SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,741 views

Dana

Posts: 647

#10881 • • Dana

bubbelgum, 10.10.2006 05:17:
Tää sinkku heittää muille enemmän tai vähemmän epätoivosille sinkuille haasteen kehään. Elikäs, kuukauden totaaliselibaatti! *nauru*


mä oon tehnyt tätä jo.. 2,5vkoa.. eli olen mukana! *nauru* mut saanks lopettaa sit kans aikasemmin jos tilaisuus tulee tos ens vkolla lomalla ???
Syder

Posts: 2,255

#10882 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Dana, 11.10.2006 11:48:
tilaisuus tulee tos ens vkolla lomalla ???


Tilaisuus tekee varkaan! *tirsk* ps. massivet auttaa

--
Divida et impera.

bubbelgum

Posts: 2,477

#10883 • • bubbelgum ~sylikissa~

Dana, 11.10.2006 11:48:
mä oon tehnyt tätä jo.. 2,5vkoa.. eli olen mukana! *nauru* mut saanks lopettaa sit kans aikasemmin jos tilaisuus tulee tos ens vkolla lomalla ???



No tuskinpa kukaan tässä on ketään vahtimassa aseen kanssa, että "noudata sääntöjä prkl!". *nauru*

Eli iiihan vapaasti, nauti meidänki puolesta jos tilaisuus tulee. *vink*

Niin, ja muista toki tulla raportoimaan luukkuun että miten kävi, tekee noille selibaattia kokeileville pojille ihan hyvää kuunella vähä stooreja toisten seksiseikkailuista. *pahis*

(ihan ku mä muka oikeesti oisin yhtään sen helpommin tästä selviimästä ku pojat) *tirsk*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#10884 • • cjet Guest

bubbelgum, 11.10.2006 13:30:

(ihan ku mä muka oikeesti oisin yhtään sen helpommin tästä selviimästä ku pojat) *tirsk*



Ai joko sä luovutit vai? *vink* *nauru*

Mä nörtteilin tänään koko illan tääl himas, nii ei edes ajatusta lohjennu seksille. Ja töissä oli nii kiire ettei mitää ongelmii. Musta tulee tätä tietä kohta viel tooosi kärttynen vanha ukko, joka unohti kokonaan sen .. mitä se nyt siis olikaan taas? *lmao*
bubbelgum

Posts: 2,477

#10885 • • bubbelgum ~sylikissa~

Cjet, 11.10.2006 23:26:
---
bubbelgum, 11.10.2006 13:30:

(ihan ku mä muka oikeesti oisin yhtään sen helpommin tästä selviimästä ku pojat) *tirsk*

---


Ai joko sä luovutit vai? *vink* *nauru*



No hei come on, en mä nyt sentään noin helpolla luovuta! *lmao*

Eihän tässä vielä oo ees tullut mitään haastavaa tilannetta vastaan. *nauru*

--
Hullu ku pullosta tullu.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10886 • • WiljamiDzay Nyypiö
Mun kieltäymyskuukausi sen kun porskuttaa... Totaaliselibaatti ja nenänvalkaisu jatkuvat vailla vaikeuksia (nenänvalkaisun aloitin 1,5 viikkoa sitten sunnuntaina, selibaatin viime sunnuntaina)..

Juma että mä oon stoalainen *nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Avatar
#10887 • • cjet Guest

WiljamiDzay, 11.10.2006 23:47:
Mun kieltäymyskuukausi sen kun porskuttaa... Totaaliselibaatti ja nenänvalkaisu jatkuvat vailla vaikeuksia (nenänvalkaisun aloitin 1,5 viikkoa sitten sunnuntaina, selibaatin viime sunnuntaina)..

Juma että mä oon stoalainen *nauru*



Millä sä sitä valkaiset? Kai sul on tarpeeks tehokkaat valkaisuaineet käytössä? *lmao*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10888 • • WiljamiDzay Nyypiö

Cjet, 11.10.2006 23:53:
---
WiljamiDzay, 11.10.2006 23:47:
Mun kieltäymyskuukausi sen kun porskuttaa... Totaaliselibaatti ja nenänvalkaisu jatkuvat vailla vaikeuksia (nenänvalkaisun aloitin 1,5 viikkoa sitten sunnuntaina, selibaatin viime sunnuntaina)..

Juma että mä oon stoalainen *nauru*

---


Millä sä sitä valkaiset? Kai sul on tarpeeks tehokkaat valkaisuaineet käytössä? *lmao*



"Mä oon WiljamiDzay ja aion vetää kokaa nokkaan."*snorttihymiö*

Eiku ihan se perinteinen baarissatilaanjaffaa meininki... Tänäänki kävin kattoo Suomen matsin pubissa enkä tällä kertaa tilannu ees sitä jaffaa.. *nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Ober

Posts: 587

#10889 • • Ober Dog shit taco
Taidan lähtee täält pois. Tapasin yhen kivan tytön tossa pari viikkoo sitte, sen emo oli aika huonona ja tais itseasiassa kuolla.. eli heti ei natsannu mut ku se kävi verkkokaupassa huollossa ja sai 2x19" tft päätä ni rakastuin.<3
rakkautta ensi silmäyksellä:´>
Annan tän nimeks Milla
Jago

Posts: 4,039

#10890 • • Jago un-trained monkee

Ober, 12.10.2006 02:45:
Taidan lähtee täält pois. Tapasin yhen kivan tytön tossa pari viikkoo sitte, sen emo oli aika huonona ja tais itseasiassa kuolla.. eli heti ei natsannu mut ku se kävi verkkokaupassa huollossa ja sai 2x19" tft päätä ni rakastuin.<3
rakkautta ensi silmäyksellä:´>
Annan tän nimeks Milla


ihanaaa onnea... toi on selkeesti ment to be*tirsk*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

blastic

Posts: 930

#10891 • • blastic ballistic ballstick

Ober, 12.10.2006 02:45:
Taidan lähtee täält pois. Tapasin yhen kivan tytön tossa pari viikkoo sitte, sen emo oli aika huonona ja tais itseasiassa kuolla.. eli heti ei natsannu mut ku se kävi verkkokaupassa huollossa ja sai 2x19" tft päätä ni rakastuin.<3
rakkautta ensi silmäyksellä:´>
Annan tän nimeks Milla



Sitten kun muutatte yhteen niin kutsutko tupareihin Jennan ja Gaugen? *hih*
Anselmi

Posts: 2,578

#10892 • • Anselmi And sell me

blastic, 12.10.2006 09:29:
---
Ober, 12.10.2006 02:45:
Taidan lähtee täält pois. Tapasin yhen kivan tytön tossa pari viikkoo sitte, sen emo oli aika huonona ja tais itseasiassa kuolla.. eli heti ei natsannu mut ku se kävi verkkokaupassa huollossa ja sai 2x19" tft päätä ni rakastuin.<3
rakkautta ensi silmäyksellä:´>
Annan tän nimeks Milla

---


Sitten kun muutatte yhteen niin kutsutko tupareihin Jennan ja Gaugen? *hih*


I *sydän* Gauge!

--
sen pituinen se

bubbelgum

Posts: 2,477

#10895 • • bubbelgum ~sylikissa~
*blush*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Syder

Posts: 2,255

#10896 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

bubbelgum, 12.10.2006 13:20:
*blush*


Ja tämän punastumisen syy on? :)
Et suinkaan langennu vielä *ding*

--
Divida et impera.

bubbelgum

Posts: 2,477

#10897 • • bubbelgum ~sylikissa~
*tun seksiunet. *blush*

Ei paljoo tullu puolunessa, aamukuudelta, seksiunesta heränneenä, hirvee panetus päällä, muistettua et oli joku hemmetin haastekkin edes pistetty pystyyn. *blush*

Noh, eipä tarvii ainakaan asiaa stressaa enää tän enempää. *nauru*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Syder

Posts: 2,255

#10898 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

bubbelgum, 12.10.2006 13:32:
Noh, eipä tarvii ainakaan asiaa stressaa enää tän enempää. *nauru*


Noni, elämä o heti helpompaa ku ei oo turhia stressejäkää *hihu*

--
Divida et impera.

Burncycle

Posts: 106

#10899 • • Burncycle Konttorirotta
Siis tsiisus teidän tahdon voimaa!

Mulla on joku ihme juttu että ei vaan voi pitää kasseja täynnä hirveen pitkään. Tulee huonolle tuulelle ja stressi nousee! Joskus oon ollut reilu viikon ilman tyhjennystä, mutta se oli tilanteen pakosta! Ja se helpotus sitten! Harvoin sitä tärisee kauttaaltaan vielä tovin sen jälkeenkin!

Ei voi muuta sanoa kun että nostan hattua!
Avatar
#10900 • • cjet Guest

bubbelgum, 12.10.2006 13:32:
*tun seksiunet. *blush*

Ei paljoo tullu puolunessa, aamukuudelta, seksiunesta heränneenä, hirvee panetus päällä, muistettua et oli joku hemmetin haastekkin edes pistetty pystyyn. *blush*

Noh, eipä tarvii ainakaan asiaa stressaa enää tän enempää. *nauru*



Heikko! *pahis*