411 • • isokeksi iskekosi

_nua, 13.6.2008 10:26:
---
isokeksi, 13.6.2008 10:20:
HALIBULA *uuh*

Ei kait tässä. Onhan mulla sentään _kotona_ ne mun uskolliset..tyynyt, joita voi halaa.
---
*hali* no voi höh, halipula ei oo khyl kiva. Sun pitää hankkii joku vakkari halittava mille voi soittaa kun haluu halauksia.



Hih, soitan ni ehkä se hali tulee paremmin lankoja pitkin tänne *nauru*
(Vois kyl nähäki taas pitkästä aikaa hei!)
Tutkanalle

Posts: 5

#15412 • • Tutkanalle

isokeksi, 13.6.2008 10:20:
HALIBULA *uuh*

Ei kait tässä. Onhan mulla sentään _kotona_ ne mun uskolliset..tyynyt, joita voi halaa.



Halaisikko keksi tuota =)
Zuuckhaa

Posts: 2

#15414 • • Zuuckhaa Pysynkö kärryillä?
Noo taidan vielä mennä tänne luukkuun :P Kai joskus ilmotetaan muuta haha!

--
Elämän tarkoitus on selvitä kriisien väliin jäävästä ajasta.

ravec

Posts: 1,102

#15415 • • ravec
Jäi pikkuisen häiräämään tuo henkilö jolla oli neon keltaiset hiukset Furyssä.
Siis positiivisella tavalla *hymy*

Joskus olen bongannut kuvan kuvan klubbarissa, mutta...menee henki kun tänään ettinyt täältä ja irc galleriasta.
kilobitti

Posts: 2,419

#15416 • • kilobitti 1-2-3 techno

Lyylikki, 9.6.2008 11:13:
Kullat rakkaat ihanaiset/kamalaiset miehet. Tytön saa todella iloiseksi, kun siltä vain pyytää/sille antaa puhelinnumeron. Siitä tulee semmoisia perhosia vatsaan, että niillä elää jo muutaman päivän.

Mutta jos on antanut/pyytänyt puhelinnumeron, niin silloin se vähän niinkuin velvoittaa ottamaan yhteyttä/vastaamaan. Se on kohteliasta ja kohtuullista.



Vahvistan edellisen. Kävipä tämän vuoden alussa;

Oli todella hauskaa yökerhon lattialla erään aiemmasta tuntemattoman tytön kanssa. Tyttö joutui lähtemään, mutta tarjosi oma-alotteisesti puhelinnumeroaan, ja juu, ehti siinä muutama perhonenkin pyörähtää. Soitin sille seuraavan viikon aikana pari kertaa ja lähetin viestin...mutta tyttö ei ikinä vastannut. Vähintä mitä ois voinu odottaa olisi ollut edes joku tekosyy. Ja juu, kyllä vitutti.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

peikkolapsi

Posts: 1,180

#15417 • • peikkolapsi miisa the maskotti
*viihtyy*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Sand3

Posts: 1,157

#15418 • • Sand3 satuolento
No takaisin sitten tänne *nyyh*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Timce

Posts: 5,381

#15419 • • Timce

Sand3, 18.6.2008 21:32:
No takaisin sitten tänne *nyyh*



How are YOU doing?!!! *pepsodent*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss