SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,995 views

martina

Posts: 1,875

#10841 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Cjet, 8.10.2006 21:47:
*ding* No ehkä sit kannattais olla vaa hetken aikaa sinkkuna ja opetella elämään jos tolta tuntuu.. Mihin teil on ihmiset kiire? Onhan teil kuitenki ystäviä, joten tuskinpa silloin on niinkään yksin ellei sit itse sulkeudu neljän seinän sisälle. Pari vuotta yksin tekee ihan vitun hyvää pääkopalle. Kyl sielt sit joskus tulee joku vastaan joka kolauttaa ne tunteet esiin.



hmmm, voihan ton näinkin ilmeisesti sitten käsittää.
itse ajattelin niin, että en uskalla päästää ketään lähelleni, siksi olen sinkkuillut jo aikapäiviä. tapaillut kyllä. ja vaikka välillä harmittaa, että on yksin (ei siis ole pusihalikaveria), niin ei siltikään ole mikään kiire vakavaan suhteeseen. tällä hetkellä ei olisi edes aikaa sellaiselle.
Avatar
#10842 • • Edited cjet Guest

martina, 8.10.2006 22:10:
---
Cjet, 8.10.2006 21:47:
*ding* No ehkä sit kannattais olla vaa hetken aikaa sinkkuna ja opetella elämään jos tolta tuntuu.. Mihin teil on ihmiset kiire? Onhan teil kuitenki ystäviä, joten tuskinpa silloin on niinkään yksin ellei sit itse sulkeudu neljän seinän sisälle. Pari vuotta yksin tekee ihan vitun hyvää pääkopalle. Kyl sielt sit joskus tulee joku vastaan joka kolauttaa ne tunteet esiin.

---


hmmm, voihan ton näinkin ilmeisesti sitten käsittää.
itse ajattelin niin, että en uskalla päästää ketään lähelleni, siksi olen sinkkuillut jo aikapäiviä. tapaillut kyllä. ja vaikka välillä harmittaa, että on yksin (ei siis ole pusihalikaveria), niin ei siltikään ole mikään kiire vakavaan suhteeseen. tällä hetkellä ei olisi edes aikaa sellaiselle.



Hyvä. *hymy* Mä taas sinkkuilen, koska oon huomannut vaa pistäväni kaikki jutut kiville, koska en oo viel palautunu entisistäkää jutuista (ehkä). Eikä mullakaa oo aikaa kans muutenkaa. Hyvä jos kerkee käymään kotona nukkumas. *nauru* Ja ehkä tietysti siks että oon vaa nii vitun nirppanokka etten kelpuuta iha mitä tahansa. Mut kai sitä voi ihmisellä olla hali ja pusi kavereita vaikka ei mitenkää vakavasti seukkailiskaa.. *ding* Hmm.. "Sillontällön-Fuckbuddy" pitäis kyl hommaa. *tirsk*

Mut siis, tosiaankin käsitin niin. Mut ehkä ton pysty käsittämään tolla sunki tavalla. Hmm. Ehkä me naiset ja miehet tosiaan ajatellaan eri tavoilla aina välil.. *nauru*
RiD

Posts: 2,817

#10844 • • Edited RiD Nukemi

Cjet, 8.10.2006 23:05:
---
martina, 8.10.2006 22:10:
---
Cjet, 8.10.2006 21:47:

-klip-

---

-klop-

---


Hyvä. *hymy* Mä taas sinkkuilen, koska oon huomannut vaa pistäväni kaikki jutut kiville, koska en oo viel palautunu entisistäkää jutuista (ehkä). Eikä mullakaa oo aikaa kans muutenkaa. Hyvä jos kerkee käymään kotona nukkumas. *nauru* Ja ehkä tietysti siks että oon vaa nii vitun nirppanokka etten kelpuuta iha mitä tahansa. Mut kai sitä voi ihmisellä olla hali ja pusi kavereita vaikka ei mitenkää vakavasti seukkailiskaa.. *ding* Hmm.. "Sillontällön-Fuckbuddy" pitäis kyl hommaa. *tirsk*



Kaveriseksi paras seksi!

*sarkasmistel*

--
*super* *possu*

Avatar
#10846 • • ALIEN Guest

domi, 8.10.2006 23:44:
Miesten välinen parasta!^^


Ei vaan: haetaan hellyyttä. Löytyiskö?



Joo. Mut ei ainakaan Azerothista x)
bubbelgum

Posts: 2,477

#10849 • • bubbelgum ~sylikissa~
Tää sinkku heittää muille enemmän tai vähemmän epätoivosille sinkuille haasteen kehään. Elikäs, kuukauden totaaliselibaatti! *nauru*

Ite päätin just äsken että nyt kyllä kokeillaan toimiiko toi. Kerta ekaa kertaa elämässäni oon sinkkuna niin että ei ole fuckbuddya, niin tää vois ehkä onnistuakkin. *pökr*

Huomasin että myös Rx on eilen illalla tehnyt päätöksen että kokeilee, eli ei muuta ku muita rohkeita kans messiin! Deadline olis siis näin ollen ainakin omalta osalta 10.11.

Niin joo, ja selvitetäänpä nyt vielä että totaaliselibaatti siis kieltää kaikki seksin muodot, myös itsetyydytyksen.

Whos in? *pahis*

(Ps. tää homma toiskin kivan pikku lisäjännityksen marraskuussa (toivottavasti) järkättäviin sinkkuluukku (tm) bileisiin kun porukalla ois just kuukauden selibaatti takana.) *tirsk*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Takyon

Posts: 2,945

#10850 • • Takyon Möwkö

bubbelgum, 10.10.2006 05:17:
(Ps. tää homma toiskin kivan pikku lisäjännityksen marraskuussa (toivottavasti) järkättäviin sinkkuluukku (tm) bileisiin kun porukalla ois just kuukauden selibaatti takana.) *tirsk*



Ihan jo pelkästään tän takia vois ottaa osaa *nauru*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Avatar
#10851 • • Edited cjet Guest

bubbelgum, 10.10.2006 05:17:

Niin joo, ja selvitetäänpä nyt vielä että totaaliselibaatti siis kieltää kaikki seksin muodot, myös itsetyydytyksen.

Whos in? *pahis*

(Ps. tää homma toiskin kivan pikku lisäjännityksen marraskuussa (toivottavasti) järkättäviin sinkkuluukku (tm) bileisiin kun porukalla ois just kuukauden selibaatti takana.) *tirsk*



*lmao*

Yritäksä räjäyttää ihmisiä? *nauru* Sitä paitsi mä just vähä aikaa sitten olin kuukauden ilman seksiä. Tosin en ehkä näillä säännöillä. Kivan lisäjännityksen tois tosiaan! *tirsk* Mä oon in, koska kans sanoin sopimukset irti fuckbuddyyn tos. *pahis* Mut vähä mä tuun olee vaikeena.. Linnoittaudun sit kotiin neljän seinän sisälle enkä avaa edes telkkarii koska sielt tulee kuitenki pelkkää seksii aina.. *nauru*
bubbelgum

Posts: 2,477

#10853 • • bubbelgum ~sylikissa~

Takyon, 10.10.2006 07:19:
---
bubbelgum, 10.10.2006 05:17:
(Ps. tää homma toiskin kivan pikku lisäjännityksen marraskuussa (toivottavasti) järkättäviin sinkkuluukku (tm) bileisiin kun porukalla ois just kuukauden selibaatti takana.) *tirsk*

---


Ihan jo pelkästään tän takia vois ottaa osaa *nauru*



Mä arvasin että ku mä heitän ton, niin kaikki kundit ainakin on messissä heti, siinä toivossa et sitten sinkkubileissä heruu helpommin! *pahis* Siis eihän mulle itelleni nyt tulis pieneen mieleenkään alkaa kiusii ketää puuttessa olevii poikii (tai tyttöi) sit bileissä. Ajattelen vaan teidän parasta. *enkeli*

--
Hullu ku pullosta tullu.

bubbelgum

Posts: 2,477

#10854 • • bubbelgum ~sylikissa~

T-mu, 10.10.2006 07:27:
hei ompa tosi paha olla 1 fucking kuukaus!

nimim. ekan kerran tuli '97 ja heti perään 2003



Runkkaamatta myös?

Kyseessähän oli tosiaan _totaali_selibaatti. *vink*

Et vaan uskalla!

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#10855 • • cjet Guest

bubbelgum, 10.10.2006 07:28:
---
Takyon, 10.10.2006 07:19:
---
bubbelgum, 10.10.2006 05:17:
(Ps. tää homma toiskin kivan pikku lisäjännityksen marraskuussa (toivottavasti) järkättäviin sinkkuluukku (tm) bileisiin kun porukalla ois just kuukauden selibaatti takana.) *tirsk*

---


Ihan jo pelkästään tän takia vois ottaa osaa *nauru*

---


Mä arvasin että ku mä heitän ton, niin kaikki kundit ainakin on messissä heti, siinä toivossa et sitten sinkkubileissä heruu helpommin! *pahis* Siis eihän mulle itelleni nyt tulis pieneen mieleenkään alkaa kiusii ketää puuttessa olevii poikii (tai tyttöi) sit bileissä. Ajattelen vaan teidän parasta. *enkeli*



Nii mut mitäs jos jollain vaik tulee mieleen.. ku ei voi tietää kaikista kilteistä tytöistä.. sit varsinki jos ne kuulee tästä vedosta, nii nehä on heti sillee kiusimas.. *blush* Which is kind of nice... *pahis*
bubbelgum

Posts: 2,477

#10856 • • bubbelgum ~sylikissa~

Cjet, 10.10.2006 07:23:
*lmao*

Yritäksä räjäyttää ihmisiä? *nauru* Sitä paitsi mä just vähä aikaa sitten olin kuukauden ilman seksiä. Tosin en ehkä näillä säännöillä. Kivan lisäjännityksen tois tosiaan! *tirsk* Mä oon in, koska kans sanoin sopimukset irti fuckbuddyyn tos. *pahis* Mut vähä mä tuun olee vaikeena.. Linnoittaudun sit kotiin neljän seinän sisälle enkä avaa edes telkkarii koska sielt tulee kuitenki pelkkää seksii aina.. *nauru*



Hahha, vai että neljän seinän sisälle linnottaudut. No ei siin mitään, nähään sit kuukauden päästä! *nauru*

Niin joo, ja en mä yritä ketään räjäyttää. Totesin vaan et tää luukku alko olee liian tylsä, ja tarvittiin vähän äksönii päivien piristykseks. *tirsk* Ja mikäs sen parempi, ku heittää kehiin sellanen juttu josta ainakin riittää puhuttaavaa ja kerrottavaa. Ei tuu koti-illat tylsäks ku saa kuunnella muiden juttuja siitä, miten tietysti just tän kuun aikana esimerkiks naapurin seksy tyttö tulee aluspaitasillaan yöllä kysyy saako tulla suihkuun, ku sil on kylppäriremontti. *pahis*

Eiku oikeesti, tää tulee olee mulle niin pirun vaikeeta, et pakkohan se oli nakittaa ees pari hölmöö mukaan tähän touhuun. *pepsodent*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#10857 • • cjet Guest

bubbelgum, 10.10.2006 07:36:

Eiku oikeesti, tää tulee olee mulle niin pirun vaikeeta, et pakkohan se oli nakittaa ees pari hölmöö mukaan tähän touhuun. *pepsodent*



Kiitti. *pepsodent* Koita jaksaa. *vink* Miten mul on henkkoht sellanen kutina ett tää kuukaus rikkoontuu jo viimeistään puolessa välissä.. *nauru*
kilobitti

Posts: 2,419

#10858 • • kilobitti 1-2-3 techno

Cjet, 10.10.2006 07:42:
Kiitti. *pepsodent* Koita jaksaa. *vink* Miten mul on henkkoht sellanen kutina ett tää kuukaus rikkoontuu jo viimeistään puolessa välissä.. *nauru*



Mä luulen että toi oikeastaan rupeaa helpottamaan parin viikon kuluttua kun keho rupeaa tottumaan. Veikkaan että ekan viikon jälkeen on vaikeinta.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#10859 • • cjet Guest

kilobitti, 10.10.2006 08:09:
---
Cjet, 10.10.2006 07:42:
Kiitti. *pepsodent* Koita jaksaa. *vink* Miten mul on henkkoht sellanen kutina ett tää kuukaus rikkoontuu jo viimeistään puolessa välissä.. *nauru*
---


Mä luulen että toi oikeastaan rupeaa helpottamaan parin viikon kuluttua kun keho rupeaa tottumaan. Veikkaan että ekan viikon jälkeen on vaikeinta.



Pitäskö lopettaa samantien röökiki nii sit vois hyvällä omalla tunnolla lopettaa jommankumman lakon.. *tirsk*
Kianoni

Posts: 357

#10860 • • Edited Kianoni pomputtaako?
sinkut luukuttaa täysillä!
taas ilta meni "sinkkuillessa" eikä edes puh.numeroa jäänyt käteen (puhelimeen siis)

edit: vaikka ihan kiva tytsy oli :)