SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,829,215 views

asdf

Posts: 3,155

#10921 • • asdf
Pitäis varmaan siirtää ne entisten poikaystävien numerot älä soita -osastolle, varsinkin humalassa. *justjoo*
Avatar
#10922 • • cjet Guest

Zenni, 14.10.2006 14:49:
Pitäis varmaan siirtää ne entisten poikaystävien numerot älä soita -osastolle, varsinkin humalassa. *justjoo*



Mä oon kans huomannu saman.. *tirsk* Huppelis tulee kummasti aina soitettua puhelin läpi yöllä.
Pätkis

Posts: 1,038

#10923 • • Pätkis Pikkis

Cjet, 14.10.2006 15:15:
---
Zenni, 14.10.2006 14:49:
Pitäis varmaan siirtää ne entisten poikaystävien numerot älä soita -osastolle, varsinkin humalassa. *justjoo*

---

Mä oon kans huomannu saman.. *tirsk* Huppelis tulee kummasti aina soitettua puhelin läpi yöllä.



Nope. Ne pitää deletoida kokonaan.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

embie

Posts: 531

#10924 • • embie Shwoopsie poo

Equalizer, 14.10.2006 13:40:
3-vuoro työ on hyvä keino pysyä täällä*tirsk**poks*



Joo, nyt oon vasta tajunnu tänki... ihmettelin, miks kesä on ollu niin hiljanen ihmissuhderintamalla, mut eipä sitä sit oo tullu paljoo muuta tehtyy ku oltuu töissä vuorokaudet ympäri :/
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10925 • • WiljamiDzay Nyypiö

Cjet, 14.10.2006 13:32:
---
Fyraett, 14.10.2006 10:29:
---
Cjet, 14.10.2006 04:32:
Mul on ehkä yks tyttö mielessä, ja tiedän että nään sen vasta .. aikaisintaan kuukauden päästä.
---


Sul ei hyvin mee *lmao*

---


Tai sit mä oon ollu tooosi kännissä yöllä.. *lmao* Helvetti ku näitä on hauska aina tällee aamulla lukea mitä on yöllä kirjoitellu.. *tirsk*



Hauska ja hauska... *nauru* Onneks ei eilen tullu kirjoteltua foorumille mitn...

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Avatar
#10926 • • cjet Guest

WiljamiDzay, 14.10.2006 15:41:

Hauska ja hauska... *nauru* Onneks ei eilen tullu kirjoteltua foorumille mitn...



Mul on tosi usein sillee ett aamulla herään silmät rähmässä, ja sit ku tuun klubbariin nii .. *whaat**pökr* Mitähän sitä oikein kännis aina liikkuu päässä yöllä.. *ding* Sit ei niinQ mitää muistikuvaa ett ois mitää ees typottanu tänne.. *tirsk*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10927 • • WiljamiDzay Nyypiö

Cjet, 14.10.2006 15:43:
---
WiljamiDzay, 14.10.2006 15:41:

Hauska ja hauska... *nauru* Onneks ei eilen tullu kirjoteltua foorumille mitn...

---


Mul on tosi usein sillee ett aamulla herään silmät rähmässä, ja sit ku tuun klubbariin nii .. *whaat**pökr* Mitähän sitä oikein kännis aina liikkuu päässä yöllä.. *ding* Sit ei niinQ mitää muistikuvaa ett ois mitää ees typottanu tänne.. *tirsk*



Mullakii ollu pari kertaa, et aamulla kun avaa klubbarin, ni tullu 10 quottausta mun helvetin fiksuihin seuranhakuilmotteluihin... *lmao*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

node

Posts: 214

#10928 • • node [deepscan]

Miss Piggy, 7.10.2006 04:03:
En voi kyl syyttää ketään muuta ku itteäni siitä et oon yksin. Pilaan kaikki mahdollisuudet suhteeseen tai tutustua kehenkään, kun en uskalla päästä ketään lähelleni tai uskalla näyttää tunteitani ja olla avoin. Vertaan vain aiempiin kokemuksiin, yritän pysyä kylmänä ja pitää tunteet sisällä. Loppu tuloksena saan itse vain kylmää.


No kovin on samat fiilarit kyllä. Jotenkin yllätänkin itseni tyystin sillä et tuntuu vaikeelta päästää ihminen lähelle, ennen kun on ollut niin sosiaalisesti räiskyvä ja heposti avautuva tyyppi - tai sitten on kyseessä väärät ihmiset :). Kai se satuttaminen vaan jättää jälkensä niin syvälle että tietoisesti asiasta täysin yli päästyään on korkeintaan puolivälissä paranemisprosessia. Oon kyllä toisaalta niin romantikko että haluun ehkä uskoa ennemmin tohon että ne ihmiset on vääriä kun että oisin ite jotenkin niin damaged goods ettenkö voisi muka onnelisuutta löytää - ja niin voit taatusti sinäkin Miss Piggy! :)

--
Esineet on tehty käytettäviksi, ihmiset rakastettaviksi
- ei toisinpäin.

Avatar
#10929 • • Equalizer Guest

embie, 14.10.2006 15:36:
---
Equalizer, 14.10.2006 13:40:
3-vuoro työ on hyvä keino pysyä täällä*tirsk**poks*

---


Joo, nyt oon vasta tajunnu tänki... ihmettelin, miks kesä on ollu niin hiljanen ihmissuhderintamalla, mut eipä sitä sit oo tullu paljoo muuta tehtyy ku oltuu töissä vuorokaudet ympäri :/



*naur* jeah nukkuminen ja työssäkäynti on just elämää
Zeratul

Posts: 1,170

#10930 • • Zeratul Captain miserable
*toktok**eiei**poks*


Vittu.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Syder

Posts: 2,255

#10931 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
ainii, emmämuista oonko kertonu et oon sinkku ^_^
ollu jo vuodesta 2004 :p

--
Divida et impera.

Dementation

Posts: 2,892

#10932 • • Edited Dementation wednesday?
Tässä on nyt vuosi sinkkuluukussa viihdytty. *ding*
Hauskaa on ollut, vaikka välillä on ahdistanutkin, mutta mieluiten odottelee sitä kun tuntuu oikealta, kuin että ottais jonkun vaan jotta ei olisi sinkku. *joo*

Nyt on kuitenkin päässyt käymään niin että olen tavannut aivan ihanan tytön jonka seurassa olo on kovin mahtava, joten on aika poistua täältä. *plur*

Kiitos kovasti seurasta, ootte mahtavia. *aplodit*

Over and out *piis*

*sydän**pihkassa*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

gerry

Posts: 979

#10933 • • Edited gerry

Pätkis, 14.10.2006 15:22:
---
Cjet, 14.10.2006 15:15:
---
Zenni, 14.10.2006 14:49:
Pitäis varmaan siirtää ne entisten poikaystävien numerot älä soita -osastolle, varsinkin humalassa. *justjoo*

---

Mä oon kans huomannu saman.. *tirsk* Huppelis tulee kummasti aina soitettua puhelin läpi yöllä.

---


Nope. Ne pitää deletoida kokonaan.



Findista ne tulee silti yleensä ongittua takais, joskus jopa puolen vuoden tauon jälkeen*pepsodent*

Tai sit kaverin kaverin kaverin kautta...

--
by B.C.S

bubbelgum

Posts: 2,477

#10934 • • bubbelgum ~sylikissa~
Nyt on kyllä maailmankirjat sekasin ku Hallu on päässy pariutuu ennen meitä muita. *pökr*

No ei kait, onnea vaan, ja toivotaan että pysyt poissa täältä ainakin vähän pidempään kun vaan pari viikkoo. *vink*

Ja mä kuulemma en oo pääsemässä täältä pois lähiaikoina koska, I quote, "oot niin pelottava". *nauru*

Että näin.

--
Hullu ku pullosta tullu.

pirpeli

Posts: 5,533

#10935 • • Edited pirpeli
Tääl on tylsää ja mua hatuttaa.

edit. OON OLLU 6 VUOTTA SINKKUNA PERKELE. Alkaa maistuu paskalta.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

KriSSe^

Posts: 85

#10937 • • KriSSe^
1½ vuotta jo oltu sinkkuna eikä loppua näy.*hmph**nauru*
Arc

Posts: 69

#10938 • • Arc Lurker
Sinkkuna tullu oltua semmonen reilu pari-kolme vuotta, "eikä loppua näy". *nyyh*
Antaa se Neiti Oikea kyllä odottaa itseään vähän turhankin kauan. *nauru*

--
You sunk my battleship!

Danskuh

Posts: 675

#10939 • • Danskuh pikku-Dee

Arc, 16.10.2006 11:03:
Sinkkuna tullu oltua semmonen reilu pari-kolme vuotta, "eikä loppua näy". *nyyh*
Antaa se Neiti Oikea kyllä odottaa itseään vähän turhankin kauan. *nauru*



nii tai se herra oikea*tirsk*mut toisaalt täs mitää valittamista..saa tehä mitä haluu ja ei oo tilivelvollinen kelleekkään..ja joutuu nukkuu yksin ja ja ja ja .. :S
lunake

Posts: 800

#10940 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Viime vkolla tuli vuosi täyteen sinkkuilua !
..ja edelleen viihtyy sinkkukinkkuillen... *hih*

--
Hedelmällisyys on påp!