SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,843,028 views

tir

Posts: 951

#15361 • • tir
joskus tulee vaan niin paljon pskaa niskaan ja menettää luottamuksen muihin ihmisiin, ettei siinä hirveästi jaksa hymyillä..
Nitta

Posts: 5,021

#15362 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Takyon, 3.6.2008 20:21:
Argh.. Mä en jaksa tota ikuista safkarallia eli kerran pari viikossa pitäis jaksaa väsätä muutaman päivän safkat. Ongelmana on se että mä en osaa tehdä kuin ne muutamat yksinkertaisimmat (makaronilaatikko, jauhelihakastike yms) safkat, mitkä sinänsä on ihan hyvejä mut ei vaan jaksa niitä samoja kovin montaa kertaa peräkkäin ja sit menee duunisafkat jossain mäkkärissä jos himassa ei ole valmista.

Ottaisin siis ihan mielelläni vastaan ruuanlaittajan *nauru* Maksut luonnollisesti.. niin :)

Mut en mä mitään muuta haluis *pepsodent*


Ota sisäkkö jostain kaukomailta *nauru*
siveys

Posts: 2,492

#15363 • • siveys lovely

Takyon, 3.6.2008 20:21:
Ottaisin siis ihan mielelläni vastaan ruuanlaittajan *nauru* Maksut luonnollisesti.. niin :)


Ootko sä varma, että sä haluat sitä ruokaakin, etkä vaan maksaa? ;)

Mutta joku tämmönen suurkeittiösisäkkövaimonkorvikejuttu vois kyllä olla ihan tervetullut.. Jos sitä voisi vaikka ulkoistaa noiden satunnaisten vähän erikoisempien ruokavalioidensa monipuolisina ja vaihtelevina pitämisen jollekin niin se olisi iso apu. Sit kauluspaitojen silittäjälle olis kanssa paikka. Ja jos joku haluaa lyhentää ja silittää mun verhot niin olisin ihan pienempi kuin kolme. Tietysti en pistäisi vastaan, vaikka joku haluaisi tehdä pyykit, pyyhkiä pölyt ja siivota keittiön tiskikoneen täyttöjen kera. Säännöllinen ylävartalohieronta olisi myös plussaa..

Valitettavasti mä en vaan osaa niitä perinteisiä vaihtoehtokauppoja, kuten pyörän kumin paikkaamista, kattolamppujen sokeripalaan asentamista, TV-sarjojen videotallennuksen ajastamista saatika sitten mitään mikä pitää tehdä auton konepellin alla.. Kaiken lisäksi olen vielä aika kyvytön sängyssäkin kun en ole viimeiseen kuuteen vuoteen saanut kertaakaan seisomaan naisen edessä (okei, okei.. yrityksiäkin on ollut vaan kaksi, joten se saattoi johtua kummallakin kerralla ihan vaan jännityksestä.. ja olin kyllä toisella kerralla niin humalassakin, että.. ja ei - en ole edes yrittänyt miehen edessä..).. J turha tulla sanomaan, että ei sen niin väliä kunhan osaa vaan hyväillä ja pitää hyvänä.. ETTE TIEDÄ MILTÄ SE TUNTUU JA KUINKA SE DEMOTIVOI TEKEMÄÄN YHTÄN MITÄÄN KUN TUNTEE ITSENSÄ NIIN KYVYTTÖMÄKSI!

Olen vissiin vähän huono mies :( Ehkä ansaitsenkin kärsiä yksin ylitsepääsemättömien kotiaskareiden kanssa :(
-xx-

Posts: 5,001

#15364 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

siveys, 3.6.2008 21:20:
Olen vissiin vähän huono mies :( Ehkä ansaitsenkin kärsiä yksin ylitsepääsemättömien kotiaskareiden kanssa :(


Älä stressaa, kaikki on tosi hyvin, kyl sullekin vielä joku piika löytyy kun vaan jaksat odottaa kärsivällisesti vielä parikymmentä vuotta äidin helmoissa! *hali* >3

--
kiitos ja anteeksi ^^

onni3mk

Posts: 3,973

#15365 • • onni3mk Onni on.

Takyon, 3.6.2008 20:21:
Argh.. Mä en jaksa tota ikuista safkarallia eli kerran pari viikossa pitäis jaksaa väsätä muutaman päivän safkat. Ongelmana on se että mä en osaa tehdä kuin ne muutamat yksinkertaisimmat (makaronilaatikko, jauhelihakastike yms) safkat, mitkä sinänsä on ihan hyvejä mut ei vaan jaksa niitä samoja kovin montaa kertaa peräkkäin ja sit menee duunisafkat jossain mäkkärissä jos himassa ei ole valmista.

Ottaisin siis ihan mielelläni vastaan ruuanlaittajan *nauru* Maksut luonnollisesti.. niin :)

Mut en mä mitään muuta haluis *pepsodent*



Sama ongelma. Mä varmaan tarttisin sit miespuolisen sellasen...sisakön...:P

--
Onni on.

siveys

Posts: 2,492

#15366 • • siveys lovely

-xx-, 3.6.2008 21:26:
Älä stressaa, kaikki on tosi hyvin, kyl sullekin vielä joku piika löytyy kun vaan jaksat odottaa kärsivällisesti vielä parikymmentä vuotta äidin helmoissa! *hali* >3


Mä oletan, että se äidin helman alla käväiseminen oli aika uniikkia herkkua?

Voi kunpa voisin syntyä uudelleen.. Pääsisi taas äidin helman alle.. *sigh* Nyt ymmärrän mistä niissä kaikissa lauluissa kerrotaan, jotka puhuu siitä, että "I was born again" - lucky bastards!
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#15367 • • WiljamiDzay Nyypiö

tir, 3.6.2008 21:05:
joskus tulee vaan niin paljon pskaa niskaan ja menettää luottamuksen muihin ihmisiin, ettei siinä hirveästi jaksa hymyillä..



*lohduttel*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Takyon

Posts: 2,945

#15368 • • Takyon Möwkö

siveys, 3.6.2008 21:20:
---
Takyon, 3.6.2008 20:21:
Ottaisin siis ihan mielelläni vastaan ruuanlaittajan *nauru* Maksut luonnollisesti.. niin :)

---

Ootko sä varma, että sä haluat sitä ruokaakin, etkä vaan maksaa? ;)



No olis se oikeestaan aika perseestä olla vaan kokoajan maksamassa, varsinkin kun sitten se itse asia josta maksaisin jäis tekemättä ;)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

siveys

Posts: 2,492

#15369 • • siveys lovely

Takyon, 3.6.2008 20:21:
Ongelmana on se että mä en osaa tehdä kuin ne muutamat yksinkertaisimmat (makaronilaatikko, jauhelihakastike yms) safkat, mitkä sinänsä on ihan hyvejä mut ei vaan jaksa niitä samoja kovin montaa kertaa peräkkäin ja sit menee duunisafkat jossain mäkkärissä jos himassa ei ole valmista.


On a serious note, pyydä joku nainen (tai joku neiti) kylään ja opetelkaa yhdessä laittamaan jotain uutta ruokalajia. Kummatkin saa sosiaalista elämää ja opitte uusia juttuja.

Reseptejä ja ohjeita on oikeasti netti ja kaikenmaailman kirjat pullollaan ja yhdessä se on vähän mukavempaa ja motivoivampaa - voi sitten yhdessä nauraa niille epäonnistumisillekin :D

Onnistumisprosentin parantamiseksi kannattaa olla jonkun kokeneen kokkailijakaverin puhelinnumero lähettyvillä jos meinaa mennä sormi suuhun jossain kohtaa - vaikkakin oman kokemukseni mukaan ohjeita seuraamalla saa kyllä melkein mitä tahansa peruspöperöä aikaan suht onnistuneesti.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#15370 • • Lost-Soul los pallos

siveys, 3.6.2008 23:00:
---
Takyon, 3.6.2008 20:21:
Ongelmana on se että mä en osaa tehdä kuin ne muutamat yksinkertaisimmat (makaronilaatikko, jauhelihakastike yms) safkat, mitkä sinänsä on ihan hyvejä mut ei vaan jaksa niitä samoja kovin montaa kertaa peräkkäin ja sit menee duunisafkat jossain mäkkärissä jos himassa ei ole valmista.

---

On a serious note, pyydä joku nainen (tai joku neiti) kylään ja opetelkaa yhdessä laittamaan jotain uutta ruokalajia. Kummatkin saa sosiaalista elämää ja opitte uusia juttuja.

Reseptejä ja ohjeita on oikeasti netti ja kaikenmaailman kirjat pullollaan ja yhdessä se on vähän mukavempaa ja motivoivampaa - voi sitten yhdessä nauraa niille epäonnistumisillekin :D

Onnistumisprosentin parantamiseksi kannattaa olla jonkun kokeneen kokkailijakaverin puhelinnumero lähettyvillä jos meinaa mennä sormi suuhun jossain kohtaa - vaikkakin oman kokemukseni mukaan ohjeita seuraamalla saa kyllä melkein mitä tahansa peruspöperöä aikaan suht onnistuneesti.


Kaikkien keittiöihin ei mahdu kahta ihmistä hääräämään.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Takyon

Posts: 2,945

#15371 • • Takyon Möwkö

siveys, 3.6.2008 23:00:
---
Takyon, 3.6.2008 20:21:
Ongelmana on se että mä en osaa tehdä kuin ne muutamat yksinkertaisimmat (makaronilaatikko, jauhelihakastike yms) safkat, mitkä sinänsä on ihan hyvejä mut ei vaan jaksa niitä samoja kovin montaa kertaa peräkkäin ja sit menee duunisafkat jossain mäkkärissä jos himassa ei ole valmista.

---

On a serious note, pyydä joku nainen (tai joku neiti) kylään ja opetelkaa yhdessä laittamaan jotain uutta ruokalajia. Kummatkin saa sosiaalista elämää ja opitte uusia juttuja.

Reseptejä ja ohjeita on oikeasti netti ja kaikenmaailman kirjat pullollaan ja yhdessä se on vähän mukavempaa ja motivoivampaa - voi sitten yhdessä nauraa niille epäonnistumisillekin :D

Onnistumisprosentin parantamiseksi kannattaa olla jonkun kokeneen kokkailijakaverin puhelinnumero lähettyvillä jos meinaa mennä sormi suuhun jossain kohtaa - vaikkakin oman kokemukseni mukaan ohjeita seuraamalla saa kyllä melkein mitä tahansa peruspöperöä aikaan suht onnistuneesti.



Toki toi onnistuis, muttakun mä en vaan jaksa seuloa niitä hyviä ohjeita ja sen lisäks ruuan tekeminen pitää olla helppoa, tarkoittaen että sen tekemiseen menee tosi vähän aikaa + mahdollinen uuni tjsp..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

siveys

Posts: 2,492

#15372 • • Edited siveys lovely

Lost-Soul, 3.6.2008 23:04:
Kaikkien keittiöihin ei mahdu kahta ihmistä hääräämään.


Sitten kannattaa varmaan hankkia isompi keittiö? Tai hankkai raippa, jolla toinen voi viihdyttää itseään ovensuussa..

Edit: Ja kannattaa muistaa, että mitä lujempaa lyö, sitä nopeammin ruoka valmistuu!
siveys

Posts: 2,492

#15373 • • siveys lovely

Takyon, 3.6.2008 23:06:
Toki toi onnistuis, muttakun mä en vaan jaksa seuloa niitä hyviä ohjeita ja sen lisäks ruuan tekeminen pitää olla helppoa, tarkoittaen että sen tekemiseen menee tosi vähän aikaa + mahdollinen uuni tjsp..


Sit voi tehdä niin kuin minä, että etsii yhden hyvän reseptin ja harjoittelee varioimaan sitä.

Mä olen kohta opetellut puoli vuotta pakastepizzan lämmittämistä niin, että laitan päälle aina vähän eri lisukkeita ananaksesta kuolleisiin kastematoihin. Alan olemaan jo aika hyvä siinä!

Itseluottamuskin kasvaa kummasti kun saa ensimmäisen sukkamehulla maustetun Saarioisten kinkkupizzan herkullisen höyryävänä ulos mikrosta.
-xx-

Posts: 5,001

#15374 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

siveys, 3.6.2008 23:11:
*siveellisiä kokkausvinkkejä*


Meinasin sanoa, että teehän sitä akateemista lopputyötäsi taas välillä ja jätä täällä notkuminen vähemmälle, mutta enää ei tarvitse, yay!

Haluaisinkin tilata tutkimuksen aiheesta "Koulutuksen vaikutus pariutumiseen ja paritteluun, edut ja haitat koulutusasteittain". Olisin kiinnostunut kuulemaan johtopäätöksiä, sekä toimintavinkkejä mahdollisten haittojen minimointiin ja optimaalisen maalijoukon tavoittamiseen.

--
kiitos ja anteeksi ^^

siveys

Posts: 2,492

#15375 • • siveys lovely

-xx-, 3.6.2008 23:26:
Meinasin sanoa, että teehän sitä akateemista lopputyötäsi taas välillä ja jätä täällä notkuminen vähemmälle, mutta enää ei tarvitse, yay!


Bio-äippäkin oli suhteellisen iloisen kuuloinen kun välitin sille tänään puhelimessa sun terveisesi :) I owe you much loving <3. If you like Sugar & Marmelade I could whip out my Master card and use to the limit to celebrate! You surely are a Mother I'd Like to be Friends with *vink*

Haluaisinkin tilata tutkimuksen aiheesta "Koulutuksen vaikutus pariutumiseen ja paritteluun, edut ja haitat koulutusasteittain". Olisin kiinnostunut kuulemaan johtopäätöksiä, sekä toimintavinkkejä mahdollisten haittojen minimointiin ja optimaalisen maalijoukon tavoittamiseen.


Tää olisi kyllä kieltämättä äärimmäisen mielenkiintoinen tutkimuksen kohde. Tosin veikkaan, että pitäisi tehdä ainakin jotain jaottelua aloittain ja ehkä myös ottaa yhdeksi tekijäksi kouluttautumisen takana olevat motiivit. Toisaalta ylipäätään jo potentiaalisten haittojen identifiointi olisi äärimmäisen mielenkiintoista - selviytymisstrategiat ovat kuitenkin yleensä aika yksilö- ja parikohtaisia.

Tällaiset tutkimukset tosin vain tehdään vähän liian pilipalimetodologioilla (niin kuin kaikki "humanistinen" tutkimus.. *hmph*) ja niitä motivoi yleensä aika äärimmäisten taustaoletusten validointipyrkimys, joka vähintäänkin ohjailee, ellei jopa ennalta määrää saatavai päätelmiä. Tuloksien taso olisi jotain Henry Laasasen luokkaa ja poskelle vierähtävä kyynel olisi tuskin peräisin liikuttavista ja maailmaa potisiivisella tavalla avartavista oivalluksista.

Mutta niin.. Ainahan sitä voi toivoa laadukasta tiedettä ;)
Nitta

Posts: 5,021

#15376 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä

Takyon, 3.6.2008 22:53:
No olis se oikeestaan aika perseestä olla vaan kokoajan maksamassa, varsinkin kun sitten se itse asia josta maksaisin jäis tekemättä ;)


Hoikistuisit siinä samalla? *pepsodent*

Teidän pitää varmaan kehittää jokin kokkausryhmäri jos rupeette noille linjoille miehet :) Sopivasti sinkkuja miehiä ja naisia mukaan ja siinä saattaa teiltä vahingossa karista estot parisuhdettakin kohtaan siinä samalla *vink*

Tai vaihtoehtoisesti:
[ilmoitus]Takyonin luo tarvitaan nainen/mies opettamaan jokin helposti valmistuva ruokalaji! Ilmoittautukaa hänelle suoraan profiiliin[/ilmoitus]

edit: mielenlaukkaa
Avatar
#15377 • • astaroth Guest
oli tänään töissä asiakkaana sen verran herttainen tapaus, että oisin voinut jopa sormukset lähteä ostamaan siltä istumalta. ei ihan heti muista kertaa, kun olisi joutunut tilanteen päätyttyä vähän tasaamaan henkeä, ja miettimään, että oliko toi nyt oikeasti tossa?
siveys

Posts: 2,492

#15378 • • siveys lovely

Nitta, 4.6.2008 00:07:
Teidän pitää varmaan kehittää jokin kokkausryhmäri jos rupeette noille linjoille miehet :) Sopivasti sinkkuja miehiä ja naisia mukaan ja siinä saattaa teiltä vahingossa karista estot parisuhdettakin kohtaan siinä samalla *vink*


Aivan loistava idea! Laitetaan joku ryhmis pystyyn sinkuille ja sit tapaillaan niiden kanssa porukalla aina vähän väliä niin eiköhän ne kaikki pian oo pariutunu keskenään! Miksiköhän kukaan ei ole tajunnut tätä aikaisemmin? *ding* Tai ehkä ne fiksut, jotka on tajunnu sen ei oo enää täällä sinkkuluukussa kertomassa siitä meille.. :(
Nitta

Posts: 5,021

#15379 • • Nitta Sateenkaaren päässä

siveys, 4.6.2008 00:40:
---
Nitta, 4.6.2008 00:07:
Teidän pitää varmaan kehittää jokin kokkausryhmäri jos rupeette noille linjoille miehet :) Sopivasti sinkkuja miehiä ja naisia mukaan ja siinä saattaa teiltä vahingossa karista estot parisuhdettakin kohtaan siinä samalla *vink*

---

Aivan loistava idea! Laitetaan joku ryhmis pystyyn sinkuille ja sit tapaillaan niiden kanssa porukalla aina vähän väliä niin eiköhän ne kaikki pian oo pariutunu keskenään! Miksiköhän kukaan ei ole tajunnut tätä aikaisemmin? *ding* Tai ehkä ne fiksut, jotka on tajunnu sen ei oo enää täällä sinkkuluukussa kertomassa siitä meille.. :(


Juuri näin *vink*
Pahoitteluni siitä että olen käytettävissä siihen ryhmikseen vain puhelinapuna. Mulla kun on jo oma kokkauspartneri *sydän*

Mutta siis perusta ihmeessä! *plur*
Janisa

Posts: 2,226

#15380 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
*vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...