SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,824,140 views

kilobitti

Posts: 2,419

#10861 • • kilobitti 1-2-3 techno

Cjet, 10.10.2006 08:57:
Pitäskö lopettaa samantien röökiki nii sit vois hyvällä omalla tunnolla lopettaa jommankumman lakon.. *tirsk*



Ei kait nyt sentään, eikö ole melkein helpompi lähteä tekemään suurta muutosta? Jokainen hetki on voitto, ja jokaisen voiton jälkeen vähän vahvempi?*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

bubbelgum

Posts: 2,477

#10862 • • bubbelgum ~sylikissa~
Näinkö heikkoja sinkkuja täällä luukussa on, että itsehillintä ei kestä tällästä haastetta? Oon vähä pettynyt teihin. *hmph*

*nauru*

--
Hullu ku pullosta tullu.

kap-pu

Posts: 1,167

#10863 • • kap-pu the amazing suction cup boy
kunnioittavasti olen ottamatta osaa!

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Avatar
#10864 • • cjet Guest

bubbelgum, 10.10.2006 21:42:
Näinkö heikkoja sinkkuja täällä luukussa on, että itsehillintä ei kestä tällästä haastetta? Oon vähä pettynyt teihin. *hmph*

*nauru*



*nauru* Iha älytön haaste.. *tirsk*
bubbelgum

Posts: 2,477

#10865 • • Edited bubbelgum ~sylikissa~
Jei! *jiihaa*

Nyt sit vaan odottelee raporttia Cjetiltä ja Takyonilta että miten niiden eka päivä on menny. Rx:än kommentit oliki tullu jo tonne totaaliselibaatti-topicciin. Eikä vissiin oo ihan maailman helpointa touhuu. *nauru*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#10866 • • cjet Guest

bubbelgum, 10.10.2006 22:10:
Jei! *jiihaa*

Nyt sit vaan odottelee raporttia Cjetiltä ja Takyonilta että miten niiden eka päivä on menny. Rx:än kommentit oliki tullu jo tonne totaaliselibaatti-topicciin. Eikä vissiin oo ihan maailman helpointa touhuu. *nauru*



Helposti. Käsi niin paskana. *tirsk* Lääkäri käski levätä ja määräs kasan kipulääkkeitä. *nauru*
Avatar
#10867 • • astaroth Guest
mä oon sit henkenä tukena ja pahoinpitelen mun apinaa kaikkien lakkolaisten puolesta *senkin*
bubbelgum

Posts: 2,477

#10868 • • bubbelgum ~sylikissa~

Cjet, 10.10.2006 22:13:
Helposti. Käsi niin paskana. *tirsk* Lääkäri käski levätä ja määräs kasan kipulääkkeitä. *nauru*



*lmao*

Tää on ihan epäreiluu et sulle tulee helpostusta tähän hommaan jonkun lääkärin määräyksen muodossa! Prkl, pitääkö munki hankkii se jännetuppitulehdus, niin ei paljo tulis ees ajateltuu runkkaamista ku särkis kättä niin paljo jo valmiiks. Ois paljo helpompaa! *nauru**justjoo*

--
Hullu ku pullosta tullu.

bubbelgum

Posts: 2,477

#10869 • • Edited bubbelgum ~sylikissa~

astaroth, 10.10.2006 22:16:
mä oon sit henkenä tukena ja pahoinpitelen mun apinaa kaikkien lakkolaisten puolesta *senkin*



Ai jätkä feidaa?! Hitto sun kanssas! *grr*

(Ps. mihin hittoon mä oikeesti oon ryhtynyt???)

--
Hullu ku pullosta tullu.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10870 • • WiljamiDzay Nyypiö

bubbelgum, 10.10.2006 22:18:
---
Cjet, 10.10.2006 22:13:
Helposti. Käsi niin paskana. *tirsk* Lääkäri käski levätä ja määräs kasan kipulääkkeitä. *nauru*

---


*lmao*

Tää on ihan epäreiluu et sulle tulee helpostusta tähän hommaan jonkun lääkärin määräyksen muodossa! Prkl, pitääkö munki hankkii se jännetuppitulehdus, niin ei paljo tulis ees ajateltuu runkkaamista ku särkis kättä niin paljo jo valmiiks. Ois paljo helpompaa! *nauru**justjoo*



Kumpis käsi se Cjetillä ees oli paskana.. Tulee himo käydä vieraissa, ja sit on kahta vaikeempaa... *nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Avatar
#10871 • • cjet Guest

bubbelgum, 10.10.2006 22:18:
---
Cjet, 10.10.2006 22:13:
Helposti. Käsi niin paskana. *tirsk* Lääkäri käski levätä ja määräs kasan kipulääkkeitä. *nauru*

---


*lmao*

Tää on ihan epäreiluu et sulle tulee helpostusta tähän hommaan jonkun lääkärin määräyksen muodossa! Prkl, pitääkö munki hankkii se jännetuppitulehdus, niin ei paljo tulis ees ajateltuu runkkaamista ku särkis kättä niin paljo jo valmiiks. Ois paljo helpompaa! *nauru**justjoo*



*lmao* Nii mut sul ois enivei kummiski joku patterijuttu, nii että se käsikipu ei haittais.. *tirsk* *grr*
bubbelgum

Posts: 2,477

#10873 • • bubbelgum ~sylikissa~
Wiljami, sä et oo vielä ansainnut oikeutta heittää läppää asiasta! Ota haaste vastaan, ja kokeile ite, niin katotaan et paljon sitten naurattaa! *pahis*

Niin ja Cjet... Ihme kyllä mä kuulun vielä niihin joilla mitään patterivehkeitä ei oo ikinä ollutkaan. Eikä ainakaan lähiaikoina oo tulossakaan. Sellaset on ihan turhii. Oma käsi paras! *tirsk*

--
Hullu ku pullosta tullu.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10874 • • WiljamiDzay Nyypiö

bubbelgum, 10.10.2006 22:26:
Wiljami, sä et oo vielä ansainnut oikeutta heittää läppää asiasta! Ota haaste vastaan, ja kokeile ite, niin katotaan et paljon sitten naurattaa! *pahis*

Niin ja Cjet... Ihme kyllä mä kuulun vielä niihin joilla mitään patterivehkeitä ei oo ikinä ollutkaan. Eikä ainakaan lähiaikoina oo tulossakaan. Sellaset on ihan turhii. Oma käsi paras! *tirsk*



Olin hurja ja otin varaslähdön jo lauantaina (voi oikeastaan laskea alkaneeksi sunnuntaina.. kuiteski)... *nauru*
(Vanha stoalainen ei pal kolmenkaan päivän jälkeen ahistu *vink*)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Avatar
#10875 • • cjet Guest

bubbelgum, 10.10.2006 22:26:

Niin ja Cjet... Ihme kyllä mä kuulun vielä niihin joilla mitään patterivehkeitä ei oo ikinä ollutkaan. Eikä ainakaan lähiaikoina oo tulossakaan. Sellaset on ihan turhii. Oma käsi paras! *tirsk*



*tirsk*
KooKie

Posts: 4,338

#10876 • • KooKie aka. Petress Pan
Hyi, nyt on kyl sellasta juttuu, että iskee puutosoireet jo tän topikin lukemisesta. *poks*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

bubbelgum

Posts: 2,477

#10877 • • bubbelgum ~sylikissa~

WiljamiDzay, 10.10.2006 22:29:
Olin hurja ja otin varaslähdön jo lauantaina (voi oikeastaan laskea alkaneeksi sunnuntaina.. kuiteski)... *nauru*
(Vanha stoalainen ei pal kolmenkaan päivän jälkeen ahistu *vink*)



No oli mullakin jokunen päivä jo takana, mut sitä ei lasketa, koska se oli sellasta tahatonta ilman olemista, eikä tahallista sellasta. *nauru*

Mut joo, laskeskellaan porukalla päiviä että koskas se 10.11. oikeen tulee... *lmao*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#10878 • • cjet Guest

KooKie, 10.10.2006 22:37:
Hyi, nyt on kyl sellasta juttuu, että iskee puutosoireet jo tän topikin lukemisesta. *poks*



Venttaa viikko ja lue sit tätä topikkii.. *tirsk*
KooKie

Posts: 4,338

#10879 • • KooKie aka. Petress Pan

Cjet, 10.10.2006 22:49:

Venttaa viikko ja lue sit tätä topikkii.. *tirsk*



Voin venttaa viikon mut en perkeleessä VENTTAA viikkoa. Hullut.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#10880 • • kimi_ Guest

bubbelgum, 10.10.2006 22:39:
---

Mut joo, laskeskellaan porukalla päiviä että koskas se 10.11. oikeen tulee... *lmao*



Toihan sattuu sopivasti perjantaille, sopiva päivä pitää ne sinkkubileet.. onpahan ainakin kiimasta porukkaa liikenteessä *nauru*